ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LIES774
ChristianMatch forum index » Berichten van LIES774
Auteur Bericht
LIES774 (69)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:39
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
FRANKT627 schreef:
Tussen een mens zijn met normale gevoelens en een christen zijn is geen of weinig verschil.

Als je als christenen aangesloten bent bij een eerdere sektarische groep is zelfs gaan plassen (pissen, voor de Belgen) haast een doodzonde. Zeker voor de vrouwen die met een wc-)papiertje iets droog moeten maken. Of is dat verboden in de evangelische kerken...?

Als buitenstaander volg ik de discussie op het forum sex voor het huwelijk.
Het loopt aardig uit de hand; ik ben ervan overtuigd dat God hier niet blij mee is. Hij heeft de Liefde tussen man en vrouw voor ogen; de meest veilige omgeving is binnen het huwelijk.

Jouw bovenstaande uitspraak Frankt, is zeer onbehoorlijk en respectloos. Twijfelende smiley

Lies


Laatst aangepast door
LIES774
op donderdag 21 juni 2012, 21:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES774 (69)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 18:52
BerichtOnderwerp: samen bidden op cm op 21 Juni
 
FRANKT627 schreef:
Kan je geloven dat ik effe geen geloof meer heb in het gebed? Kan je ook geloven dat ik vast niet de enige ben hier op CM of in de gewone wereld die twijfelt aan de kracht van het gebed?

Nee Frank dat kan ik niet geloven.
Ik heb wonderen meegemaakt door gebed en vele gebeden zijn verhoord


Laatst aangepast door
LIES774
op donderdag 21 juni 2012, 18:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES774 (69)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 13:09
BerichtOnderwerp: Gebed gevraagd
 
JANE866 schreef:
Dank voor de reacties tot zover. Fijn dat jullie bidden.
En Petra ik ga de tip doorgeven.

Is zeker een goede optie. Heb bij Jan Zijlstra al veel wonderen van genezing mogen zien.
Verder zal ik er ook voor bidden.
Veel sterkte.

Lies
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES774 (69)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: woensdag 23 mei 2012, 14:47
BerichtOnderwerp: Inzicht inzake honger naar relatie!
 
MANNA420 schreef:
Afgelopen dinsdag kreeg ik een inzicht van God. Hij liet me inzien dat mijn verlangen naar een vriendin me in feite had verblind en ik het tot mijn hoogste doel had gesteld in plaats van God. Ik dacht altijd dat God op een stond maar dat was niet zo. Ik wilde een vrouw, ik wilde geliefd worden, ik zocht naar een aanvulling in mijn leven. Maar ik kreeg het niet, hoeveel ik ook bad. Maar ik bad verkeerd. En ik was jaloers. Stikjaloers op mensen die wel een vrouw/man hadden en kinderen. Ik wilde ook zo graag!!

Oh ja ik heb een vriendin gehad nog wel via deze site, maar God liet me inzien dat dat niet was wat ik nodig had. God liet me door een teleurstelling gaan om te laten inzien dat Hij en alleen Hij de eerste plaats in mijn leven moet hebben. Ik dacht altijd als ik eerst maar een vriendin had dan ben ik intens gelukkig, dan komt het allemaal wel goed. Nee, zo was het niet. Ik was/ben er nog lang niet aan toe. Ik ben dankbaar dat God mij dat deed inzien, dat Hij deze korte relatie wilde gebruiken om mij inzicht te geven en te disciplineren.

Nu ik ben gaan inzien dat mijn hele leven er zowat omdraaide en ik dus telkens teleurgesteld werd voel ik mij bevrijd. Ik mag weten dat God voor me zorgt, of ik nu alleen blijf of toch een vrouw mag ontmoeten. Maar ik weet nu dat Hij de enige is die ik nodig heb en dat ik Hem toebehoor.

Ik bid dat iedereen die alleen is en hongert naar een partner dat God jullie geduld schenkt om te wachten tot het juiste moment en dat die tijd dat je alleen bent juist mag besteden om dichterbij God te komen. Want vergeet niet: Onze God is een jaloerse God.


Dank je wel voor je schrijven Manna. Ik kan dit beamen.
"Wees stil en weet dat Ik God ben"


Laatst aangepast door
LIES774
op woensdag 23 mei 2012, 14:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES774 (69)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 15:26
BerichtOnderwerp: Uitnodiging iactiviteit in de Brabantse Biesbosch
 
NICKY298 schreef:
Als ik kan , kom ik ook!

Ben dan net terug van vakantie!
Als ik niet omkom van de was en de rommel thuis hahaha
er blijven twee bubers thuis , met oma als oppas.

Ik ga mijn best doen!

Informeer eerst of er nog plaats op de boot is; anders kom je voor niets Huilende smiley, smiley in tranen ;
Lies
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES774 (69)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 15:22
BerichtOnderwerp: Uitnodiging iactiviteit in de Brabantse Biesbosch
 
NICKY298 schreef:
Als ik kan , kom ik ook!

Ben dan net terug van vakantie!
Als ik niet omkom van de was en de rommel thuis hahaha
er blijven twee bubers thuis , met oma als oppas.

Ik ga mijn best doen!



Wel eerst informeren of er nog plaats is ajb. Zou jammer zijn als je voor niets komt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES774 (69)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 09:30
BerichtOnderwerp: Uitnodiging iactiviteit in de Brabantse Biesbosch
 
Op 12 mei organiseer ik een activiteit in de Brabantse Biesbosch: wandelen, gezamelijke picknick en beverspotten.
Om 15.00 verzamelen op de parkeerplaats in Vissershang,Jeppegat 1 in Hank.
Na de koffie/ thee in cafe Vissershang wandelen we naar de Steen van Kloosteroord die in de Aakvlaai ligt. Hier zullen we picknicken (voldoende eten en drinken meenemen) Rond 19.15 uur worden we opgehaald met de boot en gaan we bevers spotten. De Biesbosch is in mei op zijn mooist en de vogels geven fluitconcerten. Rond 22.00 zijn we weer terug in de haven van Hank waar we voor degene die willen, af kunnen sluiten met een drankje in het cafe.
Kosten: € 12.00 voor de boottocht. Consumpties zijn voor eigen rekening.
Trek goede schoenen aan en neem warme kleding mee voor op de boot.
Graag even van te voren opgeven ivm beperkt aantal plaatsen op de boot.

Groeten, Lies


Laatst aangepast door
LIES774
op maandag 30 april 2012, 19:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES774 (69)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 18:34
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
Wie gaat er mee op 12 mei naar de Brabantse Biesbosch; verzamelplaats Jeppegat 1, 4273PE te Hank om 15.00 uur op het parkeerterrein.
Als iedereen er is gaan we gezellig koffie/thee drinken. Hierna maken we ruim een uur durende wandeling langs en door de Aakvlaai.
Bij de Steen van Kloosteroord genieten we van onze, zelf mee gebrachte, picknick. Om 19.15 uur worden we opgehaald en gaan gedurende zo'n 2,5 uur durende boottocht beversspotten.
Advies: goede wandelschoenen en warme kleding voor op de boot.
Kosten €12.00 voor de boottocht; verdere consumpties zijn voor eigen rekening


Laatst aangepast door
LIES774
op zondag 29 april 2012, 18:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LIES774
Pagina 1 van 1