ChristianMatch
 


Forum

samen bidden op cm op 21 Juni
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
RODJER101





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 18:59
 
19 Daarop zei de vrouw: ‘Nu begrijp ik, heer, dat u een profeet bent! 20 Onze voorouders vereerden God op deze berg, en bij u zegt men dat in Jeruzalem de plek is waar God vereerd moet worden.’ 21 ‘Geloof me,’ zei Jezus, ‘er komt een tijd dat jullie noch op deze berg, noch in Jeruzalem de Vader zullen aanbidden. Johannes 4:19-21

ook hier op CM kunnen we bidden
Ieder donderdag om 20 uur en 21 uur in de gebedsroom

Bidders
Martha
Herman
Rodjer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:42
 
RODJER101 schreef:
19 Daarop zei de vrouw: ‘Nu begrijp ik, heer, dat u een profeet bent! 20 Onze voorouders vereerden God op deze berg, en bij u zegt men dat in Jeruzalem de plek is waar God vereerd moet worden.’ 21 ‘Geloof me,’ zei Jezus, ‘er komt een tijd dat jullie noch op deze berg, noch in Jeruzalem de Vader zullen aanbidden. Johannes 4:19-21

ook hier op CM kunnen we bidden
Ieder donderdag om 20 uur en 21 uur in de gebedsroom

Bidders
Martha
Herman
Rodjer


Iedereen die een gebedspunt heeft wordt uitgenodigd om mee te bidden. En telkens voelen we de zegen die hierop rust. Ook gewone kijkers zijn welkom, niks moet. Om 20 u. starten we in de gebedsroom (te bereiken via chatbox hier linksboven, vandaar naar beneden scrollen en kiezen voor gebedsroom). Martha die al jaren leiding heeft zal ook deze keer voorbede doen voor de zieken en onze zorgen.
Gewoon drempel overwinnen én meedoen zou ik zegge !
Welkom. Ook de nieuwe cm-leden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTHA725





Berichten: 85

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:57
 
[quote=RODJER101][i][b][color=00008B]19 Daarop zei de vrouw: ‘Nu begrijp ik, heer, dat u een profeet bent! 20 Onze voorouders vereerden God op deze berg, en bij u zegt men dat in Jeruzalem de plek is waar God vereerd moet worden.’ 21 ‘Geloof me,’ zei Jezus, ‘er komt een tijd dat jullie noch op deze berg, noch in Jeruzalem de Vader zullen aanbidden. Johannes 4:19-21

ook hier op CM kunnen we bidden
Ieder donderdag om 20 uur en 21 uur in de gebedsroom

Bidders
Martha
Herman
Rodjer















Mattheus 14 vers 27

Terstond sprak Jezus hen aan en zeide 'Houdt moed, Ik ben het, weest niet bevreesd!"



Hoi allemaal,

Lente is voorbij..morgen zomer Lachende smiley
Helaas is het voor vele cm leden in hun situatie nog winter, situaties die zo zwaar zijn, noden, ziekten, zieken, financiele probelemen etc, dat er daardoor weinig te 'zien 'is van de zomer.

Morgen, op de 1e zomerdag houden we weer bidstond, we bidden voor bovenstaande problemen, ook voor de vervolgde christenen die in gevangenissen zuchten en lijden ,

Zeker loven en danken wij met elkaar de Heer, onze Schepper en Heelmeester, welke is God van wonderen, een levend God, die was, is en komen zal.

We nodigen je uit om mee te bidden en te danken, samen met elkaar wonder Gods verwachten, samen danken voor wat Hij reeds heeft gedaan, want het is altijd super om de getuigenissen te vernemen Lachende smiley

Ook ben je vrij om je/een naam onderaan de voorbedelijst te zetten, daat staan namen op van mensen die daar om hebben gevraagd, en hun teostemming hebben gegeven.

Bidstond, waar Smiley die vol vragen zit

elke donderdagavond in de gebedsroom, je kan gebedsroom vinden als je de chat bovenaan de balk aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen en gebedsroom aanklikken Lachende smiley

Hoe laat Smiley die vol vragen zit

We houden de bidstond van 20.00 tot 21.00 maar geven ruimte voor mensen die extra gebed nodig hebben, of hun getuigenis willen geven Knipoog smiley



Voorbedelijst
Voorbede voor;

Marjo
Cees
Ad
Clasien
Tijntje
Jaap
Dirk en Corrie
Henk
Esther
Guus
Sander
Theo










We bidden je Gods rijke zegen en nabijheid toe,

Warme zomergroetjes,

Martha Knipoog smiley
Herman Verlegen lachende smiley
Rodjer Verraste, verbaasde smiley

en medebidders Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARTHA725
op donderdag 21 juni 2012, 19:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:22
 
Is 3 oproepen niet te veel Smiley die vol vragen zit Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:24
 
HERMAN388 schreef:
Is 3 oproepen niet te veel Smiley die vol vragen zit Zieke smiley

Zo kunt je zien Herman. Lachende smiley Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HERMAN968
op donderdag 21 juni 2012, 00:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:49
 
Kan je geloven dat ik effe geen geloof meer heb in het gebed? Kan je ook geloven dat ik vast niet de enige ben hier op CM of in de gewone wereld die twijfelt aan de kracht van het gebed?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 18:01
 
FRANKT627 schreef:
Kan je geloven dat ik effe geen geloof meer heb in het gebed? Kan je ook geloven dat ik vast niet de enige ben hier op CM of in de gewone wereld die twijfelt aan de kracht van het gebed?

Wat bedoel je hiermee frank ?
Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 18:08
 
HERMAN968 schreef:
Wat bedoel je hiermee frank ? Smiley die vol vragen zit

Zoals het er staat Herman...niet meer of minder
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 18:19
 
FRANKT627 schreef:
Kan je geloven dat ik effe geen geloof meer heb in het gebed? Kan je ook geloven dat ik vast niet de enige ben hier op CM of in de gewone wereld die twijfelt aan de kracht van het gebed?


Waarheid en herkenbaar wat ik hier leest!..dank


Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 21 juni 2012, 18:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 18:24
 
Wacht ff.

Het is de god die wij bidden he!!

En hij luisterd naar ons gebed.

Twijfel nooit aan ..god... maar aan de mens he!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 18:36
 
NICKY298 schreef:
Wacht ff.

Het is de god die wij bidden he!!

En hij luisterd naar ons gebed.

Twijfel nooit aan ..god... maar aan de mens he!

Wij kunnen eindeloos tot God bidden. En God kan op de één of andere andere manier tot bepaalde mensen wat ingeven. Maar wat als die bepaalde mensen niet luisteren? Wat zijn wij dan met ons gebed?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES774





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 18:52
 
FRANKT627 schreef:
Kan je geloven dat ik effe geen geloof meer heb in het gebed? Kan je ook geloven dat ik vast niet de enige ben hier op CM of in de gewone wereld die twijfelt aan de kracht van het gebed?

Nee Frank dat kan ik niet geloven.
Ik heb wonderen meegemaakt door gebed en vele gebeden zijn verhoord


Laatst aangepast door
LIES774
op donderdag 21 juni 2012, 18:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:03
 
LIES774 schreef:
Nee Frank dat kan ik niet geloven.
Ik heb wonderen meegemaakt door gebed en vele gebeden zijn verhoord

Ook ik heb wonderen meegemaakt en verhoorde gebeden gezien, maar toch kan ik Frank wel geloven. Ik begrijp wel wat hij bedoelt, herken het wel.
Er zijn momenten dat God heel ver weg lijkt en het gevoel hebt dat God je niet hoort. Ik heb die momenten wel iig. En ook al weet ik verstandelijk dat dat niet zo is, het gevoel kan dan toch soms de overhand nemen.

Is dat erg, vind God dat erg? Nee, dat geloof ik niet!

Wat ik doe wanneer ik dit merk, is bij iemand die ik vertrouw aan de bel trekken en te vragen om mijn gebed van mij over te nemen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:08
 
JOSINA022 schreef:
Ook ik heb wonderen meegemaakt en verhoorde gebeden gezien, maar toch kan ik Frank wel geloven. Ik begrijp wel wat hij bedoelt, herken het wel.
Er zijn momenten dat God heel ver weg lijkt en het gevoel hebt dat God je niet hoort. Ik heb die momenten wel iig. En ook al weet ik verstandelijk dat dat niet zo is, het gevoel kan dan toch soms de overhand nemen.

Is dat erg, vind God dat erg? Nee, dat geloof ik niet!

Wat ik doe wanneer ik dit merk, is bij iemand die ik vertrouw aan de bel trekken en te vragen om mijn gebed van mij over te nemen...

Mooie getuigenis Josina..beleving!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:11
 
LIES774 schreef:
Nee Frank dat kan ik niet geloven.
Ik heb wonderen meegemaakt door gebed en vele gebeden zijn verhoord

IK ben enorm blij voor jou. Ik heb ook eens gedankt en gebeden maar wat heeft het uitgehaald??? Een moment van geluk en dan het weer moeten afgeven...nouja, zo kan ik ook geloven. Ik heb er genoeg van. God luistert wel maar zijn schepselen houden de gek met Zijn creatie...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:11
 
HEIDE115 schreef:
Mooie getuigenis Josina..beleving!

Dank je, Heide!

M.i. is het goed om te erkennen dat het geloof niet altijd rozegeur en manenschijn is, dat het soms heel erg moeilijk kan zijn...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:18
 
Je mag jhet gerust weten; mijn geloof is weg. Ik heb vorig jaar een trut leren kennen die de mond vol had over geloof...ja ja...je moest eens weten...en ik maar danken dat ik eindelijks eens iemand gevonden had die me lief had...zoals ze zelf zij...ja, zo labiel als zij was zo ziek was ik nadien...en wat was er met mijn gebed gebeurd??? Rien, niets, nada...waar was God? Alsof ik al niet genoeg tegenslag had gehad in mijn leven...dit moest er ook nog maar eens bij. Ben ik zielig???????? Neen, dat ben ik niet maar ik durf het allemaal wel te benoemen. Ook dat is realiteit...sommige mensen hangen aan één van de leugens. Het begint al op hun profiel...met onder andere die zogenaamde studie die ze deden...ja ja..;zich profileren gaat ook gepaard met vele leugens...ook weer iets om over na te denken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:19
 
HEIDE115 schreef:
Waarheid en herkenbaar wat ik hier leest!..dank

Is zo Heide. We hebbe te doen met een souvereine God, die geen enkele verantwoording te geven heeft over Zijn doen en late. Het is de christenmens die zal verantwoorden. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:09
 
JOSINA022 schreef:
Dank je, Heide!

M.i. is het goed om te erkennen dat het geloof niet altijd rozegeur en manenschijn is, dat het soms heel erg moeilijk kan zijn...

Kan zeker moeilijk zijn als het goed is bestaat het geloof ook uit ellende,verlossing en dankbaarheid.
Mooie reactie josina...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE866





Berichten: 109

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:54
 
'k Hoop dat de tijd je wonden mag helen Frank.

Psalm 118: 8,9
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 22:05
 
JANE866 schreef:
'k Hoop dat de tijd je wonden mag helen Frank.

Psalm 118: 8,9

Opdat de boodschap niet zomaar verdwijnt:
"Het is beter bij de Here te schuilen, dan op mensen te vertrouwen
het is beter bij de Here te schuilen
dan op edelen te vertrouwen". Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 22:11
 
FRANKT627 schreef:
Je mag jhet gerust weten; mijn geloof is weg. Ik heb vorig jaar een trut leren kennen die de mond vol had over geloof...ja ja...je moest eens weten...en ik maar danken dat ik eindelijks eens iemand gevonden had die me lief had...zoals ze zelf zij...ja, zo labiel als zij was zo ziek was ik nadien...en wat was er met mijn gebed gebeurd??? Rien, niets, nada...waar was God? Alsof ik al niet genoeg tegenslag had gehad in mijn leven...dit moest er ook nog maar eens bij. Ben ik zielig???????? Neen, dat ben ik niet maar ik durf het allemaal wel te benoemen. Ook dat is realiteit...sommige mensen hangen aan één van de leugens. Het begint al op hun profiel...met onder andere die zogenaamde studie die ze deden...ja ja..;zich profileren gaat ook gepaard met vele leugens...ook weer iets om over na te denken




Je moet beginnen als vrienden en voelt het goed dan kun je verder frankt.

veel willen eerst sex want dan denken ze je te hebben.

Daarom is het beter te wachten en de aap uit de boom te kijken.


Ga zoveel mogelijk samen door brengen en de reakties af wachten.

Gaat alles gemoedelijk dan ben je op de goede pad!

Ook ik ga zeker wachten , want ook ik heb die fout gemaakt en nadien zit je met de problemen


Laatst aangepast door
NICKY298
op donderdag 21 juni 2012, 22:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 22:18
 
DJES101 schreef:
Kan zeker moeilijk zijn als het goed is bestaat het geloof ook uit ellende,verlossing en dankbaarheid.
Mooie reactie josina...

Dank je wel! En je hebt zeker gelijk dat ook die facetten er moet zijn en die zijn er bij mij ook zeker wel hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 22:18
 
NICKY298 schreef:
Je moet beginnen als vrienden en voelt het goed dan kun je verder frankt.

veel willen eerst sex want dan denken ze je te hebben.

Daarom is het beter te wachten en de aap uit de boom te kijken.


Ga zoveel mogelijk samen door brengen en de reakties af wachten.

Gaat alles gemoedelijk dan ben je op de goede pad!

Ook ik ga zeker wachten , want ook ik heb die fout gemaakt en nadien zit je met de problemen

Mooie reaktie Nicky, maar moet eigenlijk op "sex-forum" om het zo te zegge Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 22:19
 
FRANKT627 schreef:
Wij kunnen eindeloos tot God bidden. En God kan op de één of andere andere manier tot bepaalde mensen wat ingeven. Maar wat als die bepaalde mensen niet luisteren? Wat zijn wij dan met ons gebed?

Ja Frank , wat bid je ?

Hij heeft de mens een vrije wil gegeven!

Wij mogen kiezen wat we doen, maar ook kiezen met wie we omgaan in het leven!!

Jij maakt zelf die keuze!

Hij heeft zijn zoon gegeven om je keuze te herstellen en opnieuw te beginnen.

God is groot.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 22:20
 
HERMAN968 schreef:
Mooie reaktie Nicky, maar moet eigenlijk op "sex-forum" om het zo te zegge Knipoog smiley


Ja vroeg of laat word je wijs he Lachende smiley

maar beter laat dan nooit Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE866





Berichten: 109

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 22:22
 
NICKY298 schreef:
Ja Frank , wat bid je ?

Hij heeft de mens een vrije wil gegeven!

Wij mogen kiezen wat we doen, maar ook kiezen met wie we omgaan in het leven!!

Jij maakt zelf die keuze!

Hij heeft zijn zoon gegeven om je keuze te herstellen en opnieuw te beginnen.

God is groot.


Laatst aangepast door
JANE866
op donderdag 21 juni 2012, 22:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 23:52
 
FRANKT627 schreef:
Je mag jhet gerust weten; mijn geloof is weg. Ik heb vorig jaar een trut leren kennen die de mond vol had over geloof...ja ja...je moest eens weten...en ik maar danken dat ik eindelijks eens iemand gevonden had die me lief had...zoals ze zelf zij...ja, zo labiel als zij was zo ziek was ik nadien...en wat was er met mijn gebed gebeurd??? Rien, niets, nada...waar was God? Alsof ik al niet genoeg tegenslag had gehad in mijn leven...dit moest er ook nog maar eens bij. Ben ik zielig???????? Neen, dat ben ik niet maar ik durf het allemaal wel te benoemen. Ook dat is realiteit...sommige mensen hangen aan één van de leugens. Het begint al op hun profiel...met onder andere die zogenaamde studie die ze deden...ja ja..;zich profileren gaat ook gepaard met vele leugens...ook weer iets om over na te denken

Komt over alsof je erg teleurgesteld bent.
Teleurstelling neemt spontaniteit weg en de tegenstander gebruikt teleurstelling om dingen kapot te maken.
Maar god is een god die dingen herstelt, wonden geneest.
en dat is een belofte van god die nog steeds het zelfde is,ondanks teleurstellingen, ligt voor jou nog steeds een belofte,
En warom,krijgen we soms geen antwoord op, wel een weten dat als we god kennen, we hemkunnen vertrouwen dat ondanks we de waroms soms niet begrijpen, god het beste met ons voor heeft.
Laat niet door die teleurstelling je geloof weggooien, je gooit daarmee ook een hoop zegeningen weg die god voor jou van plan is.

Mijn geloof is niet weg,ondanks teleurstellingen, het warom god ging me kleindochtertje dood? Vroeger wel ooit, na de dood van me vader, warom god heeft u hem niet genezen?Oh wat was ik boos op god, ik wou niets meer met hem te maken hebben, nu inmiddels god beter kennende wat voor teleurstellingen er ook op me weg komen, het brengt me eerder dichter bij jezus,omdat ik niet meer me boos van hem afkeer.
gods zegen voor jou toegewenst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE866





Berichten: 109

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 04:44
 
Fijne reactie Petra!
Hoort teleurstelling ook niet bij het leven? Ik geloof dat de een wel meer te verstouwen krijgt dan de ander, maar heeft niet ieder huis zijn kruis?
Ook ik ben teleurgesteld op deze site, maar komt dat ook niet omdat we het teveel van een ander verwachten en niet van God?
Oh ja, ik heb ook lang niks van God en zijn gebod willen weten. Waarom heeft Hij het bijv. niet kunnen voorkomen dat mijn lieve broer plotseling op 19 jarige leeftijd is overleden?
Maar inmiddels ervaar ik: ik ben degene die de deuren sluit, niet God! Zijn deur blijft wel open staan. Is dat niet Liefde en genade?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 08:49
 
JANE866 schreef:
Fijne reactie Petra!
Hoort teleurstelling ook niet bij het leven? Ik geloof dat de een wel meer te verstouwen krijgt dan de ander, maar heeft niet ieder huis zijn kruis?
Ook ik ben teleurgesteld op deze site, maar komt dat ook niet omdat we het teveel van een ander verwachten en niet van God?
Oh ja, ik heb ook lang niks van God en zijn gebod willen weten. Waarom heeft Hij het bijv. niet kunnen voorkomen dat mijn lieve broer plotseling op 19 jarige leeftijd is overleden?
Maar inmiddels ervaar ik: ik ben degene die de deuren sluit, niet God! Zijn deur blijft wel open staan. Is dat niet Liefde en genade?

Een enorme liefde en genade jane!
Ondanks dat we wel eens boos op god zijn om het warom, keert hij ons nooit van ons af.
Teleurgesteld in mensen,in een site,zo herkenbaar. toen ik 20 was heb ik me van de kerk afgekeerd, ik was zwaar teleurgesteld in bepaalde mensen van de kerk, Ik had verwacht dat ze als cristenen zich beter zouden gedragen. Tot ik begon te begrijpen dat ieder zo in zijn/haar geloofsfase zit.
En kijkende naar mezelf,teleurstel ik ook wel eens mensen. Inmiddels ga ik weer na de kerk,en nee ben nog niet teleurgestelt daar in mensen, ik denk dat dat komt omdat ik niet te veel verwacht van ze, weet dat ze maar mensen zijn net zoals ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2