ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MIEKE962
ChristianMatch forum index » Berichten van MIEKE962
Auteur Bericht
MIEKE962 (53)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 21:08
BerichtOnderwerp: BBQ in Belgie (aan de grens)
 
Hoi Lien en Rob. Ik vond het zo ontzettend leuk de vorige keer. Ik ben zeker weer van de partij. Ik gooi een slaapzak en een luchtbed in de auto. Lachende smiley Lieve groeten Mieke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE962 (53)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 21:03
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
Deze keer ben ik er wel bij. Lachende smiley Leuk Lien, dat jij er ook bent. Kun je gelijk reclame maken voor de stichting.

Laatst aangepast door
MIEKE962
op woensdag 22 augustus 2012, 21:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE962 (53)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 23:39
BerichtOnderwerp: bbq belgie
 
Lijkt me heel erg gezellig. Ik kom ook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE962 (53)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 14:59
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
 
Ja, vind het heel leuk om erbij te zijn. Ik kom! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE962 (53)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 00:39
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
 
HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 4 augustusvoor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035

harald940, 37 jaar, regio 038
......
......
......

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
.....
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
.....
.....
.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MIEKE962
Pagina 1 van 1