ChristianMatch
 


Forum

Berichten van BRIGHT250
ChristianMatch forum index » Berichten van BRIGHT250
Auteur Bericht
BRIGHT250 (40)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: maandag 21 januari 2013, 21:01
BerichtOnderwerp: Ben ik sexverslaafd
 
Ach, als jij & je partner hieraan verslaafd zijn, en je zoekt je 'kick' alleen bij elkaar... Kan het niet zo heel vel kwaad toch? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BRIGHT250 (40)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 12:17
BerichtOnderwerp: Een vrouwenhart
 
KABOUTER722 schreef:
Okee, iets milder dan: een vrouwenhart is mooi...als het gebraden op d'r rug hangt.

Alle vrouwen waar ik tot nu toe kontakt mee heb gehad (ook die van hier) bleken achteraf 1e klas serpenten te zijn.
Ik kan me z indenken dat je dat ook wel een beetje uitlokt ;) Mijn ervaringen zijn toch wel anders...

A ben ik het in sommige unieke gevallen wel met je eens:P
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BRIGHT250 (40)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 17:39
BerichtOnderwerp: Een vrouwenhart
 
LAVERDE524 schreef:
Een vrouwenhart kun je nooit stelen, want stelen is zonde. Een vrouwenhart kun je nooit winnen, want het is geen prijs. Een vrouwenhart is geen eigendom maar een gift die zij geeft aan haar man. Een vrouwenhart is iets wat zij vrijwillig geeft aan diegene waarvoor zij kiest, en waarvoor zij wil gaan.

Een vrouwenhart is nooit bedoelt als een doelwit voor een jager(hartenjager). Een vrouwenhart is
bedoelt voor een man die zichzelf is en niet probeert om een vrouwenhart te stelen of te winnen. Nee, een vrouwenhart is een gift die zij vrijwillig geeft aan diegene waarvoor zij wil gaan.

Een vrouw proberen te verleiden staat gelijk als een vrouw proberen te bedriegen, want verleiden komt van de satan. Nogmaals; een vrouwenhart is er niet om het te kunnen winnen of te stelen, nee!

Haar hart is zuiver, haar ogen weerschijnt haar waarde van haar haar hart. Haar haren is als goudlinnen die geweven is op haar hoofd, en wanneer een man haar streelt door haar goude haren heen is hij rijk. Haar lach bevestigd dit, want haar ogen weerschijnt haar oprechtheid van haar hart en liefde die zij voelt voor haar man.

Een vrouw proberen te verleiden staat gelijk als een vrouw proberen te bedriegen, want verleiden komt van de satan.

Ik heb geen idee waar dat op is gebaseerd, maar in ieder geval niet op de bijbel... Verschil tussen verleiden en bedriegen is ook wel redelijk groot naar mijn mening, je kunt een vrouw wel verleiden zonder haar te bedriegen als je intenties goed zijn dunkt mij?

Een vrouwenhart is het vechten waard.
Een vrouwenhart is het verleiden waard. (niet misleiden)
Een vrouwenhart is het veroveren waard.

Zolang je intenties maar eerlijk en oprecht zijn, lijkt me daar niets mis mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BRIGHT250 (40)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 14:59
BerichtOnderwerp: Filmfreaks
 
Onlangs 2 cristelijke films gezien,
Couragous
Fireproof

Ondanks slecht acteerwerk her en der, en soms 'hinkt' het verhaal een beetje, was het prettig een film te kijken met degelijke normen en waarden die naar boven kwamen. Zeker een aanrader om een keer te checken dus!

Ook machine gun preacher had wel stukken die me echt aan het denken zetten, zaten hele moeilijke, doch mooi verfilmde scene's in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van BRIGHT250
Pagina 1 van 1