ChristianMatch
 


Forum

Een vrouwenhart
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
LAVERDE524





Berichten: 176

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 17:06
 
Een vrouwenhart kun je nooit stelen, want stelen is zonde. Een vrouwenhart kun je nooit winnen, want het is geen prijs. Een vrouwenhart is geen eigendom maar een gift die zij geeft aan haar man. Een vrouwenhart is iets wat zij vrijwillig geeft aan diegene waarvoor zij kiest, en waarvoor zij wil gaan.

Een vrouwenhart is nooit bedoelt als een doelwit voor een jager(hartenjager). Een vrouwenhart is
bedoelt voor een man die zichzelf is en niet probeert om een vrouwenhart te stelen of te winnen. Nee, een vrouwenhart is een gift die zij vrijwillig geeft aan diegene waarvoor zij wil gaan.

Een vrouw proberen te verleiden staat gelijk als een vrouw proberen te bedriegen, want verleiden komt van de satan. Nogmaals; een vrouwenhart is er niet om het te kunnen winnen of te stelen, nee!

Haar hart is zuiver, haar ogen weerschijnt haar waarde van haar haar hart. Haar haren is als goudlinnen die geweven is op haar hoofd, en wanneer een man haar streelt door haar goude haren heen is hij rijk. Haar lach bevestigd dit, want haar ogen weerschijnt haar oprechtheid van haar hart en liefde die zij voelt voor haar man.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 18:02
 
LAVERDE524 schreef:
Een vrouwenhart kun je nooit stelen, want stelen is zonde. Een vrouwenhart kun je nooit winnen, want het is geen prijs. Een vrouwenhart is geen eigendom maar een gift die zij geeft aan haar man. Een vrouwenhart is iets wat zij vrijwillig geeft aan diegene waarvoor zij kiest, en waarvoor zij wil gaan.

Een vrouwenhart is nooit bedoelt als een doelwit voor een jager(hartenjager). Een vrouwenhart is
bedoelt voor een man die zichzelf is en niet probeert om een vrouwenhart te stelen of te winnen. Nee, een vrouwenhart is een gift die zij vrijwillig geeft aan diegene waarvoor zij wil gaan.

Een vrouw proberen te verleiden staat gelijk als een vrouw proberen te bedriegen, want verleiden komt van de satan. Nogmaals; een vrouwenhart is er niet om het te kunnen winnen of te stelen, nee!

Haar hart is zuiver, haar ogen weerschijnt haar waarde van haar haar hart. Haar haren is als goudlinnen die geweven is op haar hoofd, en wanneer een man haar streelt door haar goude haren heen is hij rijk. Haar lach bevestigd dit, want haar ogen weerschijnt haar oprechtheid van haar hart en liefde die zij voelt voor haar man.


Mooi geschreven...

Ik zal mijn haar van de week gauw in de verf zetten en nog een tikkie laten groeien ('k schiet al aardig op). Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 18:16
 
Huilende smiley, smiley in tranen oei..........................................telt wit haar ook mee en kort?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 18:21
 
ik heb een paar goudlinnen highlights, komt toch wel aardig in de richting?
maar jullie vergeten het zuivere hart, de ogen en de lach. Laat ik dat nu allemaal hebben! Engeltje smiley


Laatst aangepast door
JANS221
op zondag 18 november 2012, 18:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 18:23
 
En ik ga in de tijdmachine, ff 15 jaar ofzo terug... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 18:28
 
LAVERDE524 schreef:
Een vrouwenhart kun je nooit stelen, want stelen is zonde. Een vrouwenhart kun je nooit winnen, want het is geen prijs. Een vrouwenhart is geen eigendom maar een gift die zij geeft aan haar man. Een vrouwenhart is iets wat zij vrijwillig geeft aan diegene waarvoor zij kiest, en waarvoor zij wil gaan.

Een vrouwenhart is nooit bedoelt als een doelwit voor een jager(hartenjager). Een vrouwenhart is
bedoelt voor een man die zichzelf is en niet probeert om een vrouwenhart te stelen of te winnen. Nee, een vrouwenhart is een gift die zij vrijwillig geeft aan diegene waarvoor zij wil gaan.

Een vrouw proberen te verleiden staat gelijk als een vrouw proberen te bedriegen, want verleiden komt van de satan. Nogmaals; een vrouwenhart is er niet om het te kunnen winnen of te stelen, nee!

Haar hart is zuiver, haar ogen weerschijnt haar waarde van haar haar hart. Haar haren is als goudlinnen die geweven is op haar hoofd, en wanneer een man haar streelt door haar goude haren heen is hij rijk. Haar lach bevestigd dit, want haar ogen weerschijnt haar oprechtheid van haar hart en liefde die zij voelt voor haar man.




vrijgezel, nooit getrouwd geweest zeker? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

wacht maar tot jij een real-live exemplaar tegenkomt... veel vrouwen zijn net bidsprinkhanen die je na jouw inbreng met huid en haar verslinden...
ongeacht waar je haar vandaan haalt, ook op het keurige CM zitten veel vrouwen waarvan hun ex ze niet voor niets verlaten heeft... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 18:31
 
JANS221 schreef:
ik heb een paar goudlinnen highlights, komt toch wel aardig in de richting?
maar jullie vergeten het zuivere hart, de ogen en de lach. Laat ik dat nu allemaal hebben! Engeltje smiley




Clown smiley Yeah ... brengt me op een idee voor mijn haar-lay-out deze week. Nu nog een hand die door m'n haren strijkt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 18:35
 
JOL252 schreef:
Clown smiley Yeah ... brengt me op een idee voor mijn haar-lay-out deze week. Nu nog een hand die door m'n haren strijkt.

blijven dromen....... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORTAZAR588





Berichten: 277

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 18:39
 
Pieter ......
heerlijk heerlijk die treffende omschrijving haha.

waar woord..........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 18:39
 
PIETER649 schreef:
vrijgezel, nooit getrouwd geweest zeker? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

wacht maar tot jij een real-live exemplaar tegenkomt... veel vrouwen zijn net bidsprinkhanen die je na jouw inbreng met huid en haar verslinden...
ongeacht waar je haar vandaan haalt, ook op het keurige CM zitten veel vrouwen waarvan hun ex ze niet voor niets verlaten heeft... Verraste, verbaasde smiley

Quote:
ook op het keurige CM zitten veel vrouwen waarvan hun ex ze niet voor niets verlaten heeft... Verraste, verbaasde smiley

Haha,

Ja, dat denk ik andersom óók weleens, zó, op die manier. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 18:40
 
Niet dromen dames maar gewoon aanpakken, keuzes genoeg of is het wrouwenhart niet zo gauw tevreden? Knipoog smiley

Laatst aangepast door
PIETER619
op zondag 18 november 2012, 18:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 18:42
 
PIETER619 schreef:
Niet dromen dames maar gewoon aanpakken, keuzes genoeg of is het wrouwenhart niet zo gauw tevreden? Knipoog smiley

daten? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 18:42
 
PIETER619 schreef:
Niet dromen dames maar gewoon aanpakken, keuzes genoeg of is het wrouwenhart niet zo gauw tevreden? Knipoog smiley




"gewoon aanpakken" .... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 18:42
 
JANS221 schreef:
daten? Smiley met dichtgeplakte mond


Zo, jij bent snel. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 18:42
 
PIETER619 schreef:
Niet dromen dames maar gewoon aanpakken, keuzes genoeg of is het wrouwenhart niet zo gauw tevreden? Knipoog smiley



op n ouwe fiets mot je t leren.... maar "oud" is wat anders dan "van de vuilstort gehaald"

en "niet zo gauw tevreden" is ook weer wat anders dan " wanhopig"

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 18:50
 
LAVERDE524 schreef:
Een vrouwenhart kun je nooit stelen, want stelen is zonde. Een vrouwenhart kun je nooit winnen, want het is geen prijs. Een vrouwenhart is geen eigendom maar een gift die zij geeft aan haar man. Een vrouwenhart is iets wat zij vrijwillig geeft aan diegene waarvoor zij kiest, en waarvoor zij wil gaan.

Een vrouwenhart is nooit bedoelt als een doelwit voor een jager(hartenjager). Een vrouwenhart is
bedoelt voor een man die zichzelf is en niet probeert om een vrouwenhart te stelen of te winnen. Nee, een vrouwenhart is een gift die zij vrijwillig geeft aan diegene waarvoor zij wil gaan.

Een vrouw proberen te verleiden staat gelijk als een vrouw proberen te bedriegen, want verleiden komt van de satan. Nogmaals; een vrouwenhart is er niet om het te kunnen winnen of te stelen, nee!

Haar hart is zuiver, haar ogen weerschijnt haar waarde van haar haar hart. Haar haren is als goudlinnen die geweven is op haar hoofd, en wanneer een man haar streelt door haar goude haren heen is hij rijk. Haar lach bevestigd dit, want haar ogen weerschijnt haar oprechtheid van haar hart en liefde die zij voelt voor haar man.




Ik ga bijna twijfelen of ik wel een vrouw ben......

Ik wil namelijk wel dat dat mn hart gewonnen wordt, en niet enkel aan het begin van een relatie, maar ook dat er aan gewerkt wordt om mn hart vast te kunnen houden. Ik wil wel verleid worden en mijn hart is wel een prijs voor de man die me liet zien dat hij mijn hart waard is. Een prijs die je ook verdient als je de muur die daarom gebouwd was af weet te breken.


Misschien een goeie tip: niet alle vrouwen hetzelfde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 18:54
 
ANNETTE792 schreef:
Ik ga bijna twijfelen of ik wel een vrouw ben......

Ik wil namelijk wel dat dat mn hart gewonnen wordt, en niet enkel aan het begin van een relatie, maar ook dat er aan gewerkt wordt om mn hart vast te kunnen houden. Ik wil wel verleid worden en mijn hart is wel een prijs voor de man die me liet zien dat hij mijn hart waard is. Een prijs die je ook verdient als je de muur die daarom gebouwd was af weet te breken.


Misschien een goeie tip: niet alle vrouwen hetzelfde.

En (een deel van) het vrouwenvolk zegt: amén.


Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 18 november 2012, 18:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 19:21
 
Ja, idd, prachtig geschreven, en ook zo waar!

Ja, je hebt ook vrouwen die zich meteen voelen opgesloten, en dus er eigenlijk na jaren achter komen dat ze geen relatie kúnnen hebben.

Zoals ondergetekende(zo zeg je dat toch, zoals ondergetekende?)

S. Met God en het geloof kan je je in alle situaties oke en gelukkig voelen, ook als alleenstaande! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 19:38
 
JOL252 schreef:
En (een deel van) het vrouwenvolk zegt: amén.

ja de rest van het vrouwenvolk sluit zich daarbij aan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 19:44
 
ROELANDE345 schreef:
ja de rest van het vrouwenvolk sluit zich daarbij aan
.


Zie je nou wel Jans... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 20:00
 
JOL252 schreef:
.


Zie je nou wel Jans... Engeltje smiley

jaja, maar toch.......... Gefrustreerde smiley




(ik wil zelf uitmaken wat ik er van vind......soms ben ik een beetje eigenwijs)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 20:04
 
JANS221 schreef:
daten? Smiley met dichtgeplakte mond



Pieter blijft wel erg stil na jouw uitnodiging tot daten...... Engeltje smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 20:05
 
WILLEMIJN232 schreef:
Pieter blijft wel erg stil na jouw uitnodiging tot daten...... Engeltje smiley Knipoog smiley


Die ziet zichzelf al verhuisdozen slepen zeker..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 20:06
 
ANNETTE792 schreef:
Die ziet zichzelf al verhuisdozen slepen zeker..... Knipoog smiley



Leuk idee voor een eerste date toch???? Engeltje smiley


Ga zo eerst maar eens naar BZV kijken.......en zien of daar nog mooie liefdes uit voortgekomen zijn......

Henrike met Bert zal het wel niet geworden zijn.......... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 18 november 2012, 20:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 20:20
 
JANS221 schreef:
daten? Smiley met dichtgeplakte mond

Verlegen lachende smiley Aangezien ik wel wil daten maar eigenlijk niet kan Lachende smiley Ik wil eigenlijk eerst afwachten hoe het verder gaat met het mailen en chatten wat ik nu al doe. Maar natuurlijk kan er kennis gemaakt worden. Ik vond de laatste BBQ-picknick in Ede goed, mede omdat je dan kennis maakt met mensen en nu weet wie je voor je hebt, als je hen hier op CM weer tegen komt. Helaas weinig opkomst maar 15 december weer een kans op meer mesnen te ontmoeten. al ik het goed heb begrepen zijn er zo ook vriendschappen ontstaan.

Ik heb zo het idee dat als ik met meerdere dames aan de slag ga (met chat en mail) en jullie harten op hol breng en dan ik één keer weg zou zijn met één van jullie, dat toch niet eerlijk ten opzichte van de achterblijvers is.

Ik hou van een grap en grol, maar als het om een relatie gaat (ongeachte welke vorm (man-vrouw, ouder-kind, kennis ,vriendschap) hoe dan ook, ik een eerlijk persoon hoop te zijn in andermans ogen.

Btw er mogen wel wat meer mensen naar Uilenbos komen op 15 december.


Laatst aangepast door
PIETER619
op zondag 18 november 2012, 20:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 20:24
 
PIETER619 schreef:
Verlegen lachende smiley Aangezien ik wel wil daten maar eigenlijk niet kan Lachende smiley Ik wil eigenlijk eerst afwachten hoe het verder gaat met het mailen en chatten wat ik nu al doe. Maar natuurlijk kan er kennis gemaakt worden. Ik vond de laatste BBQ-picknick in Ede goed, mede omdat je dan kennis maakt met mensen en nu weet wie je voor je hebt, als je hen hier op CM weer tegen komt. Helaas weinig opkomst maar 15 december weer een kans op meer mesnen te ontmoeten. al ik het goed heb begrepen zijn er zo ook vriendschappen ontstaan.

Ik heb zo het idee dat als ik met meerdere dames aan de slag ga (met chat en mail) en jullie harten op hol breng en dan ik één keer weg zou zijn met één van jullie, dat toch niet eerlijk ten opzichte van de achterblijvers is.

Ik hou van een grap en grol, maar als het om een relatie gaat (ongeachte welke vorm (man-vrouw, ouder-kind, kennis ,vriendschap) hoe dan ook, ik een eerlijk persoon hoop te zijn in andermans ogen.

Btw er mogen wel wat meer mensen naar Uilenbos komen op 15 december.



Dus om het even kort samen te vatten: Jans, het wordt geen date met Pieter.......en zelf de dozen sjouwen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 20:25
 
WILLEMIJN232 schreef:
Pieter blijft wel erg stil na jouw uitnodiging tot daten...... Engeltje smiley Knipoog smiley

de innerlijke mens moet zo nu en dan ook even versterkt worden toch? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 20:26
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dus om het even kort samen te vatten: Jans, het wordt geen date met Pieter.......en zelf de dozen sjouwen......

Ik wil best wel dozen sjouwen geen probleem

Ik ben nog net niet een erkend verhuizer Lachende smiley


Laatst aangepast door
PIETER619
op zondag 18 november 2012, 20:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 20:34
 
PIETER619 schreef:
Verlegen lachende smiley Aangezien ik wel wil daten maar eigenlijk niet kan Lachende smiley Ik wil eigenlijk eerst afwachten hoe het verder gaat met het mailen en chatten wat ik nu al doe. Maar natuurlijk kan er kennis gemaakt worden. Ik vond de laatste BBQ-picknick in Ede goed, mede omdat je dan kennis maakt met mensen en nu weet wie je voor je hebt, als je hen hier op CM weer tegen komt. Helaas weinig opkomst maar 15 december weer een kans op meer mesnen te ontmoeten. al ik het goed heb begrepen zijn er zo ook vriendschappen ontstaan.

Ik heb zo het idee dat als ik met meerdere dames aan de slag ga (met chat en mail) en jullie harten op hol breng en dan ik één keer weg zou zijn met één van jullie, dat toch niet eerlijk ten opzichte van de achterblijvers is.

Ik hou van een grap en grol, maar als het om een relatie gaat (ongeachte welke vorm (man-vrouw, ouder-kind, kennis ,vriendschap) hoe dan ook, ik een eerlijk persoon hoop te zijn in andermans ogen.

Btw er mogen wel wat meer mensen naar Uilenbos komen op 15 december.

Je hebt gelijk, Pieter. Eerlijkheid boven alles. Dit was dus ook maar een grap. En helaas ik kan niet op 15 december, ik moet dozen sjouwen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 20:35
 
PIETER619 schreef:
Ik wil best wel dozen sjouwen geen probleem

Ik ben nog net niet een erkend verhuizer Lachende smiley



Laat Pieter 649 het maar niet horen... dozen sjouwen ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 9 Volgende
Pagina 1 van 9