ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 19:59
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
ANNETTE792 schreef:
Geslaagd voor mn examen Lachende smiley
In een heel druk jaar met 2 zorgenkindjes (1 blijkt asperger te hebben en de andere had/heeft een motorische ontwikkelingsachterstand) tussendoor toch maar mooi voor elkaar gekregen. Stiekum ff trots op mezelf Coole smiley met zonnebril

gefeliciteerd, je mag zeker trots op je zelf zijn Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 30 september 2012, 18:44
BerichtOnderwerp: EigenZondeTopic
 
ERIKA129 schreef:
Hoe toepasselijk Verraste, verbaasde smiley
Net een preek gehoord over wie zonder zonde is.....
Wat zeggen wij mensen??? Die werpe de eerste steen... maar Jezus gaat verder en kijkt EERST naar zichzelf!!

mooi topic pietje..

Mijn zonde op het moment???
Euh die houd ik liever voor me is niet zo mooi om op te noemen want haten is een zonde he Twijfelende smiley

Zei jezus niet zoiets als ook ik veroordeel je niet? bij de overspelige vrouw, hij zei wie zonder zonde is, gooit de eerste steen, vervolgens blijft hij en de vrouw over en ook jezus veroordeelt haar niet? Soms denk ik wel es die 40 dagen ind e woestijn, waar de tegenstander hem probeerde te verleiden, hij was op aarde als mens, dit houd in dezelfde verleidingen die mensen hebben kreeg hij op zich af. Als er iemand kan mee denken met onze zonde, verleidingen, is het jezus wel, hij heeft volgens mij alle verleidingen op zich af gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 30 september 2012, 18:41
BerichtOnderwerp: EigenZondeTopic
 
ERIKA129 schreef:
Hoe toepasselijk Verraste, verbaasde smiley
Net een preek gehoord over wie zonder zonde is.....
Wat zeggen wij mensen??? Die werpe de eerste steen... maar Jezus gaat verder en kijkt EERST naar zichzelf!!

mooi topic pietje..

Mijn zonde op het moment???
Euh die houd ik liever voor me is niet zo mooi om op te noemen want haten is een zonde he Twijfelende smiley

mensen haten, we moeten ze liefhebben, dat houd niet in dat we ze aardig hoeven te vinden zei martin luther king ooit, moet daar vaak aan denken als ik wel es mensen tegen kom , die ik in eerste instantie niet leuk vind.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 30 september 2012, 13:28
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ANNA415 schreef:
Maakt niet uit, t gaat om het uitzicht Verliefde smiley

hmmm de barman is vaak te netjes, te vrouwelijk, de straatman is echt mannelijk, stoer en de kabellegger is weer iets intelligenter, want die kan een kabel aanleggen, dus vrij inteliggent voor een man Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 30 september 2012, 10:38
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
JANS221 schreef:
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos.

(Moeder Teresa)

mooi Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 30 september 2012, 10:36
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
VISSER278 schreef:
A-categorie jeugd , leeftijd 16-20 jaar. Knipoog smiley

harstikke leuk visser Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 30 september 2012, 07:49
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn
 
VISSER278 schreef:
Even een vraagje tussendoor ...... blijf je dan ook nog lid van CM? Lachende smiley

hoezo? wil je van me af, misschien blijf ik wel nog heel lang lid om jou te jennen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt en dan kan ik schrijven over spannende bejaarde mannen die met schep bij me stoep staan te graven in me voortuin, zodat alle vrouwen hier kunnen meezwemelen, spannende dates met bejaardenuitjes enzo Lachende smiley, oké 50 plus begint met fietsen.... pffff want volgens iemand hier fietsen die allemaal, dat worden ehftigge inspannende dates en dan kom je in d efase van uitjes met een bus, en dan langs die knappe man van 64 zitten, op bejaardenreisje naar museum, tussen stop bij jantje smitt effe kijken na zijn huis en halverwege met alle bejaarden na de wc.... nog spannender en zeer tijdrovend. En wat doe je aan op zon bejaardenreisje????? hmmm die fietsbroekjes van 50 plussers zijn natuurlijk heel spannend om na te kijken...... en natuurlijk zijn dan al me haren al wit dan en zie ik er dan uit als een engel met me witte haar, nog meer sjans. petra die de dag maar es gaat beginnen, afwassen en vanmiddag na de kerk en nee nee daar ga ik niet na mannen kijken , alhoewel ik graag een cristelijke man wil.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 30 september 2012, 07:35
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ANNA415 schreef:
kunnen ze bij mij ook ff de kabel komen aanleggen Verlegen lachende smiley Verliefde smiley

We kunnen vragen of willemijn een cam kan richten op de straat als ze bij haar zijn en dan kunnen we allemaal via pc meegenieten van het uitzicht. ha ha. ach ja over naar het leven zoals het werkelijk is, geen man nu voor me op de stoep, kleuter die veelste vroeg wakker word. reuze afwas nog van gisteren. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 30 september 2012, 07:30
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
VISSER278 schreef:
jammer voor je dattie nog geen 50+ is . Knipoog smiley
heb je al wel gevraagd oftie niet te ver weg woont? Clown smiley

ha ha neee, en hun dachten misschien wel , oh daar heb je die aardigge oude mevrouw, duh ondertussen knapte al me hormonen bij me los na zon blik mannen om te bekijken Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 september 2012, 22:05
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
PETRA944 schreef:
ha ha,zitten eigenlijk drie leuke bij, bij mij waren ze in de straat toen het warm was, dus met blote buik eentje met de schep bij me voor graven.... en dan eentje van onze leeftijd ongeveer, denk ik een pool en dan nog een bijnna kale met een mooie grijze trui nu inmiddels,ook niet te jong voor ons ha ha, een vrouwtje verderop gaf ze allemaal wat te drinken, dus ze gingen met zijn allen in me voortuin zitten drinken. die ene waarvan ik denk dat hij een pool is, is de mooiste Lachende smiley oh en dan heb je nog een kale, die iedere keer wat vraagt, zoals moet je met je fiets door de voorduer, dan leg ik de plank zo etc. en daarna komen andere mannen, maken een agt in de grond en daar doen ze de aansluitng en van daar uit aansluiting na de huizen, en dan komt er nog een man die bij je in huis de aansluiting doet, als het goed is komt die volgende week bij mij Lachende smiley

ach ja kijken mag Knipoog smiley en het maakt de straat gezellig zon team wat glaskabel gaat aanleggen de pool heeft bruine ogen en beetje ongeschoren vaak en als hij lacht Verlegen lachende smiley

en die met die blote buik is ergens achter ind e 30 denk ik blonde haren, als je hem ziet en hij lacht en praat tegen je, kan je alleen maar denken, oeh wat een lekker ding, ha ha en zo zijn menigge huisvrouw in onze stad van slag. ha ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 september 2012, 22:01
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
WILLEMIJN232 schreef:
Die stratenmakers komen ook nog bij mij....we krijgen nl glasvezel in de hele stad.......ga toch eens even aan Petra een signalement vragen van die leuke....... Clown smiley

ha ha,zitten eigenlijk drie leuke bij, bij mij waren ze in de straat toen het warm was, dus met blote buik eentje met de schep bij me voor graven.... en dan eentje van onze leeftijd ongeveer, denk ik een pool en dan nog een bijnna kale met een mooie grijze trui nu inmiddels,ook niet te jong voor ons ha ha, een vrouwtje verderop gaf ze allemaal wat te drinken, dus ze gingen met zijn allen in me voortuin zitten drinken. die ene waarvan ik denk dat hij een pool is, is de mooiste Lachende smiley oh en dan heb je nog een kale, die iedere keer wat vraagt, zoals moet je met je fiets door de voorduer, dan leg ik de plank zo etc. en daarna komen andere mannen, maken een agt in de grond en daar doen ze de aansluitng en van daar uit aansluiting na de huizen, en dan komt er nog een man die bij je in huis de aansluiting doet, als het goed is komt die volgende week bij mij Lachende smiley

ach ja kijken mag Knipoog smiley en het maakt de straat gezellig zon team wat glaskabel gaat aanleggen de pool heeft bruine ogen en beetje ongeschoren vaak en als hij lacht Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 22:24
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
ZEELAND736 schreef:
Je moest eens weten...hoe MUM...ik ben...

ha ha mum.... zat al te denken mum... is zeeland verliefd ofzo? waar staat die mum voor Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 18:23
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
GERRIT084 schreef:
Maar je moet of mag wel uitkijken dat je niet met alles mee gaat, die onder de noemer houden van valt.
In een tijd als deze, wordt wel al veel goed gekeurd wat eigenlijk in Gods woord wordt veroordeeld.
Door de komst van onze lieve Heer Jezus Christus, die ook heeft gezegd, dat niets aan de wetten van de Vader, door Zijn komst zal worden afgedaan.
Is het ook niet aan ons, om het dan wel te doen, en wordt goed gekeurd aan wat de Vader toch wel veroordeeld.
Veroordelen mogen wij niet, maar wel liefde geven, en uitstralen, vermanen niet, onderrichten wel of waarschuwen.
Dus ook niet veroordelen, aan het adres aan die genen die er anders over denken, of beleven.

mooi gezegd gerrit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 16:22
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
PETRA944 schreef:
je laatste woorden, inbegrepen de hooogstverachtelijke zonde van homosexueliteit. waar staat dat in d ebijbel dat dat de hoogstverachtelijke zonde is? en graag niet met teksten komen van weet ik veel wie, maar van uit de bijbel graag.

Over sodom: ezechiel 16 vers 49:
Zie, dit was de ongerechtigheid van uw zuster sodom,in trots, overdaad en zorgeloze rust leefde zij met haar dochters zonder de ellendigge en de arme te ondersteunen. verwaten waren zij en bedreven gruwelen voor mijn aangezicht, darom vaagde ik ze weg, zodra ik het zag.

ander woord voor verwaten is: verwaand, dikdoend, minachtend, zelf ingenomen, trots etc. komt op mij over dat god dat erger vond dan homosexuelitieit.

quete het effe, meesten denken misschien dat het om sexuele zonde ging, maar ging wel degelijk ook om wat anders en best heftige tekst, want we kunnen ons allemaal wel ergens aangesproken voelen in dit decadent levende land, we vreten ons vol, terwijl het merendeel van de wereld in armoe leeft en ellende
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 16:19
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
THOMAS968 schreef:
Neem de ernstige zonde van de hebzucht, de Bijbel waarschuwt er veel, zo niet het meeste tegen, veel en veel vaker dan tegen losbandigheid waarin ook homofilie voorkomt . Maar dan krijg je ze niet op de banken, hoe zou dat toch komen he? Hebzucht komt te dichtbij, op zondag Vroom en door de week Dreesmann, die kreet komt toch ook ergens vandaan, zou je zeggen. Je afzetten tegen een kleine groep die het toch al niet zo goed heeft - en zeker niet binnen een deel van de christelijke gemeenschap, is veel makkelijker. Goedkoper ook, dat zeker.

Thomas

ja een van de gruwelijke zonden van sodom was, dat de mensen niet omkeken naar anderen en die hielpen. er was toen geen dreesmann, maar denk dat ze erg egoistisch en hebzuchtig waren, ze keken niet om naar de armere, naar de weduwen en wezen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 09:35
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
ANNETTE792 schreef:
Het lukt enkel als beide partijen er zo in staan. Gelukkig is dat bij jullie het geval maar dat is bij veel mensen helaas niet het geval.
Ik had in mn eigen geval graag gezien dat het ook op die manier gelukt was, ik heb er heel lang mn best voor gedaan, maar in je eentje lukt het niet als de andere partij andere ideeen heeft.

Dat is mijn ervaring ook, heb twee exxen de ene kijkt amper na ze om, de ander gaat goed, geeft ook ergens aan helemaal dat het niet aan mij ligt. En wat heb ik er me best voor gedaan en verdriet om gehad. ben zelfs verhuist na me scheiding in een woonplaats waar ik niemand kon, zodat ik nog maar drie kwartier van ex af zou wonen, want ex verhuisde met nieuwe liefde ver weg. Op een dag laat je los, zie je in dat wat je ook doet, als de ander niet mee werkt houd het op. Ex ging gewoon verder, na drie weken scheiding verhuisde hij ver weg, ging een kindje met nieuwe vrouw maken, kinder alie, daar doet hij niet aan. 1 keer in de week komt hij langs en trekken 2 van de 7 kids van hem met hem effe op, verder niks, de andere 5 hebben zelf niet zon interesse in hem, te vaak teleurgsteld door hem, en het punt komt denk ik dat die andere twee dat ook krijgen, daar geef ik ze de ruimte in,zolang ze met hem om willen gaan, laat ex iedere week hier komen daarvoor.Want bij hem mogen z eniet komen, op vakantie met pa nee hoor, want zijn nieuwe vrouw van 25 jaar jonger kan niet zo goed met kids.En zo koos me ex voor de nieuwe vrouw en niet voor de kids. sukkel..... maar heb drie zonen , niks mietjes aan het worden zonder mannen vb. Ze worden steeds meer echte mannen, 1 tje zit bij de jeugdbrandweer, daar heeft hij betere mannen als vb dan zijn vader.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 08:59
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
LEANNE226 schreef:
Die stratenmaker is vast getrouwd........dat zijn de meeste mannen hoor Knipoog smiley
En maar weinig christelijke mannen zitten op chr. sites,daar is de keuze nl. erg beperkt.

Misschien is het een idee je eisenlijstje in je la te leggen en wat minder plaatjes te kijken?Wie weet wie je dan tegen het lijf loopt Lachende smiley

klopt maar weinig cristelijke mannen op sites, en in het echte leven ook, of ze geloven, dat houd in es af en toe na de kerk, maar hoef niet persee een man hoor leanne, red het al 8 jaar zonder, komt denk ik ook beetje door dat er in korte tijd drie kids uit huis zijn gegaan, wat doe je dan? savonds is het stil en ga je op een datingsite. ha ha. Maar een soort eisenpakket hebben we toch ergens allemaal, liever geen man dan niet eentje die echt bij je hoort waar je een echt leuke klik mee hebt. En die eis dat hij cristelijk is vind ik toch wel erg belangrijk. Knipoog smiley Loslaten, gewoon verder zonder man, en wie weet wie ik ooit tegen kom ja Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 00:28
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
VISSER278 schreef:
'k zou zorgen dat die stratenmakers nog een maand werk hebben als ik jou was. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Daar zit wel hele leuke bij Lachende smiley , maar ja of die cristelijk is Smiley die vol vragen zit dus op na de 50 plus site en ondertussen reageer ik me frustratie wel op jouw af Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 00:18
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ROELANDE345 schreef:
ja vind ik ook een goed plan misschien zit die man op zijn beurt wel weer hele dagen te wachten op een leuke mail van jou

eh duh ik had hem dus een mail gestuurd, ha ha volgens mij ben ik ene kei in stomme mails versturen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 19:07
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
hmm, maar mannen, ik ga es wat minder op cm , want dat hele mannen gedoe via pc, is niks voor mij, zit ik hier 2 dagen in teloggen, hopend op een leuke mail van die leuke man Gefrustreerde smiley beter richt ik me op andere dingen en misschien kom ik ooit vanzelf wel tegen, ik ga es wat minder op cm. de afwas doen. duh Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 18:27
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
GERRIT603 schreef:
als ze maar lief is Knipoog smiley
Klinkt erg hopeloos gerrit. over 5 jaar zit je met een bejaarde vrouw van 70 dan. vandaar ik ook wel es reacties krijg van veel jongere mannen, die denken dan dus ook, als ze maar lief is? Ik denk dan, duh, heb al genoeg kinderen. Maar ja we zijn allemaal verschillend en ja ik ben kieskeurig, we hebben het wel over een mogelijke levenspartner he. Voor me zelf, graag rond me eigen leeftijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 18:20
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
GERRIT603 schreef:
als ik een knipoog krijg van iemand van 31 hoor je mij niet klagen hoor Lachende smiley

petra is niet zo gauw tevreden denk ik Coole smiley met zonnebril

en van 65?????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 18:19
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
CARMEN073 schreef:
Dreigen dat je z'n andere oog ook dichtslaat Duiveltje smiley


ha ha ha carmen,ik lig hier in een deuk vanhet lachen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 17:37
BerichtOnderwerp: Verliefd
 
ZWAAN995 schreef:



<><

Zwaan

ha ha leuk voor je zwaan Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 15:58
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
STEENTJE178 schreef:
Waahh, welke was het? Coole smiley met zonnebril Zoveel 64-jarigen hebben we niet op CM......

Steen (die overigens ook geen 64-jarige zoekt, hoor!)

Zeg het niet, de man bedoelt het vast misschien wel lief, toch vind ik het beetje maf, ik ga toch ook geen knipoog sturen naar een jongen van 22, ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 13:57
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
GERRIT603 schreef:
Smiley die vol vragen zit moet dit niet onder "het mooiste moment van vandaag" Lachende smiley Lachende smiley

het is hier hetzelfde als dat je gaat vissen, je vangt zelden wat je vangen wil, maar als je maar "beet" hebt is het goed, vissen zonder beet te hebben is saai, misschien ander wurmpje aan je haak Clown smiley Clown smiley

nee, hoort bij het slechtste Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 09:22
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
En dit is voor het eerst in me carieeere als cm er ,ik niks terug stuur, een bedankje ofzo voor een knip oog, kan het gewoon niet, zo denkt hij nog dat ik hem leuk vind. Twijfelende smiley Komt natuurlijk dat ik ergens schreef ik vier witte wenkbrouwen haartjes had Boze smiley ha ha ik ga es beginnen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 09:15
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
JOL252 schreef:
Verraste, verbaasde smiley
zal ik hem na jou doorsturen, jij bent 2 jaar ouder? ha ha interesse in een man van 64 Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 09:11
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
En kijk ik in me mailbox, eh geen bericht van die leuke man, duh wel een knip oog van een man van 64 Huilende smiley, smiley in tranen ha ha ha ha ik zit nog niet op de 50 plus site Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 09:10
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
JOL252 schreef:
Hoe het voelde? Ik zou het niet zelf uitproberen. En ja ik lag daar inderdaad alleen, dus je statement klopt.
En Erika ik zie er nog vrij normaal maar het voelt effe anders. Gaat wel over voor ik een jongetje ben (gelijk voer voor een nieuw hottopic ).

Kijk en waar bleeef nou de knappe charmante man die je kwam redden en helpen? Wat is et leven toch hard vergeleken met een film Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 Volgende
Pagina 9 van 39