ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 16:15
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
ROELANDE345 schreef:
Is dat zo Zwaan dat je door homofilie 'een hoogverachtelijke zonde"
te noemen gehoorzaam bent aan Gods Woord? Heb dat nog nergens kunnen lezen, maar misschien weet jij waar dat staat?
In dat rijtje wat je opnoemt van Paulus staan nog veel meer zonden waarom zijn deze niet hoogverachtelijk? En open je alleen over homofilie een topic?
Je zult maar christen zijn en een homofiele aanleg hebben en hiermee worstelen.
Natuurlijk mag zonde zonde genoemd worden maar onze Heer is altijd vol liefde en genade voor mensen en ziet hun hart aan

Goed gezegd. De discussie erbuiten latend of het nu een zonde is of niet, zo ga je niet met je medemensen om, en laten we niet vergeten dat we allemaal zondaren zijn. En onze heer is vol liefde en genade voor alle mensen, heeft zijn kruis gedragen met een onvoorwaardelijke liefde voor zondaren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 16:07
BerichtOnderwerp: Vrouwen die op vrouwen vallen kan dat als christen
 
ZWAAN995 schreef:
Jaja Willemijn is de koningin van het form cm
Jol en vele aanhangers die Willemijn voeten kussen
Alles bedekken met de ware liefde zonder gerechtigheid




<><

Carmen, Chatlium en vele anderen durven tenminste hun mond open te doen vanuit Gods Woord die dan door de koningin als zwarte piet worden gezien.



Als we niet oppassen dan verdwijnt de C van Christus op CM dan kan je beter een HM maken van humanistisch match met een sausje van de kleine c. Het moet niet gekker worden.

<><

Zwaan

gerechtigheid is opkomen voor mensen die om hun zijn als een hoogst verachtelijke zondaar worden afgeschilderd, op een openbaar forum, onder het mom van dit zijn gods woorden, wat niet klopt, dat zijn gods woorden niet. Nog steeds heb je niet geantwoord op mijn vraag, waar het in de bijbel staat dat homofilie de hoogst verachtelijke zonde is. beter bied je gewoon je excuus aan, geef je toe dat je sommigge dingen verkeerd inziet, bied je je excuus aan voor alle eventuele homofile mede lezers, voor mensen jouw nog als een verachtelijk persoon gaan zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 13:56
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley
wens jullie allemaal veel succes verder op het forum, ik word er onpasselijk van, de manier warop sommigge dingen geschreven worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 13:09
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
MIRRIE240 schreef:
Ik had me voorgenomen me er helemaal buiten te houden, maar ik irriteer me hier gigantisch. Het is een christelijk forum jongens, maar we vechten en worstelen als een idioot! Ik dacht hier te gaan lezen en me te verbazen over de hoeveelheid respect en liefde, maar het tegendeel is waar.

Niemand is zonder zonde, het is zo makkelijk om te vertellen hoe een ander moet leven, maar misschien is het beter om ons te richten op hoe we zelf leven.
Ik geloof dat Jezus voor mij aan het kruis is gegaan, en weer is opgestaan, uit liefde voor ons. Wij maken zoveel fouten en begaan zoveel zonde, maar we mogen ook weten dat Hij er altijd voor ons is, juist als we in de zonde zijn! En dit betekend niet dat we dan maar losbandig mogen leven, maar het betekend wel, dat wanneer we even zwak zijn, en niet meer de juiste weg volgen, hij ons altijd weer opzoekt, om ons te dragen en ons de weg weer te wijzen.

Het forum lijkt mij een plaats om elkaar te ondersteunen, te delen en samen te bidden en zijn liefde te ervaren.
Niemand deelt exact dezelfde mening, maar zoek nu niet juist die conflicten op.

Mooi gezegd, alleen kan ik niet klakkeloos toekijken hoe hier woorden worden geschreven die in mijn ogen kwetsend zijn voor anderen. en dan komt toch weer een felle discussie. waar ik nu verder mee ophoud, heb geschreven wat ik wou zeggen. en een antwoord waar bepaalde woorden in gods woord staan, krijg ik blijkbaar niet. Met andere woorden, die woorden komen niet uit gods woord, dat homosexueleiteit de hoogst verachtelijke zonde is. En dat vind ik toch erg heftig voor homo,s om zulke woorden te lezen. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 13:04
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
JOL252 schreef:
Yep.... ik heb iemand es horen zeggen: je hebt profeten die de zonde zien en profeten die de wonde achter de zonde zien.
Zielig? Nee, wel in wijsheid reageren en niet met hak- en breekwerk.

En daar gaat het mij hier nou net om, leren we hier wat van dit topic,? ik hoop het wel , dat we leren met wijsheid te reageren en inderdaad niet met hak en breekwerk. En chat, mensen zijn niet van marsepein, maar hebben wel degelijk gevoelens, dus mogen we best opletten dat we niet andere mensen erg kwetsen met wat we schrijven, en de manier waarop.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 10:23
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
ZWAAN995 schreef:
We hebben ons te gehoorzamen na Gods Woord toe dat is wat telt.

<><

Zwaan

dat is nog geen antwoord op me vraag waar dat in gods woord staat dat homosexueliteit de hoogst verachtelijke zonde is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 10:20
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
ZWAAN995 schreef:
Dit is géén kopie en letterlijk mijn eigen woorden van denken en doen.
Mijn maatstaven is op het tafelen van mijn hart geschreven door Gods Woord heen en neem letterlijk Gods Woord serieus aan.

Loop de jaren zijn de visie`s verdeelt en waarin de mens meer centraal staat dan dat Gods Woord centraal staat. De zonde mag niet meer genoemd worden en moeten we in mensen denken van deze moderne tijd alles in liefde toepassen dat houdt in het het Woord van God afbreken en Gods Woord niet opbouwen.

<><

Zwaan

De zonde mag wel genoemd worden, het is de manier warop je het doet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 10:14
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
PETRA944 schreef:
je laatste woorden, inbegrepen de hooogstverachtelijke zonde van homosexueliteit. waar staat dat in d ebijbel dat dat de hoogstverachtelijke zonde is? en graag niet met teksten komen van weet ik veel wie, maar van uit de bijbel graag.

Over sodom: ezechiel 16 vers 49:
Zie, dit was de ongerechtigheid van uw zuster sodom,in trots, overdaad en zorgeloze rust leefde zij met haar dochters zonder de ellendigge en de arme te ondersteunen. verwaten waren zij en bedreven gruwelen voor mijn aangezicht, darom vaagde ik ze weg, zodra ik het zag.

ander woord voor verwaten is: verwaand, dikdoend, minachtend, zelf ingenomen, trots etc. komt op mij over dat god dat erger vond dan homosexuelitieit.

vraag het je nog eens zwaan, waar staat het in de bijbel dat god homosexuelitiet de hoogst verachtelijke zonde vind? En dan heb ik nog een vraag voor je, hoe moeten wij volgens de bijbel met anderen mensen omgaan. ??? en hoe reageert jezus op zondaren? met liefde en genade niet zo hard en brekend als jij het verwoord, je bedoelt het vast goed, maar kan het er absoluut niet mee eens zijn. en je bent je volgens mij niet goed bewust hoe een homo zich zou voelen , jouw woorden lezend. Hoe denk je dat een homo zich zou voelen jouw woorden lezend???????? En wat denk je vand e mensen die bij jou in de kerk zitten iedere zondag, hoeveel ervan zullen worstelen met zonde? en hoe zou god met hun daarin meelopen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 09:19
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
ZEELAND736 schreef:
Trots op mezelf zijn....
Dag 5 is aangebroken...van mijn stoproken!

Het valt niet mee, maar merk wel dat het beter gaat!!!

wauw geweldig goed van je Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 00:14
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
cristen match forum is leuk om de positieve dingen, ik had me effe terug getrokken me zeer irriterend hoe sommiggen met elkaar omgaan op het forum, elkaar kwetsen. maar ik ben terug en wat lees ik een topic waar staat de hoogst verachtelijke zonde is homosexueliteit eh terwijl er een ander topic is van een vrouw die lesbisch is, hoe kwetsend voor die vrouw die woorden, ik trek me verder terug van het forum, lappen tekst lezen vind ik niet zo erg, maar iedere keer weer moeten lezen hoe mensen worden gekwetst en dat op een cristelijke site Boze smiley achter alle geschreven worden zitten mensen met gevoelens achter hun pc, die kwetsbaar zijn, vraag me wel es af of iedereen zich dat wel echt goed bewust is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 20 september 2012, 23:06
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
je laatste woorden, inbegrepen de hooogstverachtelijke zonde van homosexueliteit. waar staat dat in d ebijbel dat dat de hoogstverachtelijke zonde is? en graag niet met teksten komen van weet ik veel wie, maar van uit de bijbel graag.

Over sodom: ezechiel 16 vers 49:
Zie, dit was de ongerechtigheid van uw zuster sodom,in trots, overdaad en zorgeloze rust leefde zij met haar dochters zonder de ellendigge en de arme te ondersteunen. verwaten waren zij en bedreven gruwelen voor mijn aangezicht, darom vaagde ik ze weg, zodra ik het zag.

ander woord voor verwaten is: verwaand, dikdoend, minachtend, zelf ingenomen, trots etc. komt op mij over dat god dat erger vond dan homosexuelitieit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 19 september 2012, 22:02
BerichtOnderwerp: Alleen voor ECHTE MANNEN!
 
ANNA415 schreef:
Leerlingen he, dan zullen mannen blijkbaar wat hardleerser zijn Knipoog smiley
ha ha ha, vandaar, vroeg me al af warom alleen mannen als leerling warom geen vrouwen, maar inderdaad begrijpelijk Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 19 september 2012, 21:56
BerichtOnderwerp: Alleen voor ECHTE MANNEN!
 
SVEN797 schreef:
Ik heb hier is over na zitten denken, en kom tot de conclusie dat er in het Geloof, Geen verschil is tussen man en vrouw.
Naar mijn inziens, vraagt Jezus hetzelfde, aan zowel de mannen als aan de vrouwen. ( Smiley die vol vragen zit misschien is het daarom wel zo rustig hierop deze topic.

jee daar heb je gelijk in, nooit niet over nagedacht eigenlijk, jezus vraagt inderdaad het zelfde van een man en een vrouw, toch zijn er wel wat verschillen in de bijbel, toch? bv de man is meer als leider gemaakt en moet de vrouw als broos vaatwerk behandelen, eh de discipelen waren allemaal mannen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 19 september 2012, 21:21
BerichtOnderwerp: Alleen voor ECHTE MANNEN!
 
STEENTJE178 schreef:
Goed idee!!! Lachende smiley met blinkend witte tanden
whaa haaa haaa zit net op pro ,iemand in klein zwembroekje ha ha.dan vraag ik me echt af eh, jezelf fotos in je pro zetten met klein zwembroekje Smiley die vol vragen zit ha ha maar es verder zoeken Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 19 september 2012, 21:11
BerichtOnderwerp: Alleen voor ECHTE MANNEN!
 
STEENTJE178 schreef:
Geen idee, Petra. Zullen we ze gaan zoeken???
ik zal es bij zoeken gaan kijken Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 19 september 2012, 21:07
BerichtOnderwerp: Alleen voor ECHTE MANNEN!
 
tja waar blijven nu die echte leuke geweldigge mannen hier Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 19 september 2012, 15:32
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
hmmm huishouden... ik ga eerst me wenkbrouwen es epileren en dan pas verder met me huishouden, want wat zag ik toen ik net es in de spiegel keek? 4 witten haren in me wenkbrauwen Twijfelende smiley tssss en dan is het nog de bedoeling ik ooit nog een man versier Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 19 september 2012, 15:02
BerichtOnderwerp: Vergeving
 
ZEELAND736 schreef:
Welkom Petra!!!

Dankje zeeland en shanita, daar heb je helemaal gelijk in, ik heb prachtigge lieve kinderen, daar ga je altijd voor door, vecht je voor om door te gaan in moeilijke tijden. Jij staat ergens alleen in de wereld en dat is hard, blijf lekker van je afschrijven meid, schrijven lucht op, gevoelens delen lucht op. Zo begrijpelijk dat je niet wil, kan vergeven en irritatie over mensen die zeggen, eh je leeft van ons geld Boze smiley en de irritatie over cristenen die soms zeer irritant ook kunnen zijn, waar je het nou net niet van verwacht eigenlijk. hoop dat je 1 ding wel doet en dat is van je zelf houden voor de volle 100 procent. En je niet door al die dingen gevormd bent met een niet houden van jezelf, dus zorg goed voor jezelf. liefs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 september 2012, 23:08
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
VISSER278 schreef:
Zolang je je vingers een beetje in staking houdt zal het wel mee vallen . Knipoog smiley

Wel voor vandaag heb je geluk, want ik ga lekker na dromenland Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 september 2012, 23:04
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
VISSER278 schreef:
Nee , ik moest beter uitkijken .
Maar ik moest niet beter uitkijken , HUN moesten dat. Boze smiley

slechtste moment van vandaag is voor jou visser dat ik er weer ben om je te plagen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 september 2012, 23:02
BerichtOnderwerp: Vrouwen die op vrouwen vallen kan dat als christen
 
SONJA105 schreef:
Ik vindt dat het kan, ik val namelijk zelf op vrouwen

Ik denk dat jezus van mij als hetero net zo veel houd als van jou als vrouw die op vrouwen valt . Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 september 2012, 22:59
BerichtOnderwerp: Vergeving
 
JOL252 schreef:
Hey leuk, je bent er weer!

leuk om jou ook weer te lezen jol Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 september 2012, 10:12
BerichtOnderwerp: Vergeving
 
SHANITA130 schreef:
Ja, en de moeder op de tippelzone heeft ws ook weer een rotjeugd gehad, wel zeker denk ik anders doe je zoiets niet lijkt me Zieke smiley

En die ze moeder of vader of ouders hebben dan ook weer een rotjeugd gehad.

En tuurlijk, is fijn als dat wordt meegewogen.

Maar/en de eigen verantwoording.

Het kan zijn dat de VVD het niet meer pikt, allemaal kinderen met veel potentie waar zelfs het leren onmogelijk wordt gemaakt...bij kinderen die graag naar school willen en een studie.
Ja, en die zitten levenslang met een uitkering, waar je nu ook al zelf de tandarts van moet betalen. Dus nu netto 200 euro, nee niet per week, ben je gek, per maand...

En dan nog aanhoren van je zit te profiteren van 'onze centen'...

Ben er helemaal klaar mee. Ja, nog 6 maanden dan loopt me contract af bij UPC. en dan moet ik ermee kappen, TV alleen nog voor video te kijken. en internet, ja op mijn vrijwilligerswerk staan er enkele oudjes, die het nog wel doen.

Maar ja, ik heb geluk, ik hou ook erg van lezen, heb met korting en opheffingsuitverkoop wat schilderspullen kunnen kopen. Boeken koop ik 2de hands, ja, heb 2 of 3 keer per jaar een uitspatting dat ik een nieuw boek kocht...

Maar ja, ik kan weer lekker uitslapen elke dag. Maar ik zou veel liever op tijd bij me werk willen zijn. en dan geen tomaten plukken met mijn migraine en hoge bloedruk(onderdruk 137, ja, ónderdruk, bovendruk is normaal 140, maar ik bedoel echt de onderdruk die notmaal 80 hoort te zijn......., waarmee ik niet eens huishoudelijke dingen mag doen...

Laat me maar zeiken en klagen, als ik een schadevegoeding kan krijgen van die L#$ die ze hele leven gierig op heb lopen potten....
Toen die ging scheiden had ie ze geld bij me broer gestald want hij wou niets betalen(gemeenschap van goederen) en die zei toen het moet heel veel zijn, kon die zien door paar duizend euro rente per maand....(was nog voordat ik over die mishandelinge begon, waarna die meteen begon van meteen vergeven en dergelijke onzin...en ik was nog zo blij dat ie tot geloof kwam..
En later, ja, hij geloofde wel dat ik dacht dat dingen waren gebeurd, maar het is niet zo, maar hij geloofd wel dat ik dat echt denk, want ik ben ziek...
Terwijl echt alles erop wees, alles...
Was juist andersom, werd ziek van de omgeving, me moeder heeft me broer verwent, maar ja, ik was altijd het 'rotkind'.

Me moeder wou ook niets, hij stikt maar in ze geld zei ze
En...wie laat ze dochter nou op haar 12 de elke dag om 4 uur('s ochtends he..) een half uur naar a'veen fietsen langs stille fietspaden om te werken, en haar laten zeggen dat ze 16 is...

Ja, de verjaring is weg, dus kan alsnog met aangifte beginnen Kwijlende smiley

Ach ja, zo heeft iedereen wel iets...

Maar laat ik dit zeggen, je moet wel heel inventief zijn, wil je elke dag kunnen overleven, zeker met trauma's die ik erbij kreeg toen ik als 16 jarige het huis uit moest, en me vader zat uit te rekenen wat ie dan 'verdiende elke maand als ik weg was'.
Wat denk je, als je als misbruikte van 16 over straat loopt...

Maar ja, nou heb ik 't er weer over, maar ja ging over vergeving: nee, ik vergeef niet. Omdat ik niet scheinheilig ga lopen liegen.

En ik kom hier voorlopig ook ff niet, geen zin om aan te horen over arme daders.
Ja, iedereen om me heen pleegde zelfmoord....ik heb gewoon mzzl.
En weet je hoe 't is te leven met zo'n hoge bloedruk, net of er de hele dag speldeprikjes in je huid en lichaam voeld, zoals als je arm slaapt, maar dan minder.
En ja, ben naar arts geweest die kan niets vinden, bloedonderzoeken gehad, stress is de oorzaak...

Maar ja, dat is allemaal me eigen schuld, had ik maar meteen moeten vergeven...(sarcastisch).
Eigen verantwoording.

Niet naar jou pers, Jol, maar naar die fijne heerlijke gemeentes...

shanita ik begrijp je denk ik, ik kan een heel heftig verhaal hier gaan schrijven over traumatische ervaringen en de gevolgen, aangedaan door me exman. En begrijp hoe irritant het kan zijn als mensen over vergeven beginnen, toch voor je eigen genezing is vergeven belangrijk, maar natuurlijk eerst een tijd van verdriet en boosheid die er uit moet voor je kan vergeven. En ik hoop dat jij ook ooit toch leert te vergeven voor jezelf. petra die kan vergeven, laatst nog met me exman zat terwijl ik hier bijna failliet ga aan de rekeningen voor 4 kinderen die nog van hem bij mij wonen waar hij geen alie voor bijdraagt, en meneer leeft lijkt het vrolijk verder, met de nadruk op lijkt he Knipoog smiley , ondertussen ga ik de straat op, eh wel niet verder dan dicht in me woonplaats, ook nog de gevolgen waar ik zoveel jaren later nog mee knok. Toch is er vergeving in me hart voor me ex, wetende hoe diep hij in het duister zit, hoe erg je er aan toe bent als je zo gestoort met mensen omgaat. lieve knuffel voor je en niet te veel na cristenen kijken die zelf ook fouten maken en vaak niet begrijpen, ze bedoelen het goed maar soms zeggen ze goed bedoelde dingen die eerder meer schaden dan opbouwen in hun domheid, maar naar jezus kijken, die gaat met je mee en zoals ik je eerder schreef, hij veegt de scherven niet bij elkaar maar heelt je helemaal op een dag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 17:40
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
me abonnement opgezegd, hopelijk lezen ze deze keer wel me mail bij cm. wens iedereen het beste verder en hoop dat sommige wat liever met elkaar omgaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 17:32
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
PETRA944 schreef:
Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 01:09

't Is goed om in je eigen hart te kijken
Nog even voor het slapen gaan
Of je van de ochtend tot de avond
Geen enkel hart hebt zeer gedaan.
Of je aan liefdeloze mensen
Eén woordje van liefde hebt gegeven
Of je tegen verdrietige harten
gezegt hebt het goede na te streven
Dat je je handen hebt gewonden
Rondom een hart, dat eenzaam was
...Dan voel je als het goed is
wat mooi en fout was deze dag

't Is goed in eigen hart te kijken...
dan blijft het oordelen uit
En mag je rust ervaren ,
voordat je je ogen sluit


gecopieerd uit kreet van de week,van djes, vond hem zo mooi, datikhem hier wou plaatsen, zet tot nadenken voor ons allen. net de hoop dat we allemaal wat liever met elkaar leren omgaan en ja bedoel ik ook mezelf mee hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 17:29
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
en dat was effe relaxed achter pc met theetje Twijfelende smiley ha ha succes verder hier, ik houd me liever met positieve dingen bezig dan te lezen hoe iedereen elkaar zit te kwetsen en triest met elkaar omgaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 17:27
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
en daarom vind ik dat iedereen es moet kappen, wie zonder zonde is gooit de eerste steen verder en iedereen elkaar es moet vergeven, want aan meerdere kanten zijn er verkeerde dingen geschreven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 17:24
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
FILIA110 schreef:
ik heb jou ook NOG NOOOOOOIT BIJ MIJ GEHAD OM EENS NAVRAAG TE DOEN!


iK LEES HIER, WAT MENSEN OP HET FORUM PLAATSEN...DAAR HEB IK HET VAN....EN DAT IS WEL DUIDELIJK DAN..ALS ZE DAT ZELF OPSCHRIJVEN, ANDEREN IS DAT OOK AL OPGEVALLEN.

En hou eens op hier met je eenzijdige manier van Christen zijn. Bij mij zoek je net als een Farizeeër alleen maar naar die punten, waar je mij op kunt aanvallen (deden ze bij Jezus ook, weet je wel) als een muggenzifter, omdat je mij gewoon niet moet en van daaruit ben je constant bezig om mij op een ONHEUSE MANIER aan te vallen. PATHETISCH GEWOON.

Ga eens even kijken, wat die Willemijn niet allemaal doet? Daar hoor ik je nooit over: kijk eens hoe zij bijv. Jane aanviel. Jane, die geen vlieg kwaad doet, maar wel altijd van Willemijn ZEPERT OP ZEPERT KRIJGT. Jane mag niet VERMANEN, ze mag haar getuigenis ook niet op een rustige manier hier opzetten en wat ze niet allemaal hier op het forum mensen verbiedt om te doen...ook mij...zij wil de dienst uitmaken hier. Maar zo gaat dat niet.

Datgene wat in de bijbel staat, dat maaktde dienst uit en moet ook hier de dienst uitmaken.

Kijk eens, wat Willemijn hier allemaal aan grillige reactiepatronen ten toon spreidt. Gewoon niet meer gezond!!!

Zo beklaagd ze zich, dat ze van iemand een keer een mail heeft gehad, die haar het hellevuur heeft toegewenst...tja..absoluut natuurlijk verwerpelijk om te doen voor een christen..., maar wat doet Willemijn. Omdat zij die mails krijgt, gaat ze dat afreageren op een ander en geeft dat als motivatie dat ze tegen een ander net zo gemeen kan doen, want iemand heeft haar een keer een dergelijk gemeen mailtje gestuurd. Ze reageert datgene, wat een ander doet op bijv. mij af. Wat heb ik te maken met het feit, dat iemand anders haar een gemeen mailtje stuurt. Kan ik daar wat aan doen? En is dat voor haar een rechtvaardiging dan om dan maar tegen anderen ook maar gemeen te doen? Dat lijkt me toch niet.

Kijk...en het lijkt wel of je daar helemaal blind voor bent. Dat wil je niet zien...en dat bespeur ik aan alle kanten. Ik vind jouw manier van doen alleen maar erg triest, omdat ik bespeur, dat je er alleen maar gericht op bent om mij MET ALLE GEWELD in het verdomhoekje te drukken en te houden. Ga je haat ergens anders op afreageren maar niet op mij!

Volg jij je GEVOEL maar, IK NEEM JEZUS WEL, DAT LIJKT ME VEEL GEZONDER EN WIJZER...

tja zit een stuk kern van waarheid in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 17:21
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
JOL252 schreef:
Ik verwachtte je al Chat... je hebt het vetgedrukte waarschijnlijk over het hoofd gezien...
ik zie daar geen veroordeel in en het is toch zo dat als je in de islam, boedisme en allah gelooft dat je jezus dan nog niet echt kent, zo lezen we elkaars woorden allemaal verschillend denk ik. Maar is dit dan ook niet allemaal offtopic net zo als linken over iemands verleden plaatsen? vind het een triest topic, een ander mag iets niet schrijven omdat het offtopic is, een ander weer wel, het is alleen trappen naar elkaar, niet proberen elkaar te begrijpen, vergeven, en het hele onderwerp yogha we weten toch iedereens mening? Niks bemoedigende, of opbouwends of liefdevols na elkaar toe kan ik hier nog ontdekken Huilende smiley, smiley in tranen en het negatieve overheerst op het forum
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 10:38
BerichtOnderwerp: liefde en waarheid
 
VISSER278 schreef:
Helemaal mee eens .

Je kan merken dat de kleuterscholen in het noorden van het land ook weer begonnen zijn vandaag. Huilende smiley, smiley in tranen

kleuters gaan liever en beter met elkaar om, op het forum is nivaue van sommigge moeders bij het hek van de kleuters, roddelend, zich zelf beter voelend. gets heb het gehad met het forum. triest gedoe overheerst, mooie communicatie ontbreekt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 Volgende
Pagina 13 van 39