ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 ... 39 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 19:09
BerichtOnderwerp: Alleen voor ECHTE MANNEN!
 
ROELANDE345 schreef:
ja liefst wel
Verlegen lachende smiley

gewoon vragen aan de mannen, ha ha wie heeft er borsthaar Verlegen lachende smiley
heb er al 1 ontdekt op de site: chatelaum
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 18:13
BerichtOnderwerp: Alleen voor ECHTE MANNEN!
 
CHATULIEM619 schreef:
zozo. daten?
net te laat, 1 minuut geleden had ik zo,n bui dat ik dat effe miste, nu is me bui al weer over
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 18:08
BerichtOnderwerp: Alleen voor ECHTE MANNEN!
 
ANNA415 schreef:
Ah bah, neejjjjjj Zieke smiley

jewel is bij sommigge mooi Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 17:16
BerichtOnderwerp: Alleen voor ECHTE MANNEN!
 
ROELANDE345 schreef:
heeft 2 sterke armen waar je helemaal in weg kunt kruipen
Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:44
BerichtOnderwerp: Alleen voor ECHTE MANNEN!
 
CARMEN073 schreef:
Maar wat moet jij dan met een ECHTE MAN?!? Verraste, verbaasde smiley
echte mannen dingen doen denk ik Smiley die vol vragen zit
ha ha enfin laat het topic aan echte mannen over.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:31
BerichtOnderwerp: Alleen voor ECHTE MANNEN!
 
HEIDE115 schreef:
zo'n ding heb ik ook in de auto,want ikrij geen automaat als je dat bedoeld
maar je kan tegen veel dingen ..zo'n ding zeggen..in de auto wereld zeggen dat vaak..heb jij dat ding nog;)

ha ha ha nee bedoel een ander ding, eh mannen rijden trouwens ook in een automaat, zoals bv brandweermannen.... en dat zijn echte mannen.
ha ha maar daar ga ik maar niet verder op in op zo,n ding die mannen hebben,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:24
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
en dus hang ik hier nog wat,me afvragend zou iknou op verzenden hebben gedrukt Smiley die vol vragen zit want me lidmaatschap is nog steeds niet verwijderd Twijfelende smiley enfin maar es opruimen weer....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:20
BerichtOnderwerp: Alleen voor ECHTE MANNEN!
 
HEIDE115 schreef:
ik ben ieder geval blij dat ik alles van tubberware hebt sinds gister
en de rest..tja..een beetje herken ik me er wel in.
maar lang niet alles..ik heb bijv niks met auto's
ik vindt het handig als zo'n ding start;)
after safe hou ik wel van..maar moet niet het idee hebben,dat ik de hele dag op de luchtjes afdeling in v&d loopt zegmaar.

dat doen echte mannen toch ook niet naar de v en d luchtjes uren tussen zitten, die gebruiken na scheren en gebruiken rustig jaren lang het zelfde merk, en zijn mijn gedachten maar he dat ik denk mannen auto,s leuk vinden.... ik weet het ookniet
simpel gezegd als je zo,n ding hebt, weetjewel ben je een man Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:13
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
en aan de andere kant doet het ook pijn, ik zo ben, ik best heel graag met visser zou willen vissen ik best heel graag naar de pn de mensen had ontmoet die daar na toe gaan.enfin petra de grootste idioot van cm Smiley die vol vragen zit
en aan de andere kant denk ikgeduld, het gaat steeds beter, en ben ikblij met alledingen die ik weer wel durf, contacten heb met mensen uitmijn omgeving Lachende smiley
geniet ik enorm van alle dingen, en alles wat ik doe gaat goed, alleen die onzekerheid, enfin erg ersoonlijk thats me, dus en had 1 keer gedate, best dapper van me. ha ha maar me herstel gaat met us en downs en voelme schuldig zelfs als mensen me nu voor een date vragen, want eh wie ben ik Smiley die vol vragen zit ga me niet leuk vinden, laat ik eerst maar es durven afspreken .en dan leg ik uit en toch willen ze nog daten Twijfelende smiley
petra die zich zeer stom soms voelt, onvolwassen , pffffffff doe me best
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:01
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
JOSINA022 schreef:
In de afgelopen 14 maanden ben ik geregeld aan huis gekluisterd geweest vanwege ziekte en had totaal geen sociaal leven.
En ja, heb een fijne gemeente en best een grote vriendenkring en ja, wanneer ik daar om vroeg kon ik alle hulp krijgen die ik nodig had.

Maar hun leven ging gewoon door terwijl die van mij stilstond en ik merkte dat ik veel miste van wat er in een ieders leven speelde.
Wat kan een mens zich dan eenzaam voelen!
En wat een zegen is het dan dat er een site is als deze en alle andere sociale media!

Maar deze sociale media kan ook pijn doen...lezen dat iedereen maar op vakantie gaat, leuke dingen doet etc, terwijl dat voor mij nog niet binnen mijn mogelijkheden ligt en dat kan behoorlijk frustreren.

Ik ervaar het dan ook als een grote Zegen dat God mij de gave gegeven heeft van een opgewekt en opgeruimd karakter, van relativeren en dat God mij humor gegeven heeft!

Dat betekent soms reageren op serieuze onderwerpen, maar nog vaker op de leuke, omdat ik juist daar alles goed in kan verwerken!

herkenbaar, ik heb straatangst gehad, zonder medicijnen weer de straat opgegaan en gaat goed,soms ben ik wat onzeker nog, dus met kleine stapjes verder gaan is het advies vandegene die me destijds begeleidde.
en dan ben je bezig je leven op te pakken, geen werk, 3 vriendinnen, want was verhuisd, alles moet je weer opbouwen en denk je hee das leukeeen datingsite, verruim je je kennissenkring wat verder dan je kleine kringetje van familie, 3 vriendinnen, een leuke gemeente
maar ik zelf ben me tegengekomen, vind de stap nog moeilijk verder dan me omgeving te komen. had na de p.n gewild met een dochter, maar toen nodigde me ex me dochter uit voor de efteling en alleen Smiley die vol vragen zit toch moeilijke stap, afspreken met iemand die heel ver wegwoont Smiley die vol vragen zit eh toch moeilijke stap.
dus denk er ook over, terug komen als ik die moeilijkestappen echt durf te maken, of of het forumblijven hangen Smiley die vol vragen zit
en dan nog ingewikkelder, stel je en man leuk vind, wat moet een man met iemand die nog niet zo sterk in het leven staat Smiley die vol vragen zit
zo zit ik hier op het forum en onderhand lees ik, vind ik het leuk om anderen te lezen, leuker als tv kijken en je kan met meer mensen communiceren dan je eigen kleine kring
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 12:48
BerichtOnderwerp: Alleen voor ECHTE MANNEN!
 
een echte man eet veel vlees, zet ze aan de barbeque en ze zijn blij
houd van vissen
laat minstens 5 scheten per dag
heeftzo,n ding weetjewel Verlegen lachende smiley
is nuchter, geen last van hormonen
houd van auto,s , actie, vinden ook de weg, beter georienteerd in de weg vinden.
stopt aas in tubberware bakjes.....
hebben iets zucht waar wij vrouwen van gaan zwemelen Lachende smiley hun mannelijke charme Verlegen lachende smiley zou niet weten hoe anders te omschrijven Lachende smiley
heeftandere dingen in zijn boodschappenkar dan wij vrouwen bij de supermarkt.
ruikt lekker na aftershave...mits die 5 sch.....niet overheersen
als hij kookt, vaak beter als wij vrouwen
ha ha ben benieuwd hoe anderen echte mannen omschrijven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:39
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik zeg ook niet dat je één moet zijn met iedereen op het forum? Als je niks van mensen merkt kun je er ook geen relatie mee hebben, maar ik ga ervan uit dat iedereen hier op de site zit om kennis te maken met anderen. Of dat nu voor een partner is, of dat nu voor vriendschap is.
Ik lees hier regelmatig dat mensen eigenlijk bang zijn de eenheid te verstoren. En dat vind ik onzin. Mijn advies is: wees jezelf dan hoef je in elk geval nooit te liegen. Voor sommigen is dat een life time mission, omdat ze nooit zichzelf zijn geweest, en altijd rekening hebben moeten houden met de ander.
Ten tweede: probeer niet vrienden te worden met iedereen. Want dat werkt niet. Accepteer dat je beter met de een dan met de ander kan opschieten. Vertrouw ook niet iedereen bij voorbaat. Dit heet een christelijke site te zijn, maar sommige mensen gedragen zich totaal niet christelijk. Vertrouw die mensen die bewezen hebben te vertrouwen te zijn.
En tenslotte: leer mensen kennen. Doe mee aan de activiteiten die hier aangeboden worden. In de uitjes die ik heb meegemaakt zijn de nicknames veranderd in mensen van vlees en bloed. Het heeft me heel veel goede contacten gebracht en zelfs vrienden. Tja en dat kost een investering. Investering in tijd en geld, maar het is zeker de moeite waard.

das ook wel weer goed geschreven, duh daar gaat mijn eenheid ideeen, ha ha toch is er best een leuke eenheid hier volgens mij met sommigge mensen. bv de p.n. lijkt me harstikke leuk,misschien ben ik er wel volgend jaar bij Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:32
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
BART347 schreef:
je bedoelt net als > 90% van de vrouwen < 30 jaar...?

90 procent van de vrouwen die niet een mailtje beantwoorden Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:28
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
VISSER278 schreef:
Ja , lach er maar om. De eerste jaren na mn scheiding kreeg ik ook ieder jaar nog een kerstpakketje , maar dat hebben ze maar afgeschaft.
De reden waarom .... Dat hebben ze me nooit verteld. Huilende smiley, smiley in tranen

misschien omdat je niet mee deed aan de ouderen, alleenstaande middag, kwam het uit die groep het kerstpakketje Smiley die vol vragen zit

ha ha het klinkt net zo erg als toen me vriendinnen wel een leuke man van 60 voor me wisten die nog vrijgezel was uit hun kerk Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:22
BerichtOnderwerp: Mijn schooltijd..
 
VISSER278 schreef:
De pauze's op de middelbare school , die waren meestal wel leuk.
In de aula was er zo'n ventilator in de muur ingebouwd, ( airco kenden ze toen nog niet denk ik) en dan gebeurde het regelmatig dat er per ongeluk expres wat in die ventilator vloog. De ene keer was het een stuk brood , een andere keer soepballen , één keer weet ik nog heel goed.... iemand ( ik zal geen naam noemen) vond het zo leuk om een zachtgekookt ei er in te gooien.
Iedereen was altijd graag in de aula , alleen in de buurt van die ventilator, daar zat nooit iemand. Lachende smiley

Lachende smiley foei visser... een zacht gekookt ei, de bedoeling was dat je die op zou eten he
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:17
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
DAVE108 schreef:
Ouweneel wordt meegezogen door die wolf in schaapskleren, die Mattheus van der Steen heet.

Maar laat God maar oordelen. Ik blijf verre van die gasten. Ga liever naar de Hoop in Dordrecht met de verslaafde, hoeren en tollenaars om.

Mattheus van der steen ken ik persoonlijk, alleen ik ga hier geen hele discussie starten over de golfvan kritiek die hij over zich heen heeft gehad. In mijn ogen is de kritiek onterecht,
alsje schrijft laat god oordelen, oordeel dan ook metgods woord aan hem getoetst inplaats van schrijven dat hij een wolf in schaapskleren is.
verslaafde hoeren en tollenaars zijn trouwens ook welkombij die gasten.
enfin effe een tegen gas iemand verdedigen waar ik veelrespect voor heb als cristen verder laat ik het over aan jullie weer en de linken volkritiek.
en niets tegen jouw persoonlijk hoor, iedereen heeft een verschillende mening
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 09:40
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
VISSER278 schreef:
Eg nie .............. Das de mek donnulds .
Ikea? In heel Zeeland niet te vinden.

maar wel boeren markten met veilingen waar nog antieke dingen worden geveild soms van de zolder van opa en zo. das nog leuker als ikea
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:29
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
CHATULIEM619 schreef:
Ja, Petra, het is gewoon niet met elkaar te vergelijken. Mensen in het echt zijn anders dan achter de pc. Je hoort hier geen stem, je ziet geen gelaatsuitdrukking en dat zijn toch wel heel belangrijke voorwaarden om iemand te leren kennen.
Je kunt niet alleen maar iemand kennen door het geschreven woord. Daar is heel wat meer voor nodig.

En nu wat betreft eenheid. Voor mij is het geen vaag woord, maar vraagt het om een bewuste keuze. Dat is ook de reden waarom ik het nooit zinvol vind mee te doen met interkerkelijk werk. Die eenheid hier op de site is leeg, omdat je elkaar daarvoor niet genoeg kent. En dat is op zichzelf niet zo erg toch? Daar is internet heel geschikt voor. Je kunt schrijven wat je wilt, niemand kent je toch?

Het wordt pas eng, als dit de enige wereld is, waar in je leeft. Dat je eigenlijk geen andere contacten meer hebt in de echte wereld. En het kan zelfs gevaarlijk worden als je iedereen vertrouwt die op deze site zit.

Nee , eenheid impliceert relatie. En in mijn ogen voor een relatie heb je heel wat meer nodig dan alleen maar een forum.

klopt wat je schrijft is ook allemaal wel waar, toch iets meer eenheid op dit forum.... we hoeven niet hetzelfde denken te hebben, maarals we allemaal elkaar met iets meer respect zouden behandelen is er toch meer eenheid.
eh wat bedoel je met interkerkelijk werk precies Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:21
BerichtOnderwerp: Wat ik zou willen (wensen en gedachte's)
 
DJES101 schreef:
Allereerst wil ik zeggen ,wat een mooi topic Erica!!

JA wat zou ik willen wensen ?...

Zou zo graag minder eenzaamheid willen zien en voelen om me heen .
Minder pijn en verdriet,minder ruzie ,minder......
Zou zo graag willen dat ik ,wij ja alle mensen beter communiceren met elkaar,want dat is vaak de grootste oorzaak van alle ruzie,s ...pijn en verdriet....
Zou meer liefde willen voelen om me heen ..Meer verdraagzaamheid,meer vergeving onder elkaar..meer onvoorwaardelijke liefde willen zien en voelen.

Gedachtens...ja die zijn er ...

Mijn ervaring is hoe meer je deelt met elkaar wat je bezig houd hoe minder gedachtens er zijn ...
Gedachtens blijven natuurlijk altijd ..WAAROM dit WAAOM dat..?
Maar heb uit genade mogen leren dat het niet is WAAROM..maar WAARTOE leid dit alles HEERE..
Dat mag een groot stuk rust geven in mijn leven.
Nadat in 3 jaar tijd mijn man ,mijn vader ,mijn schoonzoon en mijn oma zijn overleden waren er zeker vele gedachtens en wensen ...!!
Maar heb mijn rust mogen vinden in WAT GOD DOET IS GOED..HIJ MAAKT geen vergissing .
En het gebed was WAARTOE HEERE..
Mag nu uit genade zien alles heeft een reden niets gebeurt zomaar.....

Dit is een klein stukje over mijn wensen,gedachtens en ervaring

mooi geschreven djes en herkenbaar je wensen en je gedachtes,
het rusten in het waarom?
vandaag dacht ik nog warom jezus? ik keek naar medochter, ze is ziek niet ernstig, maar ik zag haar, flink afgevallen, haarkindje ooit verloren en nu dit en dacht warom? En tegelijker tijd is er een rust in me hart van weten dat god goed is en haararmen om haar heen zijn.
en soms geneest god en soms niet, warom?
wij snappen zoveel niet, en dan denk ik vaak aan de woorden van corrie ten boom die schreef dat we ons leven met een borduurwerk kunnen vergelijken,de achterkant is een rommeltje en zooitje van knoopjes en alsje het omdraait als het af is dan zie je aan de voorkant een hele mooie kroon.
liefs voor je, komt toch een klein beetje je wens uit van mensen die leif tegen elkaar doen uit als ik liefs tegen je schrijf Knipoog smiley mooi gezegd trouwens onvoorwaardelijk liefde willen voelen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:50
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
HEIDE115 schreef:
oke hou ik aan;)
als het maar niet over eigen jam maken gaat
want dan moet ik weer op een wachtlijst voor een moestuin hier int centrum.

mijn ervaring is dat het over die tuperware bakjes gaat, de vrouwen die daarzitten echt niet zelf hun jam maken, maar hele duure bakjes kopen. en daar gaat het de hele avond over ,over die bakjes, Slapende smiley
als jaren lange huisvrouwe zijnde, kan ik nog steeds enthousiast worden als ik een andere kleur afwasborstel koop of die leuke witte emmer met rose bloemetjes, maar een hele avond over bakjes? Slapende smiley
en natuurlijk voel je je verplicht omookzo,n bakje te kopen als iedereen dat doet Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
PETRA944
op zaterdag 28 juli 2012, 21:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:37
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
VISSER278 schreef:
Soooo baaaaluuuhh hee dasse die nie hier in de buurt hebbe . Lachende smiley

je wel in goes is er toch eentje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:31
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
CHATULIEM619 schreef:
Wat is eenheid? Is dat wel mogelijk op het forum en zo ja hoe dan? Wat de meeste mensen hier onder eenheid verstaan is het afwezig zijn van ruzie. En ik denk ook dat dat waarschijnlijk het hoogst haalbare is hier op het forum. De internet wereld is heel wat anders dan de echte werkelijkheid. Ik heb zo vaak gemerkt hoe anders mensen in het echt zijn, dan op het forum. En dat is ook wel logisch, maar het is iets waar je rekening mee moet houden.
Internet is zo enorm vluchtig, dat je daar niet op kunt bouwen. Je kunt beter de basis vinden in de echte wereld.
Dus als je vraagt of er eenheid is op het forum, kun je alleen maar concluderen dat het met ruzie meevalt. Of dat nu een goed criterium is voor eenheid?

is dat zo is de internetwereld zo anders, verschillende cristenen schrijven hun mening,botsen met hun meningen,zo zijn in de echte wereld toch ook de scheuringen ontstaan in kerken Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:29
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
HEIDE115 schreef:
zo te begrijpen Petra..wat je hier voelt in je schrijven.
anderzijds is de persoonlijke verhouding tegenover God het belangrijkste..dacht ik.

natuurlijk, alleen we houden allemaal van jezus, beetje stom dat we soms zo tegenover elkaar staan,en niet meer een eenheid zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:15
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
VISSER278 schreef:
Kom ik vanochtend beneden , kijk ik uit het raam , en jawel hoor .......... staat er heel parmantig zo'n smerige reiger bij m'n vijver Woedende smiley . Tussen de middag even een sms-je naar mn zoon.....zitten er nog vissen in de vijver? Nou pa , ze zaten allemaal in het diepe gedeelte , ik telde er vier Huilende smiley, smiley in tranen .
O nee he , hopelijk dat ie verkeerd geteld heeft want dat zou inhouden dat 4/5 leeggevist is Zieke smiley . Gelukkig vanavond toen ik thuis kwam en de vissen hun baasje weer een beetje vertrouwden en om eten durfden te komen..... even tellen .... ik mis er maar eentje gelukkig. Verraste, verbaasde smiley

Die reiger gaat nu vaker komen hoor eenmaal een lekker visje te hebben geproeft uit je vijver. denk niet dat je er wat tegen kan doen, is best gaafgezicht hoe zo,n reiger aan komt vliegen. was bij mij vroeger iedere ochtend rond de zelfde tijd dat er een reiger een landing maakte bij een vijver bij me in de buurt. als ik de kids naar school had gebracht en een thee dronk en daar zoefde hij door de lucht. en de vrouw van de patatzaak maar klagen altijd over haar vijver en die reiger, er viel niets tegen te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:01
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
dat vraag ik me inmiddels ook af,zou ik zijn vergeten op verzenden te drukken Smiley die vol vragen zit
en die eenheid, zou het willen, maar eerder doe ik volgens mij wel es nou net het tegenovergestelde.
het zou prachtig zijn toch, een eenheid onder cristenen van verschillende kerken, dat is de bedoeling van jezus ook.
heb het wel es vaker geschreven, wanneer er vervolging komt in nederland naar cristenen toe dan komt er denk ik meer eenheid en kijken we minder na de verschillen, maar naar de dingen die we gemeen hebben.
vond het geweldig dat ik ooit diensten meemaakte in me charamatische gemeente samen met een katholieke pastoor, dacht jaaaaaaaa dat moeten we meer doen in nederland, samen tot god bidden, katholiek, charamatisch, gereformeerd etc....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 20:49
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
ha ha visser en roelanda, moet er effe om lachen om die uitnodiging Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:37
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
VISSER278 schreef:
Ja , en dan wordt je Petra 111 of Petra 222 of Petra 333 of , weet ik veel en dan kan je wéér opnieuw een account aanmaken.
Of ..... je krijgt dan misschien zin om tóch naar de pn te gaan. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Twijfelende smiley Twijfelende smiley Twijfelende smiley Twijfelende smiley Twijfelende smiley Twijfelende smiley Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:27
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
VISSER278 schreef:
Het blijft nog steeds leuk he , op cm. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

tja snap ook niet warom je er niet meteen af bent als je opzegt, zo ga ik weer twijfelen en kan ik weer een abbo maken Twijfelende smiley pffffffffffffffffff
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:04
BerichtOnderwerp: Mijn schooltijd..
 
en gets op demiddelbare school, de leraar die over je schouders mee kijkt met een walgelijke adem en reuze zweetvlekken onder zijn armen, die zag je gewoon Zieke smiley
en de aardrijksekunde leraar die aan kwam sluipen met een reuze linijaal en dan kanon hard dan daarmee op je tafel sloeg dat je niet moest dromen in de klas, ik zat dan te tekenen in mijn schrift en schrok me dan het lazerus. wat had ik een hekel aan die man.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:58
BerichtOnderwerp: Mijn schooltijd..
 
door de gangen lopen op demiddelbare school naar het volgende lokaal en die leuke jongen tegen komen Lachende smiley waar ik zo weg van was, en natuurlijk probeerde ik dan charmant te doen, wat dus mislukte, bijna iedere keer als ik hem tegen kwam deed ik iets stoms, waardoor hij al naar melachte als hij me aan zag komen, ehhhhhh en die lach was zo leuk en dan zwemel zwemel en deed ik weer iets stoms
de bigboy noemden ik hem, hij was groot en knap en altijd bij engels kwam ik hem zeker tegen. in zijn ogen was ik dat kleine smurfje
en freekje,me verloofde van de kleuterschool, jaren mee verloofd geweest en dan liepen we vaak hand in hand, warom we eigenlijk verloofd waren? ha ha ooit vroeg hij me en ik zei ja.
en altijd had ik ruzie met een grote lange trut, ooit heb ik haar fiets uitelkaar gehaald.later konden we best goed met elkaar en heb ik jaren later me excuus aangeboden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 ... 39 Volgende
Pagina 29 van 39