ChristianMatch
 


Forum

Wat ik zou willen (wensen en gedachte's)
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 11:08
 
Dit topic kwam in me op na aanleiding van vele woorden die gezegt zijn in vele topics over en na elkaar toe..

Wat ik zou willen is goede sfeer openheid en eerlijkheid, nee je hoeft het niet met elkaar eens te zijn en dan mag je zeker discusieren!
Maar wat opvalt (en ik ben er zeker zelf ook niet schoon van) is dat er veel op de man/vrouw wordt gespeelt terwijl dit niet hoeft!

Voorbeeld: afgelopen week plaatste ik een opmerking was met een knipoog bedoeld deze stond er ook bij maar werdt verkeerd uitgelegd door die persoon en werdt er door die persoon iets zeer kwetsends over mij geschreven! Deze persoon heb ik direct benaderd wat het was dat ik zo werd aangevallen, het bleek allemaal een misverstand! De lelijkheden over en weer zijn direct verwijderd en alles is goed uitgesproken!! Lachende smiley

Zouden wij hier als volwassenen dat niet meer kunnen?
Kijk we weten allemaal wat er afgelopen dagen is gebeurt en ja dat daar felle reacties opkomen mijn inziens heel normaal want het was ontoelaatbaar gedrag! Maar er zijn vele kleine twisten of hoe je het wilt noemen. spreek elkaar eens persoonlijk aan via mail of chat Knipoog smiley
Tja dan moet men niet elkaar blokkeren he Knipoog smiley
Persoonlijk blokkeer ik zelden heb het ooit 1 keer gedaan, we zijn allen mensen met eigen gevoelens en eigen gedachtes!

Denk nu niet dat je alleen over dit onderwerp moet/mag reageren anderen wensen mogen ook geuit worden om verder te praten te discusieren! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 11:15
 
ERIKA129 schreef:
Dit topic kwam in me op na aanleiding van vele woorden die gezegt zijn in vele topics over en na elkaar toe..

Wat ik zou willen is goede sfeer openheid en eerlijkheid, nee je hoeft het niet met elkaar eens te zijn en dan mag je zeker discusieren!
Maar wat opvalt (en ik ben er zeker zelf ook niet schoon van) is dat er veel op de man/vrouw wordt gespeelt terwijl dit niet hoeft!

Voorbeeld: afgelopen week plaatste ik een opmerking was met een knipoog bedoeld deze stond er ook bij maar werdt verkeerd uitgelegd door die persoon en werdt er door die persoon iets zeer kwetsends over mij geschreven! Deze persoon heb ik direct benaderd wat het was dat ik zo werd aangevallen, het bleek allemaal een misverstand! De lelijkheden over en weer zijn direct verwijderd en alles is goed uitgesproken!! Lachende smiley

Zouden wij hier als volwassenen dat niet meer kunnen?
Kijk we weten allemaal wat er afgelopen dagen is gebeurt en ja dat daar felle reacties opkomen mijn inziens heel normaal want het was ontoelaatbaar gedrag! Maar er zijn vele kleine twisten of hoe je het wilt noemen. spreek elkaar eens persoonlijk aan via mail of chat Knipoog smiley
Tja dan moet men niet elkaar blokkeren he Knipoog smiley
Persoonlijk blokkeer ik zelden heb het ooit 1 keer gedaan, we zijn allen mensen met eigen gevoelens en eigen gedachtes!

Denk nu niet dat je alleen over dit onderwerp moet/mag reageren anderen wensen mogen ook geuit worden om verder te praten te discusieren! Lachende smiley

Idd voor uitziend topic..mooi Erika.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:18
 
Ja...ben ik het ook mee eens...en zeker eens iemand prive aanspreken...
Heb het vanmorgen gedaan en hoop dat dat ook voorgoed uit de wereld wordt geholpen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:14
 
ERIKA129 schreef:
Dit topic kwam in me op na aanleiding van vele woorden die gezegt zijn in vele topics over en na elkaar toe..

Wat ik zou willen is goede sfeer openheid en eerlijkheid, nee je hoeft het niet met elkaar eens te zijn en dan mag je zeker discusieren!
Maar wat opvalt (en ik ben er zeker zelf ook niet schoon van) is dat er veel op de man/vrouw wordt gespeelt terwijl dit niet hoeft!

Voorbeeld: afgelopen week plaatste ik een opmerking was met een knipoog bedoeld deze stond er ook bij maar werdt verkeerd uitgelegd door die persoon en werdt er door die persoon iets zeer kwetsends over mij geschreven! Deze persoon heb ik direct benaderd wat het was dat ik zo werd aangevallen, het bleek allemaal een misverstand! De lelijkheden over en weer zijn direct verwijderd en alles is goed uitgesproken!! Lachende smiley

Zouden wij hier als volwassenen dat niet meer kunnen?
Kijk we weten allemaal wat er afgelopen dagen is gebeurt en ja dat daar felle reacties opkomen mijn inziens heel normaal want het was ontoelaatbaar gedrag! Maar er zijn vele kleine twisten of hoe je het wilt noemen. spreek elkaar eens persoonlijk aan via mail of chat Knipoog smiley
Tja dan moet men niet elkaar blokkeren he Knipoog smiley
Persoonlijk blokkeer ik zelden heb het ooit 1 keer gedaan, we zijn allen mensen met eigen gevoelens en eigen gedachtes!

Denk nu niet dat je alleen over dit onderwerp moet/mag reageren anderen wensen mogen ook geuit worden om verder te praten te discusieren! Lachende smiley


troost: jij bent niet de enige....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 09:32
 
Allereerst wil ik zeggen ,wat een mooi topic Erica!!

JA wat zou ik willen wensen ?...

Zou zo graag minder eenzaamheid willen zien en voelen om me heen .
Minder pijn en verdriet,minder ruzie ,minder......
Zou zo graag willen dat ik ,wij ja alle mensen beter communiceren met elkaar,want dat is vaak de grootste oorzaak van alle ruzie,s ...pijn en verdriet....
Zou meer liefde willen voelen om me heen ..Meer verdraagzaamheid,meer vergeving onder elkaar..meer onvoorwaardelijke liefde willen zien en voelen.

Gedachtens...ja die zijn er ...

Mijn ervaring is hoe meer je deelt met elkaar wat je bezig houd hoe minder gedachtens er zijn ...
Gedachtens blijven natuurlijk altijd ..WAAROM dit WAAOM dat..?
Maar heb uit genade mogen leren dat het niet is WAAROM..maar WAARTOE leid dit alles HEERE..
Dat mag een groot stuk rust geven in mijn leven.
Nadat in 3 jaar tijd mijn man ,mijn vader ,mijn schoonzoon en mijn oma zijn overleden waren er zeker vele gedachtens en wensen ...!!
Maar heb mijn rust mogen vinden in WAT GOD DOET IS GOED..HIJ MAAKT geen vergissing .
En het gebed was WAARTOE HEERE..
Mag nu uit genade zien alles heeft een reden niets gebeurt zomaar.....

Dit is een klein stukje over mijn wensen,gedachtens en ervaring
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 10:18
 
ERIKA129 schreef:
Denk nu niet dat je alleen over dit onderwerp moet/mag reageren anderen wensen mogen ook geuit worden om verder te praten te discusieren! Lachende smiley

Ik zou heel graag willen dat "de kerken" / "rijke westerse christenen" meer oog kregen voor het schrijnende leed dat er in de wereld is.

Het is niet mijn bedoeling iemand persoonlijk aan te vallen! (Vaak voelen zich dan juist die mensen aangesproken die zich er allang druk om maken).

Wil ook niemand een schuldgevoel geven. Maar....

... mss bedoel ik met meer "oog krijgen voor" eigenlijk: "meer verantwoordelijk voelen voor".

Dat zou ik wel willen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 10:30
 
DJES101 schreef:
Allereerst wil ik zeggen ,wat een mooi topic Erica!!

JA wat zou ik willen wensen ?...

Zou zo graag minder eenzaamheid willen zien en voelen om me heen .
Minder pijn en verdriet,minder ruzie ,minder......
Zou zo graag willen dat ik ,wij ja alle mensen beter communiceren met elkaar,want dat is vaak de grootste oorzaak van alle ruzie,s ...pijn en verdriet....
Zou meer liefde willen voelen om me heen ..Meer verdraagzaamheid,meer vergeving onder elkaar..meer onvoorwaardelijke liefde willen zien en voelen.

Gedachtens...ja die zijn er ...

Mijn ervaring is hoe meer je deelt met elkaar wat je bezig houd hoe minder gedachtens er zijn ...
Gedachtens blijven natuurlijk altijd ..WAAROM dit WAAOM dat..?
Maar heb uit genade mogen leren dat het niet is WAAROM..maar WAARTOE leid dit alles HEERE..
Dat mag een groot stuk rust geven in mijn leven.
Nadat in 3 jaar tijd mijn man ,mijn vader ,mijn schoonzoon en mijn oma zijn overleden waren er zeker vele gedachtens en wensen ...!!
Maar heb mijn rust mogen vinden in WAT GOD DOET IS GOED..HIJ MAAKT geen vergissing .
En het gebed was WAARTOE HEERE..
Mag nu uit genade zien alles heeft een reden niets gebeurt zomaar.....

Dit is een klein stukje over mijn wensen,gedachtens en ervaring

Wat heftig Djes!! Dank voor je mooie en waardevolle reactie!
En idd wij mensen vragen vaak naar het waarom en dat mag ook zeker wel, maar het waartoe is zoveel belangrijker!
Ik heb dat ook zelf mogen ervaren al heb ik op het moment weer zeer sterke waaroms in mijn leven en toch weet ik dat ook ik weer een het waartoe ervan mag beleven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 10:42
 
Ja...heel mooi Djes....zeker waar Erika...

Ik ben ook vaak een WAAROM-vrager!!!!

Leer mij volgen zonder vragen...
Vader wat Gij doet is goed....
Tja...en dan dat HEDEN dragen........(dragen???-klagen!!!)

Met een rustig-kalm-gemoed...

Gisteren had ik het er nog over...JOBS GEDULD...EN SALOMOS WIJSHEID!!!

Als ik dat nu eens had...

AL WAT MIJ ONTBREEKT!!!
Juist...dat schenk ik je...als je er om vraagt...
MILD EN OVERVLOEDIG!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 10:50
 
ZEELAND736 schreef:
Ja...heel mooi Djes....zeker waar Erika...

Ik ben ook vaak een WAAROM-vrager!!!!

Leer mij volgen zonder vragen...
Vader wat Gij doet is goed....
Tja...en dan dat HEDEN dragen........(dragen???-klagen!!!)

Met een rustig-kalm-gemoed...

Gisteren had ik het er nog over...JOBS GEDULD...EN SALOMOS WIJSHEID!!!

Als ik dat nu eens had...

AL WAT MIJ ONTBREEKT!!!
Juist...dat schenk ik je...als je er om vraagt...
MILD EN OVERVLOEDIG!!!


Mooi lieve Zeeland....
en alles wat ik nu niet begrijp of vatten kan, vragen, tranen, ondoorzichtigheden, onschuldig lijden, ook de prachtige dingen die "zomaar" op mijn pad me tegemoet komen.... alles eens duidelijk maar ook niet meer nodig om te weten want het doet er al niet meer toe... opgaand in dat veilige Licht.


Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 28 juli 2012, 10:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 12:25
 
JOL252 schreef:
Mooi lieve Zeeland....
en alles wat ik nu niet begrijp of vatten kan, vragen, tranen, ondoorzichtigheden, onschuldig lijden, ook de prachtige dingen die "zomaar" op mijn pad me tegemoet komen.... alles eens duidelijk maar ook niet meer nodig om te weten want het doet er al niet meer toe... opgaand in dat veilige Licht.

JE BENT.......

Knipoog smiley Kussende smiley Clown smiley

Dus...???
NA DEZE...zal ik het verstaan???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 16:46
 
ZEELAND736 schreef:
JE BENT.......

Knipoog smiley Kussende smiley Clown smiley

Dus...???
NA DEZE...zal ik het verstaan???

..... dan zeker .. want alle raadselen opgelost..
maar misschien onderweg erheen ook af en toe.. zou fijn zijn... toch maar steeds weer los- en overlaten aan Iemand die beter weet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 17:45
 
Wat ik zou willen zien is dat het woordje "maar" minder gebruikt wordt.

Ik wil wel tolerant zijn maar........
ik wil wel met iemand in discussie maar.........
ik weet dat iedereen anders is maar........

Maar ( Coole smiley met zonnebril )ik lees hier wel vaker dat mensen liever de dingen prive bespreken,dus het forum sluiten of oppervlakkig houden?

"wie niet open durft te zijn heeft iets te verbergen"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 18:01
 
LEANNE226 schreef:
Wat ik zou willen zien is dat het woordje "maar" minder gebruikt wordt.

"wie niet open durft te zijn heeft iets te verbergen"

Is een waar woord Leanne is alleen de vraag of dat verkeerd is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:21
 
DJES101 schreef:
Allereerst wil ik zeggen ,wat een mooi topic Erica!!

JA wat zou ik willen wensen ?...

Zou zo graag minder eenzaamheid willen zien en voelen om me heen .
Minder pijn en verdriet,minder ruzie ,minder......
Zou zo graag willen dat ik ,wij ja alle mensen beter communiceren met elkaar,want dat is vaak de grootste oorzaak van alle ruzie,s ...pijn en verdriet....
Zou meer liefde willen voelen om me heen ..Meer verdraagzaamheid,meer vergeving onder elkaar..meer onvoorwaardelijke liefde willen zien en voelen.

Gedachtens...ja die zijn er ...

Mijn ervaring is hoe meer je deelt met elkaar wat je bezig houd hoe minder gedachtens er zijn ...
Gedachtens blijven natuurlijk altijd ..WAAROM dit WAAOM dat..?
Maar heb uit genade mogen leren dat het niet is WAAROM..maar WAARTOE leid dit alles HEERE..
Dat mag een groot stuk rust geven in mijn leven.
Nadat in 3 jaar tijd mijn man ,mijn vader ,mijn schoonzoon en mijn oma zijn overleden waren er zeker vele gedachtens en wensen ...!!
Maar heb mijn rust mogen vinden in WAT GOD DOET IS GOED..HIJ MAAKT geen vergissing .
En het gebed was WAARTOE HEERE..
Mag nu uit genade zien alles heeft een reden niets gebeurt zomaar.....

Dit is een klein stukje over mijn wensen,gedachtens en ervaring

mooi geschreven djes en herkenbaar je wensen en je gedachtes,
het rusten in het waarom?
vandaag dacht ik nog warom jezus? ik keek naar medochter, ze is ziek niet ernstig, maar ik zag haar, flink afgevallen, haarkindje ooit verloren en nu dit en dacht warom? En tegelijker tijd is er een rust in me hart van weten dat god goed is en haararmen om haar heen zijn.
en soms geneest god en soms niet, warom?
wij snappen zoveel niet, en dan denk ik vaak aan de woorden van corrie ten boom die schreef dat we ons leven met een borduurwerk kunnen vergelijken,de achterkant is een rommeltje en zooitje van knoopjes en alsje het omdraait als het af is dan zie je aan de voorkant een hele mooie kroon.
liefs voor je, komt toch een klein beetje je wens uit van mensen die leif tegen elkaar doen uit als ik liefs tegen je schrijf Knipoog smiley mooi gezegd trouwens onvoorwaardelijk liefde willen voelen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:48
 
PETRA944 schreef:
mooi geschreven djes en herkenbaar je wensen en je gedachtes,
het rusten in het waarom?
vandaag dacht ik nog warom jezus? ik keek naar medochter, ze is ziek niet ernstig, maar ik zag haar, flink afgevallen, haarkindje ooit verloren en nu dit en dacht warom? En tegelijker tijd is er een rust in me hart van weten dat god goed is en haararmen om haar heen zijn.
en soms geneest god en soms niet, warom?
wij snappen zoveel niet, en dan denk ik vaak aan de woorden van corrie ten boom die schreef dat we ons leven met een borduurwerk kunnen vergelijken,de achterkant is een rommeltje en zooitje van knoopjes en alsje het omdraait als het af is dan zie je aan de voorkant een hele mooie kroon.
liefs voor je, komt toch een klein beetje je wens uit van mensen die leif tegen elkaar doen uit als ik liefs tegen je schrijf Knipoog smiley mooi gezegd trouwens onvoorwaardelijk liefde willen voelen...

DANK PETRA! EN ALLE ANDERE VOOR REACTIE S
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANOUSKA714





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 12:57
 
Het probleem met "geschreven" woorden is, dat je de intonatie niet hoort en de ogen van iemand niet ziet. Af en toe heb ik best wel harde humor. Als ik het op zou schrijven zou het totaal verkeerd overkomen. Terwijl als ik het zou zeggen, iedereen zou lachen. Daarom zijn icoontjes ook handig, maar zelfs moet je daar ook mee uitkijken. En als je echt twijfelt aan iemands bedoeling kun je diegene daar idd op aanspreken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:20
 
ANOUSKA714 schreef:
Het probleem met "geschreven" woorden is, dat je de intonatie niet hoort en de ogen van iemand niet ziet. Af en toe heb ik best wel harde humor. Als ik het op zou schrijven zou het totaal verkeerd overkomen. Terwijl als ik het zou zeggen, iedereen zou lachen. Daarom zijn icoontjes ook handig, maar zelfs moet je daar ook mee uitkijken. En als je echt twijfelt aan iemands bedoeling kun je diegene daar idd op aanspreken!
Ik heb een bloedhekel aan die icoontjes, het maakt de mensen alleen maar lui....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:27
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik heb een bloedhekel aan die icoontjes, het maakt de mensen alleen maar lui....

Het maakt mij niet lui, het helpt mij om mijn woorden en gevoelens te verduidelijken en te ondersteunen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 15:10
 
JOSINA022 schreef:
Het maakt mij niet lui, het helpt mij om mijn woorden en gevoelens te verduidelijken en te ondersteunen.

Ja precies Josina en daar zijn ze ook voor natuurlijk!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 17:02
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik heb een bloedhekel aan die icoontjes, het maakt de mensen alleen maar lui....


Heeft totaal niks en generlei met luiheid te maken!!
Meer met iets te onderstrepen, duidelijk te maken en soms zegt een icoontje meer dan de woorden!
Maar ja je moet ze wel willen zien he Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 18:22
 
ERIKA129 schreef:
Heeft totaal niks en generlei met luiheid te maken!!
Meer met iets te onderstrepen, duidelijk te maken en soms zegt een icoontje meer dan de woorden!
Maar ja je moet ze wel willen zien he Knipoog smiley
Zometeen vervuilen ze ook nog de normale boeken. Een normaal boek kun je toch ook gewoon lezen zonder icoontjes? Wat is het verschil dan???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 18:41
 
CHATULIEM619 schreef:
Zometeen vervuilen ze ook nog de normale boeken. Een normaal boek kun je toch ook gewoon lezen zonder icoontjes? Wat is het verschil dan???


Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 18:45
 
CARMEN073 schreef:
Kussende smiley

en nu met ondertiteling.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:26
 
ERIKA129 schreef:
Dit topic kwam in me op na aanleiding van vele woorden die gezegt zijn in vele topics over en na elkaar toe..

Wat ik zou willen is goede sfeer openheid en eerlijkheid, nee je hoeft het niet met elkaar eens te zijn en dan mag je zeker discusieren!
Maar wat opvalt (en ik ben er zeker zelf ook niet schoon van) is dat er veel op de man/vrouw wordt gespeelt terwijl dit niet hoeft!

Voorbeeld: afgelopen week plaatste ik een opmerking was met een knipoog bedoeld deze stond er ook bij maar werdt verkeerd uitgelegd door die persoon en werdt er door die persoon iets zeer kwetsends over mij geschreven! Deze persoon heb ik direct benaderd wat het was dat ik zo werd aangevallen, het bleek allemaal een misverstand! De lelijkheden over en weer zijn direct verwijderd en alles is goed uitgesproken!! Lachende smiley

Zouden wij hier als volwassenen dat niet meer kunnen?
Kijk we weten allemaal wat er afgelopen dagen is gebeurt en ja dat daar felle reacties opkomen mijn inziens heel normaal want het was ontoelaatbaar gedrag! Maar er zijn vele kleine twisten of hoe je het wilt noemen. spreek elkaar eens persoonlijk aan via mail of chat Knipoog smiley
Tja dan moet men niet elkaar blokkeren he Knipoog smiley
Persoonlijk blokkeer ik zelden heb het ooit 1 keer gedaan, we zijn allen mensen met eigen gevoelens en eigen gedachtes!

Denk nu niet dat je alleen over dit onderwerp moet/mag reageren anderen wensen mogen ook geuit worden om verder te praten te discusieren! Lachende smiley

Wat wijs van jou, dank je lieve meid! Lachende smiley helemaal mee eens natuurlijk.

Ik heb wel ''privechat afgesloten voor iedereen, kan niet zo snel denken Knipoog smiley, maar mail functie doet 't bij mij altijd Lachende smiley en ik mail altijd terug...zodra ik online ben en de mail zie natuurlijk.....


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 29 juli 2012, 21:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 3 september 2012, 17:30
 
Zo ik haal dit topic maar weer eens omhoog..
Als ik kijk naar hoe het de laatste tijd weer ging hier op het forum dan mag deze wel weer eens omhoog gehaald Knipoog smiley

Wat ik zou willen??

Op dit moment dat mijn studiemateriaal binnenkomt zodat ik kan gaan beginnen met studeren en een nieuwe fase in mijn leven Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 21:21
 
ERIKA129 schreef:
Zo ik haal dit topic maar weer eens omhoog..
Als ik kijk naar hoe het de laatste tijd weer ging hier op het forum dan mag deze wel weer eens omhoog gehaald Knipoog smiley

Wat ik zou willen??

Op dit moment dat mijn studiemateriaal binnenkomt zodat ik kan gaan beginnen met studeren en een nieuwe fase in mijn leven Lachende smiley

Knap van je.......Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 5 september 2012, 10:34
 
MARIANNE338 schreef:
Knap van je.......Succes!


Gaat goedkomen (mits ik wel de studieboeken krijg) tot op heden nog niks binnen Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT603





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: woensdag 5 september 2012, 12:35
 
ERIKA129 schreef:
Gaat goedkomen (mits ik wel de studieboeken krijg) tot op heden nog niks binnen Boze smiley

wat voor een studie ga je doen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 5 september 2012, 12:37
 
GERRIT603 schreef:
wat voor een studie ga je doen?


Doktersassistente Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT603





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: woensdag 5 september 2012, 12:38
 
ERIKA129 schreef:
Doktersassistente Lachende smiley

pittig zeker?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2