ChristianMatch
 


Forum

Alleen voor de MANNEN!!
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 20:47
 
Hebben jullie ook zo'n problemen met die vrouwen, je weet nooit wanneer ja nou ja is en nee, nee. Volgens mij doen die vrouwen dat expres, om de indruk te wekken dat ze slim zijn, maar vergeten dat God eerst de man maakte, maar omdat deze nogal eens niet de juiste sokken aantrok, alsof ons dat een ruk kan schelen, laat staan of het witte of rode sokken zijn, nam hij een rib van de man - dat is spreekwoordelijk natuurlijk.. want het kost een vermogen om een vrouw te onderhouden, en smeerde daar wat bulten enzo aan, waardoor dus toch het verschil kon worden gemaakt wie of je voor je had. Dat komt omdat staat geschreven: "God is geen man". Dus blijkt Hij een vrouw te zijn!" Kun je nagaan dat God ook gestrest van die wezens werd, dat Hij Zijn eigen identiteit verwarde met die van de vrouw... Hij moet een vlaag van verstandsverbijstering hebben gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 21:02
 
TALLGUY817 schreef:
Hebben jullie ook zo'n problemen met die vrouwen, je weet nooit wanneer ja nou ja is en nee, nee. Volgens mij doen die vrouwen dat expres, om de indruk te wekken dat ze slim zijn, maar vergeten dat God eerst de man maakte, maar omdat deze nogal eens niet de juiste sokken aantrok, alsof ons dat een ruk kan schelen, laat staan of het witte of rode sokken zijn, nam hij een rib van de man - dat is spreekwoordelijk natuurlijk.. want het kost een vermogen om een vrouw te onderhouden, en smeerde daar wat bulten enzo aan, waardoor dus toch het verschil kon worden gemaakt wie of je voor je had. Dat komt omdat staat geschreven: "God is geen man". Dus blijkt Hij een vrouw te zijn!" Kun je nagaan dat God ook gestrest van die wezens werd, dat Hij Zijn eigen identiteit verwarde met die van de vrouw... Hij moet een vlaag van verstandsverbijstering hebben gehad.


Ik geef maar gelijk commentaar....
Het moet misschien lollig en vrolijk overkomen...
Maar zou je met eerbied over God willen schrijven...???
Het is en was de Enigste die zich NOOIT vergist(e)!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 21:15
 
TALLGUY817 schreef:
Hebben jullie ook zo'n problemen met die vrouwen, je weet nooit wanneer ja nou ja is en nee, nee. Volgens mij doen die vrouwen dat expres, om de indruk te wekken dat ze slim zijn, maar vergeten dat God eerst de man maakte, maar omdat deze nogal eens niet de juiste sokken aantrok, alsof ons dat een ruk kan schelen, laat staan of het witte of rode sokken zijn, nam hij een rib van de man - dat is spreekwoordelijk natuurlijk.. want het kost een vermogen om een vrouw te onderhouden, en smeerde daar wat bulten enzo aan, waardoor dus toch het verschil kon worden gemaakt wie of je voor je had. Dat komt omdat staat geschreven: "God is geen man". Dus blijkt Hij een vrouw te zijn!" Kun je nagaan dat God ook gestrest van die wezens werd, dat Hij Zijn eigen identiteit verwarde met die van de vrouw... Hij moet een vlaag van verstandsverbijstering hebben gehad.
Uiteraard een logische reactie op dat vrouwentopic, maar daar zijn we toch te goed voor? Wij mannen hebben toch niet nodig om te laten zien dat we zo bijzonder zijn? In de kerk heb je vrouwenkringen, heb je wel eens van mannenkringen gehoord?
Wel heb ik eens van een mannenavond gehoord, maar dat leek me ook niks toe. Geen voetbal geen chips geen bier, en dat noemen ze dan een mannenavond...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 21:18
 
TALLGUY817 schreef:
Hebben jullie ook zo'n problemen met die vrouwen, je weet nooit wanneer ja nou ja is en nee, nee. Volgens mij doen die vrouwen dat expres, om de indruk te wekken dat ze slim zijn, maar vergeten dat God eerst de man maakte, maar omdat deze nogal eens niet de juiste sokken aantrok, alsof ons dat een ruk kan schelen, laat staan of het witte of rode sokken zijn, nam hij een rib van de man - dat is spreekwoordelijk natuurlijk.. want het kost een vermogen om een vrouw te onderhouden, en smeerde daar wat bulten enzo aan, waardoor dus toch het verschil kon worden gemaakt wie of je voor je had. Dat komt omdat staat geschreven: "God is geen man". Dus blijkt Hij een vrouw te zijn!" Kun je nagaan dat God ook gestrest van die wezens werd, dat Hij Zijn eigen identiteit verwarde met die van de vrouw... Hij moet een vlaag van verstandsverbijstering hebben gehad.




Verraste, verbaasde smiley Gefeliciteerd met je topic. Zeer veel zeggend... Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 24 juli 2012, 21:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 21:22
 
Weet je wat ook zo'n probleem is met die vrouwen.. dat ze menen dat ze de baas over je kunnen spelen, en meteen suggereren dat je Hem smaad terwijl Hij de humor heeft gemaakt. De kwestie in deze is niet dat God benadeeld wordt, maar dat "Truus" zich in het kruis getast voelt als vrouw.

Whoe.. en zijn hier alle velen van het andere geslacht die zich in het kruis getast voelen. Kortom de concurrentie wordt niet gedoogd.


Laatst aangepast door
TALLGUY817
op dinsdag 24 juli 2012, 21:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 21:37
 
TALLGUY817 schreef:
Weet je wat ook zo'n probleem is met die vrouwen.. dat ze menen dat ze de baas over je kunnen spelen, en meteen suggereren dat je Hem smaad terwijl Hij de humor heeft gemaakt. De kwestie in deze is niet dat God benadeeld wordt, maar dat "Truus" zich in het kruis getast voelt als vrouw.

Whoe.. en zijn hier alle velen van het andere geslacht die zich in het kruis getast voelen. Kortom de concurrentie wordt niet gedoogd.

Vraag me af of jij gedoogd wordt!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 21:40
 
TALLGUY817 schreef:
Hebben jullie ook zo'n problemen met die vrouwen, je weet nooit wanneer ja nou ja is en nee, nee. Volgens mij doen die vrouwen dat expres, om de indruk te wekken dat ze slim zijn, maar vergeten dat God eerst de man maakte, maar omdat deze nogal eens niet de juiste sokken aantrok, alsof ons dat een ruk kan schelen, laat staan of het witte of rode sokken zijn, nam hij een rib van de man - dat is spreekwoordelijk natuurlijk.. want het kost een vermogen om een vrouw te onderhouden, en smeerde daar wat bulten enzo aan, waardoor dus toch het verschil kon worden gemaakt wie of je voor je had. Dat komt omdat staat geschreven: "God is geen man". Dus blijkt Hij een vrouw te zijn!" Kun je nagaan dat God ook gestrest van die wezens werd, dat Hij Zijn eigen identiteit verwarde met die van de vrouw... Hij moet een vlaag van verstandsverbijstering hebben gehad.

Als dit een leuke tegenhanger moet zijn op het vrouwentopic Smiley die vol vragen zit
Gefeliciteerd om God's naam zo te misbruiken en een vrouw zo onderuit te halen!!
Het vrouwen topic is met een knipoog en een kwinkslag maar dit sorry wordt er Zieke smiley van!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:04
 
HAHAHA om je te bescheuren... ze staan gelijk op hun achterste poten. en maar suggereren met hun wet... dat je als vrije gelijk weer dat zware juk moet aantrekken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:07
 
TALLGUY817 schreef:
HAHAHA om je te bescheuren... ze staan gelijk op hun achterste poten. en maar suggereren met hun wet... dat je als vrije gelijk weer dat zware juk moet aantrekken.

achterste poten
bulten
veel onderhoud (in welke tijd leef jij)
en God die zo stressig werd van "die wezens" ...


joh wat is jouw probleem?
Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:22
 
JOL252 schreef:
achterste poten
bulten
veel onderhoud (in welke tijd leef jij)
en God die zo stressig werd van "die wezens" ...


joh wat is jouw probleem?
Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley

Jij zegt ikke dacht!! Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:23
 
Gewend aan hun mannen die zich onderwerpen aan wat vrouw heet... en nimmer ooit meegemaakt dat ze tegengas krijgen.
Eigenlijk is het niet vreemd dat de meeste gevangenissen geen tralies hebben, en ik dit een bevestiging van boven dat een man als een vrouw zich maar beter op Gods Woord richt en wat probeert op te steken. Want het mag zo heten dat dit leven een ademtocht is, maar dat de vrouwen die hier in dit mannentopic bevinden er alles aan doen om het hun partner zo onmogelijk maken dat het niet vreemd is dat ze een pakkie sigaretten halen en vervolgens nooit meer terugkomen. Gelukkig, weet ik ook vrouwen die wél humor hebben! En met name niet religieus zijn.

Was het niet de vrouw die stronteigenwijs was en van de vrucht at, dat haar man ervan at, was omdat hij de schuld ervan op zich nam, omdat er op dat moment geen andere vrouwen aanwezig waren waar hij aan de zwier mee kon gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:27
 
Ik laat nu de mannen aan het woord.. want vrouwen.. ach vrouwen.. die mieren alleen maar, althans die hier lopen te mieren. De rest hoor je niet.. die hebben tenminste humor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:30
 
CHATULIEM619 schreef:
Uiteraard een logische reactie op dat vrouwentopic, maar daar zijn we toch te goed voor? Wij mannen hebben toch niet nodig om te laten zien dat we zo bijzonder zijn? In de kerk heb je vrouwenkringen, heb je wel eens van mannenkringen gehoord?
Wel heb ik eens van een mannenavond gehoord, maar dat leek me ook niks toe. Geen voetbal geen chips geen bier, en dat noemen ze dan een mannenavond...
Nee dat weet ik, maar het is nu eenmaal leuk om een wettische wicht op de kast te jagen.

Ik heb wel eens een mannenochtend bijgewoond, net zo oersaai als jouw mannenavond. Ik pak nog een half litertje, cheers.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:34
 
TALLGUY817 schreef:
Gewend aan hun mannen die zich onderwerpen aan wat vrouw heet... en nimmer ooit meegemaakt dat ze tegengas krijgen.
Eigenlijk is het niet vreemd dat de meeste gevangenissen geen tralies hebben, en ik dit een bevestiging van boven dat een man als een vrouw zich maar beter op Gods Woord richt en wat probeert op te steken. Want het mag zo heten dat dit leven een ademtocht is, maar dat de vrouwen die hier in dit mannentopic bevinden er alles aan doen om het hun partner zo onmogelijk maken dat het niet vreemd is dat ze een pakkie sigaretten halen en vervolgens nooit meer terugkomen. Gelukkig, weet ik ook vrouwen die wél humor hebben! En met name niet religieus zijn.

Was het niet de vrouw die stronteigenwijs was en van de vrucht at, dat haar man ervan at, was omdat hij de schuld ervan op zich nam, omdat er op dat moment geen andere vrouwen aanwezig waren waar hij aan de zwier mee kon gaan.

ALs jij zoals je op je profiel zegt zo in God gelooft, hoe kom je dan op het idee dat e vrouw strondeigenwijs was en van de verboden vrucht at daardoor???
Kan hier idd geen humor in zien want een ieder die het scheppingsverhaal kent weet dat de DUIVEL de vrouw verleidde!!!!


Laatst aangepast door
ERIKA129
op dinsdag 24 juli 2012, 22:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:35
 
ERIKA129 schreef:
ALs jij zoals je op je profiel zegt zo in Gid gelooft, hoe kom je dan op het idee dat e vrouw strondeigenwijs was en van de verboden vrucht at daardoor???
Kan hier idd geen humor in zien want een ieder die het scheppingsverhaal kent weet dat de DUIVEL de vrouw verleidde!!!!

yep... en de man die vervolgens zijn verantwoording niet op zich nam..
zo en nu ben ik hier klaar. Kotsende smiley


Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 24 juli 2012, 22:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:37
 
JOL252 schreef:
yep... en de man die vervolgens zijn verantwoording niet op zich nam..
zo en nu ben ik hier klaar. Kotsende smiley

Idd sluit me aan bij je!!!
Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:49
 
Hoihoi tallguy;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:51
 
Treffend mannen.. dat zodra je je mond opendoet in het forum van vrouwen dat ze gelijk reageren dat je moet moven.
Maar zie eens de bezitterigheid van sommige vrouwen. Ware het niet dat er ook nog een slag andere vrouwen bestaan, zou je toch terstond homo worden. ik zou me wel meer dan twee keer bedenken eer ik mijn loonzakje aan deze vrouwen zou overhandigen. In dat opzicht is het maar goed voor dat er meisjes op de wallen zijn waar je een zakelijke overeenkomst mee sluit, en nadien geen nachtmerries van krijgt om niet te spreken van zware depressies en andere psychische nood omdat je in hun kooi zit en dar er geen uitweg meer is. Van een publieke dame vernam ik dat het zo duur niet hoeft te zijn, voor 40 euri.. en dan heb je echt geen spook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:52
 
HEIDE115 schreef:
Hoihoi tallguy;)
Ha Heide115... kom er gezellig bij!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:53
 
ERIKA129 schreef:
ALs jij zoals je op je profiel zegt zo in Gid gelooft, hoe kom je dan op het idee dat e vrouw stronTeigenwijs was en van de verboden vrucht at daardoor???
Kan hier idd geen humor in zien want een ieder die het scheppingsverhaal kent weet dat de DUIVEL de vrouw verleidde!!!!
Allemaal uitvluchten.. daar trap ik niet in!!


Laatst aangepast door
TALLGUY817
op dinsdag 24 juli 2012, 22:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:54
 
Geniet jij ook zo van die Rondemissen bij Tour du Jour? Ik blijf ervoor op hoor...Het is zomerweer, veel kijkplezier gewenst.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 24 juli 2012, 22:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:55
 
zwaaizwaai hoi tallie..;)
wat ben jij snel gewend hier;)


Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 24 juli 2012, 22:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:57
 
CHATULIEM619 schreef:
Geniet jij ook zo van die Rondemissen bij Tour du Jour? Ik blijf ervoor op hoor...Het is zpmerweer, veel kijkplezier gewenst.
Ik heb geen tv... ik heb er wel 1 maar die is al bijna een jaar niet meer aan geweest. Qua sport e.d. is alleen Australian Football leuk, maar dat zie je niet zoveel. Ik download torrents daar heb ik meer aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:58
 
HEIDE115 schreef:
zwaaizwaai hoi tallie..;)
wat ben jij snel gewend hier;)
Ik zit al sinds 1989 op internet dus ben wel wat gewend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:58
 
ik weet nu waarom de titel "Alleen voor MANNEN" is...

het was meteen al een antivrouwen topic. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:59
 
TALLGUY817 schreef:
Ik zit al sinds 1989 op internet dus ben wel wat gewend.


maar wat heb je ervan geleerd?

(beetje vrouwenachtige opmerking, maar t is toch een goeie) Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:59
 
BART347 schreef:
ik weet nu waarom de titel "Alleen voor MANNEN" is...

het was meteen al een antivrouwen topic. Smiley met dichtgeplakte mond



Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:03
 
TALLGUY817 schreef:
Ik zit al sinds 1989 op internet dus ben wel wat gewend.

ja dat zag ik gelijk in je berichten terug..veel ervaring heb je zeg;)


Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 24 juli 2012, 23:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:04
 
ERIKA129 schreef:
ALs jij zoals je op je profiel zegt zo in God gelooft, hoe kom je dan op het idee dat e vrouw strondeigenwijs was en van de verboden vrucht at daardoor???
Kan hier idd geen humor in zien want een ieder die het scheppingsverhaal kent weet dat de DUIVEL de vrouw verleidde!!!!

nee iedereen die leest weet dat god de man adam de opdracht gaf om te heersen en eva werd verleid, ging met de appel naar adam om advies,wat deed adam? ja hap........ Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:04
 
HEIDE115 schreef:
ja dat zag ik gelijk in je berichten terug..veel ervaring heb je zeg;)
Mwoah..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3