ChristianMatch
 


Forum

Berichten van IJSJE204
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van IJSJE204
Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 21:10
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
JOL252 schreef:
Verraste, verbaasde smiley
Zal ik eerst maar een bevrijdingssessie houden voor het bed?


zeg maar wanneer, dan zeg ik wat mantra's op
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 21:02
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
JANS221 schreef:
Vind je het erg als ik de volgorde omdraai? Eerst de inhoud van hoofd en hart en vervolgens checken of alles erop en eraan zit? Daarmee bedoel je toch die sokken en buideltas?

Maakt niet uit, als hij maar deugt en als je er maar blij van wordt!
Wat ik ermee bedoel mag je zelf bedenken. Dat kunnen sokken zijn, maar ook iets anders. Ja, een buideltasje ofzo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 20:59
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
LAVERDE524 schreef:
Ik heb de Bijbel niet geschreven. Ik zeg zoals het er staat en dan is het goed om te onderzoeken van wat al die woorden in de Bijbel betekenen. Je moet er zelf iets voor doen als je de waarheid wilt ontdekken. Jezus kennen, God kennis, Heilige Geest kennen, kost strijd. Het kost moeite, inzet en tijd dat gepaard gaat met strijd.


Ik wil niet strijden om iets te leren kennen waarvan mij nog steeds niet duidelijk is wat het toevoegt in mijn leven. Ik wil leven. Ik leef nu, op dit moment!!! Ik denk dat God dat ook van ons vraagt (als ik zeker weten zou geloven) om te leven in het nu, zorg te dragen voor mensen om ons heen maar vooral ook zorg te dragen voor jezelf. En dat je mag genieten en daarvan zelfs kunt groeien, dat staat voor mij als een paal boven water.
Jongen, gooi je boeken eens aan de kant en hang je eigen slingers op, leef je uit in een gezellige dancing, drink een pilsje en knipoog naar een meisje. Maak wat van je leven, maak er iets moois en iets leuks van! Narigheid komt vanzelf wel op je pad, maar voor blijdschap kun je kiezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 20:52
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
JANS221 schreef:
Nee, maar stel dat....
en alleen de inhoud van die sokken vind ik te weinig!


Aan die inhoud zit een hele man vast, als je goed kijkt!
Wel even checken of alles erop en eraan zit hoor!
De inhoud van het hoofd en het hart moet ook deugen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 20:50
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
LAVERDE524 schreef:
De vreze des Heren heeft niks met angst te maken, het heeft te maken met ontzag, eerbied. zoals je eerbied hebt voor je vader en moeder, zo ook voor de Here. Maar aangezien wij met vele miskleunen van bijbelvertalingen zitten zijn er veel betekenissen verloren gegaan. De vreze des Here is inderdaad gezag hebben, zoals iemand hier eerder zei.

Maar aangezien wij opgevoed zijn in traditie en bepaalde leerstellingen is het moeilijk om de Bijbel nog goed te kunnen verstaan.

We leven anno 2012, zeg dan ook gewoon 'het ontzag voor de Heer' of 'eerbied voor God'.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 20:47
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
JANS221 schreef:
Met Sinterklaas pas? Mag met Kerst ook?

Vertel, heb je een leukerd gevonden met witte sokken?
Jazeker mag het met Kerst, of op Valentijnsdag, of zomaar op een dinsdag.
Alleen als de inhoud van die sokken de moeite waard is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 20:45
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb vandaag een nieuw bed gekocht, zo'n mooi Auping bed waar ik mijn benen omhoog kan doen als ik op het ene knopje druk en bij het andere knopje gaat mijn hoofd omhoog....leuk speelgoed.....
En......ik krijg hem/het ook al gauw......


De moeite waard, ik heb jaren geslapen op een Auping. Nu zijn ze er ook in heel hippe kleuren, heb jij zo een?
Heb er veel profijt van!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 20:41
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
ROADY558 schreef:
Ik ga maar weer ontopic:

De vreze des Heren. Dat is ontzag voor God.
Volgens een spreuk van Salomo begint daar alle wijsheid.

vrees=angst


En dat wil ik voor niemand hebben!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 20:40
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
WILLEMIJN232 schreef:
Wat is leuk en niet leuk? Ik vond een man met witte sportsokken in sandalen en een buiktasje bij voorbaat al niet leuk maar een ander valt er misschien spontaan voor.....blijft een heel persoonlijk iets.....
Ik denk Frank dat jij wel boeiend bent mits je bovenstaande zaken niet hebt natuurlijk.....

Die sokken en dat tasje zijn in eerste instantie niet aantrekkelijk, maar als de inhoud van de man dat wel is, dan kun je met Sinterklaas een paar mooie donkere sokken geven en die tas is ook wel te vervangen door een hippe rugzak.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 20:35
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
WILLEMIJN232 schreef:
Laat ze het niet lezen.....Knipoog smiley

Engeltje smiley

Dat hebben ze zelf al bedacht, het blijft angstwekkend stil!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 20:31
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
FRANKT627 schreef:
Waarom ben ik een dombo? Boze smiley

Omdat je jezelf zo neerhaalt. Dat is dom!!! Oliedom!
Er zijn wel anderen die je kleineren soms, laat dat dan ook aan hen over.
Jij weet toch voor jezelf wel hoe leuk je bent? Ik vind je leuk (zonder bijbedoelingen) en ik lees de enthousiaste reacties van veel vrouwen en enkele mannen als jij weer terugkomt.
Denk je dat ze dat zouden doen als ze jou niet leuk vinden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 20:23
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
FRANKT627 schreef:
Gelukkig ben ik niet leuk...ik moet er niet aan denken aan al die vrouwelijke aandacht...

Verlegen lachende smiley ...ik was zelfs eens op deze site een leuke man voor...ja, een man...maar hij was mijn type niet...


dombo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 20:16
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb absoluut geen last van boosheid, dan heb je me verkeerd begrepen. het zijn mijn vrienden niet die dat schrijven maar voorbijgangers....dat maakt een significant verschil.
Het gaat bij mij wat verder dan boosheid en meer grote verbazing, hoe kunnen mensen met de Bijbel in de hand zulke vileine dingen over anderen schrijven en denken ze nog in hun recht te staan ook? Het is de blik van grote verbazing.......men denkt je te kunnen schofferen door voor jou in te vullen wat DE waarheid moet zijn....
Dat is inderdaad kortzichtig en toont gebrek aan inzicht in de ander maar wat mijn verbazing wekt is dat die mensen het zelf niet doorhebben?????
Ze menen te weten waar ze over praten als ze over occulte zaken praten, dat heeft men dan van horen zeggen.......en met een bijna duivelse vasthoudendheid proberen ze je dan te "verketteren".......met een totaal gebrek aan inzicht waar ze zelf mee bezig zijn....
Ja, daar ben ik hoogst verbaasd over en vind het een bijzonder fenomeen dat me bezig houdt.........

Dat het je bezighoudt is duidelijk. Het verbaast mij ook maar ik denk ook te weten hoe het zou kunnen dat die mensen het niet doorhebben. Veel van deze mensen leven in een eng kringetje en kennen weinig tot geen contacten die andere inzichten kunnen geven. Omdat zij vaak van jongsaf aan opgegroeid zijn met een angstgeloof kunnen ze niet anders dan heel hard 'schreeuwen' dat iets niet goed is. Ik heb er eigenlijk medelijden mee. Het zijn vaak domme (onintelligente) mensen die zo denken, niet gewend om verder te kijken dan hun eigen krappe toko. Hoe griezelig moet het voor hen zijn als een ander iets los maakt waarvan je geleerd hebt dat het niet goed is? Soms lijkt het bijna een vorm van extremisme, ik vind dat er heel griezelige gedachtengangen bestaan binnen bepaalde vormen die zich Christelijk noemen.
Voor deze groep mensen moet ik wel bijna de duivel zelf zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 20:05
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
ROADY558 schreef:
Ik hou van de waarheid IJsje. Ja, voor mij maakt het wel uit waar het mee begon. Het geeft mij persoonlijk een volledig ander wereldbeeld en zelfbeeld of ik geloof in een toevallig bestaan en dat ik van een aap zou afstammen, dan dat ik een uniek en gewild schepsel van God ben.



Kom ik toch weer op de waarheid.
Stel dat jouw stelling waar is (en je hoeft niet voor mij te denken hoor)
Dat alle levensvormen dus oneindig doorevolueren.
Geef mij dan 's antwoord op de vraag: waarom zie ik alleen maar volmaakte dingen die af zijn?
Waarom geen rat met 1 vleugeltje, of een paard met 6 staarten.
Of een cavia met een buideltje, of een kip met 7 vleugels.
Als jouw stelling waarheid is, dan is de wereld dus oneindig oud.
En in dat geval was er genoeg tijd om volkomen chaos tussen de organismen te creeren. Maar juist dat ontbreekt. Dat is m.i. het grootste bewijs dat alle organismen geschapen zijn. In 1 keer af. En niet uit een eencellig diertje geevalueerd.

Daarbij is het een natuurwet dat uit chaos nooit orde kan ontstaan.
En nog een: uit een lagere orde organisme kan nooit een organisme van een hogere orde ontstaan zonder dat er van buiten af informatie wordt toegevoegd.

Evolueren wil toch niet zeggen dat er onvolmaakte vormen zijn? Het is toch een aanpassing aan veranderende omstandigheden? Dus zal de verschijningsvorm volmaakt zijn op het moment dat dat nodig is.
Het is een proces dat zich uiterst langzaam voltrekt en waar het begon? Ik weet het niet. En het doet er niet toe. Wat geeft het dat wij uiteindelijk afstammen van een aap, of van een garnaal? We zijn NU, op dit moment, toch mensen met alles wat ons tot mens maakt?
Weet je hoe een heel piepklein embryootje eruit ziet? Hetzelfde als een piepjong visje. Waarom zou het niet kunnen dat we uit dezelfde voorgeschiedenis komen?
De natuur is orde, is voor zover ik kan oordelen ook nooit chaos geweest. Aanpassing kunnen ontstaan doordat dat nodig is vanwege veranderende omstandigheden, er zijn bewijzen te over van evolutie ten gevolge van grote ingrijpende klimaatveranderingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 19:56
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
MARIAN519 schreef:
De énige leuke man op CM.?

Heb ik allang voor jullie neuzen weggekaapt.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verliefde smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley voor Cross...

Na zo'n kaping komt er altijd weer een andere enige leuke man op CM!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 19:52
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
ERIKA129 schreef:
Kreeg net mijn eerste huiswerk opdracht terug tot mijn verbazing beloond met het cijfer 10!! Geschokte, onthutste smiley
NAh lekkere opsteker voor de rest denk ik maar zo Knipoog smiley


Wauwie, gefeliciteerd! Jouw dag kan niet meer stuk!
Vanavond taart!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 19:18
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
ROADY558 schreef:
Zoals ik in mijn vorige post al zei:

Ik geniet van de gesprekken, als daar nieuwe vrienden uitkomen is dat alleen maar mooi.

En mocht er een bijzonder contact met een dame ontstaan, dan is dat ook mooi.

Dus ik ben lid geworden om vooral nieuwe contacten op te doen.

En dat lukt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 19:15
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
ROADY558 schreef:
Tja oke. Dat is wat ik onder "evolutietheorie" versta. Het verhaal van de oerknal en dat wat daaruit ontstaan zou zijn.

Ergens moet er toch een oorsprong geweest zijn.
Voordat ik overtuigd raakte van de bijbelse waarheid, wist ik ook niet beter dan dat ik leefde in een eeuwig evoluerend geheel.
Ik geloof dat alleen God een mens kan overtuigen van de bijbelse waarheden, waaronder de schepping.

Een eenvoudige verklaring dat we in een geschapen wereld leven en niet in een toevallige evoluerende wereld is dat ik nog nooit een "onaf" organisme heb gezien. Alles zoals het er is, is af, compleet, volmaakt.
Nergens zie ik tussenvormen. En als dit zou bestaan, zou het moeten wemelen van de misvormingen in de natuur. Dit is een wetmatigheid van de evolutieleer: alles ontwikkeld voortdurend in alle richtingen. Dus feitelijk zou je alleen maar misvormde organismen moeten zien.

Ik zie ze niet. Maar goed, dit topic ging over de vreze des Heren. We dwalen een beetje af.

Waarom zou evolutie misvormingen moeten voortbrengen? Is de Neanderthalermens een misvorming? Naar mijn idee zou het best een tussenvorm kunnen zijn, in de tijd dat hij leefde goed zoals het was.
Maar maakt het echt uit waar het mee begon? Of dat nu een knal is geweest, een voorzichtige poging van een eencellige met een andere eencellige die zeer succesvol was, of een creatie van God, what's the difference? We leven nu en iedereen, ook jij, weet dat de levensvormen op aarde evolueren. Blijvend. Ook de mens. Daar kun je iets goddelijks in zien, je kunt het ook natuurlijke aanpassingen vinden. Ik kan me voorstellen dat je het mooie van al het leven wilt toedichten aan iemand. Daar is niets mis mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 19:09
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
ROADY558 schreef:
Ja dat is zo: hoe meer je ergens iets van verwacht, hoe groter de kans is dat het op een teleurstelling uitloopt.

Jammer dat er niets achter zit haha, ik was best benieuwd :)

Nee, mijn doel hier is niet om de ware te vinden.
En ik zal de laatste zijn om te zeggen dat ik de allerleukste vent ben hier. Dat zou arrogant zijn. Wel kan er een klik/herkenning/sympathie/gevoel ontstaan tussen mij en een dame, en daar kan vanalles uit groeien.

Ik geniet wel van de discussies op het forum en de gesprekken via mail en in de chatroom.

Nou, ik hoop voor jou dat je een man / maatje treft die bij je past IJs.
Maar dat gun ik iedereen natuurlijk :)

In de drie dagen dat ik hier ben ga ik niet op zoek.
Maar als jij hier niet bent om de ware te vinden, wat zoek je hier dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 18:41
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
ROADY558 schreef:
Oke IJsje, jij hebt dat waarschijnlijk gehoord dat het grappig was.
Mij ontgaat de strekking van dit topic een beetje. Ik verwacht daarom nog iets van "een ontknoping".

Wees niet bang, regelmatig lig ik in een deuk Lachende smiley
En ook laat ik mijn zelfvertrouwen niet door anderen bepalen. Die les heb ik lang geleden al geleerd.

Road wacht vol verwachting het verloop van dit topic af Lachende smiley

Als je te veel verwachtingen hebt word je ook vaak teleurgesteld. Road, het is een speels topic, er zit niets achter. Niet meer dan dat je jezelf leuk en de moeite waard kunt vinden voor een ander. Dat uiteindelijk jij de enige leuke man op CM bent voor de enige leuke vrouw op CM of ergens anders.
Daarvoor ben je toch aangemeld op deze site? Dat is toch je doelstelling?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 18:02
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
JANS221 schreef:
Knipoog smiley

Aldus de reactie van de enige leuke vrouw op CM!!!
Geloof erin Jans, dat doe ik ook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 18:00
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
[quote=FRANKT627]

Het doet pijn als meerdere personen kritiek op je hebben. Daar wordt je onzeker van. Het is mij ook overkomen, net als bijna iedereen hier.
Maar als die kritiek niet terecht is, waarom trekken wij ons dat dan zo aan?
Als je zelf weet hoe je ergens in staat, dan zou dat toch voldoende moeten zijn om vol zelfvertrouwen te zijn?
Jouw bijdragen zijn zinnig en soms luchtig Frank, wat is daar mis mee?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 17:56
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
JOL252 schreef:
... Nou, als ik bedenk hoe vaak er iets uit zoiets als een knal balans is ontstaan (volgens mij nooit), een heelheid ... zoiets ontzagwekkends als het heelal en de inhoud waaronder de aarde... alles op de mm op elkaar afgestemd... hoe kan er uit een knal orde ontstaan? Hoe kunnen wetenschappers die ontelbare malen zaken hebben onderzocht, kansen berekend etcetera.... "geloven" in deze "stelligheid" ...

Daar heb ik nou meer dan geloof voor nodig.

Oh, nu begrijp ik waar de verwarring in zit. Jij, of jullie, gaat uit van een oerknal, dat zou het begin van alles zijn.
Ik heb het over evolutie, een langzaam ontstaan van het leven zoals dat op dit moment op aarde is. Die knal of hoe het ontstaan is interesseert mij niet echt. Maar ik geloof absoluut in een evoluerende wereld, die nog steeds aan het ontwikkelen(of zich aan het aanpassen) is. Ik denk dat de orde er altijd geweest is, afgestemd op leven zoals het er was en is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 16:51
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
ROADY558 schreef:
Ik ben vooralsnog wel benieuwd of er nog een soort van ontknoping komt.

Persoonlijk heb ik weinig met mensen die zich "leukste/knapste/beste/..." vinden. Zowieso prijs je jezelf niet de hemel in.

Salomo schreef dat al in Spr 30:
"Als je jezelf wilt prijzen, ondoordacht of weloverwogen: houd je hand op je mond!"

Beter is om bepaalde dingen van anderen te horen.


Beste Roady, degene die de uitspraak deed bedoelde het als grappig en luchtig. Hou het zo, ook leuke en iets minder ernstige dingen horen bij het leven.
Als je je zelfvertrouwen laat afhangen van wat anderen zeggen, dan zul je vaak teleurgesteld worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 16:27
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
ROADY558 schreef:
Dat de evolutieleer een leerstelsel is, bedacht om buiten het Woord van God een verklaring te creeren van het ontstaan van het leven.

Als je je daar als mens werkelijk goed in wilt verdiepen, dan kom je tot de conclusie dat er een veel groter geloof nodig is om dat verhaal aan te nemen dan aan te nemen wat de bijbel ons aanreikt (scheppingsverhaal).

Een uitstekend boek dat haarscherp een aantal zaken onderscheid omtrent dit thema is "Er klopt niets van" van D. Sorenzen.

Ik denk dat de evolutieleer wetenschappelijk beter te bewijzen is dan vrouwen uit ribben creëren en een wereld in 7 dagen scheppen. Ik vind het makkelijker om het eerste te geloven dan het tweede. Dat laatste lijkt tovenarij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 16:24
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dat is theoretisch ook zo maar vergeet niet hoe je beschadigd kan worden door die kleine groep mensen..de bagger die over je heen gegooid wordt is hier niet mis hoor.....mensen waar je voorheen leuk mee omging veranderen dan in een soort haatwezens en denken dat ze van alles over je mogen schrijven en vinden en dat allemaal in de naam van God.......

Ik heb er iets van gezien toen ik hier de vorige keer was. Geloof dat ik ook wat moddervlekken op mijn jasje kreeg. Het beschadigen van mensen mag niet, door niemand en zeker niet door personen die de christelijke leer aanhangen. En waarom zou je dat willen, alleen om je gelijk te halen? Ik vind het afschuwelijk voor alle mensen die hier last van hebben gehad.
Mij persoonlijk deert het niet omdat ik er boven sta en zelf weet dat het goed is wat ik doe en hoe ik denk. De mensen die zo doen beschouw ik als dom en onontwikkeld. Die zijn blijven steken in een soort afhankelijkheid van wat hen ooit als waarheid is voorgehouden en alles wat daar niet aan voldoet deugt niet.
Er is meer dan dat. Ieder mens heeft kwalijke en goede kanten, of je nu hogepriester of heiden bent. Respecteer elkaar in wie je bent en laat de ander in zijn waarde.
Ik begrijp je boosheid Willemijn, die is soms heel terecht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 16:17
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dus eigenlijk zoek je in al je ongeloof een christelijke man(wat dat dan ook mag inhouden...)

Niet per definitie! Ten eerste zoek ik nu niet, maar als ik iemand tegenkom hoeft hij niet perse praktiserend christen te zijn. Maar ik heb er geen bezwaar tegen als hij dat wel is. Liefde staat voorop, dat is een absolute voorwaarde om elkaar te vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 10:51
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dat zijn mooie woorden maar de realiteit is wel wat anders, kijk alleen maar hoe men hier op het forum soms met elkaar omgaat......en dan heb je het nog maar over een kleine groep mensen........

Het lijkt me juist goed om, door gewoon jezelf te zijn en te laten zien wat je zelf nastreeft, deze kleine groep mensen iets mee te geven van hoe het ook kan. Of je gelooft of niet.
Blijf respectvol, geinteresseerd en handel vanuit je overtuiging.
Dan en alleen dan, heb je geen last van mensen die je bewust onderuit willen schoffelen. Die personen zullen er altijd zijn, dat verander je niet, al zou je dat nog zo graag willen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 10:47
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
WILLEMIJN232 schreef:
Maar de hamvraag is natuurlijk...waarom zoek je hem op een christelijke site??

Ik zocht een tijd geleden, op advies van de dominee, op deze site. Omdat mijn wortels verankerd zijn in het christelijk geloof. Ik ben destijds geschrokken van de felheid waarmee sommigen in het leven staan. Daarom heb ik mijn abonnement niet verlengd. Een man met een zelfde achtergrond als ik heb is van harte welkom, maar ook een christelijke man die daar zelf voor gekozen heeft is dat. Ik zoek iemand waar mijn normen en waarden bij passen en die zou hier best eens rond kunnen huppelen.
Nu heb ik heel even toegang en heb me aangemeld met de bedoeling om even terug te zijn. Niet om in drie dagen een partner te scoren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 december 2012, 10:29
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
ZEELAND736 schreef:
Dan treden nu jouw 2 laatste vragen aan het begin van dit topic in werking..

Toch???


Lijkt me duidelijk.
Ik wacht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van IJSJE204
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Pagina 6 van 9