ChristianMatch
 


Forum

Berichten van IJSJE204
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van IJSJE204
Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 december 2012, 20:59
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
Stel eens dat er één man is die zichzelf de enige leuke man op CM noemt.
Er zijn veel meer mannelijke leden dan die ene enige leuke man.
Hoe komen wij meisjes er dan achter of het waar is wat hij zegt?
Kunnen wij dat zomaar geloven of dient een dergelijke uitspraak een onderbouwd fundament te hebben en bewezen te worden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 december 2012, 20:54
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
Mooi als je dat kunt geloven, ik kan me voorstellen dat mensen daar heel veel baat bij kunnen hebben.
Ik geloof vooral in de interactie tussen mensen en vooral ook de onzichtbare maar wel degelijk voelbare krachten die kunnen ontstaan. Kijk maar, zie maar eens iemand veranderen die liefde op zijn pad heeft ontmoet. Dat is een kracht waar je niet omheen kunt, dat straalt uit. En wijs maar eens aan waar dat in zit. Bijna onmogelijk. De één noemt het Gods zegen, de ander puur geluk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 december 2012, 20:26
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Mijn limiet is al bereikt, ik mag maar vijf mails versturen op een dag.
Dat noemen ze inspelen op de psyche van de mens.
Maar om jouw vraag in het openbaar te beantwoorden: het gaat goed met mij, vanaf mijn vorige lidmaatschap is er niet veel veranderd. Werkenwerkenwerken en gewoon je ding doen. En constateren dat de bijdragen op het forum toch een wat mildere toon hebben gekregen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 december 2012, 20:17
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Hallo Jol, het is maar voor even, ik mag drie dagen meekijken.
Zo nu en dan volg ik jullie wel en wee op het forum, blijft toch wat trekken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 december 2012, 20:15
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
Als ik jouw tekst zo lees Frank, dan ligt voor mij geloven en niet geloven heel dicht bij elkaar. Ik kan me goed vinden in jouw beschrijving om Jezus als persoon te zien en de Heilige Geest als een kracht.
Ook al geloof ik misschien niet, ik ervaar wel degelijk een sterke kracht, tussen mensen onderling of iets dat van elders komt, de natuur, de vier elementen, het heelal, God?
Ik ben ervan overtuigd, dat als God bestaat, Hij vooral voelbaar en merkbaar is in het contact tussen mensen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 december 2012, 19:40
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Ik weet niet wat erger is, die sneeuwprut of die ijzige kou van nu!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: woensdag 5 september 2012, 14:24
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
STEENTJE178 schreef:
Heel veel geluk samen verder, Herman & Brigitta!
Mooie trouwfoto trouwens!

Veel geluk verder, IJsje. Misschien nog eens tot terugziens op CM?

Wie weet, ik heb de afgelopen dagen met veel genoegen achter mijn computer gezeten.
Maar het kost ook heel veel tijd. Ik denk dat ik aan mijn tijd op cm meer vriendinnen dan vrienden over kan houden als ik dat wil.
Mijn zoektocht betreft een relatie en die vond ik hier niet.
Wat ik wel vond, zijn heel lieve, aardige en wijze mensen bij wie ik mezelf mocht zijn en door wie ik gewaardeerd werd om wie ik ben.
Dank je voor je goede wens, ik wens jou minimaal hetzelfde geluk toe.
Hihihi, dat jij en ik maar net zo gelukkig mogen worden als Herman en Brigitta!!! Bij deze voor jullie hartelijke felicitaties met jullie geluk!
Bij deze verdwijn ik echt van cm, voor iedereen: heel veel liefde in je leven gewenst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: woensdag 5 september 2012, 13:41
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
JOL252 schreef:
Verlegen lachende smiley


Vanavond goed oppassen he!
Ze is het waard!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: woensdag 5 september 2012, 13:38
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik ga ervan uit dat je dit geciteerd hebt. Mocht het zo zijn, dat je dit zelf geformuleerd hebt, dan heb ik het mis. Maar dat doet niet toe of af, dat ik nog steeds hetzelfde vind van deze uitspraak..

Maleachi 4:1 en 2

Dat laat ik verder aan jou over hoe je dat wil benoemen. Maar nergens lees ik van je dat je afstand neemt van bepaalde gedachten. Je kunt de persoon wel heel laten hoor zonder dat je het helemaal eens moet zijn met hem.

Heb je mij gevraagd of je me mocht citeren? Eerlijk gezegd heb ik nare ervaringen gehad met citaten uit een vertrouwde mail of chat. Ook al lijkt het zo onschuldig, ik wil gewoon niet dat mensen uit hun pv mail gaan citeren.
Inhoudelijk wil ik nog wel het volgende zeggen. Je boodschap is verwarrend, tweeledig. Ik weet met mn hoofd wel ongeveer hoe je in het leven staat, maar in je eigen uitlatingen laat je wat anders zien. Wat is erop tegen om gewoon te zeggen waar je staat, want ik weet het niet meer.

Het lijkt nu alsof ik jou persoonlijk aanval, dat is niet de bedoeling. Er zijn meerdere mensen die mij op dit gebied teleurgesteld hebben. Vooral die lage streek om iemand bewust te beschadigen, en dat van iemand die zegt dat haar geloof het allerbelangiijkste in haar leven is. Nee, ik ben heel zwaar teleurgesteld in een aantal van jullie, die ik ook nog persoonlijk ken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: woensdag 5 september 2012, 13:31
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik ga ervan uit dat je dit geciteerd hebt. Mocht het zo zijn, dat je dit zelf geformuleerd hebt, dan heb ik het mis. Maar dat doet niet toe of af, dat ik nog steeds hetzelfde vind van deze uitspraak..

Dat laat ik verder aan jou over hoe je dat wil benoemen. Maar nergens lees ik van je dat je afstand neemt van bepaalde gedachten. Je kunt de persoon wel heel laten hoor zonder dat je het helemaal eens moet zijn met hem.

Heb je mij gevraagd of je me mocht citeren? Eerlijk gezegd heb ik nare ervaringen gehad met citaten uit een vertrouwde mail of chat. Ook al lijkt het zo onschuldig, ik wil gewoon niet dat mensen uit hun pv mail gaan citeren.
Inhoudelijk wil ik nog wel het volgende zeggen. Je boodschap is verwarrend, tweeledig. Ik weet met mn hoofd wel ongeveer hoe je in het leven staat, maar in je eigen uitlatingen laat je wat anders zien. Wat is erop tegen om gewoon te zeggen waar je staat, want ik weet het niet meer.


Wie is er nu naief?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: woensdag 5 september 2012, 12:55
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
JOL252 schreef:
1. Wat schrijf ik klakkeloos over?
2. Lopen klagen? Nee zo zou ik het niet noemen.
3. Jij weet niet wat je aan me hebt? Je mailde me dit: "ik weet echt wel, dat dit niet jouw standpunt is,..." dus hoezo weet jij dat niet?!

Gek is dat, ik weet wel wat ik aan je heb Jol. Ik begrijp heel goed waar je mee bezig bent en wat belangrijke waarden in je leven zijn.
Eerlijk gezegd vind ik jou niet een klaagmens, je geeft wel aan wat jij belangrijk voor jezelf en ook voor anderen vindt.
En ik vind je grappig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: woensdag 5 september 2012, 12:44
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
CHATULIEM619 schreef:
Dus je beweert dat je uitlatingen niet bedoeld waren om mensen uit te dagen? Dan ben je nog naïever dan ik dacht.

Misschien waren mijn woorden hier en daar een beetje prikkelend voor sommige mensen, maar nee, mijn teksten zijn niet bedoeld om op een dergelijke manier uit te dagen dat iemand daarmee gekwetst wordt. Wel mag je je mening erover geven op een respectvolle manier. En jij geeft je mening. Uitdagend.

Het Boeddhisme heeft per definitie een syncretisch karakter. Dat betekent dat ze alle godsdiensten accepteren en insluiten. Geen wonder dat je geen veroordeling hoort...Het is echter esoterisch, dat geef je zelf ook aan. Ik heb dit maar vet gemaakt.

Ik vaar er wel bij, hang het boeddhisme niet aan maar geniet van de mooie kanten ervan. Opdracht uit de Bijbel: onderzoekt alle dingen en behoudt het goede.

Ik vind het oprecht jammer dat je ogen zo gesloten zijn voor de Waarheid. Ga eens de bijbel lezen, laat dat eens op je inwerken en ga eens met God praten. Mijn gebed voor jou is dat je God leert kennen, maar goed, dat is in jouw ogen veroordelend.
Nee, dat is niet veroordelend, dat is lief van je, dat je voor mij bidt.

Tenslotte nog dit: op een forum ken je mensen alleen maar van datgene wat ze schrijven. In het echt zijn ze vaak anders. Misschien kom ik bij je over dat ik eenzaam ben, terwijl dat gelukkig niet het geval is. Ik heb hier veel vrienden en mijn sociale contacten buiten CM zijn legio. Maak je maar geen zorgen over mij.
Dat doe ik geen seconde!



Groetjes, chat.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: woensdag 5 september 2012, 11:24
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
CHATULIEM619 schreef:
Voor jou was dit wel te verwachten. Succes met het opzeggen van je mantra's.


Dit klinkt ietwat cynisch.
Hoe kun je dit van mij verwachten, je kent me immers niet?
Waarom denk je dat ik mantra's opzeg?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: woensdag 5 september 2012, 11:22
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
CHATULIEM619 schreef:
Voor jou is de zon een persoon, voor mij niet.. Of is het andersom, beiden zijn onpersoonlijk.

Geen van beiden, ik had het over dat er voor mij een relatie is tussen beiden.
Ik aanbid nog de zon, nog God.
En hoe weet jij of God een persoon is? Daar ben ik heel benieuwd naar, ik vind God een tikje ongrijpbaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: woensdag 5 september 2012, 11:12
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
CHATULIEM619 schreef:
Opgaan in het totale niets, bekend thema binnen het Hindoeisme. Misschien in dit leven of het volgende. Tjonge wat een dwaalleer zeg, en dat jij dat zomaar gelooft Jol...

Nog bedankt voor je link over yoga.
Er staan veel zinnige dingen in waar mijn gevoel wel bij klopt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: woensdag 5 september 2012, 10:54
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
JOL252 schreef:
Uiteindelijk moeten we allemaal smelten door de warmte van de Zon der Gerechtigheid (één van de namen van Jezus).
Ik heb begrepen door jouw mails dat je begrijpt hoe die Zon in mensen werkt en wat Hij door mensen heen wil doen. Lachende smiley

Er is absoluut een relatie tussen God en de zon. Voor mij althans.
Lees elke tekst er maar over na, beide zijn de enigen in hun soort en geven een warmte af waar je niet omheen kunt.
Alhoewel, van de ene word je bruin en van de andere niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: woensdag 5 september 2012, 10:01
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
CHATULIEM619 schreef:
Natuurlijk raakt het me emotioneel als je zo spot met waarheden uit Gods Woord. Dat is geen kwestie van onvrede, maar een oprechte boosheid over hoe jij omgaat met Gods waarheden. Wat denk je als er in de Bijbel staat: Gij zult geen andere goden aanbidden? Zoals jij net zo goed weet als ik, is yoga helemaal niet zo onschuldig.
Vrede met anderen is niet zo belangrijk als vrede met God hebben. En sinds ik die vrede ontvangen heb, weet ik dat er geen middenweg is. Of je kiest voor Hem of je kiest tegen Hem. Bij jou is er een tussen oplossing.
Leg mij eens uit waarom je mensen zo hebt lopen te bespotten? Waarom heb je mensen belachelijk gemaakt om datgene wat ze geloven? Er zijn mensen hier die echt bewogen met je zijn en je wijzen op de Waarheid.
In plaats van dat je dat respecteert, maak je ze belachelijk....
Jij bent niet de enige geweest. Vooral die mensen die vroeger voor mij een voorbeeld waren in hun geloof, zijn samen met jou afgezakt naar dit bedenkelijke niveau....

Blijkbaar heb je mijn woorden niet goed gelezen. Ik heb niemand belachelijk gemaakt, heb alleen mijn mening weergegeven.
Als dat niet mag op dit forum, dan is het goed dat ik weg ga.
Ik denk en geloof, dat er altijd tussenwegen zijn.
Ik vind het heel jammer dat je denkt dat ik spot met het geloof en met de beleving ervan van anderen. Het maakt mij werkelijk niet uit hoe en wat jij of iemand anders gelooft. Ik ben bereid daar over te praten met je op een normale en respectvolle manier.
Ik weet dat dat kan, er zijn genoeg mensen in mijn omgeving die anders denken dan ik en waarmee het mogelijk is om een goed gesprek te hebben. Ook al zijn we het niet eens.
Ik aanbid geen (andere) goden. Ik groet de zon en doe wat oefeningen die yoga genoemd worden. Het had ook volleybal of zumba kunnen heten. Veel weet ik niet van het boeddhisme, maar wat ik ervan weet komt positief over. Ik heb niets gelezen of gemerkt van agressie, opdringen, be- of veroordelen of wat dan ook. Wel gaat het over luisteren naar wat je lichaam je vertelt, vrede met jezelf hebben, niet (te ver) voor- of achteruit kijken, bezig zijn met dat wat er nu is. Daar heb ik mijn handen al vol aan!
Ikk vind het jammer dat je je blijkbaar zo aangevallen voelt door mij, dat is niet de bedoeling. Aan de andere kant ervaar ik enkele van jouw woorden als respectloos en veroordelend. Je weet blijkbaar niet goed hoe je kunt praten over meningsverschillen zonder de ander aan te vallen.
Je lijkt me een eenzaam mens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: woensdag 5 september 2012, 09:52
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
ERIKA129 schreef:
Het ga je goed en wie weet tot ziens Lachende smiley

Dank je wel Erika!
Het ga je goed, blijf regelmatig zo vrolijk als je er op je foto uit ziet!
Je weet het: je bent zelf heel belangrijk, ken je eigen waarde en laat dat niet meer los!
Je bent een goed mens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: woensdag 5 september 2012, 09:37
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
CHATULIEM619 schreef:
Je moet eens voor de lol naar wikipedia kijken wat de zonnegroet inhoudt. Om het jullie gemakkelijk te maken, heb ik hier die link:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zonnegroet

Hoezo niet occult, hoezo alleen gymnastiek? Of moet je dit ook niet weer zo serieus nemen net zoals de Bijbel...Aanbidding van de zon zie je alleen maar bij heidense godsdiensten.

Beste Chatuliem, het kan nu nog, ik ben blijkbaar nog steeds lid.
De zon is er voor iedereen, de zon is er altijd en zal er altijd zijn. Het is niet occult om de zon te 'groeten'. Kijk jij nooit even glimlachend naar boven als je op een stralende dag buiten komt? Dan krijg je toch gelijk zin om je ledematen te strekken en je langer te maken?
Ben jij een blij mens? Ben je gelukkig met de mensen die om je heen staan? Ik lees zoveel agressie uit je woorden dat ik ervan schrik. Van mij mag je de Bijbel zo serieus nemen als je zelf wilt. Dat mag ik ook!
Maar van God mag je ook blij en gelukkig zijn, in vrede leven met de wereld om je heen. Gewoon mens zijn en de dingen doen die je moet doen, die je mag doen en die op je pad komen.
Wanneer mijn abonnement echt is afgelopen weet ik niet. Maar ik wens jou heel veel rust in jezelf, vrede met anderen en hoop dat je vandaag en morgen en alle dagen die daarna komen heel erg geniet van alles wat jou gegeven wordt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: woensdag 5 september 2012, 09:03
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
Wat een rust hier!
Alsof iedereen gisteravond aan yoga heeft gedaan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 23:04
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
Beste leden van CM,

Morgen loopt mijn abonnement af, dan ben ik niet meer te vinden op deze site.
In het begin van mijn lidmaatschap ben ik geschrokken van de onaangename sfeer die hier en daar heerste op het forum, vanavond heb ik genoten van goede en fijne en respectvolle mails en bemoedigingen van verschillende mensen.
Het ga jullie allemaal goed, maak je niet te druk om mensen waar je het niet mee eens bent. Blijf respectvol en mijdt diegene waar je niet goed mee overweg kunt! Dat mag!
Misschien ooit tot ziens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 21:11
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
ZEELAND736 schreef:
Zulke dingen doe ik pakweg...over 2 uur....(uiteraard gewoon thuis)
Een heerlijke warme douche....een beker warme melk... dekbedje over me heen...muziekje aan....zo heerlijk...en val ik vredig in slaap....(niet bijna hoor...gewoon...HELEMAAL)
Ook een soort yoga dus???

Whatever, in ieder geval heel erg lekker! Volgens mij is dat het mooiste moment van de dag, zo onder het dons!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 20:34
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
FILIA110 schreef:
Nou, dat maakt Filia toch echt wel zelf uit...ik heb al voor je gebeden IJsje of je dat nou wil of niet. De Heer heeft je n.l. lief en Hij heeft toch ook echt niet voor niets aan dat kruis gehangen...ook voor jou IJsje...ook voor jou...en ik weet, dat ik in de WIL van mijn Heer sta, als ik voor jou bid. En ik doe graag de wil VAN MIJN HEER JEZUS CHRISTUS. Knipoog smiley

Daar ben ik van overtuigd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 19:52
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
HANNAH810 schreef:
je mag wel voorgaan hoor, ijsje!! jij mag dat van mij, aardug he??

(zou willemijn al in de krrrrrrrrokodilhouding liggen?)

Nee, ga jij maar. Ik denk dat ik het mijne al wel gezegd heb.
Ik ben net zo aardug als jij!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 19:27
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
HANNAH810 schreef:
nee, eerst ijsje....... Huilende smiley, smiley in tranen

(en ondertussen MOET ik met mezelf aan de slag....... Geschokte, onthutste smiley )

je mag niet voorpiepen, ijsje!! Clown smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden


Jouw beurt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 06:43
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
CHATULIEM619 schreef:
in elk topic is men vrij om ook eens in te gaan op de manier waarop er gediscussieerd wordt. Als er een gemene bijdrage geplaatst wordt om bewust iemand te beschadigen, mag je daar altijd iets van zeggen. Ook binnen dit topic is daar voldoende ruimte voor gegeven. Mijn bijdrage is niet off topic, omdat het gaat over de manier waarop je met elkaar om gaat.
En zo denigrerend hoef je me echt niet te behandelen dat je me een boefje noemt. Gij dwaalt zeer....


Ik noem je net zoals ik mijn zoon noem als ik hem op speelse wijze iets duidelijk wil maken. Niet denigrerend, ook niet zo bedoeld, neem het met een vleugje humor, chatuliem.
Ik dacht, en daarom heb ik me aangemeld op cm, dat dit een site is om een relatie, vriend of vriendin te zoeken. Waarbij je dan ook nog eens van gedachten kunt wisselen over allerlei onderwerpen.
Ik schrik van dat wat ik lees, hoe iemand neergesabeld wordt als hij/zij een andere mening heeft. Dit forum is toch ook ingesteld om je te helpen zoeken naar iemand waar je misschien in je persoonlijk leven verder kunt? Dan is het toch niet nodig om je mening aan anderen op te dringen? Wat overigens iets heel anders is dan je mening vertellen!
In dit topic en in een paar anderen, heb ik een sfeer van afkeer en onverdraagzaamheid gevoeld. Zo erg, dat ik er wakker van heb gelegen.
Die onverdraagzaamheid komt voor een deel van jou, chatuliem en van een dame die zichzelf filia noemt.
Hou je aan de 'regels' van het spel, blijf mensen met een andere mening respecteren. De opzet van deze site is prima om mensen beter te leren kennen. En het is mogelijk om niet te reageren als je het ergens totaal niet mee eens bent. Gun elkaar die vrijheid en leef in vrede!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 september 2012, 06:33
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
BERT168 schreef:
ooh je bedoelt dat zit-gymnastiek toch? Lachende smiley

Ja precies, dat bedoel ik!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: maandag 3 september 2012, 22:14
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
CHATULIEM619 schreef:
Je moet een vrouw zijn om je logica te begrijpen. Je laat zomaar toe dat iemand persoonlijk aangevallen wordt, en als iemand er wel iets over durft te zeggen dan probeer je hem in de zeik te nemen. Ga maar Libelle lezen, is zinvoller voor jullie...

ik begrijp dat die term voor sommigen van jullie shockerend is, als ik een term vind met dezelfde gevoelswaarde zal ik deze bijdrage aanpassen


Foei boefje!
Graag binnen de lijntjes blijven.
Het gaat hier over yoga en christendom!
Wat doe jij om te ontspannen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: maandag 3 september 2012, 22:13
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ben wel benieuwd of Chatuliem nu ook zo'n reprimande krijgt voor zijn off topic gaan...... Engeltje smiley Knipoog smiley

Natuurlijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: maandag 3 september 2012, 21:55
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
CHATULIEM619 schreef:
Ook weer niet ingaan op datgene wat ik zeg he....leuk hoor.

Misschien niet leuk, wel verstandig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van IJSJE204
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 Volgende
Pagina 8 van 9