ChristianMatch
 


Forum

Berichten van IJSJE204
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9
ChristianMatch forum index » Berichten van IJSJE204
Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: maandag 3 september 2012, 21:21
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
WILLEMIJN232 schreef:
Niet te geloven!!...... Verraste, verbaasde smiley

Ik heb ook niet gekeken, wist niet dat het seizoen alweer begonnen was.
Jammer, maar de komende zondagavonden is de tv weer voor mij alleen!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: maandag 3 september 2012, 20:54
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
WILLEMIJN232 schreef:
Het was misschien ook wel fijn geweest als je had gezegd dat wat Solafide doet net zo laag bij de grond is??????????? Engeltje smiley



Oeps, off topic , het ging over yoga en christendom..... Engeltje smiley

Foei Willemijn, je moet wel bij de les blijven!
Wanneer starten jouw yogalessen weer? Bij mij volgende week, ik kijk ernaar uit. Lekker weer rekken en strekken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zondag 2 september 2012, 15:36
BerichtOnderwerp: liefde en waarheid
 
ROLF230 schreef:
Toch zegt Jezus laat je ja ja zijn en je nee nee, de rest is uit de boze, dus het is wel belangrijk dat je ergens voor staat.

Zie mijn vorige stukje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zondag 2 september 2012, 15:34
BerichtOnderwerp: liefde en waarheid
 
[quote=WILLEMIJN232]Dus eigenlijk Barmhartigheid????[/quote

Ja, en meer dan dat.
Vanzelfsprekend moet je staan voor wat je belangrijk vindt, maar daarbinnen kan er ruimte zijn voor andere meningen, voor een ander ja of nee als daar behoefte aan is. Niet om geen stelling te nemen, maar om ruimte te creëren.
Het leven is niet zwart-wit, je antwoorden op het leven hoeven ook niet zwart-wit te zijn.
Wat is in dit leven zeker? Dat je sterft ooit en dat je geboren bent. Verder niets toch? Wie bepaalt dan welk ja of welk nee het juiste is? En moet je dat weten?
Noem het mildheid, barmhartigheid, hoe dan ook. Maar wees menselijk, er is geen mens zonder 'fouten'.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zondag 2 september 2012, 14:59
BerichtOnderwerp: liefde en waarheid
 
ROLF230 schreef:
Ben zelf nooit aan de drugs geweest, wel eens een jointje gerookt, maar merk geen effect. Wel eens een maand gehad dat ik 8 consumpties per dag dronk. Is dat dan slecht? Als iemand tegen mij gezegd had:"dat is slecht wat je doet", wat had ik dan anders kunnen zeggen dan je kunt mijn rug op? Ik wist zelf nl. al dat dit geen verslaving was, en dat het spoedig over zou zijn, maar dat ik het een tijdje nodig had omdat ik helemaal was vastgeroest in gedachten en patronen en op deze manier weer helemaal bij mijn gevoel kwam, van wat wil ik nu werkelijk. Toen ik dat helder had, kon ik ook weer matigen in het drankgebruik (= 1 a 2 per dag).
Oordeel niet te snel zegt Jezus en over wat je oordeelt dat doe je zelf.
wat is liefde, vraag je filia, maar het antwoord daarop is niet in woorden uit te drukken, het is zeker niet doe dit wel doe dit niet.
ik kan ook vragen, wat zijn verkeerde dingen...
en ja hoor dan komt het hele rijtje weer langs, wat is verkeerd:
- drank?
- drugs?
- roken?
- sensueel dansen?
- tv?
- kermis?
- kroeg?
- "wereldse" dvd's?
- rockmuziek?
- vloeken?
- naar het strand gaan?
- etc.

het hangt allemaal af van de situatie en de mate van gebruik. Er is verschil tussen elke vrijdag een paar jointjes om te relaxen en de stress van je af te schudden of verslaafd te zijn aan heroine en daardoor geen normaal leven meer te kunnen lijden. Er is een verschil tussen een pakje sigaretten per week roken of 7 pakjes. tv ligt er maar aan waar je naar kijkt, rockmuziek of de naam van de Heer niet ontheiligt wordt etc.

ok, Rolf wat wil je nu eigenlijk zeggen, tja even denken hoor.
Het is liefdeloosheid iemand iets te verbieden, maar dan niet iets ervoor in de plaats te stellen en je niet te verdiepen en samen met die persoon na te gaan waarom iemand zoiets doet. Wat heb je eraan om iemand te zeggen dat iets niet goed is, als je niet met die persoon tot een liefdevolle relatie kunt komen.

mijn integriteit is ja = ja en nee = nee, maar daar in bijzondere gevallen ook vanaf kunnen wijken, want tussen ja en nee ligt nog een heel gebied.

ja = ja en nee = nee klinkt heel star, onbeweeglijk, vastgeroest, onmenselijk. Integriteit is iets heel anders, dat impliceert beweging, een luisterend oor, een respectvolle houding en een zuivere meningsvorming
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zondag 2 september 2012, 11:11
BerichtOnderwerp: liefde en waarheid
 
FILIA110 schreef:
Jesaja 5 : 20 "wee degene, die het goede kwaad noemt en het kwade goed.

Wat is liefde?

Is liefde maar alles goedvinden van een ander? Kun je zeggen, dat het liefde is als iedereen dat kan doen wat hij/zij wil, ook al doet hij/zij verkeerde dingen en dat dan maar blijven goedvinden?

Kun je zeggen tegen iemand...ach je wilt drugs gebruiken.. nou als je dat wil en je voelt je er gelukkig bij...nou dan moet jij dat toch weten en dan is het o.k! Is dat zo? Of kun je zeggen tegen iemand, die steeds weer naar de hoeren gaat of zich inlaat met occulte zaken en zich daarvoor openstelt...nou dat is jouw keuze en als je dat wil, nou dan is het goed hoor, want God is liefde en dan moet ik jou daarin respecteren en liefhebben en dan ga jij je gang maar hoor. Is dat liefde betonen? Is dat niet eerder ONVERSCHILLIGHEID! En is onverschilligheid juist niet het tegenovergestelde van liefde?

Is liefde niet eerder, dat je de ander de WAARHEID zegt en durft te zeggen, dat iets niet goed is, als het niet goed is?

De wapenrusting van God laat ons zien, wie we zijn in Jezus Christus.

God roept ons op in Zijn waarheid te blijven, zoals Hij Zich geopenbaard heeft in Jezus Christus. Dus.. niet zoals wij denken en niet zoals wij voelen bepaalt onze keuzen, maar de waarheid, zoals wij die leren kennen in Jezus Christus...en dan...zullen we werkelijk integere mensen kunnen zijn, die integere beslissingen kunnen nemen en stand kunnen houden tussen WAARHEID EN LEUGEN.

Integriteit is: mijn ja is ja en mijn nee is nee; integriteit is: te durven staan voor wat recht is en te durven op te komen: voor onrecht, onrechtvaardigheid, voor de de onderdrukten, voor de armen, voor de wezen, de weduwe; leugen leugen te durven noemen en dat wat niet deugt ook te durven zeggen, dat het niet deugt en niet maar alles met de mantel der liefde toedekken.

Meer over de wapenrusting van God op:


http://www.bevrijdingspastoraat.nl/vrij-zijn-tv-archief/item/de-wapenrusting-van-god-deel-1.html?category_id=5

wel even de video aanzetten door op het knopje te klikken


Ja, het is ware en onvoorwaardelijke liefde als je vanuit je hart tegen iemand kunt zeggen: het is jouw keuze en ik heb respect voor het feit dat het jouw keuze is. Ook al ben je het er niet mee eens.
Elk mens heeft recht op zijn eigen vrije keuze! Goddank!
Zelfs in strafbare feiten, ieder mens mag zijn eigen keuzes maken. En tja, soms zitten daar sancties op.
Het is niet aan mij om te veroordelen, daar hebben we Iemand anders voor. Het is aan mij om van mezelf te houden zoals ik ben en van degenen die naast me staan te houden zoals ik van mijzelf houd.
Als leven in de Heer een dergelijke sfeer oproept die hierboven beschreven staat, dan heeft Hij bij deze iemand verloren.
Gelukkig geloof ik dat niet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 22:02
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
PETRA944 schreef:
weet ik, is best leuk verhaal, weet dat ik hopeloos aan tafel zat met 7 kinder gezichtjes, mama hoe nu? want nergens konden we een huis krijgen, urgentie afgewezen, dus ik zei we gaan samen bidden tot god en opnieuw urgentie aanvragen....en omdat we allemaal zeeland misten zei ik, als we toch vragen laten we god om een huis bij het water vragen. met urgentie, mag je alleen reageren op huizen waar niet te veel mensen op reageren, laat er nu een huis staan met verkeerde foto, waar bijna niemand op reageerde vlak bij het water, en dat terwijl mensen me zeiden, bereid je voor dat je met urgentie een huis krijgt, in een dorpje erom heen, niet hier, gaat niet lukken. Lachende smiley

Het was gewoon voor jou bestemd! Het ziet er uit als een superplekje!
Alle zegen komt van boven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 21:51
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
PETRA944 schreef:
is echt 1 minuutje lopen vanaf me huis, tja heb nu eenmaal ooit gebeden voor een huis bij het water Lachende smiley Lachende smiley en god voorzag, ondanks ik ook ooit aan yogha deed en eh over me zonden zou ik maar zwijgen. maar mooi he, ik woon op een heel fijn plekje Lachende smiley
Lachende smiley

Lachende smiley bofkont
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 21:46
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
Sinds enkele weken ben ik lid van CM. Geloof ik of geloof ik niet, is de vraag die me vaak bezighoudt. Dus op naar een christelijke site. En wat ik lees, geloven mijn ogen niet. Zit het ware christendom zo in elkaar? Wil ik daar dan ook maar iets mee te maken hebben? Ik dacht altijd dat christenen leefden vanuit de grondgedachte elkaar lief te hebben als zichzelf.
Dat zie ik niet, bij sommige topics is er meer harmonie, bij andere worden mensen afgeserveerd.
Zou God hiervan genieten?
Ik niet, maar ik ben dan ook maar een gewoon twijfelmeisje.
Dat toevallig ook nog aan yoga doet.
Ik denk dat er een zieltje verloren is gegaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 21:39
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
CARMEN073 schreef:
Kussende smiley

Sta helemaal achter je

Ik ook, het wordt tijd dat iemand met nuchter verstand een eind aan dit verhaal maakt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 20:47
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
ERIKA129 schreef:
Euh das wel erg off topic he Knipoog smiley
maar ben idd zo beroerd als een hond denk effe opzitten en forum lezen Zieke smiley
Dus duik er maar weer in...

Even aan jezelf denken, fris water mee, kruikje en lekker onder de wol.
Beterschap! De Libelle leest in jouw situatie makkelijker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 20:43
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
ERIKA129 schreef:
Ken je nagaan dat ik dat al doe zonder alles hier te lezen Gefrustreerde smiley

Ben je ziek? Buikgriepje?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 19:07
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?
 
Een oudje van Cissy van Marxveldt, verrukkelijk inslaapmateriaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: maandag 27 augustus 2012, 21:37
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
I rest my case!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: maandag 27 augustus 2012, 21:08
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
Lieve mensen allemaal,
Yoga is (voor mij) niets anders dan lekker je spieren even laten werken. Gewoon op de grond, op een matje.
PUNT.
Er komt geen agressie bij kijken en er is geen competitie.
In elke tak van sport worden (delen van) yoga-oefeningen gebruikt om te rekken en te strekken.
Ik denk dat God het wel goed vindt als je yoga als sport beoefend.
Huhm.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zondag 26 augustus 2012, 21:26
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
SHANITA130 schreef:
Ja, het leven is een gave van God, om dankbaar voor te zijn! Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Mooi geschreven IJsje! Knipoog smiley

Meisjes, jullie staan met beide benen op de grond.
Blijf vooral genieten van yoga, het is leuk en ontspannend. Er is niets mis mee.
Gewoon een heel leuke sport waar je niet van gaat zweten (bij ons niet). Bij hot yoga wel natuurlijk.
Fijne werkweek voor jullie allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zondag 26 augustus 2012, 21:23
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
SHANITA130 schreef:
Vindt het geinig, om vaak op te merken dat als je van een stuk de eerste en laatste zin/woord neemt en die verbind, je dan een kloppende zin krijgt. zeg maar.

whoehahahahahaha!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 23:26
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
WILLEMIJN232 schreef:
Koken is het niet zozeer, ik ben veel meer hoogst verbaasd in mensen die pretenderen christenen te zijn en denken dat ze alles kunnen en vooral mogen schrijven ....te triest voor woorden...
Enne, over het weer praten wordt hier volgens mij al veel teveel gedaan maar dat is ook echt Hollands he?

Het kan even relativeren, het weer. Daar kunnen we blijkbaar allemaal over praten zonder echt heftige emoties. En het is er, of we willen of niet en het is altijd een momentopname.
Willemijn, houd je verre van onaangename mensen. Dat is niet goed voor je (humeur). Je groeit van mensen die het goed met je voorhebben, van mensen die positief in het leven staan. Laat links liggen waar je slecht mee uit de voeten kunt en neem aan waar je iets aan hebt.
Aan sommige dingen kun je niets doen, maar ook de mensen die je nu verbazen maken een ontwikkeling door. Over twintig jaar denken ze waarschijnlijk heel anders dan nu. Er mag zelfs al gescheiden worden, dat is een grote vooruitgang!
Slaap lekker!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 21:49
BerichtOnderwerp: Tongentaal....bijbels of juist een dwaalleer...
 
CHATULIEM619 schreef:
Kun je je nader verklaren?

Nee, lijkt me vrij duidelijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 21:45
BerichtOnderwerp: Tongentaal....bijbels of juist een dwaalleer...
 
tongentaal kan lekker zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 21:41
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
WILLEMIJN232 schreef:
Je hebt helemaal gelijk met je opmerking dat de toon op CM hier zo hard en veroordelend is.
Ik hoorde afgelopen week op één dag:

Je haalt mensen door het slijk
Je doet gemeen
Je liegt
ik negeer je voortaan(je bestaat dus niet meer voor me)
je bent een egokletser
jij denkt dat je en betere christen bent dan anderen(komt niet eens bij me op)
je praat onder je niveau
En dan heb ik het nog maar niet om die vreselijke mailtjes die ik heb ontvangen over hoe duivels yoga wel niet is en dat ik wel in de hel zal komen......

Waarom? Omdat ik de dingen wat anders bekijk......
Wel mag je mij met van alles om de oren slaan omdat ik om yoga zit (gewoon gezellig met een paar vriendinnen iedere week) want dat is occult......
Die dag hoorde ik ook nog het verhaal dat ik getrouwd was en relaties had met verschillende mannen.....pfff zou me allemaal veel te druk worden...


Waar draait het om als je christen bent? Dat je alles maar klakkeloos kan neerschrijven over de ander? Dat je van alles maar mag vinden? Vooral over de ander?
Of draait het erom dat je jezelf zo vroom mogelijk hier neerzet? Want mooie christelijke stukjes daar ontbreekt het hier niet aan......maar zijn die wel zo geloofwaardig dan?
Is het niet de bedoeling dat je als christenen met aandacht leeft voor de mensen op ons heen en voor de dingen die ons overkomen?
Ook al begrijp je de ander niet? Het is zo makkelijk om de ander met Bijbelteksten om de oren te slaan? Sommige CM leden denken de wijsheid in pacht te hebben en gedragen zich ook zo.....

Dus ijsje...ik ben het helemaal met je eens....


Je kookt Willemijn!
Laat het los, je doet niets fout als je aan yoga doet. Het is goed voor lijf en leden en voor je geest. Gewoon lekker grondgymnastiek, meer niet.
Weet je, ik heb me voorgenomen om niet meer te kijken op topics met enge titels als hel, verdoemenis, duivels en wat dies meer zij.
Gewoon over het weer praten is ook ok! En over de dingen die echt belangrijk zijn kun je praten met mensen die er voor jou toe doen.
Via mail, of chatten of in een gesprek.
Je hoeft niet elke mening te delen. GODdank niet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 18:45
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
Ik doe aan yoga, heb een tijdje pilletjes gehad om wat blijer te worden. Net als zoveel mensen hier als ze ervoor uit zouden durven komen.
Ik geloof in God, in Allah, in alle andere goden met een vraagteken en vooral in mezelf en in de mensheid.
Het goede doen en nastreven is mijn doel.
Met respect voor andersdenkenden.
En toch heb ik erg veel moeite met verschillende onderwerpen die ik op CM lees. Omdat de toon zo hard en (ver)oordelend is.
Een beetje mildheid misstaat niemand.
Zei ze dapper.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 18:35
BerichtOnderwerp: HEL: realiteit of fictie
 
CORTAZAR588 schreef:
De Hel is echt
De Hel is een splijtpunt een onvoorstelbaar oord.
De Hel kan niet van God zijn.

De Hel is net als kanker iets wat we niet willen horen , over willen spreken en wat we dood zwijgen.
Ook de Hel is net als Satanisme een onderwerp waar de mens niet meer mee bezig wil zijn.
God van Nederland is een Poldermodel God.
Hijj is modern , helpt mee in de huishouding en geeft vrouwen alle ruimte tot zelfontplooiing.

Hij is altijd bereid tot herzien van Zijn beslissingen , wordt nooit boos en heeft voor iedereen een goed woordje.

Hij vindt dat Allah ook wel een beetje recht heeft op zijn plekje in de wereld , want ja , waar haalt God de idee vandaan dat HIj Uniek is?

Nee Allah en Islam moeten ook een kansje hebben ......

En Israel ?
Tja die zijn schuldig aan hun eigen vernietigiing en hadden maar moeten luisteren .
Hij heeft niets met Israel en ziet hen eigenlijk meer als last dan lust.
Nee dan de KERK .......
En Calvijn en Luther ja ja dat waren toffe jongens m jammer dat ze niet een beetje meer tegen de Joden fulmineerden want dat had wel meer indruk gemaakt.

Ach ja uiteindelijk komt iedereen in de hemel.
Want de God van Nederland eeeeehm bestaat niet , want dat zegt een zekere Hendrikse uit Zeeland.
En hij kan het weten.

En de Hel ?
Tja daar is het helemaal nog niet zo druk.
Want alleen de duivel en zijn vriendjes zitten daar te duimen draaien.
hebben niets te doen.............zomerslapte.

Oja het wordt daar ook niet druk want iedereen gaat naar de hemel.
behalve Hitler en .................nog een paar slechterikken.
Maar de anderen die hun leven zelf hebben ingericht en de God van Nederland alleen maar hebben nodig gehad toen ze trouwden en een keer per week op zondag en als ze examen moeten doen , ja die gaan naar de hemel.

Tja de God van Nederland .....moet eigenlijk toch wel lief zijn en goed over Zijn gevoelens kunnen praten en vooral niet alles hoog opnemen want ach .......de waarheid ligt in het midden.

BRRRRRR, WAT EEN GRIEZELIGE GEDACHTEN!
Ben ik even blij dat ik niet in demonen van welk soort dan ook geloof.
Iets meer realisme kan geen kwaad en doet geen kwaad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 17:43
BerichtOnderwerp: Het weer
 
MARIANNE338 schreef:
Er word al met man en macht aan gewerkt.......
lekker eten met 40 man onder een zeiltje met slingers vlaggetjes, lampjes....
het komt helemaal goed..... Kwijlende smiley

Klinkt heel gezellig! En de buien doven wat uit.
Geniet van de gezelligheid en eet heel lekker!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204 (67)





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 22:40
BerichtOnderwerp: Het weer
 
MARIANNE338 schreef:
Zo....hier ook!! Boze smiley
Maar ik heb morgen wel een bbq.........hoe moet dat nou? Smiley die vol vragen zit

kun je lekker uitslapen Vissertje......9 uur.. Lachende smiley

Dekzeiltje spannen, raam open zetten, de gezelligste man achter het vuur met een tang in zijn hand en er is gegarandeerd beweging van binnen naar buiten. Of het droog is of niet!
Eet smakelijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van IJSJE204
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9
Pagina 9 van 9