ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JOKE754
ChristianMatch forum index » Berichten van JOKE754
Auteur Bericht
JOKE754 (54)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 17:45
BerichtOnderwerp: winter
 
IMRE695 schreef:
De eerste pinguïns zijn hier al in een weiland gezien. Clown smiley

Het wachten is nog op de ijsberen. Coole smiley met zonnebril

veel mensen zien leeuwen en beren op de weg als het een beetje glad is Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE754 (54)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zondag 7 februari 2010, 15:21
BerichtOnderwerp: Moppentrommel
 
Een predikant, een arts en een agent zijn samen aan het jagen.
In de verte zien ze een everzwijn. Alle drie pakken ze hun geweer, richten en schieten. Het zwijn valt dood neer.
Als ze dichterbij komen, willen ze achterhalen wie het dodelijke schot heeft gelost. De arts doet een lijkschouwing en komt tot de conclusie dat de predikant hem geraakt heeft. De agent vraagt of hij dat kan bewijzen.
Jawel, zegt de arts, kijk maar: de kogel ging het ene oor in..en het andere weer uit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE754 (54)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 17:08
BerichtOnderwerp: Risico op stalken na date via internet
 
Wat goed dat je deze topic bent begonnen, Marijan. Veel mensen hebben er mee te maken. En het is altijd goed om alert te zijn.

Het tegendeel maak ik ook mee. Pas heb ik met iemand een paar mailtjes uitgewisseld. We gaven wederzijds aan wel geinterresseerd te zijn in de ander op grond van het profiel. Hij wilde liever niet mailen, maar vlot met elkaar afspreken. Nu heb ik daar geen bezwaar tegen: ik ben hier niet om een schrijver te vinden Lachende smiley
Toen stelde hij voor om bij hem of bij mij thuis af te spreken. Ik vind dat niet wijs. Ik had hem nog totaal niet leren kennen, en ik stelde dan ook een plaats tussen onze woonplaatsen in voor om elkaar te ontmoeten. Hij reageerde (boos) dat hij geen belangstelling meer had, en dat een ander wel bij haar thuis af wilde spreken.

Ik vroeg me af of ik dan toch met teveel wantrouwen in de wereld sta. Maar jouw verhaal laat me zien dat het toch goed is dit te blijven doen. Het is naief om iemand op grond van een profiel al volledig te vertrouwen. Vertrouwen kan je opbouwen, maar niet zonder contact. En als iemand dan te vertrouwen blijkt, kan je een stap verder gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE754 (54)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 13:39
BerichtOnderwerp: Afghanistan
 
Dat er soldaten -van welke nationaliteit dan ook- sneuvelen in deze oorlog, is heel erg. Maar persoonlijk vind ik dat geen reden om daarom maar niet meer mee te doen.
Als ik denk aan de enorme oorlogsbegraafplaatsen in ons eigen land, met Amerikanen en Canadezen en een enkele Fransman, dan ben ik blij dat deze mensen ervoor gekozen hebben ons land te bevrijden van dat regime van Hitler. Zij kozen ervoor ons te helpen, ondanks de crises in hun eigen vaderland. Het was redelijk kort na de beurskrach en velen leefden onder de armoedegrens.
Vanuit onze gemiddeld veilige vaderland met inderdaad mensen met geldproblemen, maar ook veel mensen die het prima rooien kunnen wij nu ons steentje bijdragen aan een rechtvaardiger samenleving elders.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE754 (54)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 13:02
BerichtOnderwerp: kerkdienst
 
MARISKA601 schreef:
wat betekend het voor je om naar de kerk te gaan?

voor mij betekent het thuiskomen, tenminste, als ik naar mijn eigen gemeente ga. Koffie drinken met mensen van wie ik houd, bidden tot en zingen voor de God van wie ik houd. En dat samen, itt door de week, dan bid ik meer alleen. en soms heb je dan zo'n heel speciaal gelukkig gevoel: God is hier aanwezig.

Ik word er blij van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JOKE754
Pagina 1 van 1