ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MAMY994
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MAMY994
Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: maandag 19 november 2012, 00:43
BerichtOnderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
 
HANNAH810 schreef:
hoi allemaal,

na enig overleg zijn we er uit;
picknicken in april duurt ons te lang om bij te kletsen;
we hopen op
zaterdag 15 december naar restaurant "uilenbos"
te gaan met elkaar.

het voordeel is dat we binnen kunnen zitten als het erg koud is; er een verwarmd terras is; en voldoende leuks voor de kinderen; een kinderboerderij en grote speeltuin.

Het eten is goed (al duurt het even voor de kok klaar is....... )
menu-kaart voor de lekkerbekken onder ons.......;
http://uilenbos.customer.redhosting.nl/content.php?id=71

daarnaast kun je een heerlijke wandeling maken in het prachtige bos rond het restaurant; ik heb zelden zo'n mooi bos gezien!!
vorige week wemelde het er nog van de vele soorten paddenstoelen!

mocht je kinderen meenemen en het bos ingaan dan zou ik niet het nieuwste van het nieuwste uit de kast trekken; je kunt er heerlijk ravotten met alle omgevallen bomen, mogelijkheden om hellingen af te rennen en er valt genoeg te struinen om lekker diep donker zwart weer naar huis te gaan.

http://www.youtube.com/watch?v=Adf0bUMu-c0

dus;

vanaf (ongeveer) 13.00 uur zijn wij in;
restaurant "uilenbos"
Engweg 61,
6741 KC Lunteren
(GPS: Beukenlaan 5)
Tel. 0318-48 23 27

voorlopig hopen mee te gaan;

- roelande345, 53 jaar, regio 0342 evt met kleinkinderen
- hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter 7 jaar + vriendinnen 6 en 8 jaar
- margreet 739, 46 jaar, regio 0320 evt met dochter 16 jaar
- mamy994, 57 jaar, regio 0113
- vriendin van MAMY
- "salamander" (zus van hannah), regio 078, 38 jaar met dochter 5 jaar
- joannie702, 49 jaar, regio 0318
- vriendin van joannie

- maritime853, 50 jaar, regio 0596, met zoon 20 jaar
- pieter619, 58 jaar, regio 0514 met beau de hond
- johanurd092, 36 jaar, regio 0521
- tah315, 48 jaar, regio 035
- folef327, 46 jaar, regio 050
- willem618, 43 jaar, regio 0344, met 4 kinderen; 3, 9 jaar, 13 en 15 jaar
- bram
- barman?


.
[/quote]-
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 20:45
BerichtOnderwerp: Weinig geld en toch reizen?
 
ROELANDE345 schreef:
Ja en ze hebben nu een actie bij de ns 2 dagkaarten voor 25eu dus voor 12,50 per dag kun je het hele land door Tenminste als je een voordeel uren abbonnement hebt.Tja en hoever kom je daarmee met de auto 12,50

Dat is alleen als je een voordeel abo hebt. Maar geregeld hebben winkelbedrijven zoals Kruitvat, Blokker e.d. ook een aanbieding. Maak daar zelf af en toe gebruik van. Ook voor m'n uitje naar Lunteren. Op dit moment heeft de Hema een dagkaart in de aanbieding voor 17,50 euro. Die is ook op werkdagen na 9 uur geldig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 20:19
BerichtOnderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
 
ROELANDE345 schreef:

Je vergeet dat ik ook nog een vriendin meeneem. En die telt minstens voor drie, hoor. Probeer nog iemand over te halen. Doe m'n best.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 november 2012, 21:09
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
Ik heb vandaag gekocht..... een muts!!!
Na jarenlang aarzelen. En allerlei uitvluchten. Maar m'n gezond verstand ging eindelijk een beetje werken.
Het is een soort poolding met flappen, oud-roze met aubergine nep bont. Gewoon een lekker warm, oorbeschermend onoogelijk ding wat me van geen meter staat. Boze smiley Maar ga nu niet nog een jaar lopen kleumen.

Verstand komt met de jaren, zegt men. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 11 november 2012, 20:34
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
ANNETTE792 schreef:
Daarmee kan je aangeven dat je even niet op nieuwe contacten zit te wachten. Verder blijven alle functies gewoon werken en je abo loopt ook gewoon door.
Ik heb al jaren dat icoontje, in mijn geval puur om aan te geven dat ik niet op zoek ben.(aangezien sommige die enkel naar mn profielfoto keken erg boos werden als ik meldde al voorzien te zijn terwijl dat toch heel duidelijk in mn profiel staat)

Bedankt voor je (super snelle) uitleg!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 11 november 2012, 20:12
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Wat ik me afvraag is het volgende. Ik zie af en toe een time-out icoontje staan. Hoe werkt dat? Ben je dan tijdelijk niet meer bereikbaar voor andere cm-ers? Of kun je dan je gehele abonnement opschorten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 11 november 2012, 19:25
BerichtOnderwerp: Hoe was jou kerkdienst
 
Vanmorgen voor het eerst in 11 jaar bij m'n oude gemeente Nehemia in Zwijndrecht op bezoek geweest. Was er niet meer geweest sinds ik in Zeeland woon.
Het gebouw bleek nogal verbouwd te zijn, was eigenlijk al niet zo best toen ik er voor het laatst was. Van de opgeknapte showroom op een bedrijfsterrein is niet veel meer te zien. Prachtig!
Maar wat er ook veranderd mocht zijn, niet de warmte, die mij vroeger al zo aansprak. Oke, ze hebben nu ongeveer 1600 leden en 2 diensten na elkaar elke zondag. Maar ik voelde me er nog net zo thuis als voorheen. En ook nog net zo welkom. Goede muziek, goede en aansprekende preek, fijn gesprek en ook nog een paar bekenden gezien. Voelde me een heel gezegend mens toen ik naar huis ging!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 21:29
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
ANNA415 schreef:
wisten jullie dat...

...ik zo weg ga..

Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 22:15
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Waar moet ik beginnen Geschokte, onthutste smiley Vanmorgen bij een lekker zonnetje nog wat snoeien in de tuin. De kliko/vuulbak/groen afval container (die bij ons trouwens bruin is omdat het gewone afval in een groene container moet??????) stond nog voor, pas geleegd. Dus ik met goede moed aan de slag. Gaat het zonnetje even uitrusten en gaat het spatten. Niet leuk, maar m'n enthousiasme was groot, dus... Gaan de spatjes over in spetters! Van de drup in de regen. Dacht toch echt dat het spreekwoord omgekeerd was. Dus, spullen opruimen, zucht. Dan binnen maar wat doen. En ja 's middags nog een afspraak.
Dochter lief was een van haar 4 aquaria aan het schoonmaken. Een best wel grote kreeg een grote beurt. Je kent dat wel, vissen eruit, grind en pomp reinigen, planten snoeien etc. Eindelijk klaar, was inmiddels 12.45 uur en ik zou om 13.30 weg gaan. Mam, ik ga wel mee, hoor. Is goed. Zij water in de bak, plantjes, visjes ... Maaaaaaam!!!!!!!! M'n bak is lek!!!!! Gauw water er weer uit, nu ja gauw, iets van 60 liter. Visjes opnieuw vangen. Gaat er een van schrik nog jongen ook. Ze heeft net weer een emmer met eenliter of acht gevuld om afgevoerd te worden, en ja hoor....Emmer om. dwars door de kamer. Handdoeken erbij, dweilen. Gelukkig ligt er bij mij vinyl maar toch. En water blijft natuurlijk niet op een plek, met een stok en doek onder de kasten roeren. Verwarming maar wat hoger gezet en nog wat geimproviseert met vissen kommen en zo. Hoezo stress?
Werd gelukkig naar de afspraak gebracht. maar was wel 10 minuten te laat.
Verder vandaag tot nu toe geen slechte momenten meer gehad.
En morgen is er gewoon weer een nieuwe dag. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 21:39
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
ROELANDE345 schreef:
Ja he Lachende smiley
mn jongste kleindochter

wat een snoepie!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 17:24
BerichtOnderwerp: morgen
 
JOCHEBED148 schreef:
hoop dat je inderdaad "gelukkig" bent Pietje
Knipoog smiley

Voor jou een heel fijne avond, Jochebed. Ben jij tenminste wel een stuk gelukkiger! Genieten maar. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 17:18
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
VISSER278 schreef:
En wat staat er voor vanavond op het menu? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Nog geen idee. Mijn simpele ik denkt dat het wel brood zal zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 17:01
BerichtOnderwerp: Het weer
 
STEENTJE178 schreef:


Herfst
Triest buiten
Lekker binnen blijven
Behaaglijk warm, dat wel
Seizoens-charme

Koud
Truien weer
Even naar buiten
Dan binnen, lekker koffie!
Herfst-charme
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 16:45
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
VISSER278 schreef:
Ja , ik heb het ook maar even geschreven voor al die andere zeeuwen hè die het topic lezen. Lachende smiley


Wat ben je toch slim!!! Ik kom niet uit Zeeland en bedacht me net het antwoord op de vraag waarom ik zo'n simpele ziel ben. Dank je, Visser voor je wijze opmerking.

Ga morgen gelijk Zeeuwse bolussen kopen want daar schijnen slimpies in meegebakken te worden. Wordt het met mij ook nog es wat. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ze zouden slimpies in de mosselen en oesters moeten stoppen. Die lust ik toch een stuk liever. Lachende smiley


Laatst aangepast door
MAMY994
op zondag 4 november 2012, 16:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 november 2012, 23:22
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
Vandaag naar een rommelmarkt geweest. Ben ontzettend goed geslaagd.
Altijd leuk als je voor weinig goede spullen kunt aanschaffen. Voel me rijk gezegend!!!

Heb zelfs een grotendeels compleet servies kunnen kopen. Grootmoeders tijd. Met een geel bloesemtakje. Heel mooi en voor de prijs waar je anders 3 borden bij Blokker voor koopt.
Heb nu wel een probleem: moet m'n profiel aanpassen. Bij ideale partner moet komen te staan: met kinderen of grote familie genieten de voorkeur. Of bij wat wil je verder nog kwijt: vrienden of cm-ers met een grote eetlust, die van een mooi gedekte tafel houden mogen ook reageren. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Had ik het nodig? Nee. Ik wilde het. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 november 2012, 22:18
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ZEELAND736 schreef:
Hier op sG...Hele goeie...Hele lekkere!!!!

Als je eens een maand hebt, waarbij je wat over hebt....(euro"s)bel je maar....
Jij mag ook Steen, maar je woont zo ver weg!!!

Goed plan, vind je ook niet Steen?! Kwijlende smiley Maak je er gelijk een gezellig dagje Zeeland van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 november 2012, 22:07
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
[quote=STEENTJE


Ja, erg graag Lachende smiley met blinkend witte tanden Kwijlende smiley
En dus ook bommetjevol gegeten. Waarom hebben ze daar ook zoveel lekkers?? Coole smiley met zonnebril[/quote]

Dat vraag ik me ook altijd af. Verraste, verbaasde smiley oeps, sorry, verkeerde topic Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 november 2012, 21:56
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ZEELAND736 schreef:
Ga jij ook zo graag????

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 november 2012, 21:49
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
STEENTJE178 schreef:
Helemaal vol gegeten bij de wokchinees.... Verlegen lachende smiley Kwijlende smiley

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Nou ben ik jaloers. En ik dacht nog wel dat ik lekker gegeten had! Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MAMY994
op zaterdag 3 november 2012, 21:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 november 2012, 21:17
BerichtOnderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
 
LEANNE226 schreef:
Die ene blik in zijn ogen die alleen voor mij is.........dat smsje waardoor ik een uur lang dom zit te grijnzen.........

Ja hè.
Gisteren schoot me opeens ook weer zoiets te binnen. Belde met een oudere kennis die ik al enige jaren niet gesproken had. Heeft nog steeds een oude, klagerige beetje zeurende stem. Verder erg aardig hoor.

Toen wist ik het weer.
Yes!!! Een man met een warme, melodieuze beetje stoere stem: Woest aantrekkelijk vond/vind ik dat.

Moest wel diep graven. Heb me te lang niet met dit soort onderwerpen bezig gehouden. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 november 2012, 20:50
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
MAMY994 schreef:
Over frietjes gesproken. Ik werd vanmiddag getrakteerd op frieten. Bah,bah en nog eens bah! Ze waren zo .... Zieke smiley Boze smiley Woedende smiley dat ik bijna Frank had gevraagd z'n eksters te sturen.!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Boze smiley Boze smiley Boze smiley

Maar vanavond lekker aardappeltjes, andijvie met verse worst en vruchtencompôte. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 november 2012, 20:48
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ANNETTE792 schreef:
Die is zo lekker, van de week nog op!

Hier een logé die wat minder makkelijk eet dan mn eigen kinderen dus we houden het maar even op frietjes vandaag.

Over frietjes gesproken. Ik werd vanmiddag getrakteerd op frieten. Bah,bah en nog eens bah! Ze waren zo .... Zieke smiley Boze smiley Woedende smiley dat ik bijna Frank had gevraagd z'n eksters te sturen.!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Boze smiley Boze smiley Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 november 2012, 01:03
BerichtOnderwerp: Kunst
 
XABIA794 schreef:
een tip
Een paar jaartjes kunstgeschiedenis volgen geeft je diepgang in beleving en de tijdsgeest waarin bepaalde kunst ontstaat.

Het zijn toch wel vaak rare snuiters hé die kunstenaars Knipoog smiley

Ja Xabia, je hebt helemaal gelijk als je me voor een leek aanziet. Maar ik denk dat je ook als leek over kunst mag nadenken. En er net zo goed van mag genieten. En er bestaan ook heel wat mensen die "gewoon" genieten van de amateur kunst die zij uitoefenen. En misschien zie je hun werk wel als zeer naïef. Maar gaat het dan niet om de beleving?
Ik begrijp best dat je me een andere kijk op kunst gunt. Maar ga ik er meer van genieten als ik de tijdgeest versta waarin bepaalde kunst is ontstaan? Ik wil zo als ik ben graag genieten en vooral ontdekken. En heel misschien ga ik als ik oud ben dan nog wel eens op cursus. Maar laat me nu maar zijn die ik ben: een leek Verlegen lachende smiley

En ja, kunstenaars zijn rare snuiters. Maar goed dat de Heere ze naar zijn beeld geschapen heeft. Is hij niet DE Kunstenaar????? Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 10:23
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
THOMAS968 schreef:
Het is november. Koud, donker, nat en grijs. Ik hou niet van november. Kaarsjes aan en de kachel lekker hoog dan maar.

Thomas

Yes!!! IK hou van de herfst!!!

Kleur
bladeren vallen
koud en nat
kachel en kaarsen aan
GEZELLIG
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 23:16
BerichtOnderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
 
HANNAH810 schreef:
jij bent zo galant vervoer tussen het station en het restaurant te willen verzorgen voor de treinreizig(st)ers, begrijp ik, pieter?

Ik had het al begrepen Hannah. En Pieter ook al een berichtje gestuurd.
Ik vind het geweldig hoe bereidwillig jullie zijn. Jij, Hannah, die alles wil regelen, Maritime, Roulande die me zelf aanbood met de fiets te halen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley en Pieter natuurlijk.
Maar echt het is TOP!!!!! Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley (hoort eigenlijk op de knuffeltopic)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 22:03
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
ANNETTE792 schreef:
Seuters komen uit s'Gravendeel, 1 van de Hoeksche Waardse dorpen, in de overige dorpen zijn ze ook niet zo bekend.
Zo heb ik 24 jaar in Strijen gewoont en nog nooit een seuter gezien of gegeten. Het is ook de bijnaam voor mensen uit s'Gravendeel.

Klopt helemaal. Jammer dat je ze nog nooit gegeten hebt! Eigenlijk zitten we nu in een verkeerde topic, maar toch... Nu ja, ben zelf ook een paar jaar een Seuter geweest. En een van m'n kinderen met z'n gezin woont er nu ook weer. Het gerecht werd af en toe door een oude buurvrouw van me gemaakt. Moest dan voor haar naar de winkel voor hele kleine krielaardappeltjes, reuzel, roomboter. Het is heel bewerkelijk want je moet heel regelmatig roeren. Als ze gaar zijn worden ze bestrooit met zout en ietsje peper. Het is echt een delicatesse. En anders dan je zult vermoeden, helemaal niet zo erg vet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 21:15
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
FRANKT627 schreef:
Het waren Nederlandse eksters want de friet kregen ze gratis van een Belg en de Nederlandse eksters brachten hun familie mee... Knipoog smiley

Ja, sorry ze kunnen er ook niets aan doen. Zelfs de vogels weten dat we hier streng moeten bezuinigen. Geschokte, onthutste smiley Huilende smiley, smiley in tranen Straks komen wij bij jou bedelen om een paar frietjes. Zou alvast meer een aantal Belgische friettenten achter in je tuin zetten. Je weet maar nooit Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:43
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
ROELANDE345 schreef:
Ja zeeuwse aardappels natuurlijk en ik vind ze uit de oven in de schil in stukjes met olijfolie grof zeezout en rozemarijn het allerlekkerst Kwijlende smiley
En ben niet de enige hier kan er bijna niet genoeg maken

Lijkt me erg lekker Kwijlende smiley Doet me een beetje denken aan een streekgerecht uit de Hoekse Waard. Seuters. Traditioneel moet je dat op een petroleumstelletje doen. Maar ik heb me laten vertellen dat het ook wel in de oven gaat. Maar is héééél veel werk. Je moet zo maar eventjes er een uur of drie-vier voor uittrekken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:29
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
FRANKT627 schreef:
Ik mag dan een Belg zijn maar ik ben zeker geen frietfan. Ik heb zelfs geen frietenbakker of hoe heet dat ding. Een keer of 5 of 6 per jaar ga ik wel eens een frietje halen.

Om dan toch ontopic te blijven: vorige week heb ik nog een frietje gekocht. De eksters waren er ook blij mee. Lachende smiley

Waren dat Belgische of Nederlandse....eksters??? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:09
BerichtOnderwerp: zomaar even een knuffel voor........omdat
 
FRANKT627 schreef:
Hopelijk blijft dit onder ons, Wilma... Knipoog smiley

Sorry, te laat...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MAMY994
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 Volgende
Pagina 8 van 9