ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JOCHEBED148
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6
ChristianMatch forum index » Berichten van JOCHEBED148
Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:52
BerichtOnderwerp: etentje Duitsland
 
ANNETTE792 schreef:
das nog altijd 12 en half jaar jonger dan jij he, ouwtje Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ik wist dat dat diploma bejaardenverzorgster ooit nog eens van pas ging komen, eet je zelf of moet ik je voeren zaterdag Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hihi.......ik lach niet, klein beetje maar.... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 22:01
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
HANNAH810 schreef:

Eh.....uh....ik weet niet wie zo vriendelijk was om mij op te geven maarreh......ik was het niet! Ben helaas al bezet....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 13:36
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
PIETER619 schreef:
Je kunt ook bij een bouwmarkt raamboompjes halen, kun aan de binnenkant van de deur schroeven. Hier een vorbeeld van wat ik bedoel, wel rekening houden met links of rechts, anders moet hij op de kop vastgezet worden, werkt wel maar gewoon is beter http://www.bouwshoponline.nl/10831-artikel/hoppe-013hn-446-2-raamboompje-met-nok-2-gats-f-2-dr-2-3.html.

Ook namens mij bedankt voor de tip Pieter! Ik ben als alleenstaande vrouw ook best angstig, ook in dit huis is al 2 maal ingebroken (bij de vorige bewoners), ik ga vanmiddag nog naar de bouwmarkt! Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 13:26
BerichtOnderwerp: Vakantie 2012
 
MARIO216 schreef:
12 dagen Turkije, 1125 foto's Clown smiley

Oeps! dat is zo'n 100 foto's per dag! Heb je verder nog iets van Turkije gezien? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 13:23
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
ANNETTE792 schreef:
Ja zeg, jullie zijn toch die-hard picknickers tegenwoordig?
Regenpak en kaplaarzen aan en gaan Knipoog smiley

(Natterman en Vicks gaan goeie zaken doen volgende week Clown smiley )

Hmmm....dan worden mijn boterhammetjes net vissen-deeg....en vissen....dat doe ik alleen achter het net! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 13:17
BerichtOnderwerp: gratis afhalen
 
HEIDE115 schreef:
ik heb nog een mooie spiegel,


k'heb er pas 1 keer in gekeken..nee die barst zat er al in Huilende smiley, smiley in tranen

Spiegel gewoon effe omdraaien Heide....dat scheelt je ergernissen! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 18:56
BerichtOnderwerp: wonderen
 
ROELANDE345 schreef:
haha ja heb ik ook eens gehad, er moest een kies getrokken maar dat ging helemaal niet na veel snijden en wrikken en 1,5u later was hij er pas uit!
Maar ik vond het helemaal niet erg want het was een hele lieve, knappe, goedgebouwde tandarts met de mooiste blauwe ogen die ik ooit heb gezien

hihi....ja moesten ze in de gezondheidszorg es meer aandacht aan besteden bij sollicitaties he....scheelt ze euro's aan verdoving!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 18:48
BerichtOnderwerp: Gebedsverhoring
 
ROELANDE345 schreef:
Wat fijn Jochebed!!

Ja he....ik ken een (kinder) liedje.....Omdat Hij leeft, ben ik niet bang voor morgen!!!!! Vast wel op youtube te vinden, Elly en Rikkert zingen bijna alles....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 18:45
BerichtOnderwerp: wonderen
 
PETRA944 schreef:
nou de kaakchirurg is best positief ging er ook ooit heen, goeie prik, je voelt echt niets en was knappe man en hij aaide me heel lief over me hoofd en toen dacht ik zucht ha ha ha ha en vervolgens gaf hij een recept mee met goeie ibruprufen en daar kan je de pijn wat dragelijker mee maken. ha ha nooit niet gedacht dat ik bij een kaakchirurg zou liggen end enken, wat een leuke man eigenlijk Knipoog smiley of ben ik nou zo hopeloos Smiley die vol vragen zit maar ja je ligt daar en ineens krijg je een lieve aai door je haren, ik heb ook gevoel. maar zo eng was het dus niet, pijn deed het ook niet, hij verdooft harstikke goed, legt alles rustig uit wat hij doet en er gaat gebeuren. succes shanita bij de kaakchirurg

Hihi....ik heb net zo'n verhaal: in onze huisartsenpraktijk werken er 4....2 mannen en twee vrouwen....en die ene man......ooohhhh die heeft moeten snijden zonder verdoving...maarreh...ik keek in die mmmmmoooooie blauwe ogen....en dan voel je nix he...hihi (wel napijn!) Ik zie de man 2 maal per week....ohhhh ik haat dokters....kom er 3 maal per week...maar deze....oeffffffffff......helaas istie getrouwd en opa van 2 kleinkids....kans gemist he..... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 18:29
BerichtOnderwerp: Gebedsverhoring
 
Gebedsverhoring: ja dat geldt wel voor mij!!! Wegens 2 jaar werkloosheid moest mijn huis verkocht worden....dat lukte wonderwel in deze moeilijke huizen-tijd....maar toen had ik nog slechts één maand om een onderkomen te vinden: wachtlijst hier in Gouda voor een huurhuisie ongeveer 20 jaar....ja echt waar! Aangezien ik huisdieren heb werd dat extra moeilijk...ik was ten einde raad.....maar hoeveel mensen niet voor mij gebeden hebben!!!! In de kerk, in de vriendenkring, in mijn (ex-) familie....Op het allerlaatste moment belde de eerste kandidaat voor mijn woning af....ik werd dus 1.....En nu....mag ik dit droomhuisje huren....voor onbepaalde tijd, ik word niet meer weggestuurd.....
En niet minder belangrijk: door al die zorgen ging ik drinken.....veel! En wéér werd er gebeden voor mij....vurig en door heeeeel veel mensen....
Mijn gezondheid ging ook hollend achteruit....(die is helaas nog hetzelfde, niet zo best, mag nog niet aan het werk) Maar door dit alles heen: God laat niet varen wat Zijn hand begon....dat is zeker.....Hij leeft! Hij heeft een plan met mij! Al die lieve mensen, ook van hier op CM....die mij volgden met al mijn nicknames....en er voor mij waren....dank jullie wel, jullie waren een enorme steun in de stormen....maar de hoogste eer is aan Hem! (zo....dat wou ik effe kwijt)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 18:14
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ZEELAND736 schreef:
Ik heb de hele middag nog voor me...zal ik dan nu maar eens JAN-IN-DE ZAK-maken???

(moet namelijk een tijdje koken...)

Eh....Jan-in-de-zak????? Uh....kannibalisme? vast niet he? wat is tat dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 16:45
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mijn allermooiste moment vandaag: ontving een ongelooflijk lief mailtje van een vriendin, met daarin een lied....nou het lijkt wel voor mij geschreven:
Reni en Elisa : alleen gelaten....Weer zo'n seintje van B
oven!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 12:39
BerichtOnderwerp: gratis afhalen
 
Wie is er nog in het bezit van een VIDEO-recorder?
Wie is er in het bezit van jonge kinderen?

Ik heb hier een flinke serie kindervideobanden, voor urenlang kijkplezier.
De liefhebber mag ze komen halen in Gouda.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JOCHEBED148
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6
Pagina 6 van 6