ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JOCHEBED148
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JOCHEBED148
Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 11 november 2012, 12:38
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Ik gooi het vandaag weer es lekker op super-ongezond....
Dr liggen hier twee broodjes me aan te staren, en de frituurpan gilt het uit omdattie zo weinig gebruikt wordt dusseh......vandaag broodje frikandel..... Kwijlende smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 11 november 2012, 12:35
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
ANNETTE792 schreef:
Dat was eigenlijk gisteren, met een vriendin en onze dochters naar de Spaanse Rijschool geweest. Schitterend hoe die spierwitte paarden als konijntjes rondspringen en zelf zichbaar genieten van hun werk en het daarop volgende applaus.
En op de terugweg 2 hard snurkende meisjes op de achterbank, totaal uitgeput van alle indrukken van de avond.

( de witte paarden waren overigens een stuk knapper dan de "prinsen" die erop zaten Knipoog smiley )

Ach Annette, die prins van jou is zoooo knap....je bent gewoon verwend! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 11 november 2012, 12:33
BerichtOnderwerp: gewoon mooi
 
JOANNIE702 schreef:
Vrede in mijn hart,
O Vader het is zo fijn
deze Vrede in mijn hart.

Door een weg te gaan
hoge stromen
kwamen over mij heen
vaak gevoel van
verdrinken
niet meer weten
hoe je nog verder kan.
U die mij vast hield aan Uw hand
en mij droeg als ik niet meer kon.

Nu is het voorbij
En ik weet
O Here U bent zo groot
Zo wonderbaarlijk
Bij U is alles mogelijk
Zelfs de bergen kon ik verzetten
Dank U Here

Nu is er vrede in mijn hart............

Wat mooi Joannie! Ik bid ook nog elke dag om die vrede .....Hemelse vrede! En dan zullen er altijd weer bergen komen hoor....maar als Hij je bij de hand neemt.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 11 november 2012, 12:30
BerichtOnderwerp: O God
 
JANS221 schreef:
Ikzelf spreek God altijd met U aan. Voor mij wordt de afstand tussen God en mij niet groter als ik U gebruik of kleiner als ik je zou gebruiken. Het is meer een gevoelskwestie of je U of jij gebruikt en niet iets van meer of minder respect, of zelfs respectloosheid bij het gebruik van je. En wie weet gebruik ik over een paar jaar ook wel je i.p.v. U. Niets zo veranderlijk als een mens! Gelukkig blijft God dezelfde of je hem nu met U aanspreekt of dat u hem met je aanspreekt.

Helemaal mee eens Jans!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 11 november 2012, 12:27
BerichtOnderwerp: Hoe was jou kerkdienst
 
Wij hadden vanmorgen een doopdienst, en geen gewone, nee, er werden 2 babies gedoopt en ook een meisje van een jaar of 8, een pleegkindje.
En zoals ze het zelf formuleerde: ik wil ook een schaapje van de Heere Jezus zijn! Mooi he!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 22:22
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Das stom zeg! superstom! Vanmorgen kwamen mijn ex-buufjes op de koffie, die vertrokken veuuuul later dan geplanned, toen belde er een vriendin waar ik 3 kwartier mee bepte, effe gauw douchen en oeps.....toen was het tijd om met mijn edele ridder (neeeee ik ga nie trouwen, t is de baas van mijn dochter) naar een kathedraalconcert te gaan......
Eten????? eh.....moest dat ook nog? finaal vergeten......voor mijn gewicht geen ramp! en voor mij ook niet...lekker goedkoop! Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 22:14
BerichtOnderwerp: O God
 
RODJER101 schreef:
O God Waarom doet mensen tegenover mekaar toch zo veel pijn
O God laat mijn prinsesje BEGRIJPEN wat ze mij aanricht heeft lichamelijk en Geestelijk
O God mag ik jou Danken
Dat Jij op kijkt naar mij en haar
O God ik Dank U voor de dingen die U mij leert ook deze week
En dat Jij mij wil vormen naar U beeld
Het doet veel pijn
Maar ik weet dat het dat het de moede waart is voor mij


Mag ik ook mijn prinsesje op Jou schoot brengen
Mag zij ook leren om naar Jou wil te toen
Ik weet dat het de moeilijkste weg is
Maar zo rijker in wijsheid, kracht en zegen
En maakt haar ook een evenbeeld van U
Ik leg het in Jou Handen VADER
Wat er tussen ons is
O God ik dank U om naar mijn gebed te horen
Wand U kent ons volkomen
U ben ook mens geworden om ons te REDDEN van de DOOD
En U wil niet dat we VERLOREN gaan maar EEUGE LEVEN HEBBEN
AMEN


Lieve Rodjer,
Je hebt het nu moeilijk he...na zoveel maanden relatie die stuk loopt, je was zo gelukkig met "je prinsesje" Maar misschien heeft God wel een heel andere bedoeling met jou. Wij domme mensjes weten dat niet, we kunnen niet in de toekomst kijken...maar God laat óók jou niet los hoor Rodjer!
Enneh....ik wil je ook nog even wat vragen: Je spreekt de Heer met "jij" en "jou" aan....Ik weet dat je sommige mensen hier pijn doet daarmee.(waaronder ook ik, want weetje, God is mijn Vader en ik heb eerbied voor hem) misschien es iets om over na te denken? Enneh...heel veel sterkte joh, ik blijf voor je bidden hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 22:06
BerichtOnderwerp: Dankdag voor het gewas
 
PIETER649 schreef:
hoeft geen fout te zijn.. zou ook de bedoeling kunnen zijn.
zo gek zou het niet zijn dat God deze wereld spougzat is.

Dat is-t-Ie niet Pietje....Hij houdt van jou.....en van Annette en van die drie schatjes van jullie! Neem dat nou maar van die ouwe taart hier aan!
Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 13:09
BerichtOnderwerp: Klaagmuur
 
SHANITA130 schreef:
Zie
je nu
ben ik niet
de enige hier met
Pijn.

Bij
mij is
de pijn meer
psychisch maar ook lichamelijk
Logisch

Ook namens mij Shanita, heel, heel veel sterkte! En meis: blijven bidden hoor!!!!! God hóórt je!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 13:06
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Mijn galakostuum uit de bottemallen.....eh....motteballen gehaald. Moet vanavond op chique.....hihi.....dit ouwe mens gaat vanavond es flink de beest uit hangen.....dat kan als je twee gratis intreebewijzen ter waarde van 65 eurootjes zomaar effe krijgt! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 13:18
BerichtOnderwerp: Gerrit Bosman - Jezus Zegt Dat Hij Hier Van Ons Verwacht
 
MARITIME853 schreef:
Heb moeite met de woorden van "jij in jou klein hoekje, en ik in het mijn!!)....

Nou Maritime, al is dat hoekje nou nog zo klein....zolang jouw lampje blijft schijnen dan zit het wel goed hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 13:09
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Ik ga vandaag voor Grieks: choriatiki, tzatziki, keftedes, gyros, van die verrukkelijke kalamata-olijfjes erbij....kortom....smulleeeeeeeee! Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 7 november 2012, 21:42
BerichtOnderwerp: Dankdag voor het gewas
 
PIETER649 schreef:
als het niet zou groeien, was het er niet, wat er niet is, kun je niet kopen, en daar kan dus nooit een prijskaartje an hangen...

onzinnige opmerking dus euh... hoe-heet-je-tegenwoordig-ook-al-weer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

daarbij... als er niks groeit, waren we allemaal allang dood geweest Verlegen lachende smiley

Lieve Pietje, heb je wel eens van import gehoord? Ik noem maar es een voorbeeldje: sharonfruit....die groeien hier niet in het Westland Vandaar dat ze ze duur zijn....das ook zo met lichees,mango's avocado's.....Ons nederlandje geniet van dit alles...weet je nog dat verhaal van die 12 verspieders die het land Kanaan verkenden? die Israeliten vielen ook achterover! dusse....Pietjemans.....lees dat hele gedeelte wat Jozua toen deed nog es over! Ooooo wat heb je dan reden tot dankbaarheid!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 7 november 2012, 21:18
BerichtOnderwerp: Het is kort dag....orgelliefhebbers....
 
MARITIME853 schreef:
Had er graag naar toe gewild.... best wel ver weg... Lachende smiley

ja helaas heb ik geen heli.... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 7 november 2012, 21:11
BerichtOnderwerp: Dankdag voor het gewas
 
SHANITA130 schreef:
Welk gewas? De struiken en die ene boom voor mijn appartement? Smiley die vol vragen zit

Eigenlijk moet het elke dag dankdag zijn.

Shanita....als God die spruitjes, witlof en andijvie niet had laten groeien...dannneh....was alles drie keer zo duur geweest.....
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 7 november 2012, 20:50
BerichtOnderwerp: Het is kort dag....orgelliefhebbers....
 
PIETER649 schreef:
helaas....

ik moet op mn dna-restje passen want Annet gaat met haar oudste dna-restje naar de Spaanse Rijschool uit Wenen.

Alle kruimels Pietje, wat jammer van die Lippizanerbeessies en zo....je gaat wel wat missen hoor! Ik wed dat je alleen voor Petra Berger...hihi......al had willen komen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 7 november 2012, 18:52
BerichtOnderwerp: Het is kort dag....orgelliefhebbers....
 
ik won twee kaartjes voor het Concert van Martin Mans, Jan Vayne en Petra berger...intree 32.50 in de st,Janskerk hier in Gouda (aagezien ik al een aantal jaartjes alleen ben....
Zijn er orgelliefhebbers onder ons? (dit is dus geen liefdesaanzoek, geen contact advertentie.)....maar t is natuurlijk wel gratis!Vrijdag a.s. dus.....
Wie o wie? Wie zich het eerst meldt heeftem (enneh....je hoeft niet perse naast MIJ te zitten hoor.....)


Laatst aangepast door
JOCHEBED148
op donderdag 8 november 2012, 13:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 7 november 2012, 17:03
BerichtOnderwerp: Dankdag voor het gewas
 
Het is vandaag dankdag voor het gewas. In veel kerken wordt dit herdacht door één of twee kerkdiensten....Min of meer uit gewoonte ging ik....Ons dominee begon met iets voor de kinderen: weet je wel dat als je in een appel bijt......waar die appel vandaan komt?.....Weetje...dit ouwe mens van 51 bijt ook nog steeds in appels.....en ik weet dondersgoed waar ze vandaan komen.....God die alles maakte....zorgt óók voor mij! EN VOOR JULLIE!!!! (zo, dat wou ik effe kwijt!) Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 5 november 2012, 23:11
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
MARIANNE338 schreef:
mmmm...boontjes dusss Verlegen lachende smiley
neeeeeuuuu joh....spercieboontjes benne twee maal zo dik (ook best lekker hoor....maar bij die harri...eh dinges horen uitgebakken spekkies.Als andere variant hebben we ook nog kouseband...dat bennne van die heeeeeeeel langes....maar dat smaakt weer surinaamser....zo zie je maar weer.....wat en vaaaaaaaaaaaaariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaatie!
Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 5 november 2012, 18:28
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Ik ga vandaag voor de "harricotsverts"met uitgebakken spekkies, geserveerd met aardappelpuree met gesmolten kaas ,een taartaartje vooraf, en een bakkie vruchtenyoghurt toe....zo kom ik de nacht wel weer door! Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 5 november 2012, 18:23
BerichtOnderwerp: Klaagmuur
 
VISSER278 schreef:
Totdat je op je werk bent en het blijkt dat er geen zak te doen is .
Dan de keus ..... blijf ik nog heel de middag en ga ik een beetje uit mn neus freten of lever ik maar weer 4 uren in en ga ik naar huis .
Vissertje heeft maar voor het laatste gekozen , ga hier de zwijnenstal maar weer opruimen. Boze smiley

Visser, weet je wat jij moet doen? een cursus punniken! Als ik het zo begrijp kun jij uuuuurenlang punniken....breng het bij Stichting Dorcas en daar maken ze er heerlijk warme dekens van voor Moldavie, Roemenie, Hongarije, overal waar het zooo bitter koud wordt deze winter! Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 5 november 2012, 17:13
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
LIELIE972 schreef:
Ja ik vond het toch ook wel een beetje zielig voor Swaen. Ga je het nog wel kijken?

Tuurlijk! (wat een leuke profielfoto heb je Lielie! Echt heel mooi!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 23:09
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
LEANNE226 schreef:
Nou.........verrassende aflevering........Swaen.....ah gossie,haar stem brak en toch blijven roepen dat ze het allemaal heel goed vond Twijfelende smiley Ik hoop dat ze een man vindt die een flinke muur kan slopen........Wilma en Martin zijn een leuk koppel maar ik kan me niet voorstellen dat het echt zo happy is om een relatie op te bouwen met 8 pubers om je heen!

Henk en....hoeheetzeeigenlijk? past goed denk ik......Willem......tja,ik vond Jurjen ook stukken leuker Knipoog smiley

Henrieke en Bert zagen er echt boers uit in Parijs,geen liefde,geen handjes.

Aad die deed zowaar pogingen om haar liefde te winnen waarop hij de reactie kreeg "ik vind jou ook wel leuk......." Zieke smiley

Valt het jullie ook op dat ze aaaaaaaaaaltijd eten in bzv?Dat ze allemaal picknicktafels hebben en oh zo stralen?Kweeniehoor........

Ik heb heel het programma vanavond helaas niet kunnen volgen . Wilma ken ik al heel lang....maar ik heb swaen op facebook ook leren kennen als een ongelooflijk lieve schat......wat is dat moeilijk dan he..... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 18:26
BerichtOnderwerp: morgen
 
MAMY994 schreef:
Voor jou een heel fijne avond, Jochebed. Ben jij tenminste wel een stuk gelukkiger! Genieten maar. Lachende smiley

Dank je wel Mamy! Wederkerig wens ik jou ook nog een hele fijne zondagavond toe hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 17:14
BerichtOnderwerp: morgen
 
PIETER649 schreef:
Beetje ver weg Jochebed, gelukkig

hoop dat je inderdaad "gelukkig" bent Pietje
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 november 2012, 23:33
BerichtOnderwerp: morgen
 
En Nu is het bijna weer zondag!...voor mij een feestdag! Dan ga ik op tot God's altaren!Gaan jullie mee? Zondagavond 4 nov.19.00 uur in de Pauluskerk, Gouda! Weet dat je welkom bent....enneh.....daarna koppie koffie bij mij?

Lachende smiley met blinkend witte tanden


Laatst aangepast door
JOCHEBED148
op zaterdag 3 november 2012, 23:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 november 2012, 21:24
BerichtOnderwerp: Klaagmuur
 
Ik heb daar gestaan....aan die klaagmuur....ik heb een Bar-Mitswa viering meegemaakt......ook mijn briefje waar ik om bad hangt nu tussen die stenen....bij al die andere duizenden briefjes....Ik ben weer terug..maar de klaagmuur houdt stand....en bovenal: God houdt stand
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 november 2012, 16:50
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Zigeunersnitzeltje met gebakken aardappies en doppies.....fruitje of yoghurtje toe....kom nog nie om van de honger! Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 november 2012, 16:48
BerichtOnderwerp: Kees kraayenoord
 
LIELIE972 schreef:
Was het misschien het nummer hoe groot zijt gij dat op de cd Het is volbracht staat? http://www.youtube.com/watch?v=JuB3Hc55U2A is een supernummer! Lachende smiley Met de liefde wint tour zong hij het ook.

Klopt helemaal Lielie, alleen....eh...toen...daar in het Gelredome in Arnhem, zong hij het live met zijn band!!!!! En dat had toch zo heeeeeeel veel meer power, geestkracht, enthousiastme, overtuiging, pffff weet er geen woorden voor...maar juist naar DIE uitvoering ben ik op zoek....hoop hem ooit te vinden! Maar dank je wel voor je tip he!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 22:42
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
STEENTJE178 schreef:
Ik ook niet Coole smiley met zonnebril

hihi....ik wel....dat houden jullie tegoed! Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JOCHEBED148
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Pagina 2 van 6