ChristianMatch
 


Forum

Berichten van EVERDINA396
ChristianMatch forum index » Berichten van EVERDINA396
Auteur Bericht
EVERDINA396 (43)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 13:44
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
ROELANDE345 schreef:
Helemaal mee eens Leanne. en bovendien weten de meeste mensen wel hoe ze aan informatie moeten komen over afvallen. Daar gaat het hier helemaal niet over

Het gaat mij inderdaad over hoe mensen erover denken om dik/volslank te zijn.
En niet over het afvallen zelf!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVERDINA396 (43)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: maandag 12 augustus 2013, 12:44
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
ROELANDE345 schreef:
Ik snap je niet een heel topic om te laten zien dat er niets mis is met volslanke mensen en dan krijg jij een gesprek over maagverkleining. Dus blijkbaar vind je zelf wel dat er iets mis is met volslanke mensen?

Weet niet waar je op dat baseert, maar ik weet wel, dat je zelf ongelooflijk fout er mee zit.
Maar zo denk jij erover, maar ik niet.
Zal wel heel vreemd zijn, om dan een topic erover te openen.
En je weet niet de reden, waarom ik dat gesprek krijg.
Zal het fijn vinden, als je niet meer zo'n reactie plaats.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVERDINA396 (43)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 augustus 2013, 23:06
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
SHANITA130 schreef:
Hai Everdina!

Er is mi echt he-le-maal niet mis mee, met volslanke mensen Lachende smiley

Ook niet met te dunne mensen, klein, of grote mensen Lachende smiley

Ik hou om met mensen te zijn, en ja, ik kijk daar niet naar.

Kijk, ik ben me hele leven tussen de 45 en 50 kilo geweest, en ja, toen raakte ik even in de war, en ja sindsdien was ik aangekomen, schrik niet, tot wel 74 kilo.
Dat is dus, als je van de 45 naar de 74 gaat een derde+6,5 kilo, wat natuurlijk, in verhouding wel erg veel is, aangekomen!!!

Nou moet ik zeggen, mijn bouw is zo dat ik een smal bekken heb(tengere bouw), ja, het gaat bij mij in mijn buik zitten, mensen dachten ja, zelfs artsen, dat ik zwanger was.

En ja, ik voel me daar zelf niet goed bij, en ja, ook voor mijn hoge bloeddruk is het erg verstandig als ik op het maximale zit wat ik volgens de BMI index mag wegen, en ja, dat ik voor mij 63,5 kilo.

Maar ja, ik was recent al van de 74 naar de 66,5 gegaan, en ja toch wéér aangekomen, tot wéér 70 kilo.
Dus weer gaan 'lijnen' onder toezicht van een diëtiste, en ja, nu tot mijn grote vreugde, weeg ik nu dus weer 67.

En ja daar zit geen ijdelheid bij, ik voel me beter en pas broeken weer, en andere kleding.

Ja, met geen ijdelheid bedoel ik, ja op therapie hadden wij geleerd om tevreden met jezelf te zijn en van jezelf te houden, dik, dun, klein, groot, etc. En ook zelfvertrouwen te hebben, ook al ben je te dik oid.

Dus ja, ik accepteerde mezelf wel helemaal(acceptatie is trouwens de basis voor elke verandering, maar dat is nu off topic) en die buik van mij stond mij psychologisch dan ook helemaal niet in de weg.

Maar ja, voor me gezondheid, en ja, als bijkomstigheid dat ik de kleding waar ik van hou weer aankan, en ook dat ik me fitter voel.

Dat is alles, zo zit het bij mij in elkaar. En ja, in het dagelijkse leven maakt het mij helemaal niets uit als iemand volslank is, nee hoor, heel belangrijk vind ik dat ik met diegene een fijn gesprek kan hebben, en vriendschap voel. Knipoog smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

Kortom ik ben blij dat ik goed bezig ben met afvallen voor mezelf, omdat het beter is voor mijn gezondheid, en als bijkomstigheid ook veel kleding weer pas, die ik graag aanheb.

Fijne Avond!

Bij mij gaat het ook rond mijn buik, heupen en billen zitten.
Heb een peervormig figuur.
En het grootste nadeel bij mezelf vind ik, dat ik een erg holle rug heb.
Waardoor het lijkt, dat ik ontzettend dik ben.
Trouwens deze maand krijg ik een uitnodiging voor een eerste gesprek over een maagverkleining.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVERDINA396 (43)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 17:38
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
Dus mensen kom op, er kunnen nog meer reacties, meningen, tips e.d. bij over topic: Wat is er mis met volslanke mensen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVERDINA396 (43)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 17:34
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
NATASCHA642 schreef:
oke geen oordeel maar zo kwam het wel over maar neem mijn woorden terug overigens dit had ook anders gekund bijv. via de mail toch ?

Ik ben het met je eens Natascha, dit had CM ook per email aan je kunnen zeggen, vind het prettiger om reacties te lezen die over het topic gaan. Verlegen lachende smiley Knipoog smiley


Laatst aangepast door
EVERDINA396
op maandag 5 augustus 2013, 17:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVERDINA396 (43)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 21:59
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar reacties van mannen.
Dus mannen waar zijn jullie.
Of is het zo, wie zwijgt stemt toe! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVERDINA396 (43)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 19:14
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
Deze zin vond ik in een van de vele profielen, die hier op CM staan:

maar ja ik kijk ook naar het uiterlijk.. de binnenkant kan je nog wat aan doen, maar de buitenkant val niet mee haha.

Ikzelf vind dit een beetje vreemd doen overkomen, ook al heeft deze persoon er haha achter gezet.
Misschien til ik er wel te zwaar aan, maar ja dat ben ik dan Knipoog smiley


Laatst aangepast door
EVERDINA396
op woensdag 3 juli 2013, 19:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVERDINA396 (43)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 19:50
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
Hierbij nog een keer de tekst, die ik als eerste geplaatst heb, ben benieuwd hoe jullie erover denken.
En of jullie nog eventuele tips hebben om te laten merken, dat volslanke mensen er ook mogen zijn

Wat ik mijzelf afvraag is waarom meestal slanke mensen boven volslanke mensen gekozen worden?
Want iemand kan er nog zo mooi uit zien van buiten, maar oh zo slecht zijn van binnen.
Zelf heb ik het een paar keer mogen ervaren (waar ik mezelf overigens niet door uit het veld laat slaan).
En kreeg dan te horen, je bent toch geen persoon voor mij.
Natuurlijk dat kan, maar soms vroeg ik er weleens op door en kreeg ik dan te horen, ik heb toch liever iemand die slanker is.
Ik kan dan toch zo boos worden, wat heeft een volslank iemand niet, die een slank iemand wel heeft.

Mijn vraag is, hoe denken jullie hierover?


Laatst aangepast door
EVERDINA396
op dinsdag 2 juli 2013, 19:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVERDINA396 (43)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 19:50
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
Dankjewel Jol Lachende smiley

Laatst aangepast door
EVERDINA396
op dinsdag 2 juli 2013, 19:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVERDINA396 (43)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 18:13
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
@Jol, dankjewel. Had dit vandaag ook willen doen, de redactie mailen.
Maar dit hoef al niet meer, zag ik.
Hopelijk kunnen we nu gezellig over het onderwerp verder discussieren, zonder iemand anders is discrediet te brengen of te beledigen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVERDINA396 (43)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:44
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
@Ifan: Graag bij het onderwerp blijven, wil je er dieper op ingaan. Mail dan de persoon in kwestie zelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVERDINA396 (43)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 21:26
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
@Natascha, ik laat mij er ook niet door uit het veld slaan (zoals ik ook al in het berichtje zei) Heb maling aan die mensen die alleen maar slanke mensen mooi vinden Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVERDINA396 (43)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 19:24
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
Wat ik mijzelf afvraag is waarom meestal slanke mensen boven volslanke mensen gekozen worden?
Want iemand kan er nog zo mooi uit zien van buiten, maar oh zo slecht zijn van binnen.
Zelf heb ik het een paar keer mogen ervaren (waar ik mezelf overigens niet door uit het veld laat slaan).
En kreeg dan te horen, je bent toch geen persoon voor mij.
Natuurlijk dat kan, maar soms vroeg ik er weleens op door en kreeg ik dan te horen, ik heb toch liever iemand die slanker is.
Ik kan dan toch zo boos worden, wat heeft een volslank iemand niet, die een slank iemand wel heeft.

Mijn vraag is, hoe denken jullie hierover?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van EVERDINA396
Pagina 1 van 1