ChristianMatch
 


Forum

Wat is er mis met volslanke mensen?
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
EVERDINA396





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 19:24
 
Wat ik mijzelf afvraag is waarom meestal slanke mensen boven volslanke mensen gekozen worden?
Want iemand kan er nog zo mooi uit zien van buiten, maar oh zo slecht zijn van binnen.
Zelf heb ik het een paar keer mogen ervaren (waar ik mezelf overigens niet door uit het veld laat slaan).
En kreeg dan te horen, je bent toch geen persoon voor mij.
Natuurlijk dat kan, maar soms vroeg ik er weleens op door en kreeg ik dan te horen, ik heb toch liever iemand die slanker is.
Ik kan dan toch zo boos worden, wat heeft een volslank iemand niet, die een slank iemand wel heeft.

Mijn vraag is, hoe denken jullie hierover?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 19:44
 
EVERDINA396 schreef:
Wat ik mijzelf afvraag is waarom meestal slanke mensen boven volslanke mensen gekozen worden?
Want iemand kan er nog zo mooi uit zien van buiten, maar oh zo slecht zijn van binnen.
Zelf heb ik het een paar keer mogen ervaren (waar ik mezelf overigens niet door uit het veld laat slaan).
En kreeg dan te horen, je bent toch geen persoon voor mij.
Natuurlijk dat kan, maar soms vroeg ik er weleens op door en kreeg ik dan te horen, ik heb toch liever iemand die slanker is.
Ik kan dan toch zo boos worden, wat heeft een volslank iemand niet, die een slank iemand wel heeft.

Mijn vraag is, hoe denken jullie hierover?

Niets meer of minder, want dan is de haarkleur niet goed ofzo Gefrustreerde smiley Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 19:52
 
EVERDINA396 schreef:
Wat ik mijzelf afvraag is waarom meestal slanke mensen boven volslanke mensen gekozen worden?
Want iemand kan er nog zo mooi uit zien van buiten, maar oh zo slecht zijn van binnen.
Zelf heb ik het een paar keer mogen ervaren (waar ik mezelf overigens niet door uit het veld laat slaan).
En kreeg dan te horen, je bent toch geen persoon voor mij.
Natuurlijk dat kan, maar soms vroeg ik er weleens op door en kreeg ik dan te horen, ik heb toch liever iemand die slanker is.
Ik kan dan toch zo boos worden, wat heeft een volslank iemand niet, die een slank iemand wel heeft.

Mijn vraag is, hoe denken jullie hierover?

ik snap psies hoe jij je voelt ik heb het zelfde dus ik herken heel veel in jou verhaal

maar ik laat me niet kennen hoop jij ook niet succes ermee Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 19:53
 
Er is niets mis met volslanke mensen denk ik. Alleen je moet het wel mooi vinden. En er zijn denk ik meer mensen die slank mooi vinden.
Mijn zus is behoorlijk volslank en dit jaar getrouwd (met een superslanke man) Haar man vindt het juist leuk dat ze zo is. Mijn oma was gewoon dik en mijn opa was daar dol op. Ik weet dat ik als kleinkind dat altijd heel leuk vond.
Ikheb dus aanleg om dik te worden, maar zorg ervoor dat ik dat niet ben, want ik vind het bij mij niet mooi staan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 20:30
 
Volslank is niets mis mee natuurlijk. Zelf vind ik het mooi aan een dame als ze een pondje meer heeft en uit ervaring weet ik velen met mij. Al die slanke modellen, daar heeft 80%-plus van de mannen echt niets mee hoor.
Maar kijk wel eerlijk naar hoe het is: is iemand volslank....of is iemand gewoon echt te dik. Dat laatste is niet gezond en wordt over het algemeen ook niet mooi gevonden, hetzelfde als te dun niet mooi gevonden wordt, wat vaak ook niet gezond is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 20:36
 
EVERDINA396 schreef:
Wat ik mijzelf afvraag is waarom meestal slanke mensen boven volslanke mensen gekozen worden?
Want iemand kan er nog zo mooi uit zien van buiten, maar oh zo slecht zijn van binnen.
Zelf heb ik het een paar keer mogen ervaren (waar ik mezelf overigens niet door uit het veld laat slaan).
En kreeg dan te horen, je bent toch geen persoon voor mij.
Natuurlijk dat kan, maar soms vroeg ik er weleens op door en kreeg ik dan te horen, ik heb toch liever iemand die slanker is.
Ik kan dan toch zo boos worden, wat heeft een volslank iemand niet, die een slank iemand wel heeft.

Mijn vraag is, hoe denken jullie hierover?

Luister, daar is helemaal niks mis mee! Ik ben zelf ook a few pounds extra. So what? Bovendien zijn dikke mensen vaak gezelliger en ze nemen je maar zoals je bent! En anders zijn ze je gewoon niet waard! Ok? Niks van aantrekken hoor... Toch snap ik je punt wel. Misschien wel als geen ander. Het heeft namelijk alles te maken met de belachelijke lichaamscultus waarmee onze maatschappij bevangen is. Dus, nogmaals: niks van aantrekken! Bovendien kan je van een mooi toch niet eten, niet waar...? Dus, kop en doorgaan!Knipoog smiley


Laatst aangepast door
IFAN841
op zondag 30 juni 2013, 20:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVERDINA396





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 21:26
 
@Natascha, ik laat mij er ook niet door uit het veld slaan (zoals ik ook al in het berichtje zei) Heb maling aan die mensen die alleen maar slanke mensen mooi vinden Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 21:42
 
Heb een zus die dik is, maar vind haar heel mooi, is niet het gewicht, maar de uitstraling die iemand heeft.
En als of slanke mensen zo mooi zijn....

En bij zulk soort mensen, als ej dan slank bent, is er wel wer iets anders wat niet goed is, zoals Anna schrijft, je haar of je neus. Of weet ik veel wat. En zelf zijn die mensen natuurlijk helemaal perfect....tsssssss lijkt me van niet Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 22:23
 
EVERDINA396 schreef:
@Natascha, ik laat mij er ook niet door uit het veld slaan (zoals ik ook al in het berichtje zei) Heb maling aan die mensen die alleen maar slanke mensen mooi vinden Lachende smiley


Je straalt iets uit...wees daar maar blij mee!!!

Mijn schoonheid zit ook niet aan de buitenkant....

Je bent zoals je bent!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 22:48
 
Ik heb er altijd een flauwe tekst bij.


Leviticus 3:16... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 22:54
 
JOL252 schreef:
Ik heb er altijd een flauwe tekst bij.


Leviticus 3:16... Smiley met dichtgeplakte mond

Lachende smiley LOL
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 01:08
 
JOL252 schreef:
Ik heb er altijd een flauwe tekst bij.


Leviticus 3:16... Smiley met dichtgeplakte mond

En flauw istie sowieso... Maar misplaatst ook! Daarmee heb je de Bijbel oneigenlijk gebruikt. Beetje jammer is dit toch wel, niet...? Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 1 juli 2013, 01:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 01:11
 
ZEELAND736 schreef:
Je straalt iets uit...wees daar maar blij mee!!!

Mijn schoonheid zit ook niet aan de buitenkant....

Je bent zoals je bent!!!

Precies, ik bedoel maar...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 06:27
 
IFAN841 schreef:
En flauw istie sowieso... Maar misplaatst ook! Daarmee heb je de Bijbel oneigenlijk gebruikt. Beetje jammer is dit toch wel, niet...? Twijfelende smiley


Tis maar hoe je het beziet en opvat. Je kan het zien als een soort van zelfspot.. Knipoog smiley

On topic maar weer.


Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 1 juli 2013, 06:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 07:55
 
JOL252 schreef:
Tis maar hoe je het beziet en opvat. Je kan het zien als een soort van zelfspot.. Knipoog smiley

On topic maar weer.

Maar ja, dit vers: 17 Dit zij een altoosdurende inzetting voor uw geslachten in al uw woonplaatsen: gij zult volstrekt geen vet en geen bloed eten.

Gelijk erachter, staat daar niet voor niets... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 07:59
 
SHANITA130 schreef:
Maar ja, dit vers: 17 Dit zij een altoosdurende inzetting voor uw geslachten in al uw woonplaatsen: gij zult volstrekt geen vet en geen bloed eten.

Gelijk erachter, staat daar niet voor niets... Knipoog smiley



Wie de schoen past
Knipoog smiley

on topic dus?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 08:06
 
JOL252 schreef:
Wie de schoen past
Knipoog smiley

on topic dus?

Ja, ik bedoel, wil afvallen, maar die chocolade toetjes met slagroom zijn zó lekker Kwijlende smiley , kan er wel 7 van op, achtermekaar...

Maar ja, niet gezond.... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 11:04
 
IFAN841 schreef:
En flauw istie sowieso... Maar misplaatst ook! Daarmee heb je de Bijbel oneigenlijk gebruikt. Beetje jammer is dit toch wel, niet...? Twijfelende smiley

Ik vind hem ondanks mijn kilootje te veel wel leuk en flauw, "waar is de gulle lach meneer Sonneberg"?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 12:22
 
EVERDINA396 schreef:
Wat ik mijzelf afvraag is waarom meestal slanke mensen boven volslanke mensen gekozen worden?

Mijn vraag is, hoe denken jullie hierover?

Nou wees maar blij als je volslank bent Knipoog smiley , ik krijg zo vaak te horen dat ik te dun ben. Alhoewel er ook wel vrouwen zijn die vragen hoe ik dat doe.
Ik doe helemaal niks, ik kan gewoon alles eten maar wordt niet dikker Smiley die vol vragen zit
Heb waarschijnlijk geen aanleg om dikker te worden.

Zo zie je maar weer, het is niet gauw goed en mensen zijn zo hard vaak in hun uitspraken.
Tegenwoordig denk ik: Voor God ben ik goed en dat is het belangrijkste Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 16:47
 
JANE410 schreef:
Nou wees maar blij als je volslank bent Knipoog smiley , ik krijg zo vaak te horen dat ik te dun ben. Alhoewel er ook wel vrouwen zijn die vragen hoe ik dat doe.
Ik doe helemaal niks, ik kan gewoon alles eten maar wordt niet dikker Smiley die vol vragen zit
Heb waarschijnlijk geen aanleg om dikker te worden.

Zo zie je maar weer, het is niet gauw goed en mensen zijn zo hard vaak in hun uitspraken.
Tegenwoordig denk ik: Voor God ben ik goed en dat is het belangrijkste Lachende smiley

Het zegt uiteindelijk niets over degene waarover kritiek wordt geleverd qua uiterlijk/omvang maar over degene die er iets over te zeggen heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 17:23
 
JOL252 schreef:
Tis maar hoe je het beziet en opvat. Je kan het zien als een soort van zelfspot.. Knipoog smiley

On topic maar weer.

En daar misbruik jij de Bijbel voor??? Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 1 juli 2013, 18:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 17:24
 
JOL252 schreef:
Het zegt uiteindelijk niets over degene waarover kritiek wordt geleverd qua uiterlijk/omvang maar over degene die er iets over te zeggen heeft.

Kijk, toch nog iets waar ik mee eens ben... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 17:51
 
JOL252 schreef:
Het zegt uiteindelijk niets over degene waarover kritiek wordt geleverd qua uiterlijk/omvang maar over degene die er iets over te zeggen heeft.

Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 18:06
 
IFAN841 schreef:
En daar gebruik jij de Bijbel voor??? Twijfelende smiley

Nou het zit je wel hoog he?
Weet je wat, als je je echt heel erg gekwetst hierover voelt nodig ik je uit om me hier over te mailen en niet dit topic hiervoor te gebruiken.

You're welcome.


Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 1 juli 2013, 18:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 18:29
 
JOL252 schreef:
Nou het zit je wel hoog he?
Weet je wat, als je je echt heel erg gekwetst hierover voelt nodig ik je uit om me hier over te mailen en niet dit topic hiervoor te gebruiken.

You're welcome.

Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 18:54
 
JOL252 schreef:
Nou het zit je wel hoog he?
Weet je wat, als je je echt heel erg gekwetst hierover voelt nodig ik je uit om me hier over te mailen en niet dit topic hiervoor te gebruiken.

You're welcome.

Ja, wat jij doet hangt wel heel erg tegen spotten aan vind ik. Erg lichtzinnig allemaal... Ik denk dus dat een discussie daarover daarom erg onzinnig is. Maar bedankt voor je aanbod...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:03
 
IFAN841 schreef:
Ja, wat jij doet hangt wel heel erg tegen spotten aan vind ik. Erg lichtzinnig allemaal... Ik denk dus dat een discussie daarover daarom erg onzinnig is. Maar bedankt voor je aanbod...

Okay, je gaat dus verder en legt er nog een stuk veroordeling op. Dat is voor jouw rekening en niet de mijne.

Ik zou het verder erg waarderen als dit topic verschoond blijft van verdere ergernissen van jouw kant.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:13
 
JOL252 schreef:
Okay, je gaat dus verder en legt er nog een stuk veroordeling op. Dat is voor jouw rekening en niet de mijne.

Ik zou het verder erg waarderen als dit topic verschoond blijft van verdere ergernissen van jouw kant.

Ja, of jij gaat wat respectvoller en eerbiediger met de Bijbel om... Misschien is dat ook een optie... Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 1 juli 2013, 19:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVERDINA396





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:44
 
@Ifan: Graag bij het onderwerp blijven, wil je er dieper op ingaan. Mail dan de persoon in kwestie zelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 19:51
 
EVERDINA396 schreef:
@Ifan: Graag bij het onderwerp blijven, wil je er dieper op ingaan. Mail dan de persoon in kwestie zelf.

Ja, die optie had gekund... Mee eens...


Laatst aangepast door
IFAN841
op maandag 1 juli 2013, 19:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 8 Volgende
Pagina 1 van 8