ChristianMatch
 


Forum

Berichten van GERBEN164
ChristianMatch forum index » Berichten van GERBEN164
Auteur Bericht
GERBEN164 (38)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: maandag 26 augustus 2013, 21:51
BerichtOnderwerp: Is het christendom wel zo authentiek?
 
DAVIDVDE498 schreef:
Het Christendom is authentiek.
Omdat er een woord in voorkomt, wat in geen ander geloof terug komt.

Dat is het woord: Genade

In elk ander geloof moet jij de eeuwigheid verdienen en dan weet je het nog niet zeker.

Het Christendom is authentiek om zijn genade.

Helemaal mee eens. De genade kom je maar in 2 godsdiensten tegen het jodendom zei het beperkter als in het christendom maar in beide kom je het tegen en beide baseren zich op dezelfde God. Alleen denkt de jood dat de Messias die ook zij verwachten nog moet komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERBEN164 (38)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 02:30
BerichtOnderwerp: Daten
 
Een enigszins vergelijkbaar denk niveau vind ik zelf erg belangrijk. Ik heb geen zin om bij elke zin die ik tegen mijn toekomstige partner zeg na te moeten denken dat ik een niet te moeilijk woord gebruik. Dat moet ik op mijn werk de hele dag en als dat dan in je relatie ook moet om elkaar te begrijpen ga ik me daaraan irriteren.

Denk niveau is niet 1 op 1 met opleidingsniveau te koppelen maar het enige criterium waarop je op de site iets kan filteren. Dat wil absoluut niet zeggen dat ik niet reageer op profielen aks mensen een lager opleidingsniveau hebben. Ik kijk naar hoe het profiel is geschreven wat voor werk ze doen. Wat voor antwoorden er worden gegeven op open vragen.met dat gecombineerd met het opleidingsniveau probeer ik een beeld te vormen over het denk niveau voor ik zelf reageer. Uiteraard blijkt vaak uit de mailwisseling hoe dat echt zit en anders op een eerste date. Dan kan je altijd nog verder kijken.

Maar zelfs als ik het idee heb dat iemand niet bij me past dan nog zal ik reageren als iemand mij benaderd gewoon een kwestie van beleefdheid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van GERBEN164
Pagina 1 van 1