ChristianMatch
 


Forum

Daten
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 augustus 2013, 19:04
 
Hallo daar,

Ik dacht ik open es een topic over daten. Bij deze.

Dan zal ik zelf maar beginnen:

Mijn laatste date dateert al weer van maart jl. Na wat gedate te hebben, zag ik het denk ik even niet meer zitten. Sinds kort ben ik weer wild actief erin en het leek me interessant hier wat ervaringen over uit te wisselen.
Mijn 1e ervaring is dat ik leuk mailcontact had met iemand en vandaag kreeg ik een mailtje waarin zoiets stond als: succes verder, zonder verdere uitleg. Jammer....maar we gaan gewoon verder.
Ik verheug met op jullie reacties.

Groet,
Rolf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 augustus 2013, 15:46
 
Hai Rolf,

Ja, mijn laatste date is ook alweer vier maanden geleden.

Ja, was gezellig.

Alleen ja, idd jammer, gewoon een keer, degene was benieuwd naar mij. Zei die ook van te voren.

Ja, hadden heerlijk gewandeld, ruim vier uren achtermekaar.

Ja, ik vond dat zo heerlijk, had dat wel elke week oid willen doen met degene.

Maar ja, degene niet. Was duidelijk erin, wou gewoon één keertje afspreken wou me een keer in het echt ontmoeten.

Nou goed, zijn nieuwsgierigheid was bevredigd denk ik.

Iig, ik heb er wel veel van geleerd, van de gesprekken, het was sowieso heel bijzonder de gesprekken.
En, ja eigenlijk, eerlijk gezegd was ik ook wel benieuwd naar degene.

Heb er een goede herinnering aan gehad, het gaf me ook wel een boost, juist omdat het zo leuk was. Maw: het had me erg goed gedaan, deze middag, op meerdere fronten!

En ja, ik had 'het' wel elke week gewild, maar ja ik respecteer degene wel; en zou die het nog een keer vragen, ja, weer, heerlijk en gezellig, zou het zo weer doen ;)

Maar ja, ik was en ben ook niet op een relatie uit, wel op vrienden.

En ja, komt er een keer een relatie, uit de vriendschap, dat weet je nooit van te voren.

Maar ja, ik vind het zelf een beetje te gek voor woorden; daten met een totaal onbekende met als doel eens serieuze relatie.

Dan moet je mi eerst vrienden zijn, als basis, maar ja zo denk ik nú.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 17 augustus 2013, 15:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 augustus 2013, 16:30
 
SHANITA130 schreef:
Hai Rolf,

Ja, mijn laatste date is ook alweer vier maanden geleden.

Ja, was gezellig.

Alleen ja, idd jammer, gewoon een keer, degene was benieuwd naar mij. Zei die ook van te voren.

Ja, hadden heerlijk gewandeld, ruim vier uren achtermekaar.

Ja, ik vond dat zo heerlijk, had dat wel elke week oid willen doen met degene.

Maar ja, degene niet. Was duidelijk erin, wou gewoon één keertje afspreken wou me een keer in het echt ontmoeten.

Nou goed, zijn nieuwsgierigheid was bevredigd denk ik.

Iig, ik heb er wel veel van geleerd, van de gesprekken, het was sowieso heel bijzonder de gesprekken.
En, ja eigenlijk, eerlijk gezegd was ik ook wel benieuwd naar degene.

Heb er een goede herinnering aan gehad, het gaf me ook wel een boost, juist omdat het zo leuk was. Maw: het had me erg goed gedaan, deze middag, op meerdere fronten!

En ja, ik had 'het' wel elke week gewild, maar ja ik respecteer degene wel; en zou die het nog een keer vragen, ja, weer, heerlijk en gezellig, zou het zo weer doen ;)

Maar ja, ik was en ben ook niet op een relatie uit, wel op vrienden.

En ja, komt er een keer een relatie, uit de vriendschap, dat weet je nooit van te voren.

Maar ja, ik vind het zelf een beetje te gek voor woorden; daten met een totaal onbekende met als doel eens serieuze relatie.

Dan moet je mi eerst vrienden zijn, als basis, maar ja zo denk ik nú.

Ik kan het alleen maar roerend met je eens zijn-ik ga van een vriendschap uit, en van daaruit kan je verder zien. Te hard van stapel lopen is zelden goed-heb ik geleerd uit ervaring Lachende smiley. Ik denk dat je gewoon geen verwachtingen moet hebben-niet bij mailcontact, niet als het contact langer doorloopt en ook niet als je elkaar gaat zien. De kans is feitelijk gezien erg klein dat je via het internet uiteindelijk iemand tegen komt met wie het zo klikt dat er een relatie uit voortvloeit. Daar is onderzoek naar gedaan en ik geloof dat de kans nog onder de 5% ligt. Dus gewoon je ding doen en je leven er niet vanaf laten hangen, bijwijze van spreken Knipoog smiley.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 augustus 2013, 19:15
 
Hoi hoi,

Ja, ik heb een tijdje terug ook mijn reden van het zoeken aangepast naar: eerst eens mailen, we zien later wel verder", of zoiets. En tuurlijk, je gaat niet trouwen na de eerste afspraak. Als het klikt kun je vaker afspreken, zo kan een vriendschap beginnen en vandaar kan er meer gebeuren.
Van dat onderzoek, minder dan 5%, dat ligt eraan hoe actief je zelf bent denk ik. Ik vraag me af hoe dat onderzoek is uitgevoerd. Als je veel zaait, is uiteindelijk een oogst te verwachten. 4 vriendinnen van mijn zusje zijn via internetdaten aan de man gekomen.
Wel las ik iets interessants ergens, nl. dat het gros van de mensen die uiteindelijk iemand vind, dat die persoon dan meestal aan de volgende kenmerken voldoet, zijnde:

a) het is iemand die niet te ver weg woont
b) het is iemand met ongeveer dezelfde niveau opleiding en
c) het is iemand van ongeveer dezelfde leeftijd

Dus hierop zou je je zoektocht kunnen aanpassen. Dat doe ik zelf wel nu.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 augustus 2013, 20:40
 
ROLF230 schreef:
Hoi hoi,

Ja, ik heb een tijdje terug ook mijn reden van het zoeken aangepast naar: eerst eens mailen, we zien later wel verder", of zoiets. En tuurlijk, je gaat niet trouwen na de eerste afspraak. Als het klikt kun je vaker afspreken, zo kan een vriendschap beginnen en vandaar kan er meer gebeuren.
Van dat onderzoek, minder dan 5%, dat ligt eraan hoe actief je zelf bent denk ik. Ik vraag me af hoe dat onderzoek is uitgevoerd. Als je veel zaait, is uiteindelijk een oogst te verwachten. 4 vriendinnen van mijn zusje zijn via internetdaten aan de man gekomen.
Wel las ik iets interessants ergens, nl. dat het gros van de mensen die uiteindelijk iemand vind, dat die persoon dan meestal aan de volgende kenmerken voldoet, zijnde:

a) het is iemand die niet te ver weg woont
b) het is iemand met ongeveer dezelfde niveau opleiding en
c) het is iemand van ongeveer dezelfde leeftijd

Dus hierop zou je je zoektocht kunnen aanpassen. Dat doe ik zelf wel nu.

Persoonlijk vind ik dat niveau opleiding niet zo veel zegt. Ik heb bijvoorbeeld mbo gedaan, maar mijn niveau is HBO plus/Universitair. Ik had alleen de mogelijkheden niet om te studeren. Dat papiertje zegt weinig over iemands intelligentie, het is alleen een (zwakke) indicatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGRID410





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 augustus 2013, 22:13
 
He, jammer Rolf en Faith, ik ga voor goud en ging er heel naïef van uit hier de perfecte man tegen te komen...
(ik ben hier pas 1,5 week...).

Even serieus: een vriend van mij heeft ook zijn (inmiddels) vrouw op CM ontmoet. Verdere statistieken ken ik niet.
En hij was altijd erg kritisch (!!) en hij en zijn vrouw passen echt bij elkaar als twee druppels water.

De reden waarom ik op CM zit is wel omdat ik een serieuze relatie wil, en dat begint natuurlijk met voorzichtige vriendschap.
Maar vrienden heb ik genoeg, maar die hebben hun eigen gezin en leven.

Ik ben God dankbaar voor zoiets als CM. Het is veel makkelijker dan dat je bijv in de kerk een leuk iemand ziet: je weet niets van die ander, is de ander ook op zoek, etc.
Nu weet je in elk geval dat de ander ook een relatie zoekt en het is makkelijk contact leggen en dan zie je wel verder.

Maar bovenal leg ik het in Gods handen! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zondag 18 augustus 2013, 08:32
 
Als 25 procent van de relaties in 2010 al ontstonden na contact op Internet - en dat percentage stijgt snel - dan kan de succeskans geen vijf procent zijn. Ik heb dit ook nergens terug kunnen vinden. Het is aantoonbaar veel hoger. Ik denk dat Ingrid hier realistischer in staat.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 18 augustus 2013, 08:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE969





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: zondag 18 augustus 2013, 13:38
 
ben ook. blij dat er datingssites bestaan. Zeker als je al wat 'ouder' bent en je niet vanzelfsprekend meer mensen ontmoet zoals bijv. school. studie etc.

Ik ken genoeg mensen van voor het internet tijdperk die elkaar hebben leren kennen door een advertentie in het ND of RD
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 18 augustus 2013, 14:33
 
THOMAS968 schreef:
Als 25 procent van de relaties in 2010 al ontstonden na contact op Internet - en dat percentage stijgt snel - dan kan de succeskans geen vijf procent zijn. Ik heb dit ook nergens terug kunnen vinden. Het is aantoonbaar veel hoger. Ik denk dat Ingrid hier realistischer in staat.

Thomas

Misschien zijn er in verschillende onderzoeken verschillenden criteria gebruikt.

Faith schreef: De kans is feitelijk gezien erg klein dat je via het internet uiteindelijk iemand tegen komt met wie het zo klikt dat er een relatie uit voortvloeit. Daar is onderzoek naar gedaan en ik geloof dat de kans nog onder de 5% ligt.

Dus, de kans, dat er een relatie uitvloeit, met iemand die je via internet kent is onder de 5%.

Dat is wat anders dan: 25% van de relaties ontstonden op internet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 18 augustus 2013, 15:50
 
Las van de week een uitslag van een onderzoek over 2005 10% van alle huwelijken in dat jaar kwamen voort uit datingsites. Kan helaas de bron niet meer vinden. Maar dat zijn alleen de huwelijken he, mensen die samenwonen zijn daar nog niet bij in begrepen. Het percentage is vast hoger.
Ikzelf ken in elk geval al 6 echtparen die zo bij elkaar gekomen zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zondag 18 augustus 2013, 17:09
 
Als je een voorspelling doet op basis van eerdere cijfers waarbij er sprake is van een ontwikkeling, is het per definitie niet zeker. Het daten via Internet is behoorlijk toegenomen, dus je mag aannemen dat, als er cijfers zijn uit 2005, dat die nu aanmerkelijk hoger liggen. Hoeveel hoger is niet helemaal met zekerheid vast te stellen, het is een vorm van extrapoleren, voor de wiskundige types onder ons. Maar elk cijfer uit het recente verleden zal hoger zijn. Het aantal huwelijken is ook objectiever vast te stellen dan het aantal duurzame relaties. We weten echter ook dat er steeds minder getrouwd wordt in Nederland, al zal het in CM-kringen wel meer zijn dan gemiddeld. Maar veel relaties, waar een huwelijk ook mee begint, ontstaan wel degelijk op deze wijze. Het wordt terecht gesteld. Het aantal advertenties bij Relatie gezocht in de kranten is ook dramatisch afgenomen. De kranten van de Perscombinatie, Trouw e.d, hadden een paar jaar geleden nog een pagina vol elke zaterdag. Ik kan me wel voorstellen dat reformatorischen het nog zoeken in het RD, gezien het lezersubliek en de reserve naar het Internet, hoewel die snel afneemt, ook in deze kringen. Het wat minder behoudende ND was vroeger een vrijgemaakte krant en de druk binnen dit kerkgenootschap om een partner uit eigen kring te trouwen was erg groot en is er nog zeker wel. Het ND trekt nu een breder publiek maar heeft wel een eigen plaats, dus Joke zou goed gelijk kunnen hebben op dit punt.

Voor mensen buiten de huwbare leeftijd is het inmiddels een normale gang van zaken en je ziet hier ook veel die binnen deze leeftijd vallen. Er zijn er kennelijk flink wat die Internetdaten toch als optie zien.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 18 augustus 2013, 19:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 18 augustus 2013, 18:18
 
FAITH187 schreef:
Persoonlijk vind ik dat niveau opleiding niet zo veel zegt. Ik heb bijvoorbeeld mbo gedaan, maar mijn niveau is HBO plus/Universitair. Ik had alleen de mogelijkheden niet om te studeren. Dat papiertje zegt weinig over iemands intelligentie, het is alleen een (zwakke) indicatie.

Maar Als je zelf geen hbo of universiteit gedaan hebt en je denkt zelf dat je dat niveau hebt waar toets je dat dan aan?

Willemijn, heeft het niet zo op niveau's maar kijkt meer naar de mens, mensen met veel niveau kunnen wel de slechtste mensen zijn.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 19 augustus 2013, 18:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 18 augustus 2013, 21:30
 
ik vind het fijn dat CM er is op aanraden van mijn broer die heeft via dit zijn vrouw leren kennen en hij moest nooit wat van hebben heel sceptisch erover.

kijk nu bijna 2 jaar verder hij is getrouwd heeft een zoon en net verhuist naar een prachtige woning.

dus het kan wel maar denk toch dat de kans voor mannen groter is daar er meer vrouwen zijn.

maar ik leg het bij de Heer neer, als hij vind dat is de ware zal het zo zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 18 augustus 2013, 22:47
 
THOMAS968. schreef:


Voor mensen buiten de huwbare leeftijd is het inmiddels een normale gang van zaken en je ziet hier ook veel die binnen deze leeftijd vallen. Er zijn er kennelijk flink wat die Internetdaten toch als optie zien.

Thomas



Buiten de huwbare op CM? Welke leeftijd bedoel je dan?


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 19 augustus 2013, 18:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGRID410





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: zondag 18 augustus 2013, 22:48
 
NATASCHA642 schreef:
dus het kan wel maar denk toch dat de kans voor mannen groter is daar er meer vrouwen zijn.

maar ik leg het bij de Heer neer, als hij vind dat is de ware zal het zo zijn Knipoog smiley

Hmm, ik was verrast door de opmerking van Natascha dat er meer vrouwen zouden zijn dan mannen - dus ik heb het even opgezocht. De huidige stand van het aantal CM-leden is 895 mannen tegen over 1066 vrouwen....

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 18 augustus 2013, 22:52
 
Daten pffff, `kreeg laatst een mailtje van iemand die 14 jaar ouder was Verraste, verbaasde smiley. Mannen willen meestal een jongere vrouw.

Nou, ik hoef niet perce een jongere man (nou ja Smiley met dichtgeplakte mond ) maar dit vond ik toch niet zo aantrekkelijk.

Liefs toch wel ongeveer van mijn eigen leeftijd.

Had ooit een date gehad met iemand via CM, is niks geworden. zo`n 4 jaar later stuurde hij een mailtje of ik contact met hem wilde. Ik zei: we kennen elkaar al van een eerdere date. Hij had me niet herkend Verraste, verbaasde smiley , wel grappig, lol


Laatst aangepast door
JANE410
op zondag 18 augustus 2013, 22:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zondag 18 augustus 2013, 23:00
 
ROELANDE345 schreef:
Buiten de huwbare op CM? Welke leeftijd bedoel je dan?

Huwbaar ben je strikt genomen altijd, maar zeg maar de leeftijd waarbij mensen doorgaans hun eerste duurzame relatie hebben, zo tussen de 18 en hooguit 30 is de huwbare leeftijd. Het is nog een term uit de tijd dat iedereen nagenoeg trouwde. Het is dus meer wat gewoon en gebruikelijk was in die tijd.


Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zondag 18 augustus 2013, 23:05
 
INGRID410 schreef:
Hmm, ik was verrast door de opmerking van Natascha dat er meer vrouwen zouden zijn dan mannen - dus ik heb het even opgezocht. De huidige stand van het aantal CM-leden is 895 mannen tegen over 1066 vrouwen....

Lachende smiley

Dat is al een tijdje zo op CM, de verhouding is bijna altijd 45/55. Theoretisch heeft Natascha gelijk want het aantal vrouwen is hoger. Dit soort percentages zie je overigens op de meeste sites. Vrouwen schrijven zich mogelijk makkelijker in op een relatiesite maar dat is speculatie. Vrouwen hebben vaak de zorg voor kinderen en het zou kunnen dan mannen een vrouw met kinderen een groter risico vinden en zo kun je nog wel even doorraden. Maar als een man en een vrouw elkaar vinden dan is de verhouding per definitie gelijk, lol.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 18 augustus 2013, 23:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 18 augustus 2013, 23:21
 
THOMAS968 schreef:
Huwbaar ben je strikt genomen altijd, maar zeg maar de leeftijd waarbij mensen doorgaans hun eerste duurzame relatie hebben, zo tussen de 18 en hooguit 30 is de huwbare leeftijd. Het is nog een term uit de tijd dat iedereen nagenoeg trouwde. Het is dus meer wat gewoon en gebruikelijk was in die tijd.


Thomas

Wist niet dat je nog zo ouderwets was Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zondag 18 augustus 2013, 23:28
 
ROELANDE345 schreef:
Wist niet dat je nog zo ouderwets was Knipoog smiley

Ik hanteer gangbare definities en niet wat ik zelf vind, lol.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: maandag 19 augustus 2013, 00:36
 
THOMAS968 schreef:
...... Maar als een man en een vrouw elkaar vinden dan is de verhouding per definitie gelijk, lol.

Thomas

Smiley die vol vragen zit .. lol


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 19 augustus 2013, 08:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 19 augustus 2013, 00:48
 
Dan is de kans voor zowel de man als de vrouw 100% gebleken.


Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: maandag 19 augustus 2013, 11:00
 
[quote=WILLEMIJN232]

Toen ik 2 jaar geleden aan een opleiding begon, is bij iedereen het niveau getest. Daar kwam bij mij toen dit uit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 19 augustus 2013, 11:19
 
[quote=FAITH187]



Ik vraag me altijd af waarom mensen dat zo vaak zeggen; Ik heb de Mavo gedaan maar ik kan eigenlijk wel Havo hoor je dan....Moet je eens opletten hoe vaak mensen dat zeggen....
Of ik doe dit maar kan eigenlijk wel dat......
Waarom zeggen mensen dat dan vraag ik me af?
Nou ja, is eigenlijk weer een ander onderwerp dan daten, ik ben vreselijk off topic.......
Op naar het daten maar weer...... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 19 augustus 2013, 11:32
 
[quote=WILLEMIJN232]

daten is weten maar ik kom nooit verder dan een mail die ik verstuur en vaak niks terug krijg en krijg ik wel wat terug durft men niet te daten ...
zucht ... soms begin je aan jezelf te twijfelen maar komt goed Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 19 augustus 2013, 12:24
 
[quote=NATASCHA642]



Natuurlijk komt het goed Natascha, soms duurt het alleen even...... Knipoog smiley
Wie weet wat voor leuke man nog op jouw pad komt......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 19 augustus 2013, 12:43
 
[quote=WILLEMIJN232]

Omdat die mensen dan later naar de LOI en/of OU gaan en dan zonder moeite het een en ander aan certificaten halen. Daardoor kunnen zij dat weten.

En omdat er weleens zo wordt gedaan, van je ík heb gestudeerd, en dan moet je eigenlijk meteen een applaus geven.
Sommigen hebben een air over zich, vragen of je gestuurd hebt.

Voorbeeld: Jij bent slim, heb je soms gestudeeeeerd? alsof je, als je niet gestudeerd hebt, niet slim kan zijn, geen verbanden kan leggen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 19 augustus 2013, 12:51
 
[quote=SHANITA130]geen idee wat dit met daten te maken heeft?

Wat ik laast een keer had: de date was gezellig we wilden allebei nog wel een keer en dan laat ie niks meer van zich horen. Zegt bij navragen dat hij mijn persoonlijke omstandigheden toch wel te ingewikkeld vind.
Gefrustreerde smiley
Kom daar dan meteen mee zodra je dat hebt bedacht denk ik dan


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op maandag 19 augustus 2013, 13:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 19 augustus 2013, 12:56
 
[quote=ROELANDE345]

Herkenbaar...;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 19 augustus 2013, 13:57
 
JANE410 schreef:
Daten pffff, `kreeg laatst een mailtje van iemand die 14 jaar ouder was Verraste, verbaasde smiley. Mannen willen meestal een jongere vrouw.

Nou, ik hoef niet perce een jongere man (nou ja Smiley met dichtgeplakte mond ) maar dit vond ik toch niet zo aantrekkelijk.

Liefs toch wel ongeveer van mijn eigen leeftijd.

Had ooit een date gehad met iemand via CM, is niks geworden. zo`n 4 jaar later stuurde hij een mailtje of ik contact met hem wilde. Ik zei: we kennen elkaar al van een eerdere date. Hij had me niet herkend Verraste, verbaasde smiley , wel grappig, lol

ach , ik krijg zo vaak dezelfde, terwijl er maar korte tijd tussen zit, dat ik denk?????
stomme is , ik op me pro heb gezet ik verliefd ben, toch proberen sommigge... heb je me pro dan niet gelezen????

en maar 14 jaar ouder. ha ha de oudste bij mij was dacht ik 76, terwijl ik 48 ben Verraste, verbaasde smiley
toch heb ik een leuke vriend hier gevonden
Petra die effe liefs tegen iedereen wou zeggen en me abbo es gaat opzeggen.
en iedereen gods zegen toe wenst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 8 Volgende
Pagina 1 van 8