ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JOHNRDAM746
ChristianMatch forum index » Berichten van JOHNRDAM746
Auteur Bericht
JOHNRDAM746 (46)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 februari 2014, 13:44
BerichtOnderwerp: Wie heeft er wel eens van Joyce Meyer gehoord?
 
JANE410 schreef:
Ben het met je eens we zijn gekocht en betaald en we leven uit Genade en niet meer onder de wet.
Maar het is niet zo dat er geen lijden meer is. Je zegt: God wil dat je in alle facetten van je leven voorspoedig bent. Er is in dit leven ziekte, lijden, pijn.

Dit zal pas voorbij zijn in het nieuwe leven, als we bij de Here God mogen zijn

Beste Jane,

Uiteraard zullen wij pas echt heel zijn en compleet vernieuwd en in ons eeuwige lichaam verblijven met Hem , onsterfelijk en al het aardse afleggen.
Toch is het een misvatting dat we in dit leven MOETEN lijden en MOETEN ziek zijn , ziek zijn en lijden is niet van God.
En we hoeven in dit aardse bestaan niet ziek te zijn en te lijden , in deuternonium 28 staat een hele lijst met vloeken bv. die zijn alle gedragen aan het kruis , ziektes , vloeken , etc etc .... Christus heeft ze voor eens en voor altijd betaald en verbroken .
Natuurlijk snap ik dat u dat ook wel weet , maar geld dat ook voor vandaag en voor mijn aardse bestaan is u vraag ?
Het woord zegt : " Zo als Hij is ( Jezus ) zo zijn wij in deze wereld " .
Dit is een stukje van Johannes eerste brief , dus dat betekent met name ondanks dat je in een aards sterfelijk lichaam leeft het absoluut niet Gods wil is dat jij ziek bent gedurende jou leven hier op aarde.
In psalm 91 staat toch ook : " Met lengte van dagen zal Ik hem verzadigen,en Ik zal hem mijn heil doen zien. " . Dus dat betekent dat de Heer lengte kan toevoegen aan ons leven als jij alles aan Hem geeft en Hem toevertrouwd .
Ik weet wel wat u bedoeld, het is makkelijk dit soort dingen te schrijven als je gezond bent , geen problemen hebt , en alles van een leien dakje gaat , maar toch is het de pure waarheid het is een staat van je gedachten ook vaak .
Als je ziek bent moet je die ziekte negeren en proclameren het bloed van Jezus over jou ziekte , het is volbracht , spreek het uit en geloof het met heel je hart ( dit is heel moeilijk voor mensen ) die Ziekte , probleem , depressie, scheiding , financieele nood, pijn , angst , armoede ... heeft absoluut geen recht van bestaan in ons leven, maar die kracht en het gevoel dat het wel zo is , is enorm sterk.
Ik blijf erbij we moeten het uitspreken en geloven , het is volbracht !! In Jezus naam , volharden in proclamatie . Niet afgaan op gevoel en omstandigheden , hoe moeilijk en hartbrekend en vermoeid en uitzichtloos het ook is.
Blijf constant proclameren , blijf geloven , ok in dit leven JUIST ook in dit leven zal de Heer ons genezen en zegenen oneindig veel meer dan wij kunnen bidden en beseffen .

Be blessed !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOHNRDAM746 (46)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: donderdag 6 februari 2014, 21:38
BerichtOnderwerp: Wie heeft er wel eens van Joyce Meyer gehoord?
 
Joyce Meyer verwijst altijd naar de Here Jezus en nooit naar zichzelf , wat zij doet en o.a. ook Joseph prince is het pure en ware geloof naar boven halen , wat vele Christenen hebben afgebroken in de honderden jaren , en daarom zijn zij ook zo populair , God zegent hun ministries omdat ze heel simpel uitleggen hoe God met jou wilt omgaan en hoe je moet leven zoals Hij dat wil , ik kan zeggen dat Joyce Meyer en Joseph prince hier heel revolutionair in zijn , vooral door Joseph prince wordt ik erg beinvloed ( alszijnde spreekbuis voor de Heer ) hij onderbouwd zijn preken met enorm veel bijbelkennis die hij heeft , zowel oude als nieuwe testament , zijn boodschap van genade en Gods werkelijke plan voor ons is voor mij echt mind blowing ! Het zijn echt oprechte mensen die alleen maar willen dat de waarheid gebracht wordt aan de kinderen Gods . niet wettisch maar juist genade als uitgangspunt , thats the key ! en welvaart predikers mwahhhh...... wat is er mis mee God wil ook juist dat je welvaart hebt maar niet alleen geld maar ook in gezondheid en relaties etc. God wilt dat je in alle facetten van je leven voorspoedig bent , en dat je in de vrijheid zal leven zonder het juk van de wet die je veroordeeld , de prijs is betaald ! en samen met Jezus mogen wij uitzien naar een hoopvol rijk leven met oneindig veel zegeningen als we dichtbij Hem blijven . Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JOHNRDAM746
Pagina 1 van 1