ChristianMatch
 


Forum

Wie heeft er wel eens van Joyce Meyer gehoord?
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
BZBJRMP983





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zondag 15 december 2013, 19:36
 
Lachende smiley

Laatst aangepast door
BZBJRMP983
op zondag 15 december 2013, 20:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BZBJRMP983





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zondag 15 december 2013, 19:38
 
en wat vind je ervan ? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 15 december 2013, 19:49
 
BZBJRMP983 schreef:
wie kan er nog meer christelijke leerzame boeken aanraden

Wat is nu precies je bedoeling? Wil je weten wie er wel eens van Joyce Meyer gehoord heeft, of wil je titels hebben van christelijke leerzame boeken?
(Ik denk dat er ook een stukje van de titel van je topic weggevallen is.)

Van Joyce Meyer heb ik nooit gehoord, wel van Jochem Myer, maar die bedoel je vast niet.
Christelijke leerzame boeken zijn er genoeg, lijkt mij zo. Loop eens een boekhandel binnen, zoek in de bibliotheek of google eens op internet.
Het is maar net waar je naar op zoek bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 15 december 2013, 19:56
 
BZBJRMP983 schreef:
en wat vind je ervan ? Lachende smiley

Tja, smaken verschillen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BZBJRMP983





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zondag 15 december 2013, 19:58
 
BZBJRMP983 schreef:
en wat vind je ervan ? Lachende smiley
bij de titel hoord deze nog bij werd even afgeleid hier en me pc hapert soms

joyce meyer heeft vele mooie boeken geschreven en is ook te beluisteren en te zien op fam 7......... hoe je in het dagelijks leven het geloof kan toepassen strijd in je denken is een mooi dagboek van haar er zijn vele nederlands gechreven boeken van haar geef nooit op emoties in balans enzzz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 15 december 2013, 20:31
 
Voor degenen die Joyce Meyer niet kennen zie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joyce_Meyer

En verder zijn er massa's opnamen van haar te vinden via youtube. In korte tijd is haar evangelische ster snel gerezen en velen volgen haar onderwijs (na). Ze heeft een bepaalde visie ontwikkeld en beweegt zich ook binnen kringen met, in ieder geval binnen evangelische/ charismatische kringen klinkende namen: Joel Osteen, Benny Hinn, Joseph Prince, Kenneth Hagin, die erg veel aandacht krijgen onder hun "volgelingen". Ze worden ook wel in één adem genoemd met welvaartpredikers.

Persoonlijk krijg ik een beetje de riebels van deze hypes. Maar goed, er wordt gevraagd wat ik ervan vind. Waarom de riebels... Ik zie namelijk elke keer gebeuren dat er mensen opstaan die als een soort van goeroe achterna worden gelopen. Zelfstandig denken en relatie met God kan (juist) zonder mensen tussen ons en God.


Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 15 december 2013, 20:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 15 december 2013, 20:36
 
Wat ik tot nu toe gehoord en gezien heb niets mis mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BZBJRMP983





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zondag 15 december 2013, 21:04
 
JOL252 schreef:
Voor degenen die Joyce Meyer niet kennen zie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joyce_Meyer

En verder zijn er massa's opnamen van haar te vinden via youtube. In korte tijd is haar evangelische ster snel gerezen en velen volgen haar onderwijs (na). Ze heeft een bepaalde visie ontwikkeld en beweegt zich ook binnen kringen met, in ieder geval binnen evangelische/ charismatische kringen klinkende namen: Joel Osteen, Benny Hinn, Joseph Prince, Kenneth Hagin, die erg veel aandacht krijgen onder hun "volgelingen". Ze worden ook wel in één adem genoemd met welvaartpredikers.

Persoonlijk krijg ik een beetje de riebels van deze hypes. Maar goed, er wordt gevraagd wat ik ervan vind. Waarom de riebels... Ik zie namelijk elke keer gebeuren dat er mensen opstaan die als een soort van goeroe achterna worden gelopen. Zelfstandig denken en relatie met God kan (juist) zonder mensen tussen ons en God.
helmaal mee eens maar als van kinds afaan stilzwijgen dingen boven komen jaren geleden
en je krijgt boeken van joyce onder je neus gaat er wel een andere wereld voor je open zal ook altijd mensen aanmoedigen het te lezen maar Jezus als leidsman te nemen en niet joyce op de 1 ste plek te zetten vind het daarom ook mooi dat dingen aan gesneden worden
heb vele boeken van haar maar lees ze niet alle dagen maar praat wel met mijn Papa (Jezus) beste vriend alle dagen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 15 december 2013, 22:06
 
JOL252 schreef:
Voor degenen die Joyce Meyer niet kennen zie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joyce_Meyer

En verder zijn er massa's opnamen van haar te vinden via youtube. In korte tijd is haar evangelische ster snel gerezen en velen volgen haar onderwijs (na). Ze heeft een bepaalde visie ontwikkeld en beweegt zich ook binnen kringen met, in ieder geval binnen evangelische/ charismatische kringen klinkende namen: Joel Osteen, Benny Hinn, Joseph Prince, Kenneth Hagin, die erg veel aandacht krijgen onder hun "volgelingen". Ze worden ook wel in één adem genoemd met welvaartpredikers.

Persoonlijk krijg ik een beetje de riebels van deze hypes. Maar goed, er wordt gevraagd wat ik ervan vind. Waarom de riebels... Ik zie namelijk elke keer gebeuren dat er mensen opstaan die als een soort van goeroe achterna worden gelopen. Zelfstandig denken en relatie met God kan (juist) zonder mensen tussen ons en God.

Klopt een eigen relatie met God onderhouden, mede daarom moeten we waakzaam blijven en zo ons eigen doen en laten blijven staven aan Gods woord. Als zo'n tv-evangelist zijn aanhag vraagt om 90.000 dollar om zijn privejet te laten schilderen, is dat antichristelijk volgens mij en voldoet geheel niet aan de zendings opdracht in Zijn woord. Johannes in zijn kameelharen mantel Jezus komst verkondigde.Jezus zijn discipelen er op uit stuurt met niets dan alleen wat men aanheeft, kan ik het niet rijmen dat vlotte praters en zich rijkelijk laten belonen.

Rijkdom en macht doet meestal Jezus geen eer aan. Alhoewel men in Jezus naam woorden spreekt, zie je bij bijv Benny, dat nummer 1 (hij dus) het heeft over nummer 2 (Jezus), tenminste die indruk wordt sterk gewekt.

Wat ik dus van Joyce heb gezien, was nog wel duidelijk gestaafd en geleefd volgens de regels, omhet zo maar even te formuleren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 11:04
 
Waar ik altijd moeite mee heb is de wat simplistische manier van omgaan met de dingen. Zo van: Zeg 6 keer per dag dat je weer gezond bent gestaafd met een bijbeltekst en dank voor je gezondheid en je zult gezond zijn.
Heb ik altijd erg veel moeite mee, want volgens mij werkt dat niet zo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 11:38
 
ROELANDE345 schreef:
Waar ik altijd moeite mee heb is de wat simplistische manier van omgaan met de dingen. Zo van: Zeg 6 keer per dag dat je weer gezond bent gestaafd met een bijbeltekst en dank voor je gezondheid en je zult gezond zijn.
Heb ik altijd erg veel moeite mee, want volgens mij werkt dat niet zo

Juist... mega positivisme ... terwijl veel zaken bedekt blijven die beter eens besproken kunnen worden ipv ondergeschoffelt met "de kracht van positief denken".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BZBJRMP983





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 18:54
 
JOL252 schreef:
Juist... mega positivisme ... terwijl veel zaken bedekt blijven die beter eens besproken kunnen worden ipv ondergeschoffelt met "de kracht van positief denken".
juist maar het helpt wel erdoor bemoedigt te worden of door een boek te pakken... ( hoe dingen aan te pakken) bv strijd in je denken heb ik ook een boek van het belang van het gedachtenleven erg interessant maar vergelijk het wel meestal als er naar de bijbel toe verwezen word en zo dingen afwisselen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA448





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 21:58
 
Ik vind vaak dat Joyce veel dingen handelbaar probeerde te maken door ook vanuit haar eigen leven dingen te delen. Verder is het ten alle tijden belangrijk een relatie met God te hebben en de bijbel erbij te houden.
Maar als eens niet naar de kerk ga hoor ik haar graag. Ze is zo vol passie en dat vindt ik super...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BZBJRMP983





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: woensdag 18 december 2013, 13:57
 
MARISKA448 schreef:
Ik vind vaak dat Joyce veel dingen handelbaar probeerde te maken door ook vanuit haar eigen leven dingen te delen. Verder is het ten alle tijden belangrijk een relatie met God te hebben en de bijbel erbij te houden.
Maar als eens niet naar de kerk ga hoor ik haar graag. Ze is zo vol passie en dat vindt ik super...

door omtandigheden geen goed basis gehad en als ik dan haar boek lees vind ik dat prachtig (of haar hoor) ! dingen zijn zo herkenbaar maar idd verwezen naar de bijbel want zoek wel vaak de teksten op of het klopt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNEEL767





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: donderdag 19 december 2013, 21:44
 
BZBJRMP983 schreef:
Lachende smiley

heb er wel eens van gehoord en gezien.heb ook een boek van haar eens gekocht bij opwekking.
wat ik er van vind is dat ze het wel goed allemaal kan brengen en ze verteld ook van haar eigen incest verleden.
best wel goed allemaal.
ik las ook wel negatieve dingen erover dat het allemaal een soort van welvartsevangelie zou zijn .er gaat natuurlijk een heleboel geld om in haar bedrijf en ja dan komen er allemaal verhalen en daar isn wijsheid en onderzoek zelf voor nodig zou ik zeggen.
ik vergelijk haar ook een beetje met hour of power.
wat ikzelf wel makkelijk vind om te onderzoeken is bv. warom houden de mensen de zondag als rustdag en dag des Heren.
hierin valt genoeg te vinden in Zijn woord en op internet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BZBJRMP983





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 december 2013, 20:12
 
CORNEEL767 schreef:
heb er wel eens van gehoord en gezien.heb ook een boek van haar eens gekocht bij opwekking.
wat ik er van vind is dat ze het wel goed allemaal kan brengen en ze verteld ook van haar eigen incest verleden.
best wel goed allemaal.
ik las ook wel negatieve dingen erover dat het allemaal een soort van welvartsevangelie zou zijn .er gaat natuurlijk een heleboel geld om in haar bedrijf en ja dan komen er allemaal verhalen en daar isn wijsheid en onderzoek zelf voor nodig zou ik zeggen.
ik vergelijk haar ook een beetje met hour of power.
wat ikzelf wel makkelijk vind om te onderzoeken is bv. warom houden de mensen de zondag als rustdag en dag des Heren.
hierin valt genoeg te vinden in Zijn woord en op internet.

denk dat op iedereen die op gaat staan kritiek komt dat was er ook genoeg op Jezus en nog steeds
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 december 2013, 21:03
 
BZBJRMP983 schreef:
denk dat op iedereen die op gaat staan kritiek komt dat was er ook genoeg op Jezus en nog steeds


Ik zou maar geen martelaarschap op haar plakken. Ze is een mens van vlees en bloed en feilbaar. Door haar een soort van souvereiniteit toe te kennen (en dat is dus wat ik wel aanvoel als er weer een soort van goeroe op staat) is het hebben van een vorm van tegengas of kanttekening al snel verdacht of rebels of heidens. Je mag een bepaalde ruimte houden om iemand te blijven toetsen. En jezelf in je zienswijze op iemand.


Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 20 december 2013, 21:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 december 2013, 22:06
 
BZBJRMP983 schreef:
denk dat op iedereen die op gaat staan kritiek komt dat was er ook genoeg op Jezus en nog steeds

Om nu Joyce Meyer te gaan vergelijken met Jezus enkel en alleen om het feit dat ze allebei kritiek kregen, vind ik erg ver gaan. Het krijgen van kritiek houdt niet per definitie in dat je onfeilbaar bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BZBJRMP983





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: maandag 23 december 2013, 19:11
 
JANS221 schreef:
Om nu Joyce Meyer te gaan vergelijken met Jezus enkel en alleen om het feit dat ze allebei kritiek kregen, vind ik erg ver gaan. Het krijgen van kritiek houdt niet per definitie in dat je onfeilbaar bent.
nee maar mensen die op gaan staan zoals jan zijlsta benny hin veel van die mensen vind je wel krietiek en je hebt gelijk hoor iedereen krijgt er mee te maken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 23 december 2013, 22:47
 
BZBJRMP983 schreef:
nee maar mensen die op gaan staan zoals jan zijlsta benny hin veel van die mensen vind je wel krietiek en je hebt gelijk hoor iedereen krijgt er mee te maken


Kritiek is niet altijd negatief. En sommige zaken mogen gewoon worden benoemd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 december 2013, 00:20
 
BZBJRMP983 schreef:
nee maar mensen die op gaan staan zoals jan zijlsta benny hin veel van die mensen vind je wel krietiek en je hebt gelijk hoor iedereen krijgt er mee te maken

Vooral bij Benny Hinn heb ik grote vraagtekens, vooral op de wijze zo hij zich zelf manifesteert en hij de draad van het kerst evangelie totaal kwijt is. Zo zijn er meer die het "rechte pad kwijt zijn.

Satan weet hoe hij ons moet manipuleren, ooit goed begonnen en nu in "Jezus naam roepend", toch verkeerd bezig. Het zou jammer zijn dat als Jezus terug komt Hij zal zeggen Ik heb u niet gekend. laten we bidden voor hen die de weg kwijt zijn en dat hun de les van Zacheüs hun terharte mag komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 december 2013, 06:59
 
JOL252 schreef:
Voor degenen die Joyce Meyer niet kennen zie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joyce_Meyer

En verder zijn er massa's opnamen van haar te vinden via youtube. In korte tijd is haar evangelische ster snel gerezen en velen volgen haar onderwijs (na). Ze heeft een bepaalde visie ontwikkeld en beweegt zich ook binnen kringen met, in ieder geval binnen evangelische/ charismatische kringen klinkende namen: Joel Osteen, Benny Hinn, Joseph Prince, Kenneth Hagin, die erg veel aandacht krijgen onder hun "volgelingen". Ze worden ook wel in één adem genoemd met welvaartpredikers.

Persoonlijk krijg ik een beetje de riebels van deze hypes. Maar goed, er wordt gevraagd wat ik ervan vind. Waarom de riebels... Ik zie namelijk elke keer gebeuren dat er mensen opstaan die als een soort van goeroe achterna worden gelopen. Zelfstandig denken en relatie met God kan (juist) zonder mensen tussen ons en God.

O, dat is dat m.....eh die vrouw die een keer preekte zondag op family seven en zei van alle sekseuele handelingen zijn seks voor het huwelijk en per difinitie verkeerd...ik herken er meteen. Ze had een blauw mantelpak aan, komt me wel aardig over, maar ja, ze, ze preekt haar ideeën, als zijnde dé waarheid, uitkijken met die gasten!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 24 december 2013, 07:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 december 2013, 07:41
 
Helemaal weg van Joyce Meyer


Geachte Rev. Van Pastoorkramp,

Sinds enige tijd hebben wij kabel en kijken we naar Family7. Eerljk gezegd vind ik er niet veel aan, maar mijn man is helemaal weg van Joyce Meyer. En dan bedoel ik ook helemáál weg. Hoewel ik haar erken in haar bediening, gaat me dit toch echt te ver.

Tijdens het vrijen roept mijn man regelmatig dingen als “Oh Joyce” of “Yes Joyce” en dat stoort me toch. Hij mag toch wel weten dat ik Truusje heet na 18 jaar huwelijk!

Kunt u ons helpen?

Truusje uit Ede



Beste Truusje uit Rijnsburg,

Bij ons in de gemeente zijn de oudsten en ik ook geen voorstander van televisiekerken. Kom gewoon naar de gemeente, naar de leider die God over jou gesteld heeft, dat is klare taal en klare taal is bijbels.

Nu zie je wat er van komt als je je eigen samenkomst verzuimt! En laat ik je zeggen dat het niet sommigen zijn, maar velen. Die televisiemakers weten heus wel wat ze doen. Geld roven van de voorraadschuur, bah!

In jouw geval lijkt het me duidelijk. De kabel afzeggen en een kinderslot op Family7.

Daarnaast heb ik gemerkt dat het helpt als je tijdens het vrijen ook een beetje uitkijkt wat je roept. Sommige vrouwen roepen dingen als “Oh God, Oh God! Meer, meer! Bam bam bam!” en dat is toch heel beklemmend voor de man. Lig je je in het zweet te werken en krijgt iemand anders de eer. Het kan dus gewoon een vorm van terugpakken zijn. Dat verdient dan geen schoonheidprijs, maar is wel begrijpelijk!


Bron: Goedgelovig


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 24 december 2013, 08:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 december 2013, 08:43
 
SHANITA130 schreef:
Helemaal weg van Joyce Meyer


Geachte Rev. Van Pastoorkramp,

Sinds enige tijd hebben wij kabel en kijken we naar Family7. Eerljk gezegd vind ik er niet veel aan, maar mijn man is helemaal weg van Joyce Meyer. En dan bedoel ik ook helemáál weg. Hoewel ik haar erken in haar bediening, gaat me dit toch echt te ver.

Tijdens het vrijen roept mijn man regelmatig dingen als “Oh Joyce” of “Yes Joyce” en dat stoort me toch. Hij mag toch wel weten dat ik Truusje heet na 18 jaar huwelijk!

Kunt u ons helpen?

Truusje uit Ede



Beste Truusje uit Rijnsburg,

Bij ons in de gemeente zijn de oudsten en ik ook geen voorstander van televisiekerken. Kom gewoon naar de gemeente, naar de leider die God over jou gesteld heeft, dat is klare taal en klare taal is bijbels.

Nu zie je wat er van komt als je je eigen samenkomst verzuimt! En laat ik je zeggen dat het niet sommigen zijn, maar velen. Die televisiemakers weten heus wel wat ze doen. Geld roven van de voorraadschuur, bah!

In jouw geval lijkt het me duidelijk. De kabel afzeggen en een kinderslot op Family7.

Daarnaast heb ik gemerkt dat het helpt als je tijdens het vrijen ook een beetje uitkijkt wat je roept. Sommige vrouwen roepen dingen als “Oh God, Oh God! Meer, meer! Bam bam bam!” en dat is toch heel beklemmend voor de man. Lig je je in het zweet te werken en krijgt iemand anders de eer. Het kan dus gewoon een vorm van terugpakken zijn. Dat verdient dan geen schoonheidprijs, maar is wel begrijpelijk!


Bron: Goedgelovig

Zoek ik even wat je link inhoud en zie: Goedgelovig is Neerlands eerste ‘gristelijk-satirische’ website, tevens een persdienst voor ‘kerkelijk nieuws met een kwinkslag’

Aardigheidje mag gerust, maar men is dus niet serieus bezig met dit soort zaken. Natuurlijk kan men met kwinkslagen een mens wel aan het denken zetten


Laatst aangepast door
PIETER619
op dinsdag 24 december 2013, 22:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 december 2013, 11:18
 
SHANITA130 schreef:
Helemaal weg van Joyce Meyer


Geachte Rev. Van Pastoorkramp,

Sinds enige tijd hebben wij kabel en kijken we naar Family7. Eerljk gezegd vind ik er niet veel aan, maar mijn man is helemaal weg van Joyce Meyer. En dan bedoel ik ook helemáál weg. Hoewel ik haar erken in haar bediening, gaat me dit toch echt te ver.

Tijdens het vrijen roept mijn man regelmatig dingen als “Oh Joyce” of “Yes Joyce” en dat stoort me toch. Hij mag toch wel weten dat ik Truusje heet na 18 jaar huwelijk!

Kunt u ons helpen?

Truusje uit Ede



Beste Truusje uit Rijnsburg,

Bij ons in de gemeente zijn de oudsten en ik ook geen voorstander van televisiekerken. Kom gewoon naar de gemeente, naar de leider die God over jou gesteld heeft, dat is klare taal en klare taal is bijbels.

Nu zie je wat er van komt als je je eigen samenkomst verzuimt! En laat ik je zeggen dat het niet sommigen zijn, maar velen. Die televisiemakers weten heus wel wat ze doen. Geld roven van de voorraadschuur, bah!

In jouw geval lijkt het me duidelijk. De kabel afzeggen en een kinderslot op Family7.

Daarnaast heb ik gemerkt dat het helpt als je tijdens het vrijen ook een beetje uitkijkt wat je roept. Sommige vrouwen roepen dingen als “Oh God, Oh God! Meer, meer! Bam bam bam!” en dat is toch heel beklemmend voor de man. Lig je je in het zweet te werken en krijgt iemand anders de eer. Het kan dus gewoon een vorm van terugpakken zijn. Dat verdient dan geen schoonheidprijs, maar is wel begrijpelijk!


Bron: Goedgelovig

Haha... Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 24 december 2013, 11:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSEF872





Berichten: 83

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 december 2013, 16:43
 
Ik heb lange tijd deze dame gevolgd in de zin, haar prediking. Die klopt niet! De little Gods dogma. Maar wat veel erger is dat zij werkt met dingen die via het onderbewuste binnen komen. Een groot alsziendoog (occult) de letters seks op haar kleding. Zij is niet nederig.
Ik bedoel ik ken mijn positie in Christus. Maar moet mij wel nederig opstellen naar de andere medemens. Tegen demonen zal ik mij niet nederig opstellen.
De welvaarts predikers waar zij er zeker een van is. Verzieken de christelijk geest en verkondigen een leugen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 december 2013, 16:49
 
JOSEF872 schreef:
Ik heb lange tijd deze dame gevolgd in de zin, haar prediking. Die klopt niet! De little Gods dogma. Maar wat veel erger is dat zij werkt met dingen die via het onderbewuste binnen komen. Een groot alsziendoog (occult) de letters seks op haar kleding. Zij is niet nederig.
Ik bedoel ik ken mijn positie in Christus. Maar moet mij wel nederig opstellen naar de andere medemens. Tegen demonen zal ik mij niet nederig opstellen.
De welvaarts predikers waar zij er zeker een van is. Verzieken de christelijk geest en verkondigen een leugen.

Josef, wil je dit alsjeblieft onderbouwen? Ik kijk niet vaak naar haar, maar dit verbaast me wel....het alziend oog en die woorden op haar kleding???? waar zie je dan het alziend oog?


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 24 december 2013, 17:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 december 2013, 20:28
 
Blijkbaar zijn de beschuldigen aan het adres van Joyce Meijer niet te onderbouwen met feiten......jammer, komt de discussie niet ten goede....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSEF872





Berichten: 83

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 december 2013, 20:59
 
ANNETTE050 schreef:
Blijkbaar zijn de beschuldigen aan het adres van Joyce Meijer niet te onderbouwen met feiten......jammer, komt de discussie niet ten goede....

Fijne kerst gehad Annette.
Ik ben even druk geweest en wil ook vervelende zaken als deze wel onderbouwen.

Kijk maar en luister naar dit filmpje.
http://youtu.be/DNdeixX6drg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 december 2013, 21:19
 
JOSEF872 schreef:
Fijne kerst gehad Annette.
Ik ben even druk geweest en wil ook vervelende zaken als deze wel onderbouwen.

Kijk maar en luister naar dit filmpje.
http://youtu.be/DNdeixX6drg

Ja, zo zijn er vele filmpjes in de omloop. Ik heb naar het begin van het filmpje gekeken en wat ze zegt wordt hier wel uit het verband gerukt. Ze heeft het over het ontwikkelen van een christelijk volwassen karakter onder het besef dat de Here God ten allen tijde ziet wat je doet, ook als niemand anders kijkt. Ik heb dan echt andere feiten nodig, dingen die ze zegt die in de context gelaten worden, en vandaaruit duidelijk wijzen op verkeerde prediking. Het calvinisme heeft ook een erg duidelijk stempel gedrukt op de christelijke prediking in Nederland, niet altijd ten goede, zacht uitgedrukt....dan is haar prediking wel een tegenhanger en vandaaruit valt wel te verklaren, waarom veel oudere christenen graag naar haar luisteren.


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 27 december 2013, 22:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
Pagina 1 van 4