ChristianMatch
 


Forum

Berichten van WOLKJE097
ChristianMatch forum index » Berichten van WOLKJE097
Auteur Bericht
WOLKJE097 (63)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: zondag 11 januari 2015, 23:19
BerichtOnderwerp: het kan echt een duurzame relatie via een datingsite
 
FREEDOM687 schreef:
Waarom denk je dat? En wat denk je dan dat je verkeerd doet? (Als je dat weet kun je er iets aan veranderen overigens)
En wat bedoel je precies met je tijd rustig afwachten?

Verder.. een look/ foto of profiel kan nog zo interessant zijn of mooi, pas als je elkaar in het echt ontmoet leer je elkaar pas kennen.
Mensen ontmoeten (die je niet kent) is dus wel de juiste richting denk ik als je je leven wilt verrijken en daarbij mag je ook de nodige voorzichtigheid hebben, toch is t belangrijk denk ik om die stap (met de benodigde voorzichtigheid want niet ieder mens is te vertrouwen) te nemen, of dat nou op een datingsite is of in je plaatselijke kroeg/ plek.
Ze (of "hij") komen helaas niet vanzelf aanwaaien.. Knipoog smiley

Geen idee wat ik verkeerd doe. Misschien wat meer en vaker de kat uit de boom kijken, hoewel ik een spontaan en open type ben. Wat ik bedoel met rustig mijn tijd afwachten, is gewoon mijn tijd nemen en vertrouwen hebben. En je schrijft nu wel, dat je, als je elkaar ontmoet elkaar pas leert kennen, nou heel veel doen zich in begin veel beter voor hoor. Pas na lange tijd leer je pas iemand echt iemand kennen, maar dan ben je al weer zoveel verder in de tijd. Maar ach, verder zie ik wel. Tot nu toe bevalt mijn leven heel goed maar SAMEN is toch wel meest leuke. Anders zou ik niet op deze site staan. Ben benieuwd hoe het mij hier bevalt en ach gewoon vriendschap is ook niet weg hoor. Gezellig een terrasje pakken of kop koffie drinken, is toch leuker dan in je uppie. En heb leuke vriendenkring, maar dat is wat anders dan een partner.


Laatst aangepast door
WOLKJE097
op zondag 11 januari 2015, 23:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WOLKJE097 (63)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: zondag 11 januari 2015, 11:56
BerichtOnderwerp: het kan echt een duurzame relatie via een datingsite
 
Wat mooi geschreven!!! Het gaat inderdaad niet alleen om uiterlijk, er is ook nog zoiets als uitstraling en innerlijke schoonheid. ECHT WAAR. Ik ben voorzichtig geworden,(niet zonder reden) maar als iemand écht interesse in je heeft dan heeft die persoon toch ook geduld om jouw innerlijk eerst écht goed te leren kennen? Ik vind het vinden van een partner op een datingsite heel moeilijk. Inderdaad kijkt men meest naar plaatjes/foto's, doe ik ook, maar er is zoveel meer!! Mijn ervaring met een datingsite is, of: ze willen gelijk de volgende dag al contact, of: er gebeurt niets, behalve dan af en toe een mail. Eigenlijk zou er per regio een soort van ontmoetingsruimte moeten zijn. Nu is het voornamelijk plaatjes kijken en inhoudelijk kijken of het misschien allemaal wel past in het "eisenpakket". Nou.. eisen heb ik niet echt, ik ben serieus en eerlijk. Heb me hard opgewerkt na mijn scheiding en zaakjes goed op orde. Heb ook geen al te grote rugzak en ach dat hoort er toch ook wel beetje bij als je ouder wordt? Ik wil niet al te wantrouwend doen, maar ik zal wel iets verkeerd doen. Of gewoon mijn tijd rustig afwachten? En wat het daten betreft, ook dit heb ik gedaan maar is lang niet altijd vrijblijvend hoor. Af en toe moet je sterk in je schoenen staan om claimgedrag te vermijden. Waarom die haast dan toch? Wat het waard is, kan toch nog wel wachten? Ligt het daar misschien aan dat ik na ruime tijd gescheiden ben, nog steeds alleen ben? Wat doe ik verkeerd, of moet ik meer geduld hebben? Hoe je het ook wendt of keert, alleenzijn is niet altijd leuk. Smiley die vol vragen zit Hoe mooi je leven er ook momenteel uitziet, SAMEN is altijd veel leuker. Nou ja, mocht het ooit nog lukken, dan zal ik dit zeker vermelden op deze site. Ik heb mijn hart weer even gelucht haha. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WOLKJE097 (63)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 januari 2015, 09:37
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ROTTERDAM955 schreef:
Veel te vroeg wakker en we moeten zo weg Huilende smiley, smiley in tranen

Knipoog smiley Ik ben net wakker en moet vanavond werken tot 23.00 uur, want ik werk in de thuiszorg. Mss ga ik nog even op fiets naar de stad, want moet eigenlijk wel wat kleren weer erbij hebben. En... geloof het of niet: ik houd niet van winkelen, maar ja, soms MOET je wel he? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van WOLKJE097
Pagina 1 van 1