ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3343 3344 3345 3346 3347 3348 3349 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 15:32

YELNIN491 schreef:
tandartsbezoek: wortelkanaal behandeling en zenuwkanaalbehandeling, met dank aan mijn vorige tandarts die de boel verprutst had, zit nu met een giga zere bovenkaak en een ontsteking. Hopen dat de medicijntjes helpen en we het redden tot eind januari. Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Zieke smiley

gevalletje zal wel vallen onder: waar gewerkt wordt vallen spaanders Gefrustreerde smiley

bij een wortelkanaalbehandeling worden de zenuwen toch verwijderd, yelnin?
ik had onlangs drie kanalen tegelijk te behandelen; dat is inderdaad niet zo leuk. sterkte.
(over een week wordt het beter........met een beetje geluk
zorg vooral dat je voldoende pijnstillers in huis hebt......... Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 15:39

Ikke ook effe klagen: heb al drie nachten achtereen niet of nauwelijks geslapen vanwege het hoesten, en daarbij flink koorts en keelpijn. Zo gauw ik plat lig komen de hoestbuien, als ik rechtop loop gaat het aardig.
Als ik me op mijn werk ziek meld ontvang ik geen geld, en met kerst zonder geld zitten is nie fijn, dus ik ga morgenochtend vroeg, volgestopt met pijnstillers, toch maar werken.
Zo.....genoeg geklaagd....dat lucht op! Zieke smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 15:40

DANIEL777 schreef:
dan mot je de huisdieren laten zitten waar ze horen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

of de kabels weghalen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 15:55

LEANNE226 schreef:
Ik zit in de ziektewet en ben mezelf helemaal spuugzat Boze smiley Mag van de dok de deur niet uit,tv is waardeloos,rechtop zitten gaat niet eens,laat staan wat doen..........en dit is nog maar de tweede dag..........heeeeeeeele diepe zucht Boze smiley

Kopje koffie dan maar.......

Klaag klaag........

Ach arme meid, kop op de feesdagen staan voor de deur dan ben je weer helemaal beter..... vast en zeker...
Lekker he dat klagen soms mag..
Sterkte ermee Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 15:56

LISA610 schreef:
[/b]Klopt, maar dat weet ze al Knipoog smiley

Zijn we het alweer eens met elkaar Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 16:01

JOLAN931 schreef:
Ik ben het helemaal met je eens Lisa.

Het enige waar ik op wil wijzen is dat je geen egoïst bent als je je eigen partner voor de volle 100% voor jezelf wilt hebben. Dit is niets meer als je absolute recht. DE egoïst is de vreemdganger, en niet diegene die die vreemdganger voor zichzelf wil hebben als zijnde echtgenoot van.

Juist wilde dat anwoorden maar zag dat jij dat al had gedaan.
Waarom zou je een egoist zijn als je de man/ vrouw volledig voor jezelf wilt hebben?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 16:13

ZEELAND736 schreef:
Heb je (officieel) al die tijd dan eigenlijk ook niet kunnen rijden...omdat je je rijbewijs niet had???
Das toch wel erg lang??

Die picknick was geloof ik eind augustus, toen aangifte gedaan dat het weg was.
Vervolgens ben ik naar datzelfde Straßeverkehrsambt gegaan om een nieuwe aan te vragen. Daar bleek dat omdat ik nog een nederlands rijbewijs had, ik eers papieren bij het RDW in nederland aan moest vragen om te bewijzen dat ik een rijbewijs bezit.
Toen ik dat aanvroeg stond er niet bij dat ze een kopie van mn paspoort wilde,dus een week of 7 later kwam de brief terug met de vraag het nogmaals op te sturen met een kopie van mn paspoort. Twee maanden later had ik eindelijk de papieren in huis, en moest toen een nieuwe aan gaan vragen op het gemeentehuis in mijn dorp, en dan kan je het vervolgens bij het Straßeverkehrsambt ophalen, normaal na 4 weken maar bij mij duurde het 6 weken.

Officieel had ik 6 weken geleden met de papieren van de RDW een tijdelijk rijbewijs moeten gaan halen, maar ik reed al zo lang zonder dat ik geen zin had om 2 uur in de rij te gaan staan daarvoor en het risico maar genomen heb.

Dus als je denkt dat nederland bureaucratisch is, t kan nog vele malen erger hoor! En als je ooit in het buitenland gaat wonen: ruil zo snel mogelijk je rijbewijs in voor een rijbewijs uit het land waar je woont, dan had ik namelijk gewoon na 4 weken weer een rijbewijs gehad ipv bijna een half jaar later.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 16:22

Ik vind de antwoorden hier te gemakkelijk. Allemaal in de vorm van: je bent stom als je eraan begint. En natuurlijk heeft iedereen gelijk, de praktijk is echter anders. Vaak zie je dat het niet aan de intelligentie ligt van de persoon, maar veel meer aan andere dingen.
Iedereen heeft hier wel een crisis meegemaakt. Als je dan getroost wordt door een vreemde, kan dat heel gemakkelijk overgaan in verliefdheid. Een hele poos geleden was er in een kerk een vrouw, die wegging bij haar man met zes kinderen. Hij was de voorganger(X) van deze kerk. Toen de leiding van de kerk haar opriep voor een gesprek zei ze: "Ik weet dat ik mijn man, mijn kinderen, mijn roeping en God verlaat. Maar ik doe het toch." Het was duidelijk dat ze besefte wat ze deed. Ze kwam niet over als stom, meer verblind.

Ik denk dat vreemdgaan ingewikkelder is, dan dat men hier zegt. Het is niet goed, het geeft schade, en toch zie je dat het voorkomt in alle lagen van de bevolking en ook bij mensen die in de maatschappij juist bekend staan om hun status en intelligentie.
Het is toch te gek voor woorden, dat een Berlusconi er een hobby van gemaakt had...je kunt over hem vinden wat je wil, maar intelligent is hij wel.
Zelfs de leider van het IMF leek te vallen voor een kamermeisje, op één of andere manier keken we er helemaal niet van op.

Vreemdgaan heeft nl. iets belonends voor zowel de man als de vrouw. Vrouwen zijn nu eenmaal gevoelig voor mannen in een belangrijke positie. En deze man veroveren kan voor hen het hoogste doel zijn. Wel eens afgevraagd waarom de onwijs vette directeur toch de aantrekkelijke secretaresse kon krijgen. Je hebt ook vrouwen die altijd door een man begeerd willen worden. Ze flirt zoveel mogelijk, omdat dat flirten haar bevestigt in haar schoonheid.
Voor mannen is het een bevestiging van zijn manlijkheid. Dat hij nog steeds vrouwen kan veroveren, de jacht en de trofee zijn belangrijk. Zodra hij de trofee veroverd heeft valt de interesse en gaat hij weer op zoek naar een nieuwe prooi.
Vreemdgaan is een relatie zonder verantwoordelijkheid. Je hebt geen gezamenlijke zorg over de kinderen, de rekeningen het huis..het kan een verademing zijn met iemand seks te hebben zonder meteen verantwoordelijk te zijn.
Ik probeer slechts uit te leggen, maar dat wil natuurlijk niet betekenen dat ik het goedkeur.
Tenslotte nog even dit. In Hollywood wordt al sinds jaren de overspelige relatie verheerlijkt. In veel films lijkt deze relatie de volmaakte relatie vol liefde en passie. Misschien is dat idee langzamerhand in onze cultuur doorgedrongen...

(X) voorganger is geen juiste beschrijving van zijn functie, maar een juiste beschrijving zou meteen het kerkgenootschap beschrijven.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 20 december 2011, 16:32
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 16:36

ANNETTE792 schreef:
Die picknick was geloof ik eind augustus, toen aangifte gedaan dat het weg was.
Vervolgens ben ik naar datzelfde Straßeverkehrsambt gegaan om een nieuwe aan te vragen. Daar bleek dat omdat ik nog een nederlands rijbewijs had, ik eers papieren bij het RDW in nederland aan moest vragen om te bewijzen dat ik een rijbewijs bezit.
Toen ik dat aanvroeg stond er niet bij dat ze een kopie van mn paspoort wilde,dus een week of 7 later kwam de brief terug met de vraag het nogmaals op te sturen met een kopie van mn paspoort. Twee maanden later had ik eindelijk de papieren in huis, en moest toen een nieuwe aan gaan vragen op het gemeentehuis in mijn dorp, en dan kan je het vervolgens bij het Straßeverkehrsambt ophalen, normaal na 4 weken maar bij mij duurde het 6 weken.

Officieel had ik 6 weken geleden met de papieren van de RDW een tijdelijk rijbewijs moeten gaan halen, maar ik reed al zo lang zonder dat ik geen zin had om 2 uur in de rij te gaan staan daarvoor en het risico maar genomen heb.

Dus als je denkt dat nederland bureaucratisch is, t kan nog vele malen erger hoor! En als je ooit in het buitenland gaat wonen: ruil zo snel mogelijk je rijbewijs in voor een rijbewijs uit het land waar je woont, dan had ik namelijk gewoon na 4 weken weer een rijbewijs gehad ipv bijna een half jaar later.

Jeempie Annette, t is toch om pissig van te worden zeg! Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 16:37

ZEELAND736 schreef:
Dat ik nu van mijn tuinhuis...een heus chalet wil maken... de lichtjes moeten er nog aan....
Maar ik mis de grote laag sneeuw van vorig jaar!!!!!
Spuit ik de raampjes maar wit...dan lijkt het net echt!!

Romaaaaaanties Zeeland! Jammer dat ik zo ver weg woon, anders kwam ik effe om een hoekie gluren! Super! Verliefde smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 16:39

Iemand attendeerde mij erop dat mijn woonplaats genoemd werd in het avondjournaal van acht uur. En idd het topic over gladheid begon ermee...het lijkt nu wel of ik in een heel belangrijke plaats woon...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 20 december 2011, 16:39
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 16:44

CHATULIEM619 schreef:
Iemand attendeerde mij erop dat mijn woonplaats genoemd werd in het avondjournaal van acht uur. En idd het topic over gladheid begon ermee...het lijkt nu wel of ik in een heel belangrijke plaats woon...

En was dat je mooiste moment vandaag Chat? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 16:57

JOLAN931 schreef:
Hahaha, dat klinkt in ieder geval een beetje opstandig Knipoog smiley Ik denk dat ik maar ff een poosje aan je ga denken, misschien helpt dat wel
Ik hoop dat je gauw weer opgeknapt bent zodat je weer aan het werk kunt.
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Hoeveel dagen moet je nog dan? Heb je 't in je rug?

Ach welnee,ik heb een huistuinenkeukengriepje,oren,keel en holtes ontstoken,heb een flinke ontstekingsremmer en een lekker warm huis dus heb niks te klagen,ik vind alleen mezelf zo irritant haha.Ik kan niet kletsen,ik krijg niks door die keel en zwabber op mn benen van de koorts.......en het UWV heeft al 2x gebeld.......gezellig Lachende smiley
Vanavond gaan we nijjoarsrollechies bakken(als de kinderen nog bij hun chagrijnige moeder in de buurt willen komen),dan heb ik iets om handen(ik eet de slagroom wel op Engeltje smiley )

Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 17:03

MARRY942 schreef:

neem draadloos Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 17:11

Vreemdgaan heeft nl. iets belonends voor zowel de man als de vrouw. Vrouwen zijn nu eenmaal gevoelig voor mannen in een belangrijke positie. En deze man veroveren kan voor hen het hoogste doel zijn. Wel eens afgevraagd waarom de onwijs vette directeur toch de aantrekkelijke secretaresse kon krijgen. Je hebt ook vrouwen die altijd door een man begeerd willen worden. Ze flirt zoveel mogelijk, omdat dat flirten haar bevestigt in haar schoonheid.
[quote Chatuliem]

Je zegt eerst zowel de man als de vrouw maar toch ga je alleen verder op de vrouw! Jammer! Wij zouden gevoelig zijn voor een man in een belangrijke functie.... laat mij dat nu helemaal niet boeien!
En dat een directeur een aantrekkelijke secretaresse krijgt? Denk dat meneer de Directeur ze daar vaak op aan neemt tja wordt er dan gezegt het oog wil ook wat Gefrustreerde smiley Daarbij hoe vaak is het niet dat de man op zakenreis gaat en er een mooie dame wordt geregeld om mee te gaan? zogenaamd om de tegenpartij uit te dagen en lekker te maken Boze smiley en niet de dames zoeken een topfunctionaris maar hij zoekt hun
en voor de dames is het vaak ook maar de vraag met wie ze hun pleziertjes hebben.
Jammer dat je dit zo generaliseerd Chat want mijns inziens zijn de mannen net zo slecht zo niet slechter dan de vrouw! Ik zou wel eens willen weten wie er meer vreemd gaat de man of de vrouw.

Laatst aangepast door
ERIKA129
op dinsdag 20 december 2011, 17:12
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 17:15

MARRY942 schreef:

Kabels??
Wat zijn dat tegenwoordig is internet toch draadloos Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 17:22

MARRY942 schreef:
Ik ga vandaag ook es lekker ongezond doen: een broodje hamburger, zelf samengesteld, dus met een dikke klodder mayonaise, gekookt eitje, uienringetjes en een likkie currysaus.
(ja ja.....ik weet het....ik zou afvallen, doe ik morgen weer) Verlegen lachende smiley Knipoog smiley

Als je morgen maar niet hetzelfde zegt. Clown smiley

Vandaag staat er goulashsoep op het menu, lekker makkelijk, lekker simpel, en lekker natuurlijk. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 17:58

ERIKA129 schreef:
je zegt eerst zowel de man als de vrouw maar toch ga je alleen verder op de vrouw! Jammer! Wij zouden gevoelig zijn voor een man in een belangrijke functie.... laat mij dat nu helemaal niet boeien!
En dat een directeur een aantrekkelijke secretaresse krijgt? Denk dat meneer de Directeur ze daar vaak op aan neemt tja wordt er dan gezegt het oog wil ook wat Daarbij hoe vaak is het niet dat de man op zakenreis gaat en er een mooie dame wordt geregeld om mee te gaan? zogenaamd om de tegenpartij uit te dagen en lekker te maken en niet de dames zoeken een topfunctionaris maar hij zoekt hun
en voor de dames is het vaak ook maar de vraag met wie ze hun pleziertjes hebben.
Jammer dat je dit zo generaliseerd Chat want mijns inziens zijn de mannen net zo slecht zo niet slechter dan de vrouw! Ik zou wel eens willen weten wie er meer vreemd gaat de man of de vrouw.
Natuurlijk ben ik generaliserend bezig, we zouden immers niet ingaan op persoonlijke situaties. En het is duidelijk dat je niet helemaal gelezen hebt wat ik schreef over mannen.
Om tot een relatie te komen hebben de man en de vrouw verschillende drijfveren. Het belangrijkste voor de man, is dat hij mag voortplanten, zodat zijn geslacht niet uitgestorven raakt, het belangrijkste voor de vrouw is dat ze zoveel mogelijk veiligheid wil creëren voor haar nest.. Waar kun je deze waarborgen vinden? De man is gericht op uiterlijk, de vrouw op veiligheid.En veiligheid vind je bij hogere status en meer rijkdom. Luister goed, dit zijn allemaal onbewuste processen die ervoor zorgen dat we zijn zoals we zijn. Niets menselijk is per slot van rekening ons vreemd.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 18:01

MARRY942 schreef:
En was dat je mooiste moment vandaag Chat? Clown smiley
Voor mij wel ja
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 18:22

Leanne en Marry, veel beterschap gewenst!!
Eet maar veel viezemientjes en hopelijk zijn jullie met de kerst weer beter!!!
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 18:25

MARIO216 schreef:
Geluk dat er nog geen slotje op zit. Sinds vanmorgen weer problemen moet weer naar Chrome voor een mailtje Kotsende smiley

geen problemen hier, neem dan ook firefox Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 18:27

Allemaal een vrolijk Pasen gewenst...
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 18:51

CHATULIEM619 schreef:
Natuurlijk ben ik generaliserend bezig, we zouden immers niet ingaan op persoonlijke situaties. En het is duidelijk dat je niet helemaal gelezen hebt wat ik schreef over mannen.
Om tot een relatie te komen hebben de man en de vrouw verschillende drijfveren. Het belangrijkste voor de man, is dat hij mag voortplanten, zodat zijn geslacht niet uitgestorven raakt, het belangrijkste voor de vrouw is dat ze zoveel mogelijk veiligheid wil creëren voor haar nest.. Waar kun je deze waarborgen vinden? De man is gericht op uiterlijk, de vrouw op veiligheid.En veiligheid vind je bij hogere status en meer rijkdom. Luister goed, dit zijn allemaal onbewuste processen die ervoor zorgen dat we zijn zoals we zijn. Niets menselijk is per slot van rekening ons vreemd.

oke dank u deze is een stuk duidelijker Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 18:52

COOTJE711 schreef:

Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 18:56

COOTJE711 schreef:

jij ook coot Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 19:00

HANNAH810 schreef:
bij een wortelkanaalbehandeling worden de zenuwen toch verwijderd, yelnin?
ik had onlangs drie kanalen tegelijk te behandelen; dat is inderdaad niet zo leuk. sterkte.
(over een week wordt het beter........met een beetje geluk
zorg vooral dat je voldoende pijnstillers in huis hebt......... Knipoog smiley )

welnee, gewoon spoelen met jonge jenever en daarna doorslikken.
ongeveer 2x per uur, de hele dag door Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 19:09

HARALD940 schreef:

Vandaag staat er goulashsoep op het menu, lekker makkelijk, lekker simpel, en lekker natuurlijk. Lachende smiley met blinkend witte tanden

met of zonder regenworm, harald? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA515

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 19:10

GRACE585 schreef:

fijne kerstdagen en een goed 2012

[cHeyolor=green][/color]

Hey Grace, wat een prachtig plaatje!!
Wens jouw ook hele goede en gezegende Kerstdagen!!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA515

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 19:16

Wens iedereen die dit leest een zéér Gezegende Kerst!

Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley

Hartelijke groet, Anna 515
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 19:38

HARALD940 schreef:

k zou nie durreve Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3343 3344 3345 3346 3347 3348 3349 ... 6194 Volgende
Pagina 3346 van 6194