| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 20:18
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | dat poesje is toch een kleintje? anders had er wel volwassen tijger gestaan  |
t was een kitten van een week of 4 die niet zonder zijn moeder kon en een flinke wond had die gehecht moest worden....dump maar in een doosie in het bos...dan hoef je geen dierenartskosten te betalen.... (ik mag nie haten mag nie haten mag nie haten mag nie haten...maar een beetje doe ik het toch!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 20:22
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Zoals ik eerder deze week in de chatroom schreef heeft Duitsland op vele gebieden een zelfde systeem als in België. Men kan wel lachen wel met de Belgen, en zo voor de gek houden, maar ze hebben één van de beste sociale voorzieningen ter wereld. Wij betalen 54 euro voor de ziekteverzekering. Oja, 54 euro per jaar. Ja, natuurlijk hebben we niet hetzelfde voorzieningssysteem als in Nederland. De vraag is wel of dat voorzieningssysteem echt wel zo goed is als gepromoot wordt op tv en andere media.
Ik wil niet voorbij gaan aan de essentie van je bijdrage, Annette, en ik hoop dat je zoontje vlug herstelt. |
T is misschien een schrale troost Annette....maar ik heb begrepen dat een groot deel van nederland plat ligt...ik ben gaan werken...met een strip vol pijnstillers heb ik het volbracht....maar weet dat hier half gouda plat ligt....hoesten, benauwd.....ik heb nu 4 nachten niet geslapen...ik ga ook aftakelen...morgen misschien toch maar effe naar de dok....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 20:23
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Volgens een eerder bericht van je, zou je je gebedspunten doorMAILEN... nou ga je ze toch hier op forum zetten  |
Klopt pietje....zo was mijn bedoeling...maar er werd niet op gereageerd dus probeer ik het maar zo he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 20:24
|
|
|
|
| HARALD940 schreef: | | Ik ben het met je eens dat moslims het accent op maagdelijkheid dwingend nemen, maar dit geld voor de vrouwen, niet voor de mannen. Je kunt ervan uitgaan dat het gros van de moslim mannen niet als maagd het huwlijk ingaan. |
ik heb jarenlang heel intensief contact met een turkse gemeenschap gehad, zelfs n poosje verkering en weet daarom dat maagdelijkheid bij de dames alleen voor de hoofdingang geldt en niet voor de artiesteningang.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 20:25
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | T is misschien een schrale troost Annette....maar ik heb begrepen dat een groot deel van nederland plat ligt...ik ben gaan werken...met een strip vol pijnstillers heb ik het volbracht....maar weet dat hier half gouda plat ligt....hoesten, benauwd.....ik heb nu 4 nachten niet geslapen...ik ga ook aftakelen...morgen misschien toch maar effe naar de dok....  |
jouw dok staakt morgen, net zoals bijna alle dokkies in holland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 20:25
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | ik heb jarenlang heel intensief contact met een turkse gemeenschap gehad, zelfs n poosje verkering en weet daarom dat maagdelijkheid bij de dames alleen voor de hoofdingang geldt en niet voor de artiesteningang. |
hihi...nogal plastisch uitgedrukt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 20:27
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | jouw dok staakt morgen, net zoals bijna alle dokkies in holland  |
Fout geantwoord Pietje...mijn zwager is dok...hihi...en die gaat me wel beter proberen te maken hoor! Anders krijgtie geen eten met kerst...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Klopt pietje....zo was mijn bedoeling...maar er werd niet op gereageerd dus probeer ik het maar zo he?  |
heeft Herman jou geblokkeerd?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | T is misschien een schrale troost Annette....maar ik heb begrepen dat een groot deel van nederland plat ligt...ik ben gaan werken...met een strip vol pijnstillers heb ik het volbracht....maar weet dat hier half gouda plat ligt....hoesten, benauwd.....ik heb nu 4 nachten niet geslapen...ik ga ook aftakelen...morgen misschien toch maar effe naar de dok....  |
Hier ook hoor, en wij zijn ook allemaal al een keer ziek geweest. Mn dochter heeft vorige week het halve huis ondergespuugd, ik was eind vorige week zo beroerd dat ik niet eens rechtop kon zitten en zaterdag was mn zoontje dus ziek. Leek beter, maar bleek vandaag dus in alle hevigheid teruggekomen te zijn. Hij ligt nu gelukkig heerlijk rustig te slapen na 3 verschillende soorten medicijnen. We bellen alle afspraken voor de komende 2 dagen maar af en laten de kerstvakantie maar 2 dagen eerder beginnen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 20:28
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Fout geantwoord Pietje...mijn zwager is dok...hihi...en die gaat me wel beter proberen te maken hoor! Anders krijgtie geen eten met kerst...  |
ik dacht dat jij dakloze cm-ers met kerst uit ging nodigen??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 20:29
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | heeft Herman jou geblokkeerd????? |
Niet dat ik weet Pietje...maar ik heb vriendelijk op het forum gevraagd aan wie ik mijn gebedspunten door moest geven omdat ik morgenavond zelf verhinderd ben ( bij leven en welzijn, dat staat nu op wankele schroeven) De tijd zal het leren....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 20:31
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik dacht dat jij dakloze cm-ers met kerst uit ging nodigen??  |
Volgens mij wordt het tijd dat jij es effe langs Pearle gaat Pietje... Ten eerste is hier geen mens dakloos... Ten tweede komen er wel een paar eh....mensen die alleen zijn Ten derde is dat niet met kerst, maar oudejaarsavond.... Zo genoeg geinformeerd? Stuur ons dan maar effe een flessie ouzo op... Champagne is voor ons te duur....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 20:41
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | | Allemaal een vrolijk Pasen gewenst... |
en een zonnig Pinksteren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 20:48
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ik wel, sliep even later gewoon weer verder hij niet, zun klus kwam niet af  |
ja...ja... dat moet ik geloven.... je sliep vast wer lekker...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 20:51
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | totdat de dag aanbreekt en de morgenster opgaat in uw hart.
Dat is wat ik bedoelde |
de morgenster gaat niet op in je hart maar Jezus ìs de Morgenster
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 20:54
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Volgens een consumententest was de snert uit blik van de Lidl de beste en de beste rookworst kwam uit de C1000. Ik kan me best voorstellen dat zelf snert maken wel het lekkerste is maar het is wel bewerkelijk. Soep is overigens met weinig moeite goed te maken. Voedsel met een korte bereidingstijd is niet noodzakelijkerwijs slechter of minder smakelijk. Een uitsmijter met een goede hoeveelheid aangemaakte sla en volkorenbrood is helemaal niet slecht voor je.
Thomas | lekkere verse snert gegeten.... van m'n moesje meegekregen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 21:43
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | | de morgenster gaat niet op in je hart maar Jezus ìs de Morgenster |
Hallo Cootje. Maar is dat dan niet de Heilige Geest die in je woont als de Morgenster?? Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IKKE427
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 22:12
|
|
|
|
|
May the love of the Lord be with you, now and forever!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IKKE427
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 22:12
|
|
|
|
|
May the love of the Lord be with you, now and forever!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 22:15
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Voor de liefhebbers om lekker slap te kunnen mauwen tegen elkaar, die te kort hebben aan het offtopic topic bla bla bla.
Zodat ik, en met mij nog een paar anderen niet eerst 5 pagina's moeten scrollen voordat er een reactie geplaatst kan worden
Heel veel succes in het vinden van niet diepzinnige onderwerpen, slowchatten etc.
(maar dat zal vast wel lukken denk ik ) |
slowchatten...net zo iets als langzaam schrijven?? Ik wil een witte kerst......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 22:16
|
|
|
|
ik wil graag een witte kerst, maar of dat gaat lukken weet ik niet..... I'm dreaming of a white christmas......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 22:19
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Paar hennepplantjes achtergehouden leanne?  |
Valt ut op?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 22:25
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | ik heb jarenlang heel intensief contact met een turkse gemeenschap gehad, zelfs n poosje verkering en weet daarom dat maagdelijkheid bij de dames alleen voor de hoofdingang geldt en niet voor de artiesteningang. |
Ze kunnen in elk geval nog stellen maagd te zijn, toch??
Maar dit brengt wel het dwingende karakter van het mannelijke in de islam naar voren, vrouwen worden gedwongen maagd te blijven, dit dwingt ze dus bij seks voor het huwelijk om voor de artiesteningang te kiezen. Terwijl de man doet waar hij zin in heeft (even plat gezegd).
Maar doen ze dit niet, of worden ze verkracht, dan hebben ze een groter probleem, vooral wanneer ze zich nog in het midden-oosten bevinden. Op dit punt gaat God er toch wat humaner mee om.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 22:26
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | ik wil graag een witte kerst, maar of dat gaat lukken weet ik niet..... I'm dreaming of a white christmas...... |
en ook graag bruisende romantische kerstdagen  het blijft lekker droog binnen
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op woensdag 21 december 2011, 22:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 22:29
|
|
|
|
Ik wens iedereen het zelfde als ze mij toewensen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 22:32
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | ja...ja... dat moet ik geloven.... je sliep vast wer lekker... |
Yep met me kater
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 22:47
|
|
|
|
"Gebed is overgave" Waaw, een krachtig getuigenis van een levend biddend geloof.
Met dank aan MAR907 http://www.youtube.com/user/Yeshalem777#p/f/1/JCt_yJEkNb0
Hartelijk, herman
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op donderdag 22 december 2011, 07:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 23:07
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | | Ok, helder dat dit zo in dat artikel staat. Maar is dat dan ook meteen de waarheid? Of is het een interpretatie van iemand, die ook weer te weerleggen is? Ik zoek nog steeds verder naar hoe het nu zit met die zeven geesten van God waarover wordt gesproken in Openbaring... |
Lees eens verder Openbaringen door, elke keer als de 24 oudsten van hun tronen komen om voor God te knielen, doen de 7 geesten dat niet, als de 7 geesten niet onderdeel waren van God dan zouden zij ook geknield hebben voor God zoals de 24 oudsten dat ook elke keer deden. Maar Johannes heeft het er totaal niet over dat als de 24 oudsten voor God knielen dat de 7 geesten dat ook doen, dat zou je wel verwachten als ze geen onderdeel van God zouden zijn, en Johannes had dat dan ook als zodanig gezien in zijn visioenen en opgeschreven. Bv. Op 4:10, 5:14, 6:16
Maar waarom dan 7 geesten? Ik denk zelf om de volheid van God aan te geven. God laat zich de hele bijbel omgeven door het getal 7 als volheid, dan passen 7 geesten om Zijn volheid aan te geven daar uitstekend bij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 23:18
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Grace, laat dat maskertje van onwetenheid nou es vallen en kijk verder als je neusie lang is he.....er is zoveel dierenleed alleen al hier in nederland, laatstaan elders in de wereld. (enneh....ik dacht dat jij ook hondjes had?) Wij hebben tot taak Grace, om de schepping te onderhouden. En ik zat inderdaad krap toen ik werkloos was zonder inkomen Grace...maar ik werk nu weer 5 dagen per week...helaas nog niet fulltime, en dit is één van de eerste giften die ik (weer) kan doen...ben dr hartstikke blij mee! AMEN |
Als je nog meer giften wil doen????? Strijk nog maar eens over je hart, visser kan nog wel wat gebruiken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 23:23
|
|
|
|
http://youtu.be/H5lJ8ABbar4
Iedereen hele gezegende feestdagen en een voorspoedig 2012 toegewenst!
|
|
| Naar boven |
|
|