ChristianMatch

Forum

mooie, bijzondere uitspraken
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3352 3353 3354 3355 3356 3357 3358 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LOVEJEZUS310

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 16:57

MOMO697 schreef:
Het Evangelie is te simpel voor hen die zoeken naar meeslepende woorden van menselijke wijsheid en te mooi om waar te zijn voor hen die er liever voor werken ipv te ontvangen hetgeen niemand van ons verdient!

Klaas van Denderen

Zijn naam JHWH al wat is is in hem geborgen

The Names of God

http://www.youtube.com/watch?v=0Ew919h2BcM&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:04

LEANNE226 schreef:
Ik had maar 1 eis.......EENTJE maar!Ik wilde een kerel met een rode motor Kwijlende smiley maar ik kreeg er eentje met een..........solex Zieke smiley

Conclusie:vraag om iets jongs en snels en je krijgt ouwe afgeragde meuk........

Wijze les van leanne Engeltje smiley

en bevalt die afgeragde meuk een beetje?
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:07

[quote=RIVIER124]Ja het irriteert, dat mensen in de bijstand met kinderen van 18 jaar, het geen wat het kind verdient, word geminderd op de uitkering.
quote]

k Weet er alles van.
Meen je aanspraak te kunnen maken op bijzondere bijstand voor de reiskosten van je kind ...
wat trouwens nog maar 17 is
Moet je kosten maken om alle papieren aan te leveren....
Is de conclusie dat je het niet krijgt omdat het al betaald is. Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Ja en? Achteraf aanspraak maken kan dus niet?
En maar op de site zetten dat je ergens "recht op zou hebben"

Laatst aangepast door
MOMO697
op donderdag 22 december 2011, 17:08
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:09

MOMO697 schreef:
en bevalt die afgeragde meuk een beetje?

De meuk is ingeruild maar de eigenaar bevalt 100% dus die houd ik Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:12

Dit is een ander onderwerp dan je mooiste moment van vandaag ...
Soms kun je enorm dankbaar voor iets zijn

Zo ben ik enorm dankbaar voor alle lieve mensen die iets gedeeld hebben van hun eigen overvloed.
En heb ik vanuit die dankbaarheid ook zelf weer gedeeld.
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:14

LEANNE226 schreef:
De meuk is ingeruild maar de eigenaar bevalt 100% dus die houd ik Coole smiley met zonnebril

ooooooh ik dacht je met het één ook het ander bedoelde Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:15

MOMO697 schreef:
ooooooh ik dacht je met het één ook het ander bedoelde Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Tsssssss Momo,tis een Drent,die vallen toch altijd onder de noemer "grandioos,ongekend,niet te meten"?

jij mag niet reageren Frank Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:23

MARIO216 schreef:
Geluk dat er nog geen slotje op zit. Sinds vanmorgen weer problemen moet weer naar Chrome voor een mailtje Kotsende smiley

En nog steeds... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:24

LEANNE226 schreef:
Gewoon..........verse spinazie,gekookte aardappelen en een slavink.......ik had weinig inspiratie......

Maakt toch niet uit????
Als je blij kan zijn met simpel en gewoon is het toch heerlijk???
Hier ligt een stukkie verse worst...peultjes enworteltjes...en ook gewone simpele gekookte aardappels....ook dat is simpel...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:30

Dank je Billy....

Vanmorgen met de post...en wil ik die jullie niet onthouden....

LICHT....

Laten we ons warmen aan het licht.
Laten we elkaar aansteken met die warmte.
Laat de vlam van de hoop in ons opgloeien
Laat het vuur in de korte lontjes uitdoven.
En laat er een golf van warmte door de wereld gaan.

Die bewaar ik...misschien voor hopelijk een ander jaar!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:38

Ik kan me nog herinneren dat er jaren zijn geweest dat ik niets had met al die gekleurde kaarten....en al die heftige wensen...
Een Gelukkig Nieuwjaar...???
Ik voelde me helemaal niet gelukkig....
Prettige Feestdagen...???
Wat was er prettig aan???

Toch hoorde ik dat van meer mensen....
Je zult je man...vrouw of kind verloren hebben...en dan Kerst en Oud en Nieuw vieren??? Wat is er te vieren....als je zoveel verdriet hebt...
Ik kon daar wel inkomen...
Vandaag precies 2 jaar geleden...kwam ik hier wonen...en over 3 dagen zou het kerst zijn...Gescheiden....na zoveel jaar van twijfels....(en nog)
Toch veel verdriet en zijn we gewoon samen geweest...heel stilletjes ...mijn dochter en ik..

Ik kreeg jaren geleden een kaart en daar stond een wens op die ik nooit zal vergeten en die ikzelf ook ben gaan gebruiken....

Soms heeft een vogel sterke vleugels nodig om te landen op een zwakke tak.....

Ik wens jouw(jullie) sterke vleugels voor die zwakke tak in het nieuwe jaar!!!!!

Ik blijf hem mooi vinden en gebruiken...
Voor mensen die nog steeds niets hebben met...""prettig"" en ""gelukkig""
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:41

verwijderd

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 22 december 2011, 23:18
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:44

LEANNE226 schreef:
Gewoon..........verse spinazie,gekookte aardappelen en een slavink.......ik had weinig inspiratie......
Heb nog kikkers tussen de spinazie gezien? Met spinazie à la creme krijg je die er doorheen..Eet smakelijk..
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:47

RIVIER124 schreef:
Ja het irriteert, dat mensen in de bijstand met kinderen van 18 jaar, het geen wat het kind verdient, word geminderd op de uitkering.
kleinvb, je hebt 50 per week omvan te eten, je kind verdient 800 euro, dus alles moet hetkind afstaan,want jewordgekort op je uitkering 800 euro, maar eerst kon jeje werkend kind haar eigen ziektekosten,zakgeld etc. laten betalen,numoetjij je kind watgeven,anders red je kind hetniet. wat blijft er nog over van die 200 per maand om te eten? dus beter gaat je kind op zichzelf,maar ruimte omdaarvoor te sparen voor je kind is erniet, dus dat word niet makkelijk.
allemaal om mensen aan het werk te krijgen, maarmen vergeet de groep die inde bijstand zit enniet kan werken, diegroep is er ook en zitin debijstand,niet ineenziektewet.Of de mensen die geen baan kunnen vinden.
dus kinderen gaan eerder uit huis bij sommigge, de overheid schiet daar financieel nietveelmee op, wel word het de bijstandsmensen effe nogmoeilijker gemaakt. enzo trappenwe sommigge gezinnen richting armoede heen.
en de meeste nederlanders levenvrolijkverder, niet zo bewust dat ze zelfook in zon positie kunnen komen.denken er geen armoe isinnederland, richting armoe komter meer,nu bijminderheden, nog effe een kridietcrisses en misschiendan bij de middenstander,misschiendatmensen dan meer nadenken,warop te stemmen.
het is nu een kleine groep die hiermee te maken krijgt, dus je zult die groep niet gauw horen, ze zallen het ookniet gauw durven, want vaaknog worden mensen in de bijstand gezien als profiteurs, misschien dat we af en toe verhalen lezen,van alleenstaande moeders diezichmoeten verantwoorden tegenover hun kinderen waromze die lekkere koek voor hun zelf hebben gekocht.
voor mezelf red ikmewelmet mekids, maar maakmezorgen om sommigge gezinnen.
gezinnen metmeoilijke pubers dienu hunouders moeten onderhoudentot ze op zich zelf kunnen.
en danlees ik hetnieuws,over een lamp die gevallen is indekamer..... en denk ik goh wat erg Knipoog smiley ikhoop dat dekamer ledener geentrauma aan hebben over gehouden. en mocht het toch, dan gaanzetoch nade ggzvoor begeleiding,hun kunnen120 eigen bijdrage permaand wel ophoesten, of mensen die inde bijstand dat wel allemaalkunnenis een ander verhaal. maakt deze overheid zich niet druk om, dan moetenze ook maar gaan werken.
zo dat lucht op om mijn mening in hetopenbaar neer te zetten. zijde vrouw die ooit bv in1 jaar 30.000 belasting betaalde en nu dooromstandigheden, wat belastingterug pakt omte overleven met nu nog 7 inwonende kids en binnen kortmaar 4. zoalsmeerder gezinnen inde bijstand uitelkaar verder gaan.
Sorry, maar ik vind deze regeling terecht. Als je drie kinderen hebt die naast jou een uitkering hebben, hebben jullie samen een modaal inkomen. Dat kan niet de bedoeling zijn van een uitkering, toch?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:48

MOMO697 schreef:
Dit is een ander onderwerp dan je mooiste moment van vandaag ...
Soms kun je enorm dankbaar voor iets zijn

Zo ben ik enorm dankbaar voor alle lieve mensen die iets gedeeld hebben van hun eigen overvloed.
En heb ik vanuit die dankbaarheid ook zelf weer gedeeld.
Kerstpakket gekregen?
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:48

FRANKT627 schreef:
sinds 15 oktober geloof ik niet meer in vrouwen... Woedende smiley

je hoeft er niet in te geloven om er lol mee te kunnen hebben Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:55

FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley eet je restjes van euh...sletjes???

gisteravond wel, vandaag mogen annet dr kindjes de restjes opeten en krijg ik iets dat wel lekker is...

en ja frank, ik loop niet weg voor een sletje, maar na gisteravond wel voor hun slierten Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INKTVIS960

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:56

Omdat het bijna kerstfeest is schrijf ik :

De wijzen.............en Leanne,........ komen uit het oosten.

Tevens wens ik iedereen ( ook die uit het westen komen ) fijne dagen toe.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:58

Ik vroeg me af wat nu eigenlijk een morgenster is. We spreken er vrij gemakkelijk over, maar wat betekent het eigenlijk. Ik vond een leuk stukje hierover op het internet:
schreef:
Om goed te kunnen begrijpen wat er bedoeld wordt met de morgenster kunnen we het beste een zeereisje maken op een van oceanen, ver uit de kust. Daar is het tenminste vlak voordat de ochtendschemering begint nog roetdonker.

Een planeet wordt morgenster genoemd als hij eerder boven de horizon verschijnt dan de zon. De helderste planeet die hiervoor in aanmerking komt is Venus. Deze is een deel van het jaar morgenster.

De morgenster en de kompasfout.

Voor elke plaats op aarde is met enige tabellen eenvoudig te berekenen hoe laat en precies in welke richting Venus boven de horizon verschijnt. Dit is erg handig want als je dan op dat moment een peiling neemt van de opkomende Venus, weet je exact de afwijking van het kompas. Deze fout van het kompas moet indien mogelijk elk paar uur gecontroleerd worden, zodat je zeker weet dat het schip de goede koers vaart.

De opkomst van de morgenster.

Als Venus opkomt schittert ze op een fantastische manier. Dit komt door de prismawerking van de dampkring. Bij de lange weg van het licht door de dampkring langs het aardoppervlak wordt het licht telkens gebroken als in een prisma. Het gevolg is dat we niet de hele tijd wit licht waarnemen, maar dat we alle kleuren van de regenboog te zien kunnen krijgen. Voorwaarde voor deze prismawerking is dat de morgenster zo dicht mogelijk bij de horizon zichtbaar wordt en daarvoor moet het weer een heldere, lichtsterke ster of planeet zijn.

Eigenlijk komt alleen Venus voor deze eigenschappen in aanmerking. Tevens moet de verschijning van de planeet boven de horizon of kim liggen voor de schemering of dageraad begint, anders wordt het al licht boven de kim en zal de opkomende planeet niet kunnen schitteren om alle kleuren van de regenboog te laten zien.

Het tijdstip van opkomst.

Dan heb je het tijdstip berekend waarop Venus moet verschijnen, je tuurt naar het oosten op die tijd, je verwacht hem elk ogenblik, maar dan duurt het toch nog even. Plotseling is Venus er, soms heel dicht bij de kim, dan weer iets verder er van af. Dus zelfs al weet je dat Venus moet opkomen dan duurt het toch nog even voor je hem werkelijk ziet. En verrast zie je dan hoe heerlijk die morgenster schittert.

De blinkende Morgenster.

In Openbaring hoofdstuk 22 vers 16 en 17 lezen we: "Ik ben de wortel en het geslacht van David, de blinkende morgenster. En de Geest en de bruid zeggen: Kom!"

De Here Jezus is voor de volken en Israel de wortel en het geslacht van David. Zij verwachten de Messias, Die heersen zal als Koning op aarde. Dit kunnen we lezen in Jesaja hoofdstuk 11. Daar wordt een beschrijving gegeven van het duizendjarig vrederijk.

De Gemeente van Christus verwacht niet Iemand die gaat heersen en alle dingen zal besturen, nee de Gemeente, de bruid, verwacht haar Bruidegom. Voor haar noemt de Here Jezus zich: De blinkende Morgenster.

Nu kunnen we diverse parallellen trekken tussen de blinkende morgenster, zoals boven omschreven en de komst van de Here Jezus voor de gelovigen, Zijn Gemeente.

Zijn schitterende, plotselinge komst.

Het schitteren in alle kleuren doet ons denken aan de veelkleurige wijsheid van de Heer, maar ook aan zijn schitterende verschijning, zoals Johannes Hem ziet in Openbaring hoofdstuk 1.

Tevens vertellen de tekenen van de tijd ons steeds duidelijker dat de Here Jezus elk moment kan komen om de gelovigen op te halen en zo altijd bij Hem te mogen zijn, maar wanneer dat weet niemand dan God de Vader alleen. Ja, we mogen de Here Jezus elk moment verwachten, maar zijn komst zal toch zeer plotseling zijn.

Het tijdstip.

Kunnen we toch iets meer weten over het tijdstip? We zagen dat Venus ver genoeg voor zonsopkomst, zelfs nog voor de dageraad moest opkomen om heerlijk te kunnen schitteren. Zo zal de Here Jezus komen om zijn bruid van de aarde op te halen, als het om ons heen roet donkere nacht is. Hoe meer de wereld wegzakt in zondige, verderfelijke handelingen, dus hoe donkerder het geestelijk gezien op aarde wordt, des te dichterbij is Zijn komst.

De dageraad.

We zagen dat de blinkende morgenster verschijnt voordat de dageraad aanbreekt. Als we nu in de bijbel lezen wat er gebeurt in de dageraad, of bij het aanbreken er van, dan kunnen we daarmee weer een andere parallel ontdekken.

In Genesis hoofdstuk 19 vers 15 en verder, lezen we dat Lot uit Sodom wordt weggehaald tijdens de dageraad, daarna volgt het oordeel over Sodom.

In Jozua hoofdstuk 6 vers 15 lezen we dat de Israelieten zeven maal om Jericho gaan trekken nadat de dageraad is begonnen. Daarna storten de muren van Jericho in en wordt iedereen gedood.

In Jona hoofdstuk 4 vers 7 lezen we dat God bij het begin van de dageraad een worm beschikt, die de wonderboom steekt waardoor deze verdort.

Bij het aanbreken van de dageraad wordt dus door God een begin gemaakt aan het oordeel dat volgt.

Laten we dit goed tot ons doordringen, dan betekent de naam blinkende Morgenster, dat de Here Jezus komt voor de gelovigen voordat de dageraad aanbreekt en wel voordat Gods oordelen, zoals in Openbaring beschreven, over deze wereld worden uitgestort.

Het betekent dus dat de gelovigen van de aarde worden weggenomen voordat de tijd van de grote verdrukking begint.

Niet op de horizon.

We zagen dat Venus niet op de kim zichtbaar werd, maar altijd iets erboven.

We lezen dan ook in de eerste brief aan de Tessalonicenzen hoofdstuk 4 ver 15 en verder dat we de Heer tegemoet zullen gaan in de lucht. En zo zullen we altijd met de Here wezen.

Het is een ontmoeting in de lucht en daarna gaan we samen naar het vaderhuis met de vele woningen in de hemel.

Het lichtschijnsel.

Als Venus net boven de kim zichtbaar wordt, werpt zijn lichtschijnsel een smalle, heldere, zilverachtige lichtbaan over het water. In deze lichtbaan is de zee prachtig te zien, zelfs zeevogels zijn nu in deze lichtbaan waar te nemen. Buiten deze lichtbaan is het echter aarde -donker en de zee nagenoeg onzichtbaar.

Is dat ook niet zo bij onze blinkende Morgenster?

Als we naar de Here Jezus kijken, Hem met verlangen verwachten, dan zien we duidelijk het rechte, smalle pad dat naar Hem toe leidt.

Gaan we echter op andere sterren, medegelovigen letten, of wat nog erger is, ons op de wereld en alles wat daar gebeurt concentreren, dan zien we niet de blinkende Morgenster en dus ook niet het heldere verlichte pad dat naar Hem wijst.

Daarom roept Petrus ons op in de tweede brief van Petrus hoofdstuk 1 vers 19 om de morgenster op te laten gaan in ons hart, immers dan is dat de blinkende morgenster. Dan is ons hart vervuld van de Here Jezus en de verwachting van Zijn komst. Petrus roept ons dus op om met verlangen uit te blijven kijken naar de komst van de Heer door op de profetieen uit de bijbel te letten, zodat we licht op ons pad mogen hebben.

De fout van het kompas.

Zelfs met een kleine fout van het kompas, waarmee geen rekening wordt gehouden, zal men bij een zeereis over een oceaan nooit op de juiste bestemming komen. Veel schepen zijn daardoor op vreemde plaatsen gestrand.

Er zijn veel dingen die de aandacht van gelovigen opeisen. Wat is het dan geweldig dat we steeds weer naar onze Heer en Heiland mogen zien, Hem werkelijk mogen verwachten, om daardoor bewaard te blijven van schipbreuk van ons geloofsleven en dat van de geloofsgemeenschap waarin we mogen zijn.

Kleine sterren.

Heel kleine sterren zijn met het blote oog vaak niet te zien, maar als het werkelijk roetdonker is dan worden zelfs die zwakke sterren zichtbaar. Vlak voor de dageraad aanbreekt is het op zijn donkerst en dan is de grootste hoeveelheid sterren met het blote oog te zien. Daarom moesten we ook midden op de oceaan gaan kijken, zodat geen lichtschijnsel van steden dit verhindert.

Stel nu dat je een brandende kaars zet in een hel verlicht vertrek, die kaars zal niet opvallen.

Is de kamer echter donker en ontsteken we de kaars, dan geeft hij een heilzaam licht in heel de kamer.

Dit mag een grote bemoediging voor alle gelovigen zijn, die worden geacht als lichtende sterren te zijn voor hun omgeving. Hoe vaak zijn we niet erg kleine gelovigen? Maar juist nu wordt het steeds donkerder om ons heen, geestelijk gezien, en dus zullen ook de kleinste gelovigen als zodanig zichtbaar worden en licht verspreiden.

Geweldig! Geen stress Christen! Gewoon zijn wie je bent: Een kleine gelovige. Je zal gezien worden, meer en meer.

Spoedig.

Openbaring hoofdstuk 22 vers 17 en 20,

En de Geest en de bruid zeggen: Kom!

Ja, Ik kom spoedig. Amen, kom, Here Jezus!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 18:03

JOSINA022 schreef:
En nog steeds... Boze smiley

Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley grrrrrrrrrrr ik wil mailen!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 18:20

Donderdag 22 december, Psalm 146: 1-4; Zing, mijn ziel.

Loven, prijzen, bezingen – de psalm wil ons aan het musiceren hebben. Er moet gezongen worden! Waarom moet dat? Waarom kun je niet net zo goed gewoon op de gebruikelijke spreektoonhoogte melden dat God goed voor je is? Waarom staat zo eindeloos vaak ik de berijming van de psalm: zing, zing, zing? ‘Zing, mijn ziel, voor God uw Here, zing die u het leven geeft.’ Waarom moet er toch altijd weer in de kerk gezongen worden? Straks is het kerst. Dan zal het ook wel weer raak zijn: kerstzangdiensten, kerkdiensten met oude en nieuwe kerstliederen, kinderenkoren, cantorijen – alles wat zingen kan, komt eraan te pas. Als het maar zingt! Maar waarom toch al dat gezang?
Wie een antwoord wil op die vraag, moet het kerstevangelie lezen. Daarin kom je de engelen tegen. En wat doen ze? Ze prijzen God! ‘Ere zij God in de hoogste hemel en vrede op aarde voor alle mensen die Hij liefheeft.’De hemel boven Efrata’s velden schalt van de lofprijzing, het Gloria in excelsis Deo is er niet van de lucht. Als de hemel op aarde komt, moet er gezongen worden! Ik denk dat je daar het antwoord hebt op de vraag waarom we in de kerk zo veel en zo graag zingen. Hoe stuntelig het ook moge gaan, zingenderwijs is er zo een stukje hemel op aarde. Het loflied doet denken aan de engelen. Maar evengoed aan de lofzang van de priesterkoren in de tempel in Jeruzalem. Op verhoogde toon moet worden gezegd wat op normale toon eigenlijk niet goed te verwoorden is. Het kan wel. Elke zondag proberen predikanten dat te doen. Maar dat lukt nooit echt. Het lukt alleen als je het samen van die ene voorganger overneemt en de woorden op verhoogde toon beaamt. Het lukt alleen – soms een beetje – als je zingt. En daarom:

Zing, mijn ziel, voor God, uw Here,
zing die u het leven geeft.
Zing, mijn ziel, uw God ter ere,
zing voor Hem zolang gij leeft.
Ziel, gij zijt geboren tot
zingen voor den Heer uw God.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 18:21

CHATULIEM619 schreef:
Kerstpakket gekregen?

Sommige mensen kunnen ook DAAR...nog blij mee zijn ja....
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 18:22

ERIKA129 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley grrrrrrrrrrr ik wil mailen!!!!

Even chrome installeren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 18:23

http://www.youtube.com/watch?v=6o8-eLZhrOA&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 18:28

FRANKT627 schreef:
sinds 15 oktober geloof ik niet meer in vrouwen... Woedende smiley

Frank...je moet eens ophouden door ze (de vrouwen) allemaal over 1 kam te scheren....er zitten net zo goed lieve vrouwen die WEL te vertrouwen zijn!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 18:43

CHATULIEM619 schreef:
Ik vroeg me af wat nu eigenlijk een morgenster is. We spreken er vrij gemakkelijk over, maar wat betekent het eigenlijk. Ik vond een leuk stukje hierover op het internet:

Eigenlijks zegt dit stuk: "volg de rechte koers". Anders kom je in een spiraal terecht welke geen einde heeft...... Een hopelose koers.....

Laatst aangepast door
MAR907
op donderdag 22 december 2011, 18:45
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 18:47

MARRY942 schreef:
Mijn slechtste moment vandaag komt straks:
Ik zou naar een supermooie kerstuitvoering gaan....
maarrrrr...ik hoest me eige helemaal de klere, dat kan ik die andere bezoekers niet aandoen, dusseh....bankhangen maar.
(Zet wel een mooi kerst-cd tje op)
Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dat scheelt weer een tientje, misschien wel twee.
Beetje offtopic dus wel. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 19:05

ZEELAND736 schreef:
Frank...je moet eens ophouden door ze (de vrouwen) allemaal over 1 kam te scheren....er zitten net zo goed lieve vrouwen die WEL te vertrouwen zijn!!!

is een vrouw die aangeeft dat ze er, na de eerste ontmoeting al, geen heil in ziet om een relatie met iemand op te bouwen dan niet te vertrouwen??
die vrouw heeft gewoon haar conclusies op tijd getrokken en besloten het contact te stoppen.
in mijn ogen is dat juist eerlijk, vooral tegenover de ander die wellicht wel geinteresseerd was in verdere kennismaking...

en denk maar zo: its better to have loved and lost than never to have loved at all...

dates zullen komen dates zullen gaan, maar cm blijft altijd bestaan Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 19:10

VISSER278 schreef:
Dat scheelt weer een tientje, misschien wel twee.
Beetje offtopic dus wel. Knipoog smiley

t was gratis intree vissertjeVerlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 19:13

ik ga geen kerstpakket ontvangen...met baantjes zo achteraf gebeurt dat niet....maar die dikke knuffel van mijn 80 jarige bazin.....daaaaaaaaaaaaar kan geen kerstpakket tegenop!
Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3352 3353 3354 3355 3356 3357 3358 ... 6194 Volgende
Pagina 3355 van 6194