| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 18:42
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Droevig, dat men niet eens weet wat er met die keeper van AZ gebeurd is..men kijkt dus geen journaal. |
wat is AZ, chatuliem............? wat een keeper is denk ik wel te weten, hoor!!
(goed, he?)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 18:44
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik heb het wel gezien en gehoord. In de eerste journaals deden ze alsof er iets héél ergs was gebeurd. Dan bleek het over een dronken man te gaan die wat trappen van een keeper kreeg. Ondanks het feit dat die keeper werd wel aangevallen overdreef die ballenpakker enorm. Hij kreeg rood maar dat werd nadien ongedaan gemaakt. Dat kan dus allemaal als je ergens een zekere beroemdheid hebt bijeengesprokkeld. Mensen die zich zelf verdedigen tegenover enkele gasten die staan te zwaaien met een wapen, die eerst de boel kort en klein hebben geslagen en dan nog eens de bedoeling hadden om de mensen te beroven, hebben het veel moeilijker om er ongestraft vanaf te komen. |
Wat zou jij doen als je met je werk bezig bent en er komt zo'n halve zool die je van achteren een doodsschop wil geven? Visser, die vond dat Esteban nog best een paar trapjes meer had mogen geven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 18:49
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Het is hier al zo erg dat mijn katten nu al bijna niet meer naar buiten durven Beide dames dus aan de medicatie op natuurlijke basis ze worden niet duf maar worden niet meer zo bang voor het vuurwerk, maar gaf het liever niet  |
Nog een tip Erika, die ik van mijn dierenarts kreeg...als ze erg aan het knallen zijn...zet muziek of tv aan...en flink hard...(het werkt!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 18:53
|
|
|
|
|
Christianity has not been tried and found wanting; it has been found difficult and not tried." - G.K. Chesterton
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 18:54
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Die wijzen waren niet zo verstandig Inktvis, ze waren astrologen... |
En juist zij mochten het teken zien en als een van de eersten bij Jezus komen(als nakomelingen van Abraham) De teksten worden weer flink uit hun verband gerukt...........nu is ineens het kerstverhaal occult
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:01
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Men zou beter die vuurwerk-terroristen binnenhouden. Al dat geknal en die stank. Sommige kliefhamers hebben dan ook nog het lef om zo van die stomme bommetjes naar fietsende mensen te gooien. Zag ik vorig jaar zelf. Een oud echtpaar op de fiets kwam lelijk ten val. Dat knallen, gooien en 'pret-uitlattingen' gebeurt dan allemaal onder het mom dat er een vreugdevol (?) nieuwjaar aankomt. Ja, ja...die toeters die zo graag de buskruit laten knallen en ruiken zou men eens beter een tijdje naar Libanon (is er rustig nu), Irak of Afghanistan sturen. |
Ik ga lekker knallen hoor Alleen oudjaarsdag,eerst kijken bij de carbidbussen(georganiseerd en met vergunning)en 's nachts zelf. Mocht je nu al mensen vuurwerk zien afsteken dan bel je gewoon de politie.
Ik ga niet naar oorlogsgebied(wat een rare nieuwjaarswens )maar wil jullie hele fijne feestdagen toewensen en een geweldig 2012!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:10
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Zullen we daar eens flink op gaan bezuinigen? Dan wat minder bezuinigen in de gezondheidszorg......
Ellende is dat als je dàt in de politiek zegt, het je niet populair maakt, dus ieder houd z'n mondje dicht.....  |
Dan moet je eerst even eerlijk rekenen he... In absolute bedragen zijn de kosten die de staat maakt voor voetbalbeveiliging peanuts vergeleken met de ruim 60 miljard euro die de gezondheidszorg kost. Deze kosten vallen ruimschoots weg tegen de opbrengsten voor de staat aan loonbelasting en btw opbrengsten.
Dus sorry Coot... afschaffen van dat pgb-gefraudeer levert veul meer op en heeft echt zin.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:22
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Dan moet je eerst even eerlijk rekenen he... In absolute bedragen zijn de kosten die de staat maakt voor voetbalbeveiliging peanuts vergeleken met de ruim 60 miljard euro die de gezondheidszorg kost. Deze kosten vallen ruimschoots weg tegen de opbrengsten voor de staat aan loonbelasting en btw opbrengsten.
Dus sorry Coot... afschaffen van dat pgb-gefraudeer levert veul meer op en heeft echt zin. |
Ik ben niet tegen bezuinigen in de gezondheidszorg..... Daar kan zeker ook bezuinigd worden... Vanzelfsprekend kost de gezondheidzorg veel, maar het is ook een niet financieel lonende organisatie. Toch wel een maatschappelijk belang....
Voetbal is een hobby van een gedeelte van de maatschappij....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:23
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | zetpillen noemen ze hier billensnoepjes
 | Houden we erin...geinig.... Moet ze momenteel zelf gebruiken ...maar moet eerlijk zeggen..laat mij maar slikken langs de bovenkant!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:24
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Ik ben niet tegen bezuinigen in de gezondheidszorg..... Daar kan zeker ook bezuinigd worden... Vanzelfsprekend kost de gezondheidzorg veel, maar het is ook een niet financieel lonende organisatie. Toch wel een maatschappelijk belang....
Voetbal is een hobby van een gedeelte van de maatschappij....  |
kerkklokken laten rammelen op onchristelijk vroege uren is ook een hobby van een gedeelte van de maatschappij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:26
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik ben voor!!!!!!!!!!!!!!!! Gelijk starten per 01-01-2012  |
zullen wij maar in de kamer gaan dan???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:27
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | kerkklokken laten rammelen op onchristelijk vroege uren is ook een hobby van een gedeelte van de maatschappij  |
Da's gewoon nostalgie..... 
Maar denk je dat de kosten vergelijkbaar zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:30
|
|
|
|
| PEET760 schreef: | ik lach niet , zie het al helemaal voor me,  |
ik lach ook niet, tip: neem nog een extra bos sleutels voor het geval de betreffende buren net op vakantie zijn als je de sleutels nodig hebt....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:32
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Gelijk heb je Cootje....als die boeren nix deden hadden wij in de supermarkt geen melk en aardappels en groente...dusseh....mee eens!  |
en.... wat te denken van brood, vlees, boter, kaas en eieren??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:33
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | Nog een tip Erika, die ik van mijn dierenarts kreeg...als ze erg aan het knallen zijn...zet muziek of tv aan...en flink hard...(het werkt!) |
nog een tip: knoop een sjaal om zn kop (of hoofdje ) zodat beide oren goed ingepakt zitten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:38
|
|
|
|
Ontzettend dieptepunt van de dag.........stiefdochter die afgelopen nacht naar een schoolfeest mocht belde om te zeggen dat 1 van de meisjes(15 jr) stomdronken was De politie heeft haar van de straat geplukt,de kroegeigenaar(waar ze naar toe gegaan waren) kan voorlopig voor de boete aan het werk en ik hoop dat die meid thuis flink over de knie gaat.....maar haar pappa kon er wel om lachen .........
De schrik zit er bij de meisjes goed in.........mooi zo
Leanne,gaat zweep kopen want al die pubers groeien me boven het hoofd uit......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:39
|
|
|
|
Als het betaalde voetbal gestopt word scheelt het de maatschappij een hoop onkosten in de gezondheidszorg....
Hoe vaak zijn spelers wel niet geblesseerd....
En naar mijn idee krijgen ze ook nog voorkeursbehandeling in het ziekenhuis...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:39
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | nog een tip: knoop een sjaal om zn kop (of hoofdje ) zodat beide oren goed ingepakt zitten  |
Mijn schoonmoeder gaf haar poedel altijd een biertje op oudjaarsdag.......beestje lag urenlang te ronken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:41
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Als het betaalde voetbal gestopt word scheelt het de maatschappij een hoop onkosten in de gezondheidszorg....
En naar mijn idee krijgen ze ook nog voorkeursbehandeling in het ziekenhuis... |
Bejaarden kosten nog veel meer geld........ook mee stoppen?
Het voetbal loopt uit de klauwen,helaas........helaas........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:42
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ontzettend dieptepunt van de dag.........stiefdochter die afgelopen nacht naar een schoolfeest mocht belde om te zeggen dat 1 van de meisjes(15 jr) stomdronken was De politie heeft haar van de straat geplukt,de kroegeigenaar(waar ze naar toe gegaan waren) kan voorlopig voor de boete aan het werk en ik hoop dat die meid thuis flink over de knie gaat.....maar haar pappa kon er wel om lachen .........
Leanne,gaat zweep kopen want al die pubers groeien me boven het hoofd uit...... |
Onderdeurtje ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:43
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | En juist zij mochten het teken zien en als een van de eersten bij Jezus komen(als nakomelingen van Abraham) De teksten worden weer flink uit hun verband gerukt...........nu is ineens het kerstverhaal occult  |
Als je zo kijkt best raar eigenlijk....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:43
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wat zou jij doen als je met je werk bezig bent en er komt zo'n halve zool die je van achteren een doodsschop wil geven? Visser, die vond dat Esteban nog best een paar trapjes meer had mogen geven. |
Hij lag toch bij die eerste trap al op de grond. Moet je nog zo nodig blijven verder trappen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:44
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Onderdeurtje ...  |
Mijn reservedrent(nog eventjes)plaagt mij Heb je niks beters te doen?Trouwen of zo?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:45
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ontzettend dieptepunt van de dag.........stiefdochter die afgelopen nacht naar een schoolfeest mocht belde om te zeggen dat 1 van de meisjes(15 jr) stomdronken was De politie heeft haar van de straat geplukt,de kroegeigenaar(waar ze naar toe gegaan waren) kan voorlopig voor de boete aan het werk en ik hoop dat die meid thuis flink over de knie gaat.....maar haar pappa kon er wel om lachen .........
Leanne,gaat zweep kopen want al die pubers groeien me boven het hoofd uit...... |
Vannacht een jochie van 15 opgenomen die in coma was van de alcohol Jammer dat ik zijn gezicht vanmorgen niet meer gezien hebt, toen hij bijkwam.... Zal zich ongetwijfeld rot geschaamd hebben nu hij een luier om had...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:47
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Als het betaalde voetbal gestopt word scheelt het de maatschappij een hoop onkosten in de gezondheidszorg....
En naar mijn idee krijgen ze ook nog voorkeursbehandeling in het ziekenhuis... |
Dat klopt
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op vrijdag 23 december 2011, 19:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:48
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Vannacht een jochie van 15 opgenomen die in coma was van de alcohol Jammer dat ik zijn gezicht vanmorgen niet meer gezien hebt, toen hij bijkwam.... Zal zich ongetwijfeld rot geschaamd hebben nu hij een luier om had...  |
Goed zo Cootje! Jammer van die hersencellen die hij kapot gezopen heeft.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:48
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Bejaarden kosten nog veel meer geld........ook mee stoppen?
Het voetbal loopt uit de klauwen,helaas........helaas........ |
bejaarden zijn mensen die gewoon nog leven en de meeste werkten harder dan de meeste mensen op dit moment Voetbal is een hobby
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VIJFNUL285
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:49
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Een mens heeft zich dagelijks te bekeren.
Wanneer ben je echt bekeerd? |
Mooi gezegd Mariska, amen. 
Hiermee wil ik niet zeggen dat wat er hier vermeld wordt door een ieder niet juist of onjuist is.
Laatst aangepast door
|
VIJFNUL285
|
op vrijdag 23 december 2011, 19:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:50
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Vannacht een jochie van 15 opgenomen die in coma was van de alcohol Jammer dat ik zijn gezicht vanmorgen niet meer gezien hebt, toen hij bijkwam.... Zal zich ongetwijfeld rot geschaamd hebben nu hij een luier om had...  |
Ach, hoe waren wij, ik bedoel jullie, zelf toen je 15 was?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:52
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | bejaarden zijn mensen die gewoon nog leven en de meeste werkten harder dan de meeste mensen op dit moment Voetbal is een hobby  |
En die hobby-isten krijgen de ene operatie na de andere, anders kennen ze niet hobby-en. Maar een gewone huisvrouw die mag wachten op operaties, of men vind het niet nodig...
|
|
| Naar boven |
|
|