| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:00
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Lijkt er wel op Zeeland.....Als we na Oud en Nieuw niets meer van Chatuliem horen moeten we maar even met de pet rond voor een bloemetje in het ziekenhuis......  |
FRANK....LEES JE NOG EENS EVEN GOED WIE DIT SCHREEF ??? LEES JE EVEN WIE ...JOUW IN HET ZIEKENHUIS ZAG LIGGEN????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:00
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik was even bang dat je weeeeeeeeeeeer "peertjes" zou zeggen
Ik hoef effe geen eten meer.......ik heb genoeg aan de gedachte aan de gourmetlucht van dagen........
Ik ga zo shoppen met zoonlief die zijn eerste kleedgeld uit gaat geven,ik verheug me nu al op zijn blik als hij voor het eerst de prijskaartjes bekijkt  |
Nou , ik moet eerlijk zeggen dat ik best wel weer eens wat zou lusten van de gourmet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:02
|
|
|
|
Gewinkeld met mijn aanstaande echtgenote in Oud Beijerland. Bij Hema, Bristol en Vögele. Tip voor mannen; houden jullie portemonnee maar thuis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:06
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Gewinkeld met mijn aanstaande echtgenote in Oud Beijerland. Bij Hema, Bristol en Vögele. Tip voor mannen; houden jullie portemonnee maar thuis  |
Bedankt voor de tip. Nu je toch zo in love bent en gaat trouwen, mogen onze vrouwen weer buiten komen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:07
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Wat heb jij toch altijd veel voor een ander over Visser.....  |
Ik proef in deze opmerking iets van..........ja, wat is het nou??
Moet je toevallig binnenkort gaan gourmetten met die andere vrouw van de Veluwe, W-tje?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:08
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ow jij vond het dus Kortweg Uitermate Teleurstellend  |
idd, geen vrouwelijk geslachtsdeel meer voor mij...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:11
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ik proef in deze opmerking iets van..........ja, wat is het nou??
Moet je toevallig binnenkort gaan gourmetten met die andere vrouw van de Veluwe, W-tje?  |
Jij bent wel erg stil over je vangst vandaag Visser..... Gelukkig wonen er op de Veluwe meer dan twee vrouwen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:14
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ik proef in deze opmerking iets van..........ja, wat is het nou??
Moet je toevallig binnenkort gaan gourmetten met die andere vrouw van de Veluwe, W-tje?  |
Het zou beter zijn dat die andere vrouw van de Veluwe ook eens arme sloebers uitnodigde...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:16
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Jij bent wel erg stil over je vangst vandaag Visser..... Gelukkig wonen er op de Veluwe meer dan twee vrouwen.....  |
Vangst van vandaag? Ga ik niet over uitwijden want dan gelooft toch niemand mij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:16
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het zou beter zijn dat die andere vrouw van de Veluwe ook eens arme sloebers uitnodigde...  |
De deur staat hier open....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:17
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het zou beter zijn dat die andere vrouw van de Veluwe ook eens arme sloebers uitnodigde...  |
Hebben de heren honger of zo?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:18
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | De deur staat hier open....  |
Wij bedoelde eigenlijk M (A) uit E...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:21
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hebben de heren honger of zo?  |
Ja zeeeeeeekur. Heb nog niet gegeten vanmiddag. Vanavond gourmetten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:21
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wij bedoelde eigenlijk M (A) uit E...  |
Jullie zijn wel lekker aan het slow chatten......met de nadruk op jullie Hopelijk heeft Judith kerstvakantie.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:22
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wij bedoelde eigenlijk M (A) uit E...  |
Frank..... dat Belgisch is voor een Hollander niet te vertalen hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:23
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ja zeeeeeeekur. Heb nog niet gegeten vanmiddag. Vanavond gourmetten?  |
Alleen vanmiddag niet? Het lijkt wel alsof er dagen geen eten naar binnen is gegaan. Maarre...ook in Utrecht nog vlees over hoor, alleen inmiddels wel ingevroren.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 27 december 2011, 16:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:23
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Jullie zijn wel lekker aan het slow chatten......met de nadruk op jullie Hopelijk heeft Judith kerstvakantie.......  |
Sjonge , dit is al de tweede keer dat ik je betrap op Engelse woorden . Echt een mooi moment.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:27
|
|
|
|
Mijn mooiste moment vandaag: dat is nu! Kerstboomverlichting aan, Sfeerlichtjes aan Kaarsjes aan Op de bank, aan beide zijden geflankeerd door een poes En naast me mijn dochter, met een bakkie nootjes en een colaatje... Dit is geluk!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:29
|
|
|
|
Vandaag een ovenschotel, aardappel-anders met ui en bacon, mandarijntje toe
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:30
|
|
|
|
Onverwachts een dagje vrij....lekker gelanterflanterd met mijn dochter, wat boodschapjes gehaald, en verder.....nixxxxxxx lekker lui zijn.... Morgenvroeg weer ertegenaan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:33
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | dus, omdat ik met rotjes gooi, kirjg ik meteen een ongeluk...vreemde redenatie. Als je in het vliegtuig stapt stort je dus neer. Zet de percentages eens naast elkaar neer: zoveel gebruikers van vuurwerk versus zoveel ongelukken. Ik durf te stellen dat het nog niet eens één promille is van het geheel wat in het ziekenhuis belandt en blijvende schade heeft. En statistisch gezien is de kans op een ongeluk met een vliegtuig groter dan met een rotje... |
zuchtttt oeverloze discussie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:37
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Onverwachts een dagje vrij....lekker gelanterflanterd met mijn dochter, wat boodschapjes gehaald, en verder.....nixxxxxxx lekker lui zijn.... vandaag ook al??? Morgenvroeg weer ertegenaan! |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:40
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | zuchtttt oeverloze discussie  |
Ja , zucht nog maar eens. Zolang je maar niet weer gaat zingen.
Maar wel een leuke oeverloze discussie hè?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:41
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | zuchtttt oeverloze discussie  | oordoppies in oogjes dicht weer een ander jaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:42
|
|
|
|
http://youtu.be/glrQXIl_YNs
Perfect love..Darlene Zschech
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op dinsdag 27 december 2011, 16:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:54
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | I envy not in any moods The captive void of noble rage, The linnet born within the cage, That never knew the summer woods:
I envy not the beast that takes His license in the field of time, Unfetter'd by the sense of crime, To whom a conscience never wakes;
Nor, what may count itself as blest, The heart that never plighted troth But stagnates in the weeds of sloth; Nor any want-begotten rest.
I hold it true, whate'er befall; I feel it, when I sorrow most; 'Tis better to have loved and lost Than never to have loved at all.
Leanne,leeft vanuit verlangen,niet vanuit verdriet |
Zó waar, Leanne..en de beste insteek om positief in het leven te staan.
( van wie is dit gedicht? zulk prachtig oud-engels? )
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op dinsdag 27 december 2011, 16:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:01
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Vrouwen overdrijven graag Chatuliem, dat moest je toch weten......  Trouwens , mijn zoon heef tin zijn hele jonge jaren wel eens een ongeluk gehad met een rotje dat hij in een pvc buis af liet gaan.(slechte dingen hebben ze toch altijd van de vaders ) dus die liep met een hand in zijn verband en een mitella om en vond het eignelijk nog wel stoer en jammer dat hij vakantie had want je scoort wel op school natuurlijk....hij was toen een jaar of zeven, acht....Hou me hart vast voor de tweeling over acht jaar..... Dus Zeeland het zit in de genen denk ik....  | ik ken helaas mensen genoeg voor wie angst de leidraad van hun leven geworden is. Ze overdrijven zo, dat er niet mee te leven valt. En als ik hier dan die reacties lees, dan doet me dat hieraan denken.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 27 december 2011, 17:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:38
|
|
|
|
Dankbaar dat mijn migraine van vandaag is weggetrokken. En als tie morgen ook wegblijft en niet terugkomt, nog dankbaarder. Want ik moet ook dingen doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:38
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | 6.30 uur vanochtend hè. En dat terwijl ie vakantie heeft. 7.30 uur in Zoutelande op het strand, verhip... vergeten een hoofdlampje mee te nemen. Kon ik nog een half uur wachten totdat ik wat zag. Zeeuwen , het blijft een raar volk. |
Blij met je zelfkennis scheelt ons het weer te zeggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:39
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | FRANK....LEES JE NOG EENS EVEN GOED WIE DIT SCHREEF ??? LEES JE EVEN WIE ...JOUW IN HET ZIEKENHUIS ZAG LIGGEN???? |
Hai Zeeland!
Ik snap je reactie niet, in het geheel zeg maar.
Heet Chatuliem eigenlijk Frank?
|
|
| Naar boven |
|
|