| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:16
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | bahhh, oliebollen en pindakaas, het nationale 'gerecht' van Nederland... |
Mijn moeder zei altijd...JE MAG NIET BAH...ZEGGEN TEGEN ETEN!!!!
Soms vind je eten niet zo lekker, maar het is nooit bah...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:19
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Mijn moeder zei altijd...JE MAG NIET BAH...ZEGGEN TEGEN ETEN!!!!
Soms vind je eten niet zo lekker, maar het is nooit bah... |
je moet niet alles geloven wat je moeder zegt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:20
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dat komt misschien ook omdat je naast je dochter en katten zit ondertussen nootjes knabbelt en cola drinkt én, omdat alles in het 'nu' gebeurt', je met de laptop op je schoot geniet om op CM te zijn...  |
ze wilde haar dochter laten meegenieten van de idioterie op cm
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:21
|
|
|
|
Van mij mag er een slotje op...
De bedoeling waarom ik dit schreef...wordt helemaal in een andere context gezet... Het ging helemaal niet over het gewone gebruikelijke eten... Het ging over de menslievendheid onder elkaar....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:24
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ze wilde haar dochter laten meegenieten van de idioterie op cm  | Is dat die idioterie waar jij b.v. volstrekt niet aan mee doen Pieter???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:25
|
|
|
|
[quote=PIETER649]je moet niet alles geloven wat je moeder zegt [/quote
Tuurlijk wel Pieter...daar is ze moeder voor!!!
(Ben nog zo blij dat ik haar heb!!!)]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:31
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Nou, ik ben zo dankbaar voor de mensen hier op het forum.(sommigen dan 
En mijn migraine is helemaal weg!
Dus nu kan ik mijn dingen doen, na eerst even wakker worden met 'Programma gemist'.
Dan maak ik wel eerst een lijst, voor het overzicht 
Je zou denken als je een uitkering hebt, dat je dan niet zoveel te doen hebt, nou dat is niet zo; Kijken waar je recht op hebt. kijken waar je kwijtschelding voor kan aanvragen. Kijken welke pgb's je dit jaar weer gaat nemen. Etc. En dan ook nog die dingen aanvragen. Dat wordt dit jaar iig een pgb, voor enkelt mijn administatie.
Verder, iedereen een hele fijne en gezegende dag!  |
Zo, heel wat te doen Shanita. Alvast sterkte ermee. Ik heb lekker vakantie , ik doe gewoon waar ik zin in heb. Maar ja , in huis moet er ook wel eens wat gebeuren natuurlijk . Heb net al een wc schoon gemaakt want stel er komt een goeie vriend of vriendin op bezoek dan wil je natuurlijk wel een goeie indruk achterlaten he. Dus ik ga zo maar eens stofzuigen want dat is ook hard nodig. O wat zal mn zoon daar blij mee zijn . Die denkt tot 12 uur rustig op bed te kunnen blijven liggen . Lekker niet dus , ga boven beginnen , dan zal ik vragen of ik de stofzuiger voor hem moete laten staan . doe ik ondertussen ook de woonkamer even . Want ja , altijd in de rotsooi zitten is ook niks. Wasmachine draait ook al op volle toeren , kan ie vast rustig wakker worden.Af en toe de boel een keer schoonmaken en opruimen moet ook wel eens toch? En vanmiddag viert mn moeder haar verjaardag en als er dan een broer of zus is die hier ook toevallig nog even aanwipt , snappie. En die kans is aanwezig want ik ga straks vis bakken en daar zijn altijd wel liefhebbers voor.
En nu vindt ik het wel tijd voor een bak koffie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:33
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Is dat die idioterie waar jij b.v. volstrekt niet aan mee doen Pieter??? |
Nee, de idioterie waarvoor hij graag lid blijft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:37
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Van mij mag er een slotje op...
De bedoeling waarom ik dit schreef...wordt helemaal in een andere context gezet... Het ging helemaal niet over het gewone gebruikelijke eten... Het ging over de menslievendheid onder elkaar.... |
En de kerst is nu toch voorbij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:41
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Nee, de idioterie waarvoor hij graag lid blijft  |
ECHT WAAR?????
Die is pas echt erg!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:41
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Mijn moeder zei altijd...JE MAG NIET BAH...ZEGGEN TEGEN ETEN!!!!
Soms vind je eten niet zo lekker, maar het is nooit bah... |
Wij mochten nooit zeggen van we hebben honger. Nee, zei mn vader dan altijd: Dat hadden wíj , in de oorlog.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:43
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En de kerst is nu toch voorbij.  |
Nee Visser...de bedoeling van dit gedicht geldt voor een heel jaar!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:43
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | ECHT WAAR?????
Die is pas echt erg!!!! | Waarom? Het is toch net als GTST, iedereen walgt ervan maar ondertussen wordt er elke dag naar gekeken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:44
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Nee, de idioterie waarvoor hij graag lid blijft  |
De idioterie waarmee hij anderen probeert lid te laten blijven?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:45
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Waarom? Het is toch net als GTST, iedereen walgt ervan maar ondertussen wordt er elke dag naar gekeken. |
GTST kijk ik echt nooit, maarja, waarom zou je ook als je lid van cm bent he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:45
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Wij mochten nooit zeggen van we hebben honger. Nee, zei mn vader dan altijd: Dat hadden wíj , in de oorlog. |
Ja...echte honger kennen wij niet...ik tenminste niet nee... Toch zei ik dit ook en werd er niets gezegd...maar o wee als ik tegen eten BAH zei... Raar...als mijn kinderen het zeiden zei ik er ook wat van...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:46
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | GTST kijk ik echt nooit, maarja, waarom zou je ook als je lid van cm bent he  | Real life kan nog leuker zijn, toch...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:47
|
|
|
|
GTST...is walgelijk...dit noem ik soms flaauw...en soms ook kostelijke tijdverspilling...maar doe er wel aan mee ja...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 28 december 2011, 09:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:49
|
|
|
|
Tja wat zal ik zeggen... Ik wil niet klagen... Maar ziek wakker worden is niet fijn...
Afijn, ik overleef het wel...
(hopelijk )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 10:09
|
|
|
|
http://users.telenet.be/deversmaldevraag/liefdeslied.htm
een liefdeslied Heer, ik kom tot U; Neem mijn hart, verander mij, als ik U ontmoet, vind ik rust bij U. Want Heer ik heb ontdekt, dat als ik aan uw voeten ben, trots en twijfel wijken voor de kracht van uw liefde
Houd mij vast, laat uw liefde stromen. Houd mij vast, heel dichtbij uw hart. Ik voel uw kracht en stijg op als een arend; dan zweef ik op de wind gedragen door uw Geest en de kracht van uw liefde.
Heer kom dichterbij dan kan ik uw schoonheid zien en uw liefde voelen, diep in mij En Heer, leer mij uw wil, zodat ik U steeds dienen kan en elke dag mag leven door de kracht van uw liefde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 10:17
|
|
|
|
[quote=ZEELAND736]Ik zeg altijd tegen mijn kinderen: je moet altijd naar je moeder luisteren....! Doen ze ook altijd uiteraard....
Maar mijn moeder zei vroeger altijd: honger, kinderen in Biafra hebben honger, jij niet.....vreselijke opmerking vond ik dat.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 28 december 2011, 10:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 10:19
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Mijn antwoord luidde dan: doe het dan in een envelop.. en stuur het op...
(btw.. jonger moet honger zijn?)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 10:20
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | je zou ook kunnen solliciteren natuurlijk om door een baan te zorgen dat je geen kwijtschelding nodig hebt en je eigen broek kunt ophouden  |
Zo te lezen heeft Shanita het al druk genoeg...... Ik lees met verbazing dat je mag kiezen wat voor pgb je neemt???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 10:22
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Mijn moeder zei dat altijd als we ons bord niet leeg wilden eten: de kinderen in afrika zouden een moord doen voor zo'n bord eten. Een hele stomme opmerking die veel moeders in die tijd maakten geloof ik, en waar veel kinderen, net als ik, na een paar keer op antwoorden: stuur het dan op, want ik lust gewoon niet meer!
En het erge is dat ik me er pas op betrapte een soortgelijke opmerking te maken tegen mn zoon die zn bord niet leeg wilde eten  Toch maar weer terug naar de regel: bord niet leeg is geen toetje, die werkt hier meestal ook perfect.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 10:23
|
|
|
|
[quote=MARISKA601]
Je hebt gelijk, maar ik zit pas aan mijn eerste kop koffie.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 10:28
|
|
|
|
[quote=ANNETTE792]
Dat is erg ja, vertelde mijn dochter mij eens.......Ik ga mijn moeder citeren of ik zeg mijn moeder zegt....... Ik kreeg ooit een kaart van haar met een verschrikte vrouw erop met de tekst: (excuus voor dat stomme engels) Oh, My God! My mother Was Right About Everything........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 10:28
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Het zij je vergeven hoor...
Bagansijappijappi werd ook aan tafel genoemd...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 10:30
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik zeg altijd tegen mijn kinderen: je moet altijd naar je moeder luisteren....! Doen ze ook altijd uiteraard....
|
Ik zeg altijd tegen ze;jullie hebben een verschrikkelijk lieve moeder maar helaas heeft ze moeilijke kinderen..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 10:32
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Mijn moeder heeft ons regelmatig verteld: jullie moeten me waarschuwen als ik op mijn moeder ga lijken!
Heb haar er nog niet op betrapt, maar soms kost het moeite om niet een keer om te pesten te zeggen: goh, je bent net oma.....enkel omdat ik de reaktie daarop al weet.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op woensdag 28 december 2011, 10:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 10:35
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Vreemd...mijn kinderen luisterden vaak NIET!!!
Vreemd...het zijn de liefste schatten!!!
|
|
| Naar boven |
|
|