| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:05
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Chat, jij organiseerd hier een uitje, dat mag je ook de spelregels bepalen. Zet die spelregels er dan ook meteen duidelijk bij, dat is de eeuwige discussie hierover niet nodig. Ik weet jou meninge over uitjes met kinderen/leden van andere sites/introducee's, maar niet iedereen weet dat.
Maak het jezelf dus gewoon makkelijk en vertel dat je op een bepaalde datum een bepaald uitje organiseerd voor enkel cm leden zonder kinderen, dat bespaar je jezelf een hoop ergernis. Je geeft nu 6 mogelijke datums aan en geen duidelijk plaats, waardoor je dus vraag om discussie. Als je een bepaalde datum neetzet en een bepaalde plaats zijn de eerste 3 reakties toch altijd van mensen die niet meegaan of een andere datum willen of een andere plaats, dan kan je altijd nog overleggen of je iets aanpast. Je kan het toch nooit iedereen naar hun zin maken. |
Ik ben het helemaal met je eens Annette.....Als Chatuliem dat nu ook eens was......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:07
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Je klinkt wel als een goede huisman Visser...... Kijk dames, dat zijn de mannen......  |
'k was liever naar het strand gegaan . Maar ja , lieve koekjes bakken ze hier niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:08
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik ben het helemaal met je eens Annette.....Als Chatuliem dat nu ook eens was......  |
Weet je, ik ga ff een voorbeeld geven:
chatuliem, ik zou ons best op willen geven, als ik weet waarvoor ik mezelf opgeef. Ik kan pas iets plannen als ik weet welke datum,waar en wat we gaan doen, want ik lees een stapavondje maar in de reakties wordt er gesproken over een etentje volgens mij
Mijn tip: open een nieuw topic met duidelijk wat je waneer waar wilt gaan doen met wie! En als het dan in mn planning past, geef ik ons op
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op donderdag 29 december 2011, 11:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:10
|
|
|
|
Chat...ik ben het niet altijd met je eens.... Ik ga niet mee met het stap avondje.... Heb wel een dochter( ze is 20)
Punt 1 ze zou niet mee WILLEN.... Zou ze willen dan wil ik het niet!!! Het zou dan inderdaad MIJN avond zijn... Een stapavondje betekent ook normaal gesproken dat ALS je mee wil...je zorgt voor een oppas voor je kinderen...ja toch??? Een picknick is weer wat anders...
Enne...als het om duidelijkheid gaat...ja dan is Annette duidelijk...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 29 december 2011, 11:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:12
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Nu is het duidelijk voor iedereen......geen kinderen of dieren mee op de stapavond........ Discussie gesloten! | hoho, Gitta is welkom.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:14
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | hoho, Gitta is welkom. |
Ja...kom op!!!
En Bello...Tarzan....Woeffie...Kazan en Zorro dan??? Waterbakkies meenemen zeker???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:16
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Niet te kieskeurig....gewoon opeten en wegspoelen met een fles bier erbij.  |
Welnee, Zeeland gewoon een beetje yoghurt er door doen......werkt perfekt.....liefst Griekse yoghurt maar gewone zal ook wel kunnen denk ik...
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op donderdag 29 december 2011, 11:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:16
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | hoho, Gitta is welkom. |
Nadat Gitta op een cm stapavondje in Utrecht in de kroeg onder de tafel pieste mag ook die niet meer mee chat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:23
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Sorry ben ik nu zo dom....weleens aardappels gegeten nadat je uitgeschoten was met het zoutvat??? Nou dat is er gebeurd...gewoon een ongelukje, maar nu is de hachee te zout...meer niet!!!!!!!!!!!!!!!! En nu vraag ik een oplossing...(want weggooien is zonde) Sommige mensen weten van die trucjes.... |
Daarom gebruik ik dus zakjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:24
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | das eenhaps gerecht.... |
eg nie groot hamster = knijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:26
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Sorry ben ik nu zo dom....weleens aardappels gegeten nadat je uitgeschoten was met het zoutvat??? Nou dat is er gebeurd...gewoon een ongelukje, maar nu is de hachee te zout...meer niet!!!!!!!!!!!!!!!! En nu vraag ik een oplossing...(want weggooien is zonde) Sommige mensen weten van die trucjes.... |
Hallo Zeeland, (ja, ik ben er weer even voor 3 dagen..) ik heb in de keuken van een ziekenhuis gewerkt en als wij uitgeschoten waren met de zoutpot, in bijv. de soep of zo..dan gooiden we er geschilde, rauwe aardappelen bij, die trokken het zout eruit. Aardappels nadien eruit halen, probleem opgelost.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:28
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | De zon schijnt  |
Zal niet lang meer duren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:30
|
|
|
|
het is te merken dat kerst alweer voorbij is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:32
|
|
|
|
Kijk Maria zoiets dacht ik.... Maar nu alles gaar is...zullen die aardappels niet meer gaar worden...want het is nu een kwestie van opwarmen... Ik ga het proberen!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:36
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Kijk Maria zoiets dacht ik.... Maar nu alles gaar is...zullen die aardappels niet meer gaar worden...want het is nu een kwestie van opwarmen... Ik ga het proberen!!! |
En geen bah zeggen he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:36
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Weet je, ik ga ff een voorbeeld geven:
chatuliem, ik zou ons best op willen geven, als ik weet waarvoor ik mezelf opgeef. Ik kan pas iets plannen als ik weet welke datum,waar en wat we gaan doen, want ik lees een stapavondje maar in de reakties wordt er gesproken over een etentje volgens mij
Mijn tip: open een nieuw topic met duidelijk wat je waneer waar wilt gaan doen met wie! En als het dan in mn planning past, geef ik ons op  | Als jullie nu aangeven wanneer het niet uitkomt, kunnen we nu de datum vaststellen. En dat geldt voor iedereen die mee wil. Kan evt. pv. Volgende week kom ik dan met een definitief voorstel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:40
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En geen bah zeggen he  |
Nee...zeg ik nooit...bier lost niks op...lust ik niet
water kan nog wel....Internet zegt inderdaad rauwe aardappels of yoghurt..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:44
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Als jullie nu aangeven wanneer het niet uitkomt, kunnen we nu de datum vaststellen. En dat geldt voor iedereen die mee wil. Kan evt. pv. Volgende week kom ik dan met een definitief voorstel. |
Ik heb niet echt datums dat ik niet kan, en bovendien hoeft de rest van cm zich niet aan ons aan te passen he. Als ik een datum weet kan ik oppas regelen, dus doe een voorstel zou ik zeggen, en dan zien we wel of het te regelen is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 12:00
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Kijk Maria zoiets dacht ik.... Maar nu alles gaar is...zullen die aardappels niet meer gaar worden...want het is nu een kwestie van opwarmen... Ik ga het proberen!!! |
de aardappels hóéven ook niet gaar te worden Zeeland. het zout eruit halen...dat moeten ze doen, enne..het werkt!
eet smakelijk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 12:10
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Gevulde groot hamster, omringt met mager gerooktspek gekruid met oerhollandse kruiden. Met een wiijnsaus, en kappertjes. Champignons, en tuinkruiden en knoflookboter. Met spruitjes en pruimen. |
Hamster?? Wilde je van je huisdier af?? Maar de rest klinkt wel lekker hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 12:14
|
|
|
|
Daarom zal ik ook nooit met een zoutvat boven een pan komen  Wordt het zout in het vaatje ook snel "slof" van trouwens, door al die dampen. Zout tijdens het koken strooi ik altijd in mijn hand, en vervolgens gaat dat (al dan niet) in de pan. Resultaat: nooit een verkeerde zouthoeveelheid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 12:22
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | de aardappels hóéven ook niet gaar te worden Zeeland. het zout eruit halen...dat moeten ze doen, enne..het werkt!
eet smakelijk! |
Oke Maria...zo ga ik het doen !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 12:23
|
|
|
|
Vandaag, en niet alleen vandaag, ben ik dankbaar voor het feit dat ik in Nederland woon, waar ik in vrijheid mag gaan en staan waar ik wil, een dak boven m'n hoofd, genoeg te eten en te drinken, lieve mensen om me heen heb, naar de kerk kan en gaan waarheen ik wil, geld heb om te kopen wat echt nodig is, waar de gezondheidszorg heel goed is, waar ik een mening mag hebben, welke doorgaans ook gerespecteerd wordt, waar ik als vrouw vrijwel gelijkwaardig ben t.o.v. mannen, waar ik niet continu op straat hoef te vrezen voor mijn leven, waar .............. ach, het klinkt zo cliche, maar wat worden we gezegend hierzo! 
(zelfs zo gezegend, dat we er zo gewend aan zijn geraakt, dat we het niet eens meer als zegen zien )
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op donderdag 29 december 2011, 14:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 12:30
|
|
|
|
Hallo,
Ik moet vanmiddag een goede en duidelijke brief schrijven(mailen) aan een instantie.
Nou wou ik gebed, dat ik die brief goed en duidelijk schrijf. zodat een fout alsnog wordt hersteld.
Alvast bedankt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 12:31
|
|
|
|
Hier komt dan het eindresultaat:
Op zaterdag 17 maart gaan we stappen in Amersfoort. Heb gehoord, dat er voldoende tijd is voor aanpassing van werkroosters. Aanvang 20 uur, verdere info volgt nog. (met dank aan Wmijn.)
Wie wil ermee?
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op donderdag 29 december 2011, 12:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 12:45
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Hier komt dan het eindresultaat:
Op zaterdag 17 maart gaan we stappen in Amersfoort. Heb gehoord, dat er voldoende tijd is voor aanpassing van werkroosters. Aanvang 20 uur, verdere info volgt nog. (met dank aan Wmijn.)
Wie wil ermee? |
Pieter en Annette
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 12:47
|
|
|
|
Kopieer onderstaande lijst en zet je eigen naam eronder
Chatuliem Pieter Annette
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:08
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | 'k was liever naar het strand gegaan . Maar ja , lieve koekjes bakken ze hier niet.  |
nee maar wèl lekkere vis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:10
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | De zon schijnt  |
hier giet het al een paar uurtjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:10
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Vandaag, en niet alleen vandaag, ben ik dankbaar voor het feit dat ik in Nederland woon, waar ik in vrijheid mag gaan en staan waar ik wil, een dak boven m'n hoofd, genoeg te eten en te drinken, lieve mensen om me heen heb, naar de kerk kan en gaan waarheen ik wil, geld heb om te kopen wat echt nodig is, waar de gezondheidszorg heel goed is, waar ik een mening mag hebben, welke doorgaans ook gerespecteerd wordt, waar ik als vrouw vrijwel gelijkwaardig ben t.o.v. mannen, waar ik niet continu op straat hoef te vrezen voor mijn leven, waar .............. ach, het klinkt zo cliche, maar wat worden we gezegend hierzo! 
(zelfs zo gezegend, dat we er soms verwend door gewenning dreigen te raken ) | helemaal mee eens Steentje! dit raken we nog weleens uit het oog...
|
|
| Naar boven |
|
|