| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:52
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | En zie daar......uitgehuwelijkt worden is helemaal "zooooo 2012!!"  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:52
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ok, komt lijstje
Erika Yelnin Josina
Datum komt zsm...
Wie volgt?
 |
Vergeet Cootje nie he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:52
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | En zie daar......uitgehuwelijkt worden is helemaal "zooooo 2012!!"  |
Juist
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:53
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Vergeet Cootje nie he  |
Ja, idd en misschien wil Steentje ook wel mee?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:53
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ja, idd en misschien wil Steentje ook wel mee?  |
en hannah
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:54
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | owww gelukkig  |
Zetten dr gewoon onder dwang tijdens het meiden weekend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:55
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Kijk maar eens goed op forum  |
pffff had ik nog niet gezien, maar nu wel dus zie dat ik er ook al bij sta
DAMES Toch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:56
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | pffff had ik nog niet gezien, maar nu wel dus zie dat ik er ook al bij sta
DAMES Toch  |
Wij deden gewoon vast wat denkwerk voor jou Aardig he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:56
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | pffff had ik nog niet gezien, maar nu wel dus zie dat ik er ook al bij sta
DAMES Toch  |
Haha...zijn we snel of zijn we snel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:56
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Zetten dr gewoon onder dwang tijdens het meiden weekend  |
Pffft...dwang is niet nodig hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
Berichten: 2167
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:56
|
|
|
|
Wanneer? Waar? ...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:57
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | ach wil je erover praten  |
niet weer hé??? Zo begon het ook toen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:58
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ok, komt lijstje
Erika Yelnin Josina
Datum komt zsm...
Wie volgt?
 |
gezellig lijstje al
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:58
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | En daarom blijven wij het laatste woord houden. |
sucses Mario
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:59
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | en hannah  |
Oeps, zou ik bijna het beste paard van stal vergeten
Nieuw lijstje, datum volgt zsm
Erika Yelnin Cootje Hannah Steentje Josina
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 23:00
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wij deden gewoon vast wat denkwerk voor jou Aardig he  |
scheelt mij wel weer in tijd, thnxxxx dames
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 23:01
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Haha...zijn we snel of zijn we snel...  |
supersnel!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
Berichten: 2167
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 23:03
|
|
|
|
Oke dan!:
2e weekend van juni, camping omgeving Hellendoorn, zelf spullen meenemen? (gewoon ff een weekendje vrouwen onder elkaar, om elkaar te ondersteunen in het aankunnen van al het "mannengeweld" hierzo)
Ik doe maar een voorstel....
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 2 januari 2012, 23:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 23:04
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | niet weer hé??? Zo begon het ook toen...  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
Berichten: 772
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 23:05
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Oeps, zou ik bijna het beste paard van stal vergeten
Nieuw lijstje, datum volgt zsm
Erika Yelnin Cootje Hannah Steentje Josina
 |
een roddelavondje ????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
Berichten: 2167
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 23:06
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | | een roddelavondje ???? | Nee joh, dat schijnt hier al genoeg te gebeuren, toch?? Wil nou wel es ff wat anders!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
Berichten: 772
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 23:07
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Nee joh, dat schijnt hier al genoeg te gebeuren, toch?? Wil nou wel es ff wat anders!  |
zeg steentje? je komt toch ook aanstaande zaterdag?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 23:12
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | | een roddelavondje ???? |
Nee, geen roddelavondje...een heel weekend...het zogenaamde supergezelligeopvoedkundigevanvrouwtotvrouwgesprekskamp (met dank aan Yelnin voor de benaming)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
Berichten: 2167
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 23:13
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | zeg steentje? je komt toch ook aanstaande zaterdag? |
..... Volgens mij had ik idd geschreven dat ik het nog niet wist, maar had ik niet ook al es geschreven dat ik de 7e niet kan?..... Geen kwestie van niet willen, hoor, maar van niet kúnnen. Sorry.....
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 2 januari 2012, 23:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 23:13
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | hoe kon zo dom zijn om zaterdag nog in te gaan op dat aanbod van 2 maanden lidmaatscha voor 15 euro...nu zit ik hier nog tot april...  |
Zou haast denken dat je een zeeuw bent.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
Berichten: 2167
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 23:14
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | hoe kon zo dom zijn om zaterdag nog in te gaan op dat aanbod van 2 maanden lidmaatscha voor 15 euro...nu zit ik hier nog tot april...  |
Belg zeker?? Tsja, dan krijg je dat.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 23:14
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | | een roddelavondje ???? |
nee een heropvoedingskamp Mo voor vrouwen, maar Siberië is te warm, dus blijven we in het koude Nederland, ga je ook gezelli mee???
enne stel je niet teveel voor van dat heropvoeden!!
lees voor de benaming de bijdrage van Josina, was de naam al weer kwijt, kun je nagaan
Laatst aangepast door
|
YELNIN491
|
op maandag 2 januari 2012, 23:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 23:16
|
|
|
|
Niet iedereen kunnen in het Engels lezen. Waarom heb je dit geplaatst? Dat is geen goede manier voor engelstalige fimpjes of muziek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
Berichten: 2978
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 23:17
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Nee, geen roddelavondje...een heel weekend...het zogenaamde supergezelligeopvoedkundigevanvrouwtotvrouwgesprekskamp (met dank aan Yelnin voor de benaming)  |
Zonder mannen? Is weinig animo voor denk ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
Berichten: 2338
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 23:21
|
|
|
|
Volluges mij was dit topic ooit in het leven geroepen om lekker te kunnen zaniken zonder geïnteruppeerd te worden door mannen...
Nu alweer de mist in gegaan dus...
Om dan maar weer ff terug te gaan naar het aanvankelijke thema van dit topic:
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 2 januari 2012, 23:21
|
|
| Naar boven |
|
|