| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:19
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Dank je maar ik ben eigenlijk niet ziek.......ik voel me niet ziek in ieder geval  |
Zo , heb ook gegeten. Weet ook wel wat maar er zat vandaag geen smaak aan . En normaal vind ik het soooooo lekker.
Visser, z'n neus is vandaag lek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:20
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik heb vannacht gezien wat ik gisteren gegeten heb maar dat willen jullie vast niet weten Vanavond maar effe niks........ik heb net de vogels gevoerd en die zijn heel blij met wat ze vandaag krijgen! |
Ook Floshke en ik wensen jou beterschap...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
Berichten: 2978
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:22
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Volgens mij zijn ze gewoon in elke huis-tuin-en keuken-dierenspeciaalzaak te koop .  |
Ze zijn op elke straathoek,in elke sloot,in elke schuur..... te vinden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:22
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Volgens mij zijn ze gewoon in elke huis-tuin-en keuken-dierenspeciaalzaak te koop .  |
Mijn Floshke komt regelmatig met een dier thuis ...moet ik dat na dat ik het gevangen heb op het bord prikken? Of mag die kater van mij zijn zin er mee doen? Of moet ik naar de dierenarts er mee?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:24
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Daar snap ik niks van . Hier is de zon net weg. |
Hier was het ook een hele dag zonnig...Dit is echt wel het beste gedeelte van Nederland...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:26
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ze zijn op elke straathoek,in elke sloot,in elke schuur..... te vinden  |
Ja maar bij die heb je maar één wens als je ze tegenkomt. Tenminste ik wel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:28
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Mijn Floshke komt regelmatig met een dier thuis ...moet ik dat na dat ik het gevangen heb op het bord prikken? Of mag die kater van mij zijn zin er mee doen? Of moet ik naar de dierenarts er mee? |
Wees blij dat Floshke zèlf z'n vrienden uitzoekt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
Berichten: 189
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:29
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | Voor mijzelf een ongewoon gesprek met God ervaren.
Je ontvangt een directe boodschap van 'boven 'als je daar behoefte aan hebt.
Het is ook mooi om gewoon mee te luisteren naar anderen en er gewoon bij te zijn.
A.s zondag 9 oktober ga ikzelf naar de bijeenkomst in amsterdam bij leger des heils.
Zie voor vedere info http://www.stichtingecho.info/agenda |
Wij willen ons op deze bijeenkomsten openstellen voor een ontmoeting met Jezus Christus, om door de heilige geest geleid, woorden te ontvangen van,
Troost Bemoediging Genezing Maar bovenal van liefde
Morgenavond 8 januari weer in amsterdam
Voel je welkom bij Jezus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:30
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hier was het ook een hele dag zonnig...Dit is echt wel het beste gedeelte van Nederland...  |
Wij zijn ook niet van die zeurpieten he. We hebben het gewoon verdiend vandaag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:32
|
|
|
|
een ban hebben jullie verdiend met dat geleuter op forum... stond er niet ergens een mea culpa lijstje? en volleges mij stonden daar wat namen onder Frank... en Visser...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Die profetische belevingen passen al in het rijtje van de gebedsgenezingen waar verlamde mensen weer plots kunnen lopen...dus in het rijtje van de grote nonsens en andere kwakzalverij.
Die 'profeten' moeten het hebben van de zweverige mensen die het verschil niet meer herkennen tussen de realiteit en een fabel. Die tevens dan ook het slachtoffer zijn ter verrijking van die 'profeten'. |
die RTL presentator, Ogilvie, of hoe-heet-tie is ook al ontmaskert he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:42
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Ja maar bij die heb je maar één wens als je ze tegenkomt. Tenminste ik wel. |
In een kooitje stoppen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:44
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Volgens mij zijn ze gewoon in elke huis-tuin-en keuken-dierenspeciaalzaak te koop .  |
jawel maar.... dat is geen eenzame CM rat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:47
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Als je denk dat je het even hebt gehad komt het volgende op je weg! Vanmorgen en gedeelte van de middag fijne samenkomst gehad met de hele familie, mijn neeftje wordt niet lekker zwager gaat met hem naar huis. Half uur later kent het jochie zijn ouders niet meer en roept om zijn broer, huisarts is geweest en opdrachten voerd tie niet goed uit, nu naar het ziekenhuis voor onderzoeken. Het is het kind van mijn zus en 13 jaar arts denkt aan migraine laten we hopen en bidden dat dit inderdaad zo is.
Nu thuis in spannende afwachting wat er komen gaat. |
Wat een schrik! Weet je intussen al wat meer?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
Berichten: 189
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:47
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | die RTL presentator, Ogilvie, of hoe-heet-tie is ook al ontmaskert he |
Pieter,
Jij bent ook allang ontmaskerd
Je vervuild mijn agenda topic
Laatst aangepast door
|
LOVEJEZUS310
|
op zaterdag 7 januari 2012, 19:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:49
|
|
|
|
Zls God had gewild dat mensen konden vliegen/zweven dat had Hij hun wel vleugels gegeven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
Berichten: 189
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:54
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Zls God had gewild dat mensen konden vliegen/zweven dat had Hij hun wel vleugels gegeven. |
Mariska, ben je wel op het goede topic
Snap er niks van
Vlieg maar lekker door
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
Berichten: 1117
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 20:05
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | Mariska, ben je wel op het goede topic
Snap er niks van
Vlieg maar lekker door |
Beetje "zweverig"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 20:10
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | Mariska, ben je wel op het goede topic
Snap er niks van
Vlieg maar lekker door |
LJ, zeurt niet verder
Dit topic gaat sluiten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
Berichten: 189
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 20:20
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | LJ, zeurt niet verder
Dit topic gaat sluiten |
Herman , dit topic gaat helemaal niet sluiten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT364
|
Berichten: 8
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 20:20
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank Josina (o.v) Erika (o.v) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov Romy721 saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb.
nog één plaats over dus. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
Berichten: 868
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 21:32
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | zal ik dan achter het stuur kruipen? heb mn rijbewijs ook bij de hema gekregen  |
Ik bij de zegeltjes van de boter Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 21:39
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | een ban hebben jullie verdiend met dat geleuter op forum... stond er niet ergens een mea culpa lijstje? en volleges mij stonden daar wat namen onder Frank... en Visser...  |
Ach Pietje, dat hele forum is net het weer, een hoop gedo...r en een hoop geze.k.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 21:50
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ach Pietje, dat hele forum is net het weer, een hoop gedo...r en een hoop geze.k.  | Nu lijkt het weer zijn adem in te houden......... doodscheche stilte.......... Of zit die tekenleraar hier achter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 21:51
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wij zijn ook niet van die zeurpieten he. We hebben het gewoon verdiend vandaag.  |
Tis anders nat genoeg in Zeeland begreep ik.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
Berichten: 868
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 21:52
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Nu zeg je dat je als christen bent wedergeboren.....Maar waarom moet je je dan nog laten dopen in bepaalde gemeentes om wedergeboren te worden? Ik ben mijn leven lang al christen maar als ik naar een evangelie gemeente zou gaan zou ik me weer moeten laten dopen voor de wedergeboorte???? Hoe zit dat dan? |
Hallo Willemijn Wat ik er van begrijp is dat je ondergedompelt moet zijn om van je zonden afte zijn en dat je daarom wedergeboren bent en zo de afwassing van de zonden hebt gedaan maar ik weet niet of ik het goed verwoord. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 21:52
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Ik bij de zegeltjes van de boter Sjalom. Martin |
Ik hoop mijn vliegbrevet nog eens met airmiles te sparen......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 21:54
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Willemijn Wat ik er van begrijp is dat je ondergedompelt moet zijn om van je zonden afte zijn en dat je daarom wedergeboren bent en zo de afwassing van de zonden hebt gedaan maar ik weet niet of ik het goed verwoord. Sjalom. Martin |
Dus Martin, die moeten dus (naar jou mening) van de buitenkant gewassen worden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 21:54
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | woorden ontvangen van,
Troost Bemoediging Genezing Maar bovenal van liefde
___________________________________________________________
Pieter,
Jij bent ook allang ontmaskerd
Je vervuild mijn agenda topic ___________________________________________________________
Mariska, ben je wel op het goede topic?
Je snapt er niks van
Vlieg maar lekker door
__________________________________________________________
Cootje je vervuild mijn topic
Het gaat helemaal niet om mij.
Nogmaals je hebt hier echt niks te zoeken __________________________________________________________
Herman, wat heb hier te zoeken man
Stop je energie in iets leukers dan dit |
ehhhmmmm....... woorden in de vorm van je bovenstaande reacties, lj? troost? bemoediging? genezing? afijn, het zal vooral de LIEFDE zijn!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 7 januari 2012, 23:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
Berichten: 868
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 21:56
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Het is al door de eeuwen heen, dat zeggen ze iedere keer over de eindtijd. We weten nog steeds niet wanneer zal het geschieden. Wel moeten we voorbereiden om rekenschap af te leggen bij zijn wederkomst. Bidt opdat gij niet in verzoeking komt. |
Hallo Herman
Ik had gelzen in jeremia dat dit nog niet de eindtijd is maar de tekenen maar dat er nog veel meer ellende zal komen. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|