ChristianMatch
 


Forum

WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3452 3453 3454 3455 3456 3457 3458 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:19
 
LEANNE226 schreef:
Dank je maar ik ben eigenlijk niet ziek.......ik voel me niet ziek in ieder geval Lachende smiley


Zo , heb ook gegeten. Weet ook wel wat maar er zat vandaag geen smaak aan . En normaal vind ik het soooooo lekker.


Visser, z'n neus is vandaag lek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:20
 
LEANNE226 schreef:
Ik heb vannacht gezien wat ik gisteren gegeten heb Zieke smiley Clown smiley maar dat willen jullie vast niet weten Engeltje smiley
Vanavond maar effe niks........ik heb net de vogels gevoerd en die zijn heel blij met wat ze vandaag krijgen!

Ook Floshke en ik wensen jou beterschap... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:22
 
VISSER278 schreef:
Volgens mij zijn ze gewoon in elke huis-tuin-en keuken-dierenspeciaalzaak te koop . Verraste, verbaasde smiley

Ze zijn op elke straathoek,in elke sloot,in elke schuur..... te vinden Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:22
 
VISSER278 schreef:
Volgens mij zijn ze gewoon in elke huis-tuin-en keuken-dierenspeciaalzaak te koop . Verraste, verbaasde smiley

Mijn Floshke komt regelmatig met een dier thuis Boze smiley ...moet ik dat na dat ik het gevangen heb op het bord prikken? Of mag die kater van mij zijn zin er mee doen? Of moet ik naar de dierenarts er mee?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:24
 
VISSER278 schreef:
Daar snap ik niks van . Hier is de zon net weg.

Hier was het ook een hele dag zonnig...Dit is echt wel het beste gedeelte van Nederland... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:26
 
LEANNE226 schreef:
Ze zijn op elke straathoek,in elke sloot,in elke schuur..... te vinden Zieke smiley


Ja maar bij die heb je maar één wens als je ze tegenkomt. Tenminste ik wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:28
 
FRANKT627 schreef:
Mijn Floshke komt regelmatig met een dier thuis Boze smiley ...moet ik dat na dat ik het gevangen heb op het bord prikken? Of mag die kater van mij zijn zin er mee doen? Of moet ik naar de dierenarts er mee?


Wees blij dat Floshke zèlf z'n vrienden uitzoekt. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310





Berichten: 189

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:29
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Voor mijzelf een ongewoon gesprek met God ervaren.

Je ontvangt een directe boodschap van 'boven 'als je daar behoefte aan hebt.

Het is ook mooi om gewoon mee te luisteren naar anderen en er gewoon bij te zijn.

A.s zondag 9 oktober ga ikzelf naar de bijeenkomst in amsterdam bij leger des heils.

Zie voor vedere info http://www.stichtingecho.info/agenda

Wij willen ons op deze bijeenkomsten openstellen voor een ontmoeting met Jezus Christus, om door de heilige geest geleid, woorden te ontvangen van,

Troost
Bemoediging
Genezing
Maar bovenal van liefde

Morgenavond 8 januari weer in amsterdam

Voel je welkom bij Jezus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:30
 
FRANKT627 schreef:
Hier was het ook een hele dag zonnig...Dit is echt wel het beste gedeelte van Nederland... Coole smiley met zonnebril


Wij zijn ook niet van die zeurpieten he. We hebben het gewoon verdiend vandaag. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:32
 
een ban hebben jullie verdiend met dat geleuter op forum... stond er niet ergens een mea culpa lijstje?
en volleges mij stonden daar wat namen onder Frank... en Visser... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:33
 
FRANKT627 schreef:
Die profetische belevingen passen al in het rijtje van de gebedsgenezingen waar verlamde mensen weer plots kunnen lopen...dus in het rijtje van de grote nonsens en andere kwakzalverij.

Die 'profeten' moeten het hebben van de zweverige mensen die het verschil niet meer herkennen tussen de realiteit en een fabel. Die tevens dan ook het slachtoffer zijn ter verrijking van die 'profeten'.



die RTL presentator, Ogilvie, of hoe-heet-tie is ook al ontmaskert he
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:42
 
VISSER278 schreef:
Ja maar bij die heb je maar één wens als je ze tegenkomt. Tenminste ik wel.

In een kooitje stoppen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:44
 
VISSER278 schreef:
Volgens mij zijn ze gewoon in elke huis-tuin-en keuken-dierenspeciaalzaak te koop . Verraste, verbaasde smiley

jawel maar.... dat is geen eenzame CM rat Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:47
 
ERIKA129 schreef:
Als je denk dat je het even hebt gehad komt het volgende op je weg!
Vanmorgen en gedeelte van de middag fijne samenkomst gehad met de hele familie, mijn neeftje wordt niet lekker zwager gaat met hem naar huis.
Half uur later kent het jochie zijn ouders niet meer en roept om zijn broer, huisarts is geweest en opdrachten voerd tie niet goed uit, nu naar het ziekenhuis voor onderzoeken.
Het is het kind van mijn zus en 13 jaar arts denkt aan migraine laten we hopen en bidden dat dit inderdaad zo is.

Nu thuis in spannende afwachting wat er komen gaat.

Wat een schrik! Weet je intussen al wat meer?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310





Berichten: 189

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:47
 
PIETER649 schreef:
die RTL presentator, Ogilvie, of hoe-heet-tie is ook al ontmaskert he

Pieter,

Jij bent ook allang ontmaskerd

Je vervuild mijn agenda topic


Laatst aangepast door
LOVEJEZUS310
op zaterdag 7 januari 2012, 19:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:49
 
Zls God had gewild dat mensen konden vliegen/zweven
dat had Hij hun wel vleugels gegeven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310





Berichten: 189

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:54
 
MARISKA601 schreef:
Zls God had gewild dat mensen konden vliegen/zweven
dat had Hij hun wel vleugels gegeven.

Mariska, ben je wel op het goede topic

Snap er niks van

Vlieg maar lekker door
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 20:05
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Mariska, ben je wel op het goede topic

Snap er niks van

Vlieg maar lekker door

Beetje "zweverig" Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 20:10
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Mariska, ben je wel op het goede topic

Snap er niks van

Vlieg maar lekker door

LJ, zeurt niet verder

Dit topic gaat sluiten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310





Berichten: 189

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 20:20
 
HERMAN388 schreef:
LJ, zeurt niet verder

Dit topic gaat sluiten

Herman , dit topic gaat helemaal niet sluiten

Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT364





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 20:20
 
FRANKT627 schreef:
De nieuwe lijst:

Chatuliem
Pieter
Annette
Willemijn
Frank
Josina (o.v)
Erika (o.v)
Bert
Cootje
Momo
Ineke (als ik vrij ben)
Hannah702
Marianne
Herman
Marsjg (ov)
Tink (ov)
Bommie
Miekjes
Marjan474 (o.v.)
Mariska (o.v.)
Iesje369 ov
Romy721
saskia (haas141) en
aer sluit dan later aan ovb.

nog één plaats over dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 21:32
 
MOMO697 schreef:
zal ik dan achter het stuur kruipen?
heb mn rijbewijs ook bij de hema gekregen Knipoog smiley

Ik bij de zegeltjes van de boter
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 21:39
 
PIETER649 schreef:
een ban hebben jullie verdiend met dat geleuter op forum... stond er niet ergens een mea culpa lijstje?
en volleges mij stonden daar wat namen onder Frank... en Visser... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ach Pietje, dat hele forum is net het weer, een hoop gedo...r en een hoop geze.k. Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 21:50
 
GERRIT084 schreef:
Ach Pietje, dat hele forum is net het weer, een hoop gedo...r en een hoop geze.k. Gefrustreerde smiley
Nu lijkt het weer zijn adem in te houden......... doodscheche stilte.......... Verraste, verbaasde smiley
Of zit die tekenleraar hier achter Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 21:51
 
VISSER278 schreef:
Wij zijn ook niet van die zeurpieten he. We hebben het gewoon verdiend vandaag. Lachende smiley

Tis anders nat genoeg in Zeeland begreep ik......... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 21:52
 
WILLEMIJN232 schreef:
Nu zeg je dat je als christen bent wedergeboren.....Maar waarom moet je je dan nog laten dopen in bepaalde gemeentes om wedergeboren te worden? Ik ben mijn leven lang al christen maar als ik naar een evangelie gemeente zou gaan zou ik me weer moeten laten dopen voor de wedergeboorte???? Hoe zit dat dan?

Hallo Willemijn
Wat ik er van begrijp is dat je ondergedompelt moet zijn om van je zonden afte zijn en dat je daarom wedergeboren bent en zo de afwassing van de zonden hebt gedaan maar ik weet niet of ik het goed verwoord.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 21:52
 
MARTIN695 schreef:
Ik bij de zegeltjes van de boter
Sjalom.
Martin

Ik hoop mijn vliegbrevet nog eens met airmiles te sparen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 21:54
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Willemijn
Wat ik er van begrijp is dat je ondergedompelt moet zijn om van je zonden afte zijn en dat je daarom wedergeboren bent en zo de afwassing van de zonden hebt gedaan maar ik weet niet of ik het goed verwoord.
Sjalom.
Martin

Dus Martin, die moeten dus (naar jou mening) van de buitenkant gewassen worden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 21:54
 
LOVEJEZUS310 schreef:
woorden ontvangen van,

Troost
Bemoediging
Genezing
Maar bovenal van liefde


___________________________________________________________

Pieter,

Jij bent ook allang ontmaskerd

Je vervuild mijn agenda topic
___________________________________________________________

Mariska, ben je wel op het goede topic?

Je snapt er niks van

Vlieg maar lekker door


__________________________________________________________

Cootje je vervuild mijn topic

Het gaat helemaal niet om mij.

Nogmaals je hebt hier echt niks te zoeken
__________________________________________________________

Herman, wat heb hier te zoeken man

Stop je energie in iets leukers dan dit

ehhhmmmm.......
woorden in de vorm van je bovenstaande reacties, lj? Engeltje smiley
troost?
bemoediging?
genezing?
afijn, het zal vooral de LIEFDE zijn! Geschokte, onthutste smiley


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zaterdag 7 januari 2012, 23:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 21:56
 
HERMAN388 schreef:
Het is al door de eeuwen heen, dat zeggen ze iedere keer over de eindtijd.
We weten nog steeds niet wanneer zal het geschieden.
Wel moeten we voorbereiden om rekenschap af te leggen bij zijn wederkomst.
Bidt opdat gij niet in verzoeking komt.

Hallo Herman

Ik had gelzen in jeremia dat dit nog niet de eindtijd is maar de tekenen maar dat er nog veel meer ellende zal komen.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3452 3453 3454 3455 3456 3457 3458 ... 6194 Volgende
Pagina 3455 van 6194