| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 19:03
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Ik doe nie mee met loterijen...geen postcode....geen staats....nixnie... En nou win ik een gratis intree kaart van mijn favoriete organist Martin mans.....in Grootegast of Krimpen aan de IJssel.... Eh...waar ligt dat? Mijn aardrijkskundeknobbel is nie je van het....  |
Tsssssss, Krimpen en Gouda , het is bijna aan elkaar vastgegroeid. Als je dat nog niet weet. Dat weet visser uit Zeeland zelfs nog. Maar je doet niet mee aan loterijen. Is dat uit principe? Dan zou ik die gewonnen intreekaart maar gauw verscheuren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 19:06
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | 168 is altijd berTJE geweest dus als we dat zo houden dan halen we die kale wel tussen de andere berten uit  |
dit is ook ook offtopic
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op vrijdag 13 januari 2012, 12:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 19:07
|
|
|
|
|
Annette van harte gefeliciteerd met je verjaardag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 19:08
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Visser: Welkom bij de enige echte provincie hor..... Dààr waar het echte werk gebeurd En ach de halve belgen mogen dan ook nog wel een beetje mee doen.....  |
Laat ik nou vandaag in de krant lezen dat ze er een heel groot Zeeland van willen maken. Schijnbaar gunnen ze de randstedelingen ook wat meer rust, minder file's, meer zon en weet ik al wat niet meer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 19:11
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | pffffff, laat me niet lachen...het echte werk in ZH...vriendelijkheid en al die andere goeie dingen vind je niet behalve dan in Brabant... 
Trouwens Visser, moest die mededeling van jou niet in het mooiste moment staan?  |
Met het oog op in een uithoek wonen zeg ik ja. Aan de andere kant ... het luctor et emergo , dat krijgen ze er bij een zeeeuw nooooooit uit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 19:12
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Ik doe nie mee met loterijen...geen postcode....geen staats....nixnie... En nou win ik een gratis intree kaart van mijn favoriete organist Martin mans.....in Grootegast of Krimpen aan de IJssel.... Eh...waar ligt dat? Mijn aardrijkskundeknobbel is nie je van het....  |
Enne grootegast is gruningen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 19:13
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Gekneusde ribben,rug,heup en arm maar gelukkig niks gebroken! |
Nee oke maar das al auwieeeeeeeee genoeg voor een oud mens!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 19:20
|
|
|
|
In ieder geval niet aan de Rijn, lek, waal, maas, Berkel, Hollandsdiep, Beerse , dommel, en Amstel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA278
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 19:35
|
|
|
|
Had nog niet gehoord van Misty Edwards...heb meteen andere liedjes beluisterd.Mooie teksten en mooie sound. Dank voor tip.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 19:48
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Tsssssss, Krimpen en Gouda , het is bijna aan elkaar vastgegroeid. Als je dat nog niet weet. Dat weet visser uit Zeeland zelfs nog.  |
inderdaad bijna
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op donderdag 12 januari 2012, 19:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATHANYA830
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 19:51
|
|
|
|
nog een keertje up voor als iemand alsnog mee wil?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 19:53
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dan zou ik die gewonnen intreekaart maar gauw verscheuren.  | Heb jij er geen belangstelling voor Visser?? Meen me te herinneren dat je hier grote belangstelling voor bezit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JACI886
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 20:11
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | Momo, onze ik (ego) leiding is actief vanuit ons hoofd, controle mechanismes.
Zolang we geloof belijden vanuit ons hoofd geven we ons niet over aan de leiding van de heilige geest.
Intuitie volgen, impulsen volgen is meer afstemming maken met de heilige geest.
Denk zeker ook dat God is vaak boodschappen geeft, als we daarin leren afstemmen, luisteren komen we steeds weer opnieuw verbinding.
Vanuit de heilige geest heeft God ons een aantal geestelijke gaven gegeven.
Het zijn gereedschappen, manifestaties van de heilige geest.
Enkele zijn: gave van Profetie, Gave van onderscheiding van geesten, Tongen taal.
God geeft ons deze geestelijke gaven totdat christus komt
Momo, kijk uit naar zijn komst
 |
Maar Jezus zegt toch "U zult de Heere, uw God, liefhebben met heel uw hart, met heel uw ziel en met heel uw verstand" (Mat. 22:37). Dus met je hart én je verstand (hoofd)...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 20:27
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Bei uns ist alles großer und beßer..
Ik ben van plan een tafel te reserveren bij een heel geinig restaurantje in Kranenburg Duitsland. Net 10 km over de grens bij Nijmegen richting Kleve. Dit restaurantje staat bekend om zn perfecte keuken, warme uitstraling en het mooiste is nog wel: je mag er binnen roken!
Zin in een gemütlich avondje uit? Geef je dan onderstaand op, max 12 personen!
1. Annette 2. Pieter 3. Erika 4. Mariska 5. Martin 6. Chatuliem 7. Bert 8. Willie 9. Jolan 10. Grace |
5 heren 5 dames van alle soorten nog 1 erbij en de tafel van 12 zit vol
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 20:28
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Tja, vertel eens, nog een paar dagen en je gaat met een gescheiden man trouwen... |
nâh...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 20:28
|
|
|
|
| JACI886 schreef: | | Maar Jezus zegt toch "U zult de Heere, uw God, liefhebben met heel uw hart, met heel uw ziel en met heel uw verstand" (Mat. 22:37). Dus met je hart én je verstand (hoofd)... |
moet het wel aanwezig zijn he....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 20:31
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | nâh...  |
wat kijk je boos grifje... baal je dat Crossroad WEL met een vrouw van 56 mag trouwen en jij NIET met een vrouw van 56 mag trouwen ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 20:42
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | 5 heren 5 dames van alle soorten nog 1 erbij en de tafel van 12 zit vol  |
of 2 van een tussensoort...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 21:03
|
|
|
|
En als je toch in Krimpen aan den IJssel bent kun je gelijk op de koffie bij Cootje en Mario
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 21:35
|
|
|
|
ik zie het probleem niet wanneer gescheiden mensen met elkaar trouwen en daar een zegen over willen vragen.
als..nee: wanneer het mij zou gebeuren, zoek ik net zolang tot ik/we een voorganger vind/en die ons wil trouwen. en dat kon nog wel eens makkelijker zijn dan we met ons allen denken.
alleen...nog ff een gescheiden vrouw vinden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 21:38
|
|
|
|
[quote=GRIFFIN748]ik zie het probleem niet wanneer gescheiden mensen met elkaar trouwen en daar een zegen over willen vragen.
als..nee: wanneer het mij zou gebeuren, zoek ik net zolang tot ik/we een voorganger vind/en die ons wil trouwen. en dat kon nog wel eens makkelijker zijn dan we met ons allen denken.
alleen...nog ff een gescheiden vrouw vinden...
effe bij pearl lang grifje...ze staan in de rij!!!
[/quote
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VANDAM845
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 21:40
|
|
|
|
|
amen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 21:43
|
|
|
|
|
helaas is het ook maar één kaart
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 21:46
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | helaas is het ook maar één kaart |
nah, weer armzalige bedoening, prijs voor één persoon. Heb nog wel een kaart voor een ander concert, maar dat is in Drachten, ook weer googlen waar dat ligt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 21:46
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | of 2 van een tussensoort...  |
ikeet wel hierzo ...in het verachte Gouda
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 21:47
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | nah, weer armzalige bedoening, prijs voor één persoon. Heb nog wel een kaart voor een ander concert, maar dat is in Drachten, ook weer googlen waar dat ligt  |
hihi...drachten weet ik..lief van jelnin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VANDAM845
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 21:52
|
|
|
|
hallo mensen,volgende,herman ,was ,er niet,volgende week is het weer,gebedsroom,denk ,wel dat herman,weer ,in ons midden zal,zijn. donderdag,19 januarie,we starten om 20.00,het duurd een uur. fijne,week,gewenst, vriendelijke,groet, vandam. (het gebedsroom theam) herman,marry,vandam,bettie,en niet te vergeten,martha,die al een tijd niet meer geweest,is, vanwege,haar gezondheid,kan ze ,niet komen,de zorg voor haar broer,en zus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 21:53
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | nah, weer armzalige bedoening, prijs voor één persoon. Heb nog wel een kaart voor een ander concert, maar dat is in Drachten, ook weer googlen waar dat ligt  |
Zal wel 1 kaart met voor bedachte raadde weze
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 21:53
|
|
|
|
PEARL? 'n bril heb ik al, meestal met matglas, dat dan weer wel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 21:55
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | inderdaad bijna  |
26 km. Even de N210 en de N207 en je bent er . Heb je niet eens een auto voor nodig . Kan bijna te voete.
|
|
| Naar boven |
|
|