| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 00:29
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ja ? En Marry die nog steeds met die kaart in haar maag zit. Of was het nou dat ze niet weet waar Krimpen ligt? |
Wat? een kaart in haar maag? In welke kerk wordt je verwacht marry?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VOGUE536
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 00:52
|
|
|
|
......
Laatst aangepast door
|
VOGUE536
|
op vrijdag 10 februari 2012, 08:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 04:09
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Wat? een kaart in haar maag? In welke kerk wordt je verwacht marry? |
Grootegast zal het de Goede Herder kerk zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 04:14
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | Ben het met Jolan eens, we leven nog teveel in ons vlees. En ik zeg niet dat dat fout is, hang er geen oordeel aan. Wat ik wel raar vind is dat we vleselijke dingen willen vergoeilijken met de bijbel in de hand. En ondertussen anderen op dezelfde gronden veroordelen. |
Daar zijn wij dus mensen voor met ons kortzichtige oordeel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 07:10
|
|
|
|
Het is vandaag vrijdag de 13de...occult of niet, ik blijf gewoon binnen. Een zwarte kat (gelukkig is Floshke niet zwart), een ladder waar je niet onderdoor mag en welke zaken heb je nog allemaal vermijd ik maar liever...Ik zal morgen wel naar de winkel rijden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 07:13
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank Josina (o.v) Erika (o.v) Bert Cootje
Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov Romy721 saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov)
Inschrijving gesloten |
momo verwijderd, op eigen verzoek.
(of bemoei ik me nu met dingen waar ik me niet mee MAG bemoeien?)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 07:23
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | momo verwijderd, op eigen verzoek.
(of bemoei ik me nu met dingen waar ik me niet mee MAG bemoeien?) |
Nee hoor...het is nog lang en ik vermoed dat het lijstje nog regelmatig aangepast zal worden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 07:53
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het is vandaag vrijdag de 13de...occult of niet, ik blijf gewoon binnen. Een zwarte kat (gelukkig is Floshke niet zwart), een ladder waar je niet onderdoor mag en welke zaken heb je nog allemaal vermijd ik maar liever...Ik zal morgen wel naar de winkel rijden... |
Als je er in geloofd ja...maar dat doe ik niet... Hou me niet bezig met occulte zaken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 08:35
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het is vandaag vrijdag de 13de...occult of niet, ik blijf gewoon binnen. Een zwarte kat (gelukkig is Floshke niet zwart), een ladder waar je niet onderdoor mag en welke zaken heb je nog allemaal vermijd ik maar liever...Ik zal morgen wel naar de winkel rijden... |
Nee das veilig Frank:
Vrijdag 13 augustus 2004
Op 13 augustus 2004 overleed een bijgelovige Roemeen die die dag de deur niet uit wilde, omdat hij bang was een ongeluk te krijgen. Artsen van de EHBO verklaarden dat de man was gestoken door een wesp van een in Roemenië zeldzame soort, waarvan de steek uiterst giftig is.
(wikipedia)
Ik heb zojuist de zwarte kat van mn oppas maar ff geknuffeld aangezien ze de hele dag gemeden gaat worden en ga zo gewoon met de auto op pad.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 08:41
|
|
|
|
Zeikerd De meeste ongelukken gebeuren in huis he dus ik ga werken.
Mijn ouders zijn ooit getrouwd op vrijdag de 13de januari en zijn dat 60 jaar lang geweest........voor mij zal dit altijd een mooie dag blijven!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 09:41
|
|
|
|
Ik ben een paar keer geweest in de gebedsroom. Nee het is niets voor mij om op deze manier te bidden.
Ik vind het er rommelig aan toe gaan. En ik vraag mij af of de mensen waarvoor gebeden word het op prijsstellen dat er voor ze gebeden wordt.
Niet ieder lid op cm hoeft toch niet te weten wie wat mankeerd?
Het valt mij ook op dat er nooit ergens voor wordt gedankt.
Ik vraag mij af of het wel eerbiedig is om op deze manier te bidden. Je gedachten worden afgeleid door wat anderen typen. Je bent geconcentreerd om geen typ fouten te maken.
En wat mij ook tegen de borst stuit is om God papa te noemen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 09:52
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | | Grootegast zal het de Goede Herder kerk zijn |
komt een kale man uut grootegast
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 09:59
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Ze is kerngezond verder Erika....speelt en rent met de anderen mee...volgens mij...en volgens de dierenarts lijdt ze niet...nog niet... Ik wacht et nog effe af....moet maandag weer terug naar de dierenarts.... |
Dan vraag ik me af waarom je in je vorige stukje zo enorm dramatische doet! Ik heb ook twee katten en pas was er een echt flink ziek je maakt je zorgen oke maar je schrijft heel dramatische terwijl het diertje springelevend is zeg je nu! Dus wat is het??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 10:12
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Nee das veilig Frank:
Vrijdag 13 augustus 2004
Op 13 augustus 2004 overleed een bijgelovige Roemeen die die dag de deur niet uit wilde, omdat hij bang was een ongeluk te krijgen. Artsen van de EHBO verklaarden dat de man was gestoken door een wesp van een in Roemenië zeldzame soort, waarvan de steek uiterst giftig is.
...nu ga je toch niet zeggen dat hij heel erg veel geluk had, de arme Roemeen werd door een wesp gestoken, snotverdorie.
(wikipedia)
Ik heb zojuist de zwarte kat van mn oppas maar ff geknuffeld aangezien ze de hele dag gemeden gaat worden en ga zo gewoon met de auto op pad.  |
...zwarte kat geknuffeld??? Met je auto op pad...arme meid, gisteren vierde je je nog je verjaardag en vandaag ga je het ongeluk opzoeken...ik hou deze topic alvast in de gaten...kom straks niet klagen dat je met 2 gebroken benen rondloopt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 10:20
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | on topic aub. Er is al genoeg onzin op deze site. |
Dit hele topic is onzin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 10:26
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...zwarte kat geknuffeld??? Met je auto op pad...arme meid, gisteren vierde je je nog je verjaardag en vandaag ga je het ongeluk opzoeken...ik hou deze topic alvast in de gaten...kom straks niet klagen dat je met 2 gebroken benen rondloopt...
|
Ook ik spring zo rustig in mijn auto en zwarte katten lopen er hier zat alleen de mijne benne lapjes katten Zal eens kijken hoe ik straks thuus kom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 10:28
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Visser moet zich helaas afmelden.  |
Wordt wel een heeeeel klein cluppie maar hopelijk niet minder gezellig veel wandelplezier mensen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 10:28
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ooooo nee hè ....... ik zwijg.  |
He he eindelijk een verstandige man op het vrouwen topic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 10:32
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | | Dit hele topic is onzin |
Dat heel de topic onzinnig is zal ik niet beweren. Wel is het zo dat er weer een hele hoop zaken werden bijgehaald die helemaal niet ter zake doen. Ik bedoel dan bijbelteksten waar ieder zijn of haar interpretatie aangeeft.
Een tweede inzeging kan dus voor mij. Zelfs een derde als het nodig is. Als een gescheiden mens hertrouwt zie ik niet in waarom dat dat huwelijk niet zou mogen ingezegend worden. In de protestantse kerken zou dat geen probleem mogen zijn omdat het huwelijk geen sacrament is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 10:34
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ooooo nee hè ....... ik zwijg.  |
Visser het is vandaag vrijdag de 13de...dus verwacht je maar aan een ongeluk...voor je het weet staat er straks iemand op je stoep...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 10:35
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ook ik spring zo rustig in mijn auto en zwarte katten lopen er hier zat alleen de mijne benne lapjes katten Zal eens kijken hoe ik straks thuus kom  |
...kom niet klagen straks wanneer je je een ongeluk gewaggeld hebt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 10:45
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Nee hoor...het is nog lang en ik vermoed dat het lijstje nog regelmatig aangepast zal worden...  |
en waarom sta jij er dan niet op???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 10:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dat heel de topic onzinnig is zal ik niet beweren. Wel is het zo dat er weer een hele hoop zaken werden bijgehaald die helemaal niet ter zake doen. Ik bedoel dan bijbelteksten waar ieder zijn of haar interpretatie aangeeft.
Een tweede inzeging kan dus voor mij. Zelfs een derde als het nodig is. Als een gescheiden mens hertrouwt zie ik niet in waarom dat dat huwelijk niet zou mogen ingezegend worden. In de protestantse kerken zou dat geen probleem mogen zijn omdat het huwelijk geen sacrament is. |
Juist jij slaat de spijker op zunne kop, wat die Bijbel teksten aan gaande. Het gaat er volgens mij meer om, zo als ik het lees hier op forum, dat wij mensen gaan bepalen wat wel, en wat niet kan. Stromingen en belevingen, zoeken elkaars steun, om die mazen in Gods wetten te vinden waarop hun gedrag geaccepteerd wordt. En maar al te vaak is er in bepaalde topiks gezegd, dat de Bijbel in een andere tijd geschreven is. En dat die niet meer van deze tijd is, en zo worden wel meer dingen goedgekeurd door de mens, die volgens Gods wetten niet kunnen. Voor wie kiezen wij dan eigenlijk, voor God.of de tijdsgeest waarin wij nu leven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 11:04
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | en waarom sta jij er dan niet op??? |
...ik denk dat er een poesje in je oogjes zit...kijk eens goed, miss Tinkie...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PAULDIJK025
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 11:06
|
|
|
|
| VOGUE536 schreef: | Je raakt mij!! Prachtig.... |
dank je, tis zeer bemoedigend vindt ikzelf.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PAULDIJK025
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 11:35
|
|
|
|
beetje laat maar ja,
Als nieuwjaar zijn intrede doet, lacht oudjaar zich een rotje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 11:41
|
|
|
|
Ik vraag mij af waarom er personen zijn die de engelse taal op het forum gebruiken.
Wat is het nut ervan?
Wat mankeerd er aan de Nederlandse taal?
Niet ieder cm lid is de engelse taal machig en kan er dus niks mee.
Ik hoef die bijdrages in de engelse taal niet te lezen, dat snap ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 11:49
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik vraag mij af waarom er personen zijn die de engelse taal op het forum gebruiken.
Wat is het nut ervan?
Ik hoef die bijdrages in de engelse taal niet te lezen, dat snap ik. |
Engels ontwikkelen is heel nuttig omdat het een wereld taal is.
Voorbij de beperkte grenzen van het nederlands
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PAULDIJK025
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 11:51
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik vraag mij af waarom er personen zijn die de engelse taal op het forum gebruiken.
Wat is het nut ervan?
Ik hoef die bijdrages in de engelse taal niet te lezen, dat snap ik. |
Het nut is denk ik dat er mensen zijn die beter zijn in Engels dan in Nederlands en er mankeert niets aan de NL taal. Ikzelf heb er geen probs. mee
|
|
| Naar boven |
|
|