| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 14:59
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Zegge meneertje Pieter ze moeten me wel nemen zoals ik ben ga me niet anders voordoen Die katten blijven! |
Maar je hoeft er zelf niet eentje te worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 15:01
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | momo verwijderd, op eigen verzoek.
(of bemoei ik me nu met dingen waar ik me niet mee MAG bemoeien?) |
van mij MAG je alles hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 15:03
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MOMO697
|
op maandag 16 januari 2012, 13:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 15:06
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik moet zeggen dat ik op 2 benen hink, aan de ene kant word ik ook wel 's moe van de Engelse bijdragen omdat ik lang niet alles begrijp, maar aan de andere kant begrijp ik best dat er mensen zijn die het Engels makkelijker vinden. Ook weet en begrijp ik dat, wanneer je een bijdrage vertaalt naar het Nederlands, vaak de kracht van de inhoud niet wordt weergegeven. En het is zo dat er idd een boel Nederlanders zijn die de Engelse taal beter beheersen dan het Nederlands.
Toch ben ik van mening dat het geen kwaad kan om hierin rekening met elkaar te houden. Heb je een bijdrage in het Engels? Prima, maar probeer dan daarbij in het Nederlands de inhoud weer te geven in je eigen woorden. En mocht je dat zelf niet lukken, vraag dan een ander om het te doen.Tenslotte leven we nog steeds in Nederland en niet in Engeland. |
Maar waarom moet elke bijdrage zinvol zijn voor iedereen? Ik heb ook dat sommige bijdrages mij niet aanspreken zelfs al zijn ze in het nederlands. Is toch prima. Als je moeite hebt met de taal sla dan dat topic gewoon over. Blijft genoeg over hoor.
Laatst aangepast door
|
MOMO697
|
op zaterdag 14 januari 2012, 15:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROMY721
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 15:09
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Het is zo Romy dat er steeds nog mensen zijn die niet mee gaan. Zet haar er maar op...desnoods, sta ik mijn plaats af indien het aantal van 25 wordt gehandhaaft... | jij moet je plaats niet afstaan aan een ander Frank, niet doen hoor! gewoon meegaan dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 15:11
|
|
|
|
“Want de liefde van Christus dringt ons, daar wij tot het inzicht gekomen zijn, dat één voor allen gestorven is. Dus zijn zij allen gestorven.
En voor allen is Hij gestorven, opdat zij, die leven, niet meer voor zichzelf zouden leven, maar voor Hem, die voor hen gestorven is en opgewekt.
Zo kennen wij dan van nu aan niemand naar het vlees. Indien wij al Christus naar het vlees gekend hebben, thans niet meer.
Zo is dan wie in Christus is een nieuwe schepping; het oude is voorbijgegaan, zie, het nieuwe is gekomen.
En dit alles is uit God, die door Christus ons met Zich verzoend heeft en ons de bediening der verzoening gegeven heeft, welke immers hierin bestaat, dat God in Christus de wereld met Zichzelf verzoenende was, door hun, hun overtredingen niet toe te rekenen, en dat Hij ons het woord der verzoening heeft toevertrouwd.”
2 Korintiërs 5: 14-19
mij persoonlijk is dit een Schriftgedeelte wat bij mij steeds weer terugkomt, kortom het speelt een belangrijke rol in mijn leven, ik persoonlijk geloof dat de Liefde centraal behoort te staan in het leven van ieder kind van God, immers God is Liefde. Zie de Liefde van Christus dringt ons, daar wij tot inzicht gekomen zijn dat Één voor allen gestorven is, Jezus heeft Zijn Leven gegeven voor een ieder, door dat inzicht leren we de Grote Genade van God steeds beter kennen. Op het moment dat wij tot inzicht kwamen gaven we ons leven aan Hem, ja we gaven ons over aan de Getrouwe Schepper en erkende Jezus Christus als Zoon van de Levende God. Wat betekend dit voor ons?? We leven niet meer voor onszelf, maar voor Hem Die ons liefheeft. Als we verder kijken zien we dat er staat nu kennen wij niemand meer naar het vlees, kijk dat is profetisch, God wil dat we verder kijken dan het vlees, als God spreekt, spreekt Hij tot de geest van de mens, Hij spreekt tot de nieuwe schepping die uit Hem geboren is, ziet u de lijn die hierin getrokken is?? Het evangelie van Jezus Christus is een Kracht Gods tot behoudenis voor een ieder die geloofd. Het begint op het moment dat we tot inzicht komen, vanaf dat moment leert Hij ons geestelijk te wandelen, u bent een nieuwe schepping, geboren uit de Levende God, kom tot dat besef en groei in Zijn Liefde. Let op lieve mensen, door Christus zijn wij verzoend met de levende God en Hij heeft ons de bediening der verzoening toevertrouwd , nu vraag ik u om u hart onder Zijn Licht te plaatsen en te kijken naar u dagelijks leven, wat brengt u, rekent u mensen hun overtredingen toe, of gaat u rond blijmoedig en vergevend zelfs als u niet zo leuk behandeld wordt??
Pas geleden gebeurde er een aantal dingen in mijn leven waardoor ik behoorlijk op de proef gesteld werd, op een gegeven moment was ik er gewoon klaar mee, en besloot gewoon te stoppen met bidden voor een bepaald persoon, wel dat was niet slim, de Heer bracht me opnieuw naar deze tekst, ik begreep direct wat Hij bedoelde, direct vroeg ik vergeving, weet u wij als Zijn volgelingen moeten Zijn Werk doet, Jezus Christus bidt en pleit voor mij, Hij schonk mij Zijn heerlijke Genade zodat ik het kan uitdelen. Begrijp dit wel lieve mensen Hij heeft ons de bediening der verzoening gegeven en ons het Woord Der Verzoening toevertrouwd, zie hoe bijzonder dit is, Hij vertrouwd ons het toe om verzoening te brengen, en dat gebeurt alleen in en door Jezus Christus, Het Levende Woord van God. Één ding moeten we weten verzoening brengt vrede, zie op naar Jezus ons grote voorbeeld, toen ze Hem aan het Kruis nagelden, zei Hij; Vader vergeef het hen want ze weten niet wat ze doen, dit is Het Ambt der Verzoening in actie, wilt u Jezus volgen?? Wilt u echt worden als Hij?? Dan zal dit u weg worden, want Zijn Gerechtigheid is geheel anders als wat de wereld u voorspiegelt, we staan versteld elke dag weer van Zijn Liefde en Zijn Wezen echt waar, maar ons eigen ik sterft af van dag tot dag, zo blijven we leren, maar één ding staat vast, Hij wil te allen tijde verzoening brengen, hoe?? Door Zijn Liefde voor mensen, daarom leg u persoonlijk vooroordelen van u af, ja werp ze van u weg en leer te zien door de Ogen van Genade, amen.
Laatst aangepast door
|
MOMO697
|
op zaterdag 14 januari 2012, 15:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROMY721
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 15:11
|
|
|
|
(of bemoei ik me nu met dingen waar ik me niet mee MAG bemoeien?) |
CHATULIEM619 schreef: De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank Josina (o.v) Erika (o.v) Bert Cootje
Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov Romy721 saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512
Laatst aangepast door
|
ROMY721
|
op zaterdag 14 januari 2012, 15:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 15:54
|
|
|
|
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Josina (o.v) Erika (o.v) Bert Cootje
Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov Romy721 saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROMY721
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 16:05
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | CHATULIEM619 schreef: De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Josina (o.v) Erika (o.v) Bert Cootje
Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov Romy721 saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512 |
Frank, kom op nou, zet jezelf er weer op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROMY721
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 16:11
|
|
|
|
mag het ook nog een moment van gisteren zijn, 't was al vandaag toen ik thuis kwam......Avondje B'drecht was errug gezellig!!
Laatst aangepast door
|
ROMY721
|
op zaterdag 14 januari 2012, 16:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 16:21
|
|
|
|
(of bemoei ik me nu met dingen waar ik me niet mee MAG bemoeien?) | Eigenlijk wel, want je ontneemt me de kans om ff met Momo te praten... Wij hadden afgesproken dat we bij haar zouden verzamelen en ik vind het jammer dat ze niet meegaat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 16:24
|
|
|
|
| ROMY721 schreef: | | Frank, kom op nou, zet jezelf er weer op | Frank had aan Wmijn beloofd dat hij zou komen, dus voorlopig staat ie gewoon op de lijst. Hij is de enige die verplicht mee moet.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zaterdag 14 januari 2012, 16:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 16:29
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Ik moet zeggen dat ik op 2 benen hink, | Ik denk dat de meesten dan doen hier. Aangezien ik 20 jaar geleden al doorhad dat Engels een belangrijke taal zou worden, heb ik mijn kinderen van jongs af aan geconfronteerd met het Engels. Dus zoveel mogelijk Engelse zenders laten horen, en nu kunnen ze zowel met als zonder ondertitels rustig naar Engelse programma's kijken. Ik vind het een vorm van luiheid als je niet een beetje Engels ontwikkelt. Ook met spinazie-Engels kun je heel goed begrijpen wat er staat, het is zeker niet van een academisch niveau...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zaterdag 14 januari 2012, 16:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 16:53
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | [/b]Maar waarom moet elke bijdrage zinvol zijn voor iedereen? Ik heb ook dat sommige bijdrages mij niet aanspreken zelfs al zijn ze in het nederlands. Is toch prima. Als je moeite hebt met de taal sla dan dat topic gewoon over. Blijft genoeg over hoor. |
Je hebt zeker gelijk wanneer je zegt dat je gerust bepaalde bijdrages kunt overslaan, maar door het Engels ontneem je bepaalde mensen wel iets...het recht om mee te genieten van sommige mooie en zinvolle bijdrages.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 16:57
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik denk dat de meesten dan doen hier. Aangezien ik 20 jaar geleden al doorhad dat Engels een belangrijke taal zou worden, heb ik mijn kinderen van jongs af aan geconfronteerd met het Engels. Dus zoveel mogelijk Engelse zenders laten horen, en nu kunnen ze zowel met als zonder ondertitels rustig naar Engelse programma's kijken. Ik vind het een vorm van luiheid als je niet een beetje Engels ontwikkelt. Ook met spinazie-Engels kun je heel goed begrijpen wat er staat, het is zeker niet van een academisch niveau... |
Mijn ouders waren niet zover dat ze dat doorhadden en op school was ik erg slecht in mijn andere talen. Ik ben het pas een beetje gaan leren toen mijn broer trouwde met een Schotse vrouw. En nog kan ik het niet goed. Ik probeer het echt wel, maar sommige bijdrages zijn echt te ingewikkeld qua Engelse termen!
Maar om het nu een vorm van luiheid te vinden? Nee, dat gaat mij echt veel te ver!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 17:09
|
|
|
|
Straks gezellig samen met mijn dochter eten, vervolgens een potje rummikub spelen en nog effe lekker bankhangen met een hapje en een drankje....ik kom deze avond wel door!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 17:16
|
|
|
|
Ik ontvang tegenwoordig nogal wat mailtjes met verzoeken om nadere kennismaking. In mijn profiel staat dat ik graag elke zondag naar de kerk wil. Zopas weer een mailtje van iemand die -en katholiek is, en 20 jaar jonger dan ik...komt nooit in de kerk, maar is wel bereid met mij mee te gaan..... Ik vraag me af waarom zo iemand (en het zijn er meerdere hoor) mij een mailtje stuurt met de vraag om een date. Ik ben 51, mijn oudste dochter wordt dit jaar 23....
Hebben jullie dat nu ook? Hoe ervaren jullie dat? Beantwoorden jullie zo'n mail? Zo ook met knipogen ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 17:18
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik zou het gaan doen op 26-06-2012  |
Nee joh, 30 februaris a.s.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 17:36
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Ik ontvang tegenwoordig nogal wat mailtjes met verzoeken om nadere kennismaking. In mijn profiel staat dat ik graag elke zondag naar de kerk wil. Zopas weer een mailtje van iemand die -en katholiek is, en 20 jaar jonger dan ik...komt nooit in de kerk, maar is wel bereid met mij mee te gaan..... Ik vraag me af waarom zo iemand (en het zijn er meerdere hoor) mij een mailtje stuurt met de vraag om een date. Ik ben 51, mijn oudste dochter wordt dit jaar 23....
Hebben jullie dat nu ook? Hoe ervaren jullie dat? Beantwoorden jullie zo'n mail? Zo ook met knipogen ? |
Een mail beantwoorden is goed voor je percentage...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 17:43
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Er was een vraag van Fredbunt over een avondje wokken en dan voor de regio Zeeland.... Uiteraard zijn al uit alle windstreken mensen welkom... Laat eerst maar eens horen of er belangstelling is.... Jong en ouder is welkom.... Wij gingen uit van de lokatie Goes....
Moeilijk om nog even een datum te plannen... Misschien eind februari.. Kom op Zeeland klim in je pc en laat wat van je horen..... |
en UPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 17:51
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Mijn ouders waren niet zover dat ze dat doorhadden en op school was ik erg slecht in mijn andere talen. Ik ben het pas een beetje gaan leren toen mijn broer trouwde met een Schotse vrouw. En nog kan ik het niet goed. Ik probeer het echt wel, maar sommige bijdrages zijn echt te ingewikkeld qua Engelse termen!
Maar om het nu een vorm van luiheid te vinden? Nee, dat gaat mij echt veel te ver! |
Juist! Ik ben ook geen ster in talen zo wie zo niet in leren maar heb er wel heel hard aan getrokken om mijn diploma te halen en te doen wat ik nu doe! dat ik slecht in talen ben is zeer zeker geen luiheid maar meer aanleg of niet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 17:53
|
|
|
|
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Josina (o.v) Erika (o.v) Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov Romy721 saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512
sow die staat er weer vrolijk bij en verder klaar, er zijn altijd mensen die afhaken dus 25 of 26 is geen ramp toch? Als ik zo tel precies 25
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 14 januari 2012, 17:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 17:55
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Een mail beantwoorden is goed voor je percentage...  |
Eh....leg es uit frank?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 18:00
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Ik ontvang tegenwoordig nogal wat mailtjes met verzoeken om nadere kennismaking. In mijn profiel staat dat ik graag elke zondag naar de kerk wil. Zopas weer een mailtje van iemand die -en katholiek is, en 20 jaar jonger dan ik...komt nooit in de kerk, maar is wel bereid met mij mee te gaan..... Ik vraag me af waarom zo iemand (en het zijn er meerdere hoor) mij een mailtje stuurt met de vraag om een date. Ik ben 51, mijn oudste dochter wordt dit jaar 23....
Hebben jullie dat nu ook? Hoe ervaren jullie dat? Beantwoorden jullie zo'n mail? Zo ook met knipogen ? |
Dit is toch heel persoonlijk?Ik hoef niet te weten of jij date met een 30-jarige of wat je uitvreet op die date .........noch hoeveel aanzoeken je krijgt of hoe vaak je date........hoeveel mannen belangstelling voor jou hebben of ze katholiek zijn,atheist of rood haar hebben.......dat is allemaal privé. Je weet zelf toch wel wat je wilt??Nu vraag je ons waarom die man je een mailtje stuurt,kun je dat niet beter aan hem vragen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 18:00
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Eh....leg es uit frank?  |
Er staat toch op je profiel hoeveel % je van je mails hebt beantwoord. Het geeft altijd een goede indruk dat je een hoog percentage hebt. Eigenlijk wilde ik ook maar gewoon zeggen dat je gewoon een mailtje kan sturen met een bedankje voor het aanbod. Eerlijk gezegd vind ik het ook raar dat iemand een generatie in leeftijd scheelt en je dan mee uitvraagt. Ook als is het maar gewoon om naar de kerk te gaan. Anderzijds kan je ook blij zijn om de aandacht die je krijgt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 18:09
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | CHATULIEM619 schreef: De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Josina (o.v) Erika (o.v) Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov Romy721 saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512
sow die staat er weer vrolijk bij en verder klaar, er zijn altijd mensen die afhaken dus 25 of 26 is geen ramp toch? Als ik zo tel precies 25  |
Oké, dan maar...ik keek er wel erg naar uit en aangezien Romy en haar vriendin ook op de lijst kunnen zonder de 25 te overschrijven is dit weer opgelost. Pffff, eigenlijk heb ik toch niets te zeggen.
Ik hoop wel dat W-tje (ik zie haar al enkele dagen niet) meegaat want zij is mijn gids in Apeldoorn...nog 72 keer slapen (zonder middagdutje want anders is het meer slapen) als ik me niet vergis.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 18:09
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Dit is toch heel persoonlijk?Ik hoef niet te weten of jij date met een 30-jarige of wat je uitvreet op die date .........noch hoeveel aanzoeken je krijgt of hoe vaak je date........hoeveel mannen belangstelling voor jou hebben of ze katholiek zijn,atheist of rood haar hebben.......dat is allemaal privé. Je weet zelf toch wel wat je wilt??Nu vraag je ons waarom die man je een mailtje stuurt,kun je dat niet beter aan hem vragen  |
Ik vrees dat je mijn posting....niet goed gelezen hebt Lean, overkomt mij ook wel es...t was niet mijn bedoeling jullie op te zadelen met mijn aanbidders....ik vroeg slechts om raad!!!!!! raad!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 18:20
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | Hebben jullie dat nu ook? Hoe ervaren jullie dat? Beantwoorden jullie zo'n mail? Zo ook met knipogen ? |
Oke dan beantwoord ik simpelweg je vragen......
Heb/had ik dat ook?Nee/ja.......kwestie van goed in je profiel aangeven wat je grenzen zijn en je er niet zo druk om maken Hoe ervaar(de) ik dat?Om reacties van mannen met zo'n leeftijdsverschil zou ik me niet druk maken,lijkt me een steekje los aan nl. Beantwoord ik die?Nee,zie hierboven.Ik lees op cm wel eens dat het als onfatsoenlijk wordt gezien,ik vind een voorstel van een jong ventje(want ik weet dat er nog veeeeeeeel jongere mannen zijn die het doen)veel onfatsoenlijker. Knipogen?Vind ik zo ontzettend nietszeggend,als ze niet 1 woord tegen je te zeggen hebben waarom zou je er dan een relatie mee willen opbouwen?
Als iemand moeite doet kun je volstaan met een bedankje als je geen interesse hebt,zijn de voorstellen bizar dan gewoon naast je neerleggen en verder negeren. Lijkt hij je leuk toe dan mail je terug,begint een chat etc......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROMY721
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 18:33
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | CHATULIEM619 schreef: De nieuwe lijst:
sow die staat er weer vrolijk bij en verder klaar, er zijn altijd mensen die afhaken dus 25 of 26 is geen ramp toch? Als ik zo tel precies 25  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:05
|
|
|
|
Waar blijven de bijdragen in de Franse taal. Er zijn mensen die feeling hebben met het Frans.
Hebben we nog een taal te leren.
Maar pas op met je bijdrages in welke taal dan ook. Er zijn lieden onder ons die zich ergeren aan fouten in een taal.
Où sont les contributions en français. Il y a des gens qui ont le sentiment avec les français.
Nous avons encore à apprendre une langue.
Mais méfiez-vous avec vos contributions dans n'importe quelle langue. Il y a parmi nous des gens qui protestent contre toute les erreurs dans une langue.
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |