ChristianMatch
 


Forum

Donderdaggebedsroom 20 - 21u. - gezegende dankbaarheid
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3487 3488 3489 3490 3491 3492 3493 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:13
 
Ik hoorde vanmorgen van iemand die in de gebedsroom aanwezig was.(nee niet Mariska) Dat er voor mij gebeden zou zijn Smiley die vol vragen zit
Ik ben hier echter niet over benaderd zoals er wordt geschreven dat dit zou gebeuren!

Vind het heel vreemd om dat te horen, ik heb niet om gebed gevraagt voor de donderdagavond! En ik ben NIET benaderd!
Vind dit dus niet echt fijn moet ik zeggen! Was er zelf niet bij en vraag er niet om dus ik zou zeggen ga wat zorgvuldiger om met dat bidden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:14
 
kMoet even wat kwijt...het is wel erg ondeugend...
Niet hier...maar wel eens ergens anders kreeg ik ook wel eens echt een aanzoek...van een 22 jarige jongeman...
Hij gaf ook eerlijk toe dat hij viel op oudere vrouwen...gewoon om hun levenservaring...
Natuurlijk had ik dat netjes moeten beantwoorden....
Maar er stond ook een stukje tekst in...wat ik minder fraai vond....
Daarom gaf ik hem dit antwoord....
Als hij zonder slabbetje kon eten en geen pamper meer aan hoefde mocht hij het nog een keer vragen..
Dat was natuurlijk niet netjes...maar sorry ik kon niet anders...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:16
 
MARISKA601 schreef:
Waar blijven de bijdragen in de Franse taal.
Er zijn mensen die feeling hebben met het Frans.

Hebben we nog een taal te leren.

Maar pas op met je bijdrages in welke taal dan ook.
Er zijn lieden onder ons die zich ergeren aan fouten in een taal.



Où sont les contributions en français.
Il y a des gens qui ont le sentiment avec les français.

Nous avons encore à apprendre une langue.

Mais méfiez-vous avec vos contributions dans n'importe quelle langue.
Il y a parmi nous des gens qui protestent contre toute les erreurs dans une langue.

pastie pasteus pastieare Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:17
 
ZEELAND736 schreef:
kMoet even wat kwijt...het is wel erg ondeugend...
Niet hier...maar wel eens ergens anders kreeg ik ook wel eens echt een aanzoek...van een 22 jarige jongeman...
Hij gaf ook eerlijk toe dat hij viel op oudere vrouwen...gewoon om hun levenservaring...
Natuurlijk had ik dat netjes moeten beantwoorden....
Maar er stond ook een stukje tekst in...wat ik minder fraai vond....
Daarom gaf ik hem dit antwoord....
Als hij zonder slabbetje kon eten en geen pamper meer aan hoefde mocht hij het nog een keer vragen..
Dat was natuurlijk niet netjes...maar sorry ik kon niet anders...

Hihi dat broekie schiet iedere oudere vrouw aan Clown smiley
Heb hem ook al gehad en weet meerderen Knipoog smiley
Toch wel zielig nog nat achter de oren en zoeken naar alles wat ouder is Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:27
 
MARISKA601 schreef:
Waar blijven de bijdragen in de Franse taal.
Er zijn mensen die feeling hebben met het Frans.

Hebben we nog een taal te leren.

Maar pas op met je bijdrages in welke taal dan ook.
Er zijn lieden onder ons die zich ergeren aan fouten in een taal.



Où sont les contributions en français.
Il y a des gens qui ont le sentiment avec les français.

Nous avons encore à apprendre une langue.

Mais méfiez-vous avec vos contributions dans n'importe quelle langue.
Il y a parmi nous des gens qui protestent contre toute les erreurs dans une langue.

Met welk programma deed je de vertaling, Maris?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:28
 
FRANKT627 schreef:
Met welk programma deed je de vertaling, Maris?


http://www.vertalen.nu/zinnen/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:33
 
ZEELAND736 schreef:
Een heel eind verder...dus heel veel dorpjes...steden....veelweegsweg(ja ik weet het...het is geen nederlands woord)
Eten ze frietjes....(het gaat nog even niet Erika!!!!)

Voor morgen staat er al een grote pan soep, want vanavond gaan we naar een verjaardag...(zuslief)

Komt wel goed meissie Knipoog smiley
hier gaat het goed Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:34
 
FRANKT627 schreef:
Oké, dan maar...ik keek er wel erg naar uit en aangezien Romy en haar vriendin ook op de lijst kunnen zonder de 25 te overschrijven is dit weer opgelost. Pffff, eigenlijk heb ik toch niets te zeggen.

Ik hoop wel dat W-tje (ik zie haar al enkele dagen niet) meegaat want zij is mijn gids in Apeldoorn...nog 72 keer slapen (zonder middagdutje want anders is het meer slapen) als ik me niet vergis.

Toppie Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:39
 
CHATULIEM619 schreef:
Eigenlijk wel, want je ontneemt me de kans om ff met Momo te praten... Wij hadden afgesproken dat we bij haar zouden verzamelen en ik vind het jammer dat ze niet meegaat.

dat zou dan wel tegen jouw principe zijn dat er niet off-topic geleuterd mag worden.

(off-topic, ik weet het Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:49
 
ERIKA129 schreef:
Hihi dat broekie schiet iedere oudere vrouw aan Clown smiley
Heb hem ook al gehad en weet meerderen Knipoog smiley
Toch wel zielig nog nat achter de oren en zoeken naar alles wat ouder is Twijfelende smiley

Waarom doen jongere vrouwen dat nou nooit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:53
 
ZEELAND736 schreef:
kMoet even wat kwijt...het is wel erg ondeugend...
Niet hier...maar wel eens ergens anders kreeg ik ook wel eens echt een aanzoek...van een 22 jarige jongeman...
Hij gaf ook eerlijk toe dat hij viel op oudere vrouwen...gewoon om hun levenservaring...
Natuurlijk had ik dat netjes moeten beantwoorden....
Maar er stond ook een stukje tekst in...wat ik minder fraai vond....
Daarom gaf ik hem dit antwoord....
Als hij zonder slabbetje kon eten en geen pamper meer aan hoefde mocht hij het nog een keer vragen..
Dat was natuurlijk niet netjes...maar sorry ik kon niet anders...

Zoiets in die trant heb ik ook maar geantwoord he...mijn oudste dochter gaat 23 worden...maar die is al bezet dus no chance.... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:54
 
MARISKA601 schreef:
Waar blijven de bijdragen in de Franse taal.
Er zijn mensen die feeling hebben met het Frans.

Hebben we nog een taal te leren.

Maar pas op met je bijdrages in welke taal dan ook.
Er zijn lieden onder ons die zich ergeren aan fouten in een taal.



Où sont les contributions en français.
Il y a des gens qui ont le sentiment avec les français.

Nous avons encore à apprendre une langue.

Mais méfiez-vous avec vos contributions dans n'importe quelle langue.
Il y a parmi nous des gens qui protestent contre toute les erreurs dans une langue.

Questceque vous dites? Je ne comprends pas Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:59
 
ERIKA129 schreef:
Ik hoorde vanmorgen van iemand die in de gebedsroom aanwezig was.(nee niet Mariska) Dat er voor mij gebeden zou zijn Smiley die vol vragen zit
Ik ben hier echter niet over benaderd zoals er wordt geschreven dat dit zou gebeuren!

Vind het heel vreemd om dat te horen, ik heb niet om gebed gevraagt voor de donderdagavond! En ik ben NIET benaderd!
Vind dit dus niet echt fijn moet ik zeggen! Was er zelf niet bij en vraag er niet om dus ik zou zeggen ga wat zorgvuldiger om met dat bidden!

Gelukkig is iedereen - waar ook ter wereld - vrij om te bidden en te spreken met God...over wie of wat dan ook. Of het nou voor de honger in Afrika is, of voor een ziek neefje wat het erg moeilijk heeft....
Wij gaan dus door met bidden Erika...voor jou...voor je neefje...en voor al die mensen die het nodig hebben (meesten zijn daar blij mee.... Zieke smiley)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 20:19
 
MARRY942 schreef:
Gelukkig is iedereen - waar ook ter wereld - vrij om te bidden en te spreken met God...over wie of wat dan ook. Of het nou voor de honger in Afrika is, of voor een ziek neefje wat het erg moeilijk heeft....
Wij gaan dus door met bidden Erika...voor jou...voor je neefje...en voor al die mensen die het nodig hebben (meesten zijn daar blij mee.... Zieke smiley)


Idd mensen zijn vrij om te bidden voor wie en wat dan ook.
Maar dit is een dating/ontmoetingssite.
Dus enige privacy word op prijsgesteld.

Ik zelf zou het een onprettige gedachte vinden dat alle aanwezigen in de gebedsroom al mijn mankementen zouden weten.

Ik kan ze dan mischien beter allemaal in mijn profiel neerzetten.

God hoort alle gebeden aan.
En Hij weet wie we bedoelen, met zieken in het algemeen.
Je hoeft er geen namen bij te noemen.
En je hoeft de namen van de ziektes niet te noemen.
God weet het allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 20:43
 
Je moet niet denken dat niet iedereen, ook van cmleden, in de kerk zijn getrouwd en daarna gescheiden.
Iemand die nooit in hun leven naar de kerk en later voor het eerst naar de kerk gegaan en meteen voelt iemand zich thuis en t.z.t met partner in het huwelijk getreden.
Dat is toch geen fout dat ze niet in de kerk getrouwd waren bij het eerste huwelijk?
Ze zeggen weleens bij de volgende huwelijk gaan ze in de kerk trouwen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 20:59
 
ERIKA129 schreef:
Juist!
Ik ben ook geen ster in talen zo wie zo niet in leren maar heb er wel heel hard aan getrokken om mijn diploma te halen en te doen wat ik nu doe!
dat ik slecht in talen ben is zeer zeker geen luiheid maar meer aanleg of niet!

Inderdaad Erika

Met name mijn jongste is een kei in Engels. Las op zn 13e al engelse boeken voor volwassenen. Het is een talent van hem, heeft niets maar dan ook niets met onderwijs of opvoeding te maken. Wil niet zeggen dat taalontwikkeling geen onderdeel daarvan is geweest. Maar dat krijgt iedereen als het goed is.

Soms is het nederlands te "nuchter" en verwoord het engels beter wat er bedoeld word. Dat is voor mij een reden om soms engels te gebruiken, een rijkere taal. Zelfs als het vertaald zou worden, mist het de boodschap die het engels wel kan overbrengen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENKWAL969





Berichten: 194

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:03
 
Ik heb een katje en een klein hondje.
Maar dat heeft nog niet geholpen.

Misschien op er 'Made in Taiwan' op staat???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:04
 
...

Laatst aangepast door
MOMO697
op maandag 16 januari 2012, 13:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:04
 
HENKWAL969 schreef:
Ik heb een katje en een klein hondje.
Maar dat heeft nog niet geholpen.

Misschien op er 'Made in Taiwan' op staat???

Hihi...ik heb een dochter en een zoon : made in Taiwan....
Maar dat helpt niet
Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:05
 
MOMO697 schreef:
ik zie dat je gereageerd heb Chat dus dan had je ook die zin wel even weg kunnen halen?
uit respect voor mij?
Heb k toch gedaan????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:05
 
MOMO697 schreef:
ik zie dat je gereageerd heb Chat dus dan had je ook die zin wel even weg kunnen halen?
uit respect voor mij?

Ik heb nu youtube opstaan: de vrede van God zij met jou...
Luister het eens, ik bid het jullie toe, schatgravertjes


Laatst aangepast door
MARRY942
op zaterdag 14 januari 2012, 21:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:07
 
MARISKA601 schreef:
Waar blijven de bijdragen in de Franse taal.
Er zijn mensen die feeling hebben met het Frans.

Hebben we nog een taal te leren.

Maar pas op met je bijdrages in welke taal dan ook.
Er zijn lieden onder ons die zich ergeren aan fouten in een taal.



Où sont les contributions en français.
Il y a des gens qui ont le sentiment avec les français.

Nous avons encore à apprendre une langue.

Mais méfiez-vous avec vos contributions dans n'importe quelle langue.
Il y a parmi nous des gens qui protestent contre toute les erreurs dans une langue.





foutje......bedankt Lachende smiley


Laatst aangepast door
VISSER278
op zaterdag 14 januari 2012, 21:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:08
 
...

Laatst aangepast door
MOMO697
op maandag 16 januari 2012, 14:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:08
 
MARISKA601 schreef:
Ik ben een paar keer geweest in de gebedsroom.
Nee het is niets voor mij om op deze manier te bidden.

Ik vind het er rommelig aan toe gaan.
En ik vraag mij af of de mensen waarvoor gebeden word het op
prijsstellen dat er voor ze gebeden wordt.

Niet ieder lid op cm hoeft toch niet te weten wie wat mankeerd?

Het valt mij ook op dat er nooit ergens voor wordt gedankt.

Ik vraag mij af of het wel eerbiedig is om op deze manier te bidden.
Je gedachten worden afgeleid door wat anderen typen.
Je bent geconcentreerd om geen typ fouten te maken.

En wat mij ook tegen de borst stuit is om God papa te noemen.

Ik herken deze en andere zaken die je schrijft hier, van gemeentes waar ik vroeger kwam.
Werd God ook "papa" genoemd. vind ik oneerbiedig.

Hoor je zo'n voorganger tijdens een preek van: "God is mijn papa".
Neem me niet kwalijk hoor, maar ik vind dat oneerbiedig!(niet naar jou, want met jou ben ik het eens, ik bedoel degene voor wie het bedoeld is).
Dat snapte je al natuurlijk: is ook voor de zekerheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:09
 
MARISKA601 schreef:
Waar blijven de bijdragen in de Franse taal.
Er zijn mensen die feeling hebben met het Frans.

Hebben we nog een taal te leren.

Maar pas op met je bijdrages in welke taal dan ook.
Er zijn lieden onder ons die zich ergeren aan fouten in een taal.



Où sont les contributions en français.
Il y a des gens qui ont le sentiment avec les français.

Nous avons encore à apprendre une langue.




Jaja , en op den duur krijgen we het ook nog in het pools te lezen hier?


Visser, bij wie op het bedrijf het pools al bijna de voertaal is geworden maar er net zo veel van bakt als het frans.Mais méfiez-vous avec vos contributions dans n'importe quelle langue.
Il y a parmi nous des gens qui protestent contre toute les erreurs dans une langue.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:14
 
MARRY942 schreef:
Hihi...ik heb een dochter en een zoon : made in Taiwan....
Maar dat helpt niet
Smiley met dichtgeplakte mond


Zet er dan gewoon op : Ik heb helemaal niks , alleen een dikke spaarrekening. Misschien helpt dat.
Of.....wie helpt deze griekse dame uit haar eenzaamheid. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:15
 
W przypadku gdy s? sk?adki w j?zyku francuskim.
Istniej? ludzi, którzy maj? poczucie z francusk?.

Nadal mamy nauczy? si? j?zyka.

Niemniej jednak z swój wk?ad w dowolnym j?zyku.
Istniej? osoby w?ród nas, ponownych b??dów w innym j?zyku.


duidelijk visser? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:17
 
MARISKA601 schreef:
W przypadku gdy s? sk?adki w j?zyku francuskim.
Istniej? ludzi, którzy maj? poczucie z francusk?.

Nadal mamy nauczy? si? j?zyka.

Niemniej jednak z swój wk?ad w dowolnym j?zyku.
Istniej? osoby w?ród nas, ponownych b??dów w innym j?zyku.


duidelijk visser? Knipoog smiley


Boze smiley nee , ik kan net tot 10 tellen.
Puur om mn geduld op de proef te stellen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:18
 
VISSER278 schreef:
Boze smiley nee , ik kan net tot 10 tellen.
Puur om mn geduld op de proef te stellen.

Zonder je vingers te gebruiken??? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:19
 
MARISKA601 schreef:
W przypadku gdy s? sk?adki w j?zyku francuskim.
Istniej? ludzi, którzy maj? poczucie z francusk?.

Nadal mamy nauczy? si? j?zyka.

Niemniej jednak z swój wk?ad w dowolnym j?zyku.
Istniej? osoby w?ród nas, ponownych b??dów w innym j?zyku.

Wordt 'przypadku' niet met 'dt' geschreven??? Verraste, verbaasde smiley


duidelijk visser? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3487 3488 3489 3490 3491 3492 3493 ... 6194 Volgende
Pagina 3490 van 6194