| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:13
|
|
|
|
Ik hoorde vanmorgen van iemand die in de gebedsroom aanwezig was.(nee niet Mariska) Dat er voor mij gebeden zou zijn Ik ben hier echter niet over benaderd zoals er wordt geschreven dat dit zou gebeuren!
Vind het heel vreemd om dat te horen, ik heb niet om gebed gevraagt voor de donderdagavond! En ik ben NIET benaderd! Vind dit dus niet echt fijn moet ik zeggen! Was er zelf niet bij en vraag er niet om dus ik zou zeggen ga wat zorgvuldiger om met dat bidden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:14
|
|
|
|
kMoet even wat kwijt...het is wel erg ondeugend... Niet hier...maar wel eens ergens anders kreeg ik ook wel eens echt een aanzoek...van een 22 jarige jongeman... Hij gaf ook eerlijk toe dat hij viel op oudere vrouwen...gewoon om hun levenservaring... Natuurlijk had ik dat netjes moeten beantwoorden.... Maar er stond ook een stukje tekst in...wat ik minder fraai vond.... Daarom gaf ik hem dit antwoord.... Als hij zonder slabbetje kon eten en geen pamper meer aan hoefde mocht hij het nog een keer vragen.. Dat was natuurlijk niet netjes...maar sorry ik kon niet anders...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:16
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Waar blijven de bijdragen in de Franse taal. Er zijn mensen die feeling hebben met het Frans.
Hebben we nog een taal te leren.
Maar pas op met je bijdrages in welke taal dan ook. Er zijn lieden onder ons die zich ergeren aan fouten in een taal.
Où sont les contributions en français. Il y a des gens qui ont le sentiment avec les français.
Nous avons encore à apprendre une langue.
Mais méfiez-vous avec vos contributions dans n'importe quelle langue. Il y a parmi nous des gens qui protestent contre toute les erreurs dans une langue. |
pastie pasteus pastieare
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:17
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | kMoet even wat kwijt...het is wel erg ondeugend... Niet hier...maar wel eens ergens anders kreeg ik ook wel eens echt een aanzoek...van een 22 jarige jongeman... Hij gaf ook eerlijk toe dat hij viel op oudere vrouwen...gewoon om hun levenservaring... Natuurlijk had ik dat netjes moeten beantwoorden.... Maar er stond ook een stukje tekst in...wat ik minder fraai vond.... Daarom gaf ik hem dit antwoord.... Als hij zonder slabbetje kon eten en geen pamper meer aan hoefde mocht hij het nog een keer vragen.. Dat was natuurlijk niet netjes...maar sorry ik kon niet anders... |
Hihi dat broekie schiet iedere oudere vrouw aan Heb hem ook al gehad en weet meerderen Toch wel zielig nog nat achter de oren en zoeken naar alles wat ouder is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:27
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Waar blijven de bijdragen in de Franse taal. Er zijn mensen die feeling hebben met het Frans.
Hebben we nog een taal te leren.
Maar pas op met je bijdrages in welke taal dan ook. Er zijn lieden onder ons die zich ergeren aan fouten in een taal.
Où sont les contributions en français. Il y a des gens qui ont le sentiment avec les français.
Nous avons encore à apprendre une langue.
Mais méfiez-vous avec vos contributions dans n'importe quelle langue. Il y a parmi nous des gens qui protestent contre toute les erreurs dans une langue. |
Met welk programma deed je de vertaling, Maris?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:33
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Een heel eind verder...dus heel veel dorpjes...steden....veelweegsweg(ja ik weet het...het is geen nederlands woord) Eten ze frietjes....(het gaat nog even niet Erika!!!!)
Voor morgen staat er al een grote pan soep, want vanavond gaan we naar een verjaardag...(zuslief) |
Komt wel goed meissie hier gaat het goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:34
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Oké, dan maar...ik keek er wel erg naar uit en aangezien Romy en haar vriendin ook op de lijst kunnen zonder de 25 te overschrijven is dit weer opgelost. Pffff, eigenlijk heb ik toch niets te zeggen.
Ik hoop wel dat W-tje (ik zie haar al enkele dagen niet) meegaat want zij is mijn gids in Apeldoorn...nog 72 keer slapen (zonder middagdutje want anders is het meer slapen) als ik me niet vergis. |
Toppie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
Berichten: 1417
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:39
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Eigenlijk wel, want je ontneemt me de kans om ff met Momo te praten... Wij hadden afgesproken dat we bij haar zouden verzamelen en ik vind het jammer dat ze niet meegaat. |
dat zou dan wel tegen jouw principe zijn dat er niet off-topic geleuterd mag worden.
(off-topic, ik weet het )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:49
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hihi dat broekie schiet iedere oudere vrouw aan Heb hem ook al gehad en weet meerderen Toch wel zielig nog nat achter de oren en zoeken naar alles wat ouder is  |
Waarom doen jongere vrouwen dat nou nooit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
Berichten: 1117
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:53
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | kMoet even wat kwijt...het is wel erg ondeugend... Niet hier...maar wel eens ergens anders kreeg ik ook wel eens echt een aanzoek...van een 22 jarige jongeman... Hij gaf ook eerlijk toe dat hij viel op oudere vrouwen...gewoon om hun levenservaring... Natuurlijk had ik dat netjes moeten beantwoorden.... Maar er stond ook een stukje tekst in...wat ik minder fraai vond.... Daarom gaf ik hem dit antwoord.... Als hij zonder slabbetje kon eten en geen pamper meer aan hoefde mocht hij het nog een keer vragen.. Dat was natuurlijk niet netjes...maar sorry ik kon niet anders... |
Zoiets in die trant heb ik ook maar geantwoord he...mijn oudste dochter gaat 23 worden...maar die is al bezet dus no chance....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
Berichten: 1117
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:54
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Waar blijven de bijdragen in de Franse taal. Er zijn mensen die feeling hebben met het Frans.
Hebben we nog een taal te leren.
Maar pas op met je bijdrages in welke taal dan ook. Er zijn lieden onder ons die zich ergeren aan fouten in een taal.
Où sont les contributions en français. Il y a des gens qui ont le sentiment avec les français.
Nous avons encore à apprendre une langue.
Mais méfiez-vous avec vos contributions dans n'importe quelle langue. Il y a parmi nous des gens qui protestent contre toute les erreurs dans une langue. |
Questceque vous dites? Je ne comprends pas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
Berichten: 1117
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:59
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik hoorde vanmorgen van iemand die in de gebedsroom aanwezig was.(nee niet Mariska) Dat er voor mij gebeden zou zijn Ik ben hier echter niet over benaderd zoals er wordt geschreven dat dit zou gebeuren!
Vind het heel vreemd om dat te horen, ik heb niet om gebed gevraagt voor de donderdagavond! En ik ben NIET benaderd! Vind dit dus niet echt fijn moet ik zeggen! Was er zelf niet bij en vraag er niet om dus ik zou zeggen ga wat zorgvuldiger om met dat bidden! |
Gelukkig is iedereen - waar ook ter wereld - vrij om te bidden en te spreken met God...over wie of wat dan ook. Of het nou voor de honger in Afrika is, of voor een ziek neefje wat het erg moeilijk heeft.... Wij gaan dus door met bidden Erika...voor jou...voor je neefje...en voor al die mensen die het nodig hebben (meesten zijn daar blij mee.... )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 20:19
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Gelukkig is iedereen - waar ook ter wereld - vrij om te bidden en te spreken met God...over wie of wat dan ook. Of het nou voor de honger in Afrika is, of voor een ziek neefje wat het erg moeilijk heeft.... Wij gaan dus door met bidden Erika...voor jou...voor je neefje...en voor al die mensen die het nodig hebben (meesten zijn daar blij mee.... ) |
Idd mensen zijn vrij om te bidden voor wie en wat dan ook. Maar dit is een dating/ontmoetingssite. Dus enige privacy word op prijsgesteld.
Ik zelf zou het een onprettige gedachte vinden dat alle aanwezigen in de gebedsroom al mijn mankementen zouden weten.
Ik kan ze dan mischien beter allemaal in mijn profiel neerzetten.
God hoort alle gebeden aan. En Hij weet wie we bedoelen, met zieken in het algemeen. Je hoeft er geen namen bij te noemen. En je hoeft de namen van de ziektes niet te noemen. God weet het allemaal.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 20:43
|
|
|
|
Je moet niet denken dat niet iedereen, ook van cmleden, in de kerk zijn getrouwd en daarna gescheiden. Iemand die nooit in hun leven naar de kerk en later voor het eerst naar de kerk gegaan en meteen voelt iemand zich thuis en t.z.t met partner in het huwelijk getreden. Dat is toch geen fout dat ze niet in de kerk getrouwd waren bij het eerste huwelijk? Ze zeggen weleens bij de volgende huwelijk gaan ze in de kerk trouwen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
Berichten: 772
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 20:59
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Juist! Ik ben ook geen ster in talen zo wie zo niet in leren maar heb er wel heel hard aan getrokken om mijn diploma te halen en te doen wat ik nu doe! dat ik slecht in talen ben is zeer zeker geen luiheid maar meer aanleg of niet! |
Inderdaad Erika
Met name mijn jongste is een kei in Engels. Las op zn 13e al engelse boeken voor volwassenen. Het is een talent van hem, heeft niets maar dan ook niets met onderwijs of opvoeding te maken. Wil niet zeggen dat taalontwikkeling geen onderdeel daarvan is geweest. Maar dat krijgt iedereen als het goed is.
Soms is het nederlands te "nuchter" en verwoord het engels beter wat er bedoeld word. Dat is voor mij een reden om soms engels te gebruiken, een rijkere taal. Zelfs als het vertaald zou worden, mist het de boodschap die het engels wel kan overbrengen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
Berichten: 194
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:03
|
|
|
|
Ik heb een katje en een klein hondje. Maar dat heeft nog niet geholpen.
Misschien op er 'Made in Taiwan' op staat???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
Berichten: 772
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:04
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MOMO697
|
op maandag 16 januari 2012, 13:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
Berichten: 1117
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:04
|
|
|
|
| HENKWAL969 schreef: | Ik heb een katje en een klein hondje. Maar dat heeft nog niet geholpen.
Misschien op er 'Made in Taiwan' op staat??? |
Hihi...ik heb een dochter en een zoon : made in Taiwan.... Maar dat helpt niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:05
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | ik zie dat je gereageerd heb Chat dus dan had je ook die zin wel even weg kunnen halen? uit respect voor mij? | Heb k toch gedaan????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
Berichten: 1117
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:05
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | ik zie dat je gereageerd heb Chat dus dan had je ook die zin wel even weg kunnen halen? uit respect voor mij? |
Ik heb nu youtube opstaan: de vrede van God zij met jou... Luister het eens, ik bid het jullie toe, schatgravertjes
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op zaterdag 14 januari 2012, 21:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:07
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Waar blijven de bijdragen in de Franse taal. Er zijn mensen die feeling hebben met het Frans.
Hebben we nog een taal te leren.
Maar pas op met je bijdrages in welke taal dan ook. Er zijn lieden onder ons die zich ergeren aan fouten in een taal.
Où sont les contributions en français. Il y a des gens qui ont le sentiment avec les français.
Nous avons encore à apprendre une langue.
Mais méfiez-vous avec vos contributions dans n'importe quelle langue. Il y a parmi nous des gens qui protestent contre toute les erreurs dans une langue. |
foutje......bedankt
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 14 januari 2012, 21:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
Berichten: 772
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:08
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MOMO697
|
op maandag 16 januari 2012, 14:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:08
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik ben een paar keer geweest in de gebedsroom. Nee het is niets voor mij om op deze manier te bidden.
Ik vind het er rommelig aan toe gaan. En ik vraag mij af of de mensen waarvoor gebeden word het op prijsstellen dat er voor ze gebeden wordt.
Niet ieder lid op cm hoeft toch niet te weten wie wat mankeerd?
Het valt mij ook op dat er nooit ergens voor wordt gedankt.
Ik vraag mij af of het wel eerbiedig is om op deze manier te bidden. Je gedachten worden afgeleid door wat anderen typen. Je bent geconcentreerd om geen typ fouten te maken.
En wat mij ook tegen de borst stuit is om God papa te noemen. |
Ik herken deze en andere zaken die je schrijft hier, van gemeentes waar ik vroeger kwam. Werd God ook "papa" genoemd. vind ik oneerbiedig.
Hoor je zo'n voorganger tijdens een preek van: "God is mijn papa". Neem me niet kwalijk hoor, maar ik vind dat oneerbiedig!(niet naar jou, want met jou ben ik het eens, ik bedoel degene voor wie het bedoeld is). Dat snapte je al natuurlijk: is ook voor de zekerheid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:09
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Waar blijven de bijdragen in de Franse taal. Er zijn mensen die feeling hebben met het Frans.
Hebben we nog een taal te leren.
Maar pas op met je bijdrages in welke taal dan ook. Er zijn lieden onder ons die zich ergeren aan fouten in een taal.
Où sont les contributions en français. Il y a des gens qui ont le sentiment avec les français.
Nous avons encore à apprendre une langue.
Jaja , en op den duur krijgen we het ook nog in het pools te lezen hier?
Visser, bij wie op het bedrijf het pools al bijna de voertaal is geworden maar er net zo veel van bakt als het frans.Mais méfiez-vous avec vos contributions dans n'importe quelle langue. Il y a parmi nous des gens qui protestent contre toute les erreurs dans une langue. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:14
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Hihi...ik heb een dochter en een zoon : made in Taiwan.... Maar dat helpt niet  |
Zet er dan gewoon op : Ik heb helemaal niks , alleen een dikke spaarrekening. Misschien helpt dat. Of.....wie helpt deze griekse dame uit haar eenzaamheid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:15
|
|
|
|
W przypadku gdy s? sk?adki w j?zyku francuskim. Istniej? ludzi, którzy maj? poczucie z francusk?.
Nadal mamy nauczy? si? j?zyka.
Niemniej jednak z swój wk?ad w dowolnym j?zyku. Istniej? osoby w?ród nas, ponownych b??dów w innym j?zyku.
duidelijk visser?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:17
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | W przypadku gdy s? sk?adki w j?zyku francuskim. Istniej? ludzi, którzy maj? poczucie z francusk?.
Nadal mamy nauczy? si? j?zyka.
Niemniej jednak z swój wk?ad w dowolnym j?zyku. Istniej? osoby w?ród nas, ponownych b??dów w innym j?zyku.
duidelijk visser?  |
nee , ik kan net tot 10 tellen. Puur om mn geduld op de proef te stellen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:18
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | nee , ik kan net tot 10 tellen. Puur om mn geduld op de proef te stellen. |
Zonder je vingers te gebruiken???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:19
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | W przypadku gdy s? sk?adki w j?zyku francuskim. Istniej? ludzi, którzy maj? poczucie z francusk?.
Nadal mamy nauczy? si? j?zyka.
Niemniej jednak z swój wk?ad w dowolnym j?zyku. Istniej? osoby w?ród nas, ponownych b??dów w innym j?zyku.
Wordt 'przypadku' niet met 'dt' geschreven???
duidelijk visser?  |
|
|
| Naar boven |
|
|