Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:07
|
|
|
"Keep up the good work.... "
Thanks
of behoud het goede.
RVrede, shalom betekent harmonie en slaat op het feit dat de harmonie met God hersteld is. Dit is met de verzoening die God verricht heeft door de dood van Zijn Zoon Christus (2 Cor 5:20-21). Hierin komen we tot geloof (Rom 5:1)en deze vrede brengt de heerlijke toegang met zich mee tot God (Rom 5:2)."
Bidden voor vrede, zegen voor iedereen, nu donderdag zal de gebedsroom uit zijn voegen barsten ! Zeker weten.
Shalom,
Herman
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 17 januari 2012, 17:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:10
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Josina (o.v) Erika (o.v) Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512
Er is door afzeggen Romy dus weer een plaats vrij gekomen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:10
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | als je 112 al niet eens meer kan onthouden is het ernstig met je gesteld. bovendien weet de politie meer van je dan je weet of denkt.
verder: ICE...die komt hier met enige regelmaat op 300 meter langs..met van die wieltjes eronder op twee stalen geleiders, ook wel rails genoemd... |
En juist als het dus ernstig met je gesteld is, is het fijn dat je meest dierbaren zo snel mogelijk op de hoogte daarvan gebracht worden..... Dus dat ICE is m.i. een prima plan. Bedankt voor de tip!
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op dinsdag 17 januari 2012, 17:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:13
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Heeft dat te maken met mijn dubbele posting? Tsja, hoe ik dat toch voor elkaar krijg??  |
Ben jij te ongeduldig soms?? Want idd jij plaatst veel dubbele postings
Maar ik eet vandaag lekker boerenkool
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:14
|
|
|
COOTJE711 schreef: | 2x klikken??  | Dat zal wel dan. Ik zal er es op letten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:14
|
|
|
Oeps!!
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op dinsdag 17 januari 2012, 20:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:15
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Kalvers die kranten rond brengen..... t mot nie gekker worre......  |
Katwijk he altijd al vreemd volk geweest Zouden ze daarom zo veel connecties hebben met Veenendaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:15
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Dat zal wel dan. Ik zal er es op letten  |
En zelfs dat doet ze dubbel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:16
|
|
|
En krabben konden ze vanmorgen en de hele dag daar waar de zon niet kwam Lekker fris weertje van mij mag de winter zo blijven zon en fris kenne de bacterien doodvriezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:26
|
|
|
Mijn mooiste moment vandaag: een fijne mail-wisseling met een begripvolle CM-er, die me weer een beetje moed gaf om dóór te gaan met bidden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:29
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik weet dus ook dat er bij bepaalde personen waarvoor gebeden word verder geen contact is met de gebedsleider(s).
Het is zoals chat het al zegt bidden en pastoraal bezig zijn gaan hand in hand. |
Oh....dan moet ik maar stoppen met bidden voor de honger in Soedan! Ik ken geen mens daar, heb nog nooit contact met ze gehad, dus eh...kappen dan maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:34
|
|
|
Alle goeds voor de toekomst.....
Gods nabijheid in jullie leven....
Veel liefde van en voor elkaar!!!!
Ineke...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:35
|
|
|
MARRY942 schreef: | Oh....dan moet ik maar stoppen met bidden voor de honger in Soedan! Ik ken geen mens daar, heb nog nooit contact met ze gehad, dus eh...kappen dan maar  |
Je weet best wat ik bedoel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:36
|
|
|
Krabben hoefde ik niet, tenminste niet de auto, maar wat had ik last van die laaghangende zon...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:38
|
|
|
wordt er vandaag niet gegeten???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:49
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Heerlijk weertje vandaag weer!!  Fris, maar vanochtend al een lekker zonnetje Beddengoed naar buiten, ramen buitenom gelapt, wandeling gemaakt, wat wil een mens nog meer, in januari??  |
Een lief???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 18:10
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik weet dus ook dat er bij bepaalde personen waarvoor gebeden word verder geen contact is met de gebedsleider(s).
Het is zoals chat het al zegt bidden en pastoraal bezig zijn gaan hand in hand. |
Ik ben zelf nog nooit in de gebedsroom geweest, maar heb wel contact gehad met de leiding. Mij hebben ze wel degelijk toestemming gevraagd en ze hebben mij wel degelijk gemaild met de vraag hoe het met mij gaat.
Dus het kan ook anders!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 18:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vandaag is het de trouwdag van Crossroad en Marian. Via deze weg wil ik ze van Harte Feliciteren met hun huwelijk en wens ze vele mooie en gezegende jaren samen toe.
liefde, een woord waar het in jullie huwelijk om draait luister naar de woorden als de liefde oplaait: ik heb je lief, liever, liefste liefde, een woord waar het in de bijbel om draait geniet van Gods woorden als Hij de volmaakte liefde zaait: Ik heb je lief, liever, liefste Zijn liefde is vreugde en vrijheid Zijn liefde vergeeft en is waarheid Zijn liefde het kruis, brengt gerechtigheid Zijn liefde, een huis tot in eeuwigheid Zijn liefde, de diepste: Hij heeft jullie lief, liever, liefsten!
Veel Geluk Liefs Erika
 |
Mooi gedicht, Erika!
Crossroad en Marian...ik sluit mij aan bij het gedicht van Erika! Ook van mij dus veel geluk, liefde en zegen toegewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 18:15
|
|
|
Binnen de reguliere zorg is er weinig ruimte voor de christelijke homo. Ik vind het prima dat er aan die mensen die worstelen met hun seksuele gevoelens op een christelijke manier aandacht word gegeven. Dat doet de stichting different.
Bij het nieuws van 18.00 werd gezegd dat er ex deelnemers zijn die beweren dat de gevoelens onderdrukt werden. (welke stichting zet negatieve berichten op zijn forum)
Als deze stichting werkelijk bezig is met het onder drukken van gevoelens dan vind ik dat vergoedingen gestopt dienen te worden.
Maar ook dit weer is het de media die christelijke instellingen in een kwaad daglicht willen stellen. En we weten ook hoe de politiek denkt over de homoseksuele medemens.
De kerken worden erop aangekeken dat ze geen levensruimte krijgen voor hun geaardheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 18:27
|
|
|
Ook ik vind het een goede tip....maar heb dit al 6 jaar!! Is het dan niet nieuw??? Ken de niemand dit???? Heb er ook 3 in staan.... Mijn zoon staat daar met zijn mob.nummer als eerste...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 17 januari 2012, 18:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 18:35
|
|
|
Gestoofde witlof met gesneden ham erdoor en geraspte kaas... Gekookte aardappels....gele vla met warme boerenappelmoes....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 18:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | wordt er vandaag niet gegeten??? |
Zekers wel hoor Frank...maar ik schaam me een bietje voor eh....nou....ik wou afvallen...enneh...vandaag mijn diepvries schoongemaakt, kwam 2 supervette slavinken tegen....dusseh...ik eet wel....ssssst nix zeggen hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 18:41
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik ben zelf nog nooit in de gebedsroom geweest, maar heb wel contact gehad met de leiding. Mij hebben ze wel degelijk toestemming gevraagd en ze hebben mij wel degelijk gemaild met de vraag hoe het met mij gaat.
Dus het kan ook anders!  |
Ja Josina...t kan inderdaad anders...ik zal mijn best doen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 18:42
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Je weet best wat ik bedoel. |
t zijn je eigen woorden Maris
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 18:55
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Krabben hoefde ik niet, tenminste niet de auto, maar wat had ik last van die laaghangende zon... |
Whow Chat, ik was zooooo blij dat hij scheen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROMY721
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 18:56
|
|
|
[quote=ERIKA129]CHATULIEM619 schreef: De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Josina (o.v) Erika (o.v) Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512
Er is door afzeggen Romy dus weer een plaats vrij gekomen!!
Laatst aangepast door
|
ROMY721
|
op dinsdag 17 januari 2012, 22:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 19:16
|
|
|
Dit soort zorg hoort niet in het verzekerde hulppakket, als jij vind dat jouw geaardheid niet klopt is dat niet het probleem van de verzekeringsmaatschapijen. En zo zijn er nog veel meer dingen die NIET in het vergoedingspotje thuishoren, zoals transsexuele operaties, de pil, rollators etc.
Maar goed, weinig zin om te hopen dat die verzekeringsmaatschappijen en de politiek ooit normaal gaan denken. Per slot van rekening is nederland een land waar je ten laste van je zorgverzekering een moord kunt plegen (abortus) En ook de refobevolking staat juichend langs de weg wanneer degene die dit mogelijk heeft gemaakt voorbij rijd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 19:19
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ikke niet blijf liever gezond Ga alleen mee om in jullie stank te zitten Ik doe wel gewoon gezellig  |
Als jij dat nietroken zo fantastisch vind, waarom ga je dan niet naar dat concert van IL DIVO, das wel rookvrij..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 19:20
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | als je 112 al niet eens meer kan onthouden is het ernstig met je gesteld. bovendien weet de politie meer van je dan je weet of denkt.
verder: ICE...die komt hier met enige regelmaat op 300 meter langs..met van die wieltjes eronder op twee stalen geleiders, ook wel rails genoemd... |
Das nog nix, bij ons is de achterklep sneller dan 112 en de daarbij behorende hulpdiensten. Die zijn zelfs zo snel, dat voor er wat gebeurd, zij er al zijn  En voor de rest, is het wel een goede tip.
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op dinsdag 17 januari 2012, 19:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 19:27
|
|
|
PIETER649 schreef: | Dit soort zorg hoort niet in het verzekerde hulppakket, als jij vind dat jouw geaardheid niet klopt is dat niet het probleem van de verzekeringsmaatschapijen. En zo zijn er nog veel meer dingen die NIET in het vergoedingspotje thuishoren, zoals transsexuele operaties, de pil, rollators etc.
Maar goed, weinig zin om te hopen dat die verzekeringsmaatschappijen en de politiek ooit normaal gaan denken. Per slot van rekening is nederland een land waar je ten laste van je zorgverzekering een moord kunt plegen (abortus) En ook de refobevolking staat juichend langs de weg wanneer degene die dit mogelijk heeft gemaakt voorbij rijd...  |
Voor welke seksuele vaardigheden heb je een rollator nodig dan Of hij hoort niet in het rijtje
|
|
Naar boven |
|
|