Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 18:44
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik vanochtend officieel ontslagen ben door de uroloog! Da's 1, nu de gynaecoloog nog!  |
Fijn voor je hoor..... Een beetje te vriend houden is niet erg hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 18:46
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik zou best een luis wille wezen dan maakte ik me nooit meer druk En ging lekker een luize leventje lijden  |
om vervolgens uitgeroeid te worden door de luizenkam, spray en aanverwante artikelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 18:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Is altijd nog beter dan dat iemand anders je voor bladluis aanziet.  |
das een ander topic visser
daar mag je jezelf vergelijken met een luis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 18:48
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Als Jezus je gevonden mag worden, betekent niet dat je automatisch met Hem zal leven. Ik wil niet dat iemand mag vergelijken als farizeeërs, die hoogmoedig door de straten lopen met bijbeltje onder de arm. Ze denken dat ze naar de hemel gaan door goed godsdienstig leven.
We moeten juist buigen voor de Koning der koningen, omdat wij kinderen des toorns zijn, dit hebben wij verdiend.
kijk maar naar psalm 25 : 2 en 6 en ook psalm 86 : 6
psalm 25 : 2 Heer', ai, maak mij Uwe wegen, Door Uw woord en Geest bekend; Leer mij, hoe die zijn gelegen, En waarheen G' Uw treden wendt, Leid mij in Uw waarheid, leer IJvrig mij Uw wet betrachten. Want Gij zijt mijn heil, o Heer', 'k Blijf U al den dag verwachten.
psalm 25 : 6 Wie heeft lust den Heer' te vrezen, 't Allerhoogst en eeuwig goed? God zal Zelf zijn leidsman wezen, Leren, hoe hij wandlen moet. 't Goed, dat nimmermeer vergaat, Zal hij ongestoord verwerven, En zijn Godgeheiligd zaad Zal 't gezegend aardrijk erven.
psalm 86 : 6 Leer mij naar Uw wil te handlen, 'k Zal dan in Uw waarheid wandlen; Neig mijn hart, en voeg het saam, Tot de vrees van Uwen Naam. Heer', mijn God, ik zal U loven, Heffen 't ganse hart naar boven; 'k Zal Uw Naam en majesteit Eren tot in eeuwigheid. |
Herman, ik heb toch echt mijn eigen ervaring met Jezus
Jezus zocht mij, het verloren schaap in deze wereld.
Jezus is echt my savior.
Nu gaan we samen verder
In Jezus naam
Amen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 18:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik had er eerst iets anders neergezet maar dat was ongepast...te impulsief (het had iets te maken met een voorval in de chatroom gisteren) en daarom heb ik het maar weer verwijderd...ik kan dus maar beter zwijgen...  |
Het ware te wensen, dat alle mensen...inderdaad eens heel goed na dachten voor ze iets schreven ja... Maar ook in de chatroom moeten we uitkijken wat we neer schrijven Frank!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 18:59
|
|
|
Ik ga voor de hond en dan wel de Poedel...trouw, eigenwijs, volgzaam als het moet en gemakkelijk blij te maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 19:01
|
|
|
MOMO697 schreef: | das een ander topic visser
daar mag je jezelf vergelijken met een luis |
Dat zal best . Maar bijna iedere boom, plant , bloem, struik of heester heeft te maken met bladluis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 19:03
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Momo,
ik heb wel gereageerd maar het is mij nu niet duidelijk welke reactie jij bedoelt, geef even de datum en tijd aan zodat ik het even helder heb.
dank je |
was gericht aan shanita en mijn reactie op wat zij schreef
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 19:05
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik ga voor de hond en dan wel de Poedel...trouw, eigenwijs, volgzaam als het moet en gemakkelijk blij te maken  |
Het is dat Erika me voor was anders zou ik zeggen de gelaarsde kat.
Maar vooruit.... een aap dan , want visser kan wel eens van de hak op tak springen.
En nu ben ik benieuwd naar Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 19:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat zal best . Maar bijna iedere boom, plant , bloem, struik of heester heeft te maken met bladluis.  |
sjonge dan heeft Gerrit het er maar druk mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 19:08
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Het ware te wensen, dat alle mensen...inderdaad eens heel goed na dachten voor ze iets schreven ja...Maar ook in de chatroom moeten we uitkijken wat we neer schrijven Frank!!! |
Inderdaad Zeeland.
He-le-maal mee eens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 19:21
|
|
|
MOMO697 schreef: | apotheose dag ik |
Apo-watte?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 19:23
|
|
|
MARRY942 schreef: | Apo-watte?  |
google?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 19:33
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag: een fijne mail-wisseling met een begripvolle CM-er |
kijk dat geeft een mens weer moed... Zal ook eens zoeken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 19:35
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik vanochtend officieel ontslagen ben door de uroloog! Da's 1, nu de gynaecoloog nog!  |
Fijn voor je josina!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 19:37
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Jolan,
Is dit jou eigen ervaring.
Vindt het een nogal directe conclusie
Daar doe je verslaafden tekort mee
Mijns inziens |
sommige verslaafden zitten nog in de ontkenningsfase
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 19:44
|
|
|
Ontslagen??? Moet je dan ander werk zoeken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 19:44
|
|
|
Heb sinds vanmiddag weer een nieuwe goedwerkende oplader voor mijn laptop
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op donderdag 19 januari 2012, 19:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 19:50
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Heb sinds vanmiddag weer een nieuwe goedwerkende oplader voor mijn laptop  |
effe verwijderd want ik weet wat je nu bedoelt met 'oplader'...ik heb de laptop steeds in den elentriek zitten...is gewoon een voeding...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 19 januari 2012, 19:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 19:59
|
|
|
MOMO697 schreef: | om vervolgens uitgeroeid te worden door de luizenkam, spray en aanverwante artikelen  |
Echt niet in een donker bos, hier vervandaan daar waar geen mensen wonen gewoon blad luis dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 20:06
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Heb sinds vanmiddag weer een nieuwe goedwerkende oplader voor mijn laptop  |
Toppie, buurvrouw ook weer blij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 20:08
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Fijn voor je hoor..... Een beetje te vriend houden is niet erg hoor!!! |
Dank, te vriend houden doe ik zeker hoor! Hij benadrukte nog wel dat wanneer er iets niet goed gaat, ik altijd mag bellen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 20:08
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Fijn voor je josina!!!  |
Thnx!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 20:10
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ontslagen??? Moet je dan ander werk zoeken?  |
Haha, nee hoor, gelukkig niet zeg! Maar ik hoef iig niet terug te komen
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 19 januari 2012, 20:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARSTEN834
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 20:41
|
|
|
MOMO697 schreef: | ik vind dit evangelisch gewauwel en zou het graag onderbouwd zien vanuit de bijbel in de bijbel heeft men soms meer vrouwen in de bijbel hertrouwen mensen in de bijbel ken ik een vrouw die iets van zeven mannen heeft gehad Jezus heeft haar lief en stuurt haar op pad met die Liefde dat het zondigen is? jazeker is er daarom veroordeling? nee het enige dat die zonde weg kan nemen is de Liefde van Jezus maar dat aan elkaar vastgeplakt blijven zitten vind ik een menselijk bedenksel dat misschien voor iemand zo werkt en die heeft er dan wat aan gehad. maar wil niet zeggen dat het ook werkelijk zo is voor iedereen. |
Op je eerste verhaal: heb je ooit gehoord van het verschil zovan: Oude testament vs nieuwe testament? Testament staat voor verbond. Abraham etc. hadden veel vrouwen, dat zeker. Maar dat wasVOOR de 10 geboden, dat was VOOR Jezus kwam. Als je dit niet snapt, is het een advies om daar is over na te denken en te lezen. Niet om wijs te doen, maar het geen dat onze zonde weg haalt is het bloed van Jezus Maar ja dat heeft hij gegeven door liefde, maar toch.
(niet heel negatief bedoelt, maar) Zo je te horen heb jij met meerdere mannen geslapen. Als jij je ex of wie dan ook ziet, voel je dan niet meteen van binnen ''iets'' wat er niet was geweest als je geen seks gehad had met elkaar? Het geen wat je voelt is er omdat je dus niet 100% kan ''ontsmelten zoals ik het heb uitgelegd. Meerdere mensen die ik ken hebben mij dit uitgelegd omdat zij dit helaas moeten ervaren. Na seks te hebben gehad gaat je relatie met die persoon als het goed is niet door zoals van te voren... of wel soms?
Laatst aangepast door
|
CARSTEN834
|
op donderdag 19 januari 2012, 20:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 20:52
|
|
|
Donderdag 19 Januari, Psalm 10: 1-11; Verbergen uw blik.
Psalm 10 is in alle opzichten het vervolg van psalm 9. Die twee psalmen vormen eigenlijk één lied. Hoe de psalm van gisteren verdergaat? Het antwoord is onthutsend. Alles wat in psalm 9 zo mooi o z’n pootjes was terechtgekomen, wordt in psalm 10 weer heftig onderuitgehaald. Nauwelijks is God hooglijk geprezen omdat Hij recht doet aan de arme en verdrukte, of in het vervolg van de psalm wordt Hij flink aan zijn mantel getrokken. ‘Waarom Heer, bent u zo ver en verbergt u zich in tijden van nood?’ Kijk, daar heb je het weer: het aloude waarom. Hoe is het toch mogelijk dat God wel belooft dat Hij de zijnen niet vergeet, maar het volgende moment hen als een baksteen laat vallen? Dat is toch niet te rijmen? Met zo’n God kun je toch niet leven? ‘Hoe komt het , Heer, dat Gij zo verre zijt?’ Dit kan ik toch aan mijn buren niet uitleggen? Geen mens op kantoor snapt hoe ik het in de kerk nog uithouden kan. Zo ziek, zo ellendig, zo belabberd, zo alleen gelaten – en dan toch nog blijven geloven in een God die je op geen enkele manier helpt? Een lachertje! En intussen pocht je tegenstander dat hij het zonder God wel redden zal. Sterker nog: er is geen God en niemand doet me wat! Wat kun je tegen dit alles ondernemen? Niets. Helemaal niets? Ja, toch! Gooi het God voor de voeten! Richt je spervuur van vragen op Hem! Als er Eén is die dat kan hebben, dan Hij wel. Sla er niet zelf met de botte bijl op los. Neem het zwaard niet in eigen hand. Vergeld geen kwaad met kwaad. Laat God je rechter wezen. Maar laat Hem gerust weten dat je het er moeilijk mee hebt en dat je er niets, helemaal niets van begrijpt. Zou God doof zijn voor de klachten van wie Hem liefhebben? Blijf hopen, desnoods tegen beter weten in!
Hoe komt het, Heer, dat Gij zo verre zijt? Hoe kan het zijn verborgen voor uw blik dat uw vernederd volk verdrukking lijdt? Verwar de trots in zijn eigen strik, onstel hem met de dreiging van uw schrik!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 20:55
|
|
|
Vanaf vandaag 16.15 uur weekend! Het eerste lange weekend van 2012!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 20:55
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Shanita, zolang we ons richten op Gods Hart komt het helemaal goed
 |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 20:59
|
|
|
W'tje zal wel een krokodil kunnen zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 21:00
|
|
|
MOMO697 schreef: | aanverwante onzin shanita?
dan ben ik dus compleet gestoord want dan zie ik dingen die er niet zijn.
Ik ken persoonlijk teveel mensen die genezen zijn door gebed van -de ziekte depressie die door de psychologie waren opgegeven -pddnos/autisme wat wetenschappelijk gezien helemaal niet mogelijk is -zware eczeem klachten, elke ochtend beddegoed onder het bloed
dus niet van horen zeggen ...
ik ken ze persoonlijk |
Dit zijn dingen die een psychiater ook zou kunnen genezen. Alleen da's te duur, medicijnen zijn veel goedkoper. Ook huiduitslag komt vaak door neurose.
|
|
Naar boven |
|
|