Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 12:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: |  |
euh...ja, doe dat  Ben bijna klaar met poetsen hier en zal mezelf dan ook ff oppoetsen, uurtje weken in bad voor dat ik aan tafel ga
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zaterdag 21 januari 2012, 12:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 12:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ach ja, binnenkort willen ze toch Zeeland , Zuid-Holland en een gedeelte van Brabant samenvoegen. Dan is dat probleem ook weer uit de wereld geholpen. Dan hebben we ècht een heel groot Zeeland  |
...ik denk dat wij eerder een probleem hebben met die rare Zeeuwen erbij...misschien is het toch maar beter alles naar 010 over te hevelen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 12:29
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Pieter,
Ken jij de vloek van de wet.
Al die geboden en verboden, als je er aan eentje niet kan houden val je zo in deze vloek.
Mijn Hart wil alleen maar thuiskomen.
Gods Hart ontmoeten is mijn geloof.
Het Hart is eeuwig , het hoofd niet
 |
Slim plan LJ... gewoon net doen of de wet niet meer geldig is en je hebt er niks meer mee te maken 
Werkt goed joh, heb ik ook eens gedaan, maar de agenten waren niet onder de indruk toen ik vertelde dat de wet een vloek is...
Pieter, na met 180 km/u over de A-16 te rijden, bleek de wet toch WEL te gelden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 12:29
|
|
|
BRIGIT826 schreef: | Ik ben geboren in Dordt, dan zeggen de mensen weleens tegen mij schapekop. Nu woon ik in Rotterdam dan zeggen weer Rotjesknor.
Dus de ene helft ben ik als schaap en de andere helft varken  |
ach joh, zolang ze nog geen ezel zeggen valt het wel mee toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 12:34
|
|
|
BRIGIT826 schreef: | Ik ben geboren in Dordt, dan zeggen de mensen weleens tegen mij schapekop. Nu woon ik in Rotterdam dan zeggen weer Rotjesknor.
Dus de ene helft ben ik als schaap en de andere helft varken  |
Rotjeknor heeft niks met varkens te maken. Knor heeft ook een betekenis van mopperen, klagen, zeuren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 12:41
|
|
|
PIETER649 schreef: | Slim plan LJ... gewoon net doen of de wet niet meer geldig is en je hebt er niks meer mee te maken Werkt goed joh, heb ik ook eens gedaan, maar de agenten waren niet onder de indruk toen ik vertelde dat de wet een vloek is...
Pieter, na met 180 km/u over de A-16 te rijden, bleek de wet toch WEL te gelden.... |
De Duitse snelwegen zijn een zegen wat dat betreft. Soms is geen verbod prettiger.
Der Thomas, 180 p/S ist zu teuer in Holland.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 21 januari 2012, 13:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 12:54
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Rotjeknor heeft niks met varkens te maken. Knor heeft ook een betekenis van mopperen, klagen, zeuren. |
Klopt precies dan he schapen zijn net als sommige jonge kinderen die kunnen ook de goe ganse dag mekkeren en zeuren
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zaterdag 21 januari 2012, 12:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | Huh, bedoel je die zandbak?  |
Ik heb ook een zandbak in me tuintje...en als het flink regent ook een zwembad....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:07
|
|
|
T was gisteravond een bietje laat geworre....wezen eten bij mijn vriendin, die ik al 35 jaar ken....daar kommie nie van weg he... Dusseh...opeens was het op mijn wekker half 10..... Maar wel lekker uitgeslapen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:08
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Pieter,
Ken jij de vloek van de wet.
Al die geboden en verboden, als je er aan eentje niet kan houden val je zo in deze vloek.
Mijn Hart wil alleen maar thuiskomen.
Gods Hart ontmoeten is mijn geloof.
Het Hart is eeuwig , het hoofd niet
 |
Je klinkt alsof je levensmoe bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:09
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb eerst maar weer koffie gepakt............de badkamer is een rampgebied,ik heb van alle ramen daar het folie(was bros geworden) laten verwijderen en nu zitten de restjes overal op vastgeplakt
En nu niet meer zeuren,muziek op de kop en deurbroez'n  |
Wasbenzine wil nog wel es helpen Leanne....wel daarna effe t raam open....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:10
|
|
|
Net op tijd terug van de boodschappen....het hoooooooooossssst hier!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:13
|
|
|
Ik eet vandaag ressies gegrilled......mijn diepvries moet leeg want hij moet nodig schoongemaakt...gewoon restjes vlees dus, uitje dr bij gesneden, vers champignonnetje.....laat mij maar schuiven! eh...eten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:15
|
|
|
MARRY942 schreef: | Wasbenzine wil nog wel es helpen Leanne....wel daarna effe t raam open....  |
Of gewoon een flesje stickerverwijderaar, daar heb ik vorige week ook eens alle lijmresten van het bouwplastic langs de ramen mee weggehaald. En inderdaad, wel het raam openzetten als je daar mee bezig bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:15
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | He Carsten, ben het voor een groot deel wel met je eens, als je met iemand seks hebt gehad, heb je iets unieks met elkaar gedeeld, en dat maakt dat je elkaar nooit helemaal kunt loslaten. Er is namelijk, zoals je al schreef in je voorbeeld, een deel van jou bij die ander achter gebleven. Dat unieke wat je hebt gedeeld, is niet uitwisselbaar met een andere partner.
Laat de opmerkingen over je leeftijd je vooral niet weerhouden om te blijven schrijven op het forum ... het gaat namelijk om de inhoud van wat je schrijft !!!  |
Ik vind het een te romantische voorstelling van seks.........seks heb je als je je ziel blootgelegd hebt en de ander volkomen vertrouwd,dus ja,dat intieme gevoel laat je achter als je uit elkaar gaat.Maar je kunt dan wel verder,je bent niet voor eeuwig verloren voor een nieuwe relatie........ het is weer te vinden en dus zeker uitwisselbaar!Ik ga er wel vanuit dat we het hier niet hebben over wisselende contacten maar serieuze relaties
Op Carsten zijn leeftijd had ik al een huis gekocht en stond op het punt te gaan trouwen dus ik vind hem oud genoeg om over seks te praten maar ik zou met hem(en geen ander)over mijn persoonlijke situatie praten dus ik geef Momo ook gelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:16
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Allemaal
Hier even een berichtje van mij ben net bij mn moeder vandaan en die was weer gevallen vandaag en heeft een gat in haar hoofd en is een beetje de weg kwijt dus kan ik niet mee dit is de twede keer in 1 maand dus moeten we maar eens kijken of er iets anders moet gebeuren met haar want ze is nu 94 en leeft nog steeds zelfstandig en had bootschappen gedaan en is daarbij gevallen maar gelukkig niets gebroken dus hele sterke botten gelukkig . Vandaar dat ik nu niet mee kan met het eten wat ik erg jammer vind want ik had alles al klaar staan om naar het verre buitenland tegaan maar helaas want ik had me er erg op verheugt maar we moeten het dan maar een keer overdoen denk ik . Voor morgen een heel eetsmakelijk en hoop op een volgend etentje. Sjalom. Martin |
Gelijk heb je Martin, je moeder gaat nu voor hoor! Wees maar dankbaar dat je ze nog hebt....mijn moeder is 2 januari al 10 jaar overleden....ik mis haar nog iedere dag....pluk die mooie momenten dat ze nog bij je is! Enneh...natuurlijk jammer voor jou, je had je er op verheugd.....Sterkte, en toch....een goed weekend!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:17
|
|
|
Tussen 2 buien door toch ff heel de buitenboel gedaan. Bij het laatste raam vielen de eerste druppels alweer.....maar nu kunnen we de druppels binnen vandaan in elk geval weer zien vallen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:19
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Of gewoon een flesje stickerverwijderaar, daar heb ik vorige week ook eens alle lijmresten van het bouwplastic langs de ramen mee weggehaald. En inderdaad, wel het raam openzetten als je daar mee bezig bent. |
Toen ik nog bij miin ouder woonde, was er iemand in de buurt ook bezig met wasbenzine in de badkamer. Die badkamer had geen raam die je kon openzetten. De wasbenzine dampen kwamen bij het brandend licht en toen was het BOEM.
Nee wasbenzine gebruik ik nooit, sinds ik weet dat dit kan gebeuren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:20
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Tussen 2 buien door toch ff heel de buitenboel gedaan. Bij het laatste raam vielen de eerste druppels alweer.....maar nu kunnen we de druppels binnen vandaan in elk geval weer zien vallen.  |
Buitenboel moet hier ook nodig...het zicht is slecht van binnenuit...maar elke dag regen, windvlagen en een straat die af en toe op de Sahara woestijn lijkt.....ik wacht nog effe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Neen, Griekenland is aan het krimpen. Dat is totaal iets anders...  |
Ben je dr wel eens geweest Frank????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:22
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Allemaal
Hier even een berichtje van mij ben net bij mn moeder vandaan en die was weer gevallen vandaag en heeft een gat in haar hoofd en is een beetje de weg kwijt dus kan ik niet mee dit is de twede keer in 1 maand dus moeten we maar eens kijken of er iets anders moet gebeuren met haar want ze is nu 94 en leeft nog steeds zelfstandig en had bootschappen gedaan en is daarbij gevallen maar gelukkig niets gebroken dus hele sterke botten gelukkig . Vandaar dat ik nu niet mee kan met het eten wat ik erg jammer vind want ik had alles al klaar staan om naar het verre buitenland tegaan maar helaas want ik had me er erg op verheugt maar we moeten het dan maar een keer overdoen denk ik . Voor morgen een heel eetsmakelijk en hoop op een volgend etentje. Sjalom.
Martin |
Doen we toch gewoon als alle zieken weer opgeknapt zijn nog een keer een etentje
Martin, sterkte met je moeder en Jolan beterschap!
Ga ik nu ff het restaurant bellen dat we 3 stoelen minder nodig hebben. Tot vanavond allemaal!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:23
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | wie denk je...  |
Nou dat kan ik uitleggen: ik kreeg laatst enorm op me kop omdat ik per ongeluk es een keertje op het forum Willem zei i.p.v. Crossroad.....dusseh...mannen??? raadselen (onopgeloste)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:25
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Doen we toch gewoon als alle zieken weer opgeknapt zijn nog een keer een etentje
Martin, sterkte met je moeder en Jolan beterschap!
Ga ik nu ff het restaurant bellen dat we 3 stoelen minder nodig hebben. Tot vanavond allemaal! |
Nou Annette, als jouw Pietje aan het uitbuiken gaat na de maaltijd.....ik zou het op 2 stoelen minder houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:26
|
|
|
MARRY942 schreef: | ...ik wacht nog effe  |
Ja...maar dat deed ik dus al een poosje En aangezien mn lieve hulp gisteren binnenshuis lekker gesopt had, had ik nu eindelijk eens tijd om die buitenboel te doen. En vies wordt het toch binnen de kortste keren weer, bouwzand naast het huis dat er tegen waait, spelende kinderen die er tegenaan stoten, hond die zn snot eraan veegt.......maar t idee dat het ff schoon was is gewoon lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:28
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ja...maar dat deed ik dus al een poosje En aangezien mn lieve hulp gisteren binnenshuis lekker gesopt had, had ik nu eindelijk eens tijd om die buitenboel te doen. En vies wordt het toch binnen de kortste keren weer, bouwzand naast het huis dat er tegen waait, spelende kinderen die er tegenaan stoten, hond die zn snot eraan veegt.......maar t idee dat het ff schoon was is gewoon lekker  |
Ja das waar....het geeft je een super-tevreden gevoel als alles glimt en blinkt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:45
|
|
|
Het waait hier maar het is droog...voila...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:00
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ik eet vandaag ressies gegrilled......mijn diepvries moet leeg want hij moet nodig schoongemaakt...gewoon restjes vlees dus, uitje dr bij gesneden, vers champignonnetje.....laat mij maar schuiven! eh...eten.... |
doen we, marry;
beter dat je de diepvries niet weet leeg te krijgen, dan dat je niet weet hoe die te vullen, toch?
eet met smaak!!
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 21 januari 2012, 14:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:02
|
|
|
MARRY942 schreef: | T was gisteravond een bietje laat geworre....wezen eten bij mijn vriendin, die ik al 35 jaar ken....daar kommie nie van weg he... Dusseh...opeens was het op mijn wekker half 10..... Maar wel lekker uitgeslapen!  |
Uit geslapen? Gefeliciteerd , dan kan je je bed verkopen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ze doet zich wel vroom voor maar als ze eens wat verteld leer je iemand anders kennen...  |
Mag ik weten wie je bedoeld??? Wat dat ""vrome"" aan gaat??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:11
|
|
|
MARRY942 schreef: | Nou dat kan ik uitleggen: ik kreeg laatst enorm op me kop omdat ik per ongeluk es een keertje op het forum Willem zei i.p.v. Crossroad.....dusseh...mannen??? raadselen (onopgeloste)  |
tsja...dat mot je ook niet doen, he...da's overtreden van een (ongeschreven?) privacy-regel.
en mannen raadsels? mwoah, niet groter dan de dames, hoor.
|
|
Naar boven |
|
|