Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 17:22
|
|
|
VISSER278 schreef: | Een prachtige , zonnige dag ..... alleen het waait verschrikkelijk hard.  |
Ehhhhhhh zon was zeer ver te zoeken Droog weer was dah Waaien jaaaaaaaaaaaaa dat herken ik het stormt hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 17:23
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vandaag lekker aan het nagenieten en lachen van gisteravond Hoort dat nu bij vandaag offeeeee gisteren Ik doe het maar bij beide  |
nee, zoiets hoort in het hokje van gister hoor Erika!! Dus je ben er gezond van gebleven... Uit eten gaan is altijd een risico
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 17:25
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Nog bijna 7 uur te gaan hoor Frank! Een mooi moment is alleen al om hier op CM aanwezig te zijn.... toch???  |
Tja, nog een dikke 6 uur te gaan maar dan moet er echt al heel veel gebeuren en dat zie ik dus niet zitten. Ook CM zal daaraan niet veel kunnen doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 17:28
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tja, nog een dikke 6 uur te gaan maar dan moet er echt al heel veel gebeuren en dat zie ik dus niet zitten. Ook CM zal daaraan niet veel kunnen doen...  |
Valt er dan ook nix te snoepen?? Ratetoille met pindasaus??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 17:29
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Wat Pieter had besteld serveeren ze bij mij... En bestelling van mij kwam bij Pieter...
Vraag mij niet wat ik heb gegeten maar het smaakte verrukkelijk.
 |
Tja dat kwam doordat een duitser geen duits verstond Wees blij maris wat jij had besteld kon zelfs Pieter niet op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 17:30
|
|
|
COOTJE711 schreef: | nee, zoiets hoort in het hokje van gister hoor Erika!! Dus je ben er gezond van gebleven... Uit eten gaan is altijd een risico  |
Ik ben kerngezond zelfs geen last van de uiensoep Dus echt de volgende ronde meegaan co
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 17:31
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Jammer dat daar gen foto's van zijn he, hij keek zo verschrikt naar je en ik heb chat nog nooit zo stil meegemaakt  |
Nee helaas Trijn vergat om op dat moment te fotograferen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 17:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...of een modderbad...is goed voor je velletje...ook goed voor je (zwart spaar-) varkentje... |
Mijn velletje is al 51 jaar oud en zit vol met rimpels, deuken, lidtekens en kraaiepootjes, dus laat die modder maar zitte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 17:42
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Valt er dan ook nix te snoepen?? Ratetoille met pindasaus?? |
...pindasaus...een lekkere ratetoille zou er wel ingaan...zou er niet ergens een eenzame rat zijn die zich wilt opofferen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 17:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...pindasaus...een lekkere ratetoille zou er wel ingaan...zou er niet ergens een eenzame rat zijn die zich wilt opofferen...  |
Vraag Floshke om ff op jacht te gaan.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 18:11
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Vraag Floshke om ff op jacht te gaan....... |
Hij brengt alleen muizen mee naar huis...en die zijn te klein...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 18:12
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn velletje is al 51 jaar oud en zit vol met rimpels, deuken, lidtekens en kraaiepootjes, dus laat die modder maar zitte  |
Ja, inderdaad, modder is maar gewoon modder en geen mirakelmiddel...euh, veel sterkte alvast...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 18:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: |
Ehhhhhhh zon was zeer ver te zoeken Droog weer was dah Waaien jaaaaaaaaaaaaa dat herken ik het stormt hier  |
Ik heb hier geen druppel hemelvocht gemerkt...dit is echt de beste regio van Nederland...nouja, eigenlijk is het meer België...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 19:06
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ik ga vandaag op de Italiaanse toer...spaghetti bolognaise....daar had ik al een paar dagen zin in....  |
Enne, is je diepvriezer nu leeg? Is hij al opgeblonken? Of ga je hem volgende week nog eens leegmaken??? Je hebt er wel werk mee...
Ik heb zuurkool gegeten. Was lang geleden en het zal zeker nu nog eens lang duren vooraleer ik dat smakeloos eten op tafel tover...
Ik had toch maar beter een beschuitje gegeten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 19:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Enne, is je diepvriezer nu leeg? Is hij al opgeblonken? Of ga je hem volgende week nog eens leegmaken??? Je hebt er wel werk mee...
Ik heb zuurkool gegeten. Was lang geleden en het zal zeker nu nog eens lang duren vooraleer ik dat smakeloos eten op tafel tover...
Ik had toch maar beter een beschuitje gegeten... |
Maar hoe maak jij je zuurkool klaar dan, Frank?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 19:25
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Friesland gaat nog liever bij Denemarken dan, vrees ik. Nederland blijft wel wat het is, behalve de grote steden, dat is voor een groot deel derde wereld. Ten zuiden van de Maas in Rotterdam daar is geen Nederlands straatbeeld meer te zien maar buiten de stad wel en het bereikt Brabant echt niet. Ik mag Brabant wel, eigenlijk.
Thomas die vindt dat Friesland meer Nederland is dan Rotterdam-Zuid, de Bijlmer, Den Haag HS of het Kanaleneiland samen. |
Zeg laat Utrecht er ff buiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 19:40
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nu ben ik het toch alwéér niet met je eens, mar!! God vergeeft niet iedereen; om er een tekst voor je bij te noemen, zodat je het na kunt kijken;
jeremia 7 ; 15, 16, 17; En Ik zal ulieden van Mijn aangezicht wegwerpen loop Mij niet aan; want Ik zal u niet horen. Ziet gij niet, wat zij doen in de steden van Juda, en op de straten van Jeruzalem?
jeremia 11 ; 11 Daarom zegt de HEERE alzo: Ziet, Ik zal een kwaad over hen brengen, uit hetwelk zij niet zullen kunnen uitkomen; als zij dan tot Mij zullen roepen, zal Ik naar hen niet horen.
ezechiel 8 ; 18 Daarom zal Ik ook handelen in grimmigheid, Mijn oog zal niet verschonen, en Ik zal niet sparen; hoewel zij voor Mijn oren met luider stem roepen, nochtans zal Ik hen niet horen.
afijn, ik zou ook een kortere reactie kunnen geven; mariska; ik ben het helemaal met je eens!!!
hannah.......vergeving is een gave, geen recht. |
Ok Hannah, nu de volgende tekst van God uit de oude verbond......
Mic 7:18 Wie is een God gelijk Gij, Die de ongerechtigheid vergeeft, en de overtreding van het overblijfsel Zijner erfenis voorbij gaat? Hij houdt Zijn toorn niet in eeuwigheid; want Hij heeft lust aan goedertierenheid.
Waarvoor is de Here Jezus gekomen?
Joh 3:16 Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een iegelijk die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe.
Wie heeft nu dan het eeuwig leven????
Eph 2:8 Want uit genade zijt gij zalig geworden door het geloof (geen believe); en dat niet uit u, het is Gods gave (het geloof is een gave van God); Eph 2:9 Niet uit de werken, opdat niemand roeme. Eph 2:10 Want wij zijn Zijn maaksel, geschapen in Christus Jezus tot goede werken, welke God voorbereid heeft, opdat wij in dezelve zouden wandelen.
Dus ook vergeving hoort bij ons, is een gave van God..... wel gezien vanuit de nieuwe verbond........
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 22 januari 2012, 19:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 19:53
|
|
|
MAR907 schreef: | Dus ook vergeving hoort bij ons, is een gave van God..... wel gezien vanuit de nieuwe verbond........ |
vergeving is een gave, maar slechts onder één voorwaarde, mar!! en dat is nu net wat bijv mariska mist in het hele plaatje waarmee zij te maken heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:07
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Maar hoe maak jij je zuurkool klaar dan, Frank? |
Veel klaarmaken is er niet aan. Pakje opensnijden, opwarmen dan onder aardappelpuree...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:07
|
|
|
Vergeven...1 van de moeilijkste dingen van mijn leven!
Het lukt mij echt (nog) niet om mijn ex-vriend te vergeven voor wat hij aangericht heeft. Zeker omdat hij totaal daarvoor de verantwoordelijkheid niet neemt. Integendeel...hij gaat door met zijn leven alsof er nooit wat gebeurd is!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:08
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dan moet er wel om vergeving gevraagd zijn. Anders heeft het geen nut. |
Mariska, begrijp je gevoelens hierin. Stel dat God dat ook zou vinden..... zou Hij dan Zijn Zoon gestuurd hebben uit liefde naar deze aarde?.......
Onvoorwaardelijke liefde geven is een groot ding. Dat kunnen we niet uit ons zelf in ons menselijke leven.... Dat is ook niet wat God van ons vraagt....
Hetgeen dat God wil is, dat we Hem boven alles liefhebben. Dat is een levens wandel op twee benen. Zowel rationeel en in samenwerking met Hem. En daar vanuit in die relatie een ander liefhebben (dat is jezelf). De mate dat iemand dat kan doen hangt af, hoe de Heer je geschapen heeft. Dat is persoonlijk verschillend.
Hetgeen dat Heer ons wil onderwijzen om tot volmaking te komen. Dat is een levensloop voor ieder persoonlijk. ook in vergeving.
Eph 4:12 Tot de volmaking der heiligen, tot het werk der bediening, tot opbouwing des lichaams van Christus; Eph 4:13 Totdat wij allen zullen komen tot de enigheid des geloofs en der kennis van den Zoon Gods, tot een volkomen man, tot de mate van de grootte der volheid van Christus;
Dus richt je op de Heer....het gaat om Zijn lichaam.... daarvan kunnen wij getuigen, ook jij in de situatie waarin je zit.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 22 januari 2012, 20:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:14
|
|
|
Zo doe ik dat ook. En dan een rookworst erbij. Soms rozijntjes erdoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:23
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.
de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de acommodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro)
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen. heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
voorlopig hopen mee te gaan; simsim368, 50 jaar, regio 0118, Walcheren MET overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 978 MET overnachting ov susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter |
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 22 januari 2012, 21:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:28
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Daarvoor hebben ze een oplossing gevonden: het boodschappenbriefje!  |
Laat ik het nou ook vergeten daar op te zetten........
Ik weet het, hopeloos
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat wel , maar waar het om te doen was....een plekje in het Guinness Book of Records.... dat is mislukt.
Aldus de krant : Sinds okt. 2009 accepteeert het Guinness Book of Records echter niet meer dat minderjarigen als recordhouder zeilen de boeken ingaan, omdat de organisatie minderjarigen niet wil aanmoedigen tot riscante recordpogingen. De 17 jarige Brit Michael Perham ging in 2009 als laatste de boeken in als jongste solozeiler om de wereld.
Visser: de krant brengt de leugens in het land |
Dat wist ze dan toch van te voren.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Enne, is je diepvriezer nu leeg? Is hij al opgeblonken? Of ga je hem volgende week nog eens leegmaken??? Je hebt er wel werk mee...
Ik had toch maar beter een beschuitje gegeten... |
Schoon istie wel Frank....maar leeg nog lang niet, zeg ik ben hollebolle Gijs niet, waar zie je me nu voor aan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, inderdaad, modder is maar gewoon modder en geen mirakelmiddel...euh, veel sterkte alvast...  |
Dankie Frankie, ik voel me ineens 10 jaar jonger!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hij brengt alleen muizen mee naar huis...en die zijn te klein...  |
Floske zou ook zijn rayon kunnen vergroten? Vast ergens wel een eenzame rat te vinden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | Een prachtige , zonnige dag ..... alleen het waait verschrikkelijk hard.  |
Geen zonnetje gezien vandaag, je woei uit je hemd hier in Gouda. En hoooozen toen ik vanmorgen naar de kerk ging, dus pluutje op....nou mooi mis, die woei uit zn voegen (hij was al door zijn beste jaren heen, nu istie rijp voor de afvalemmer)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:42
|
|
|
MARRY942 schreef: | Dankie Frankie, ik voel me ineens 10 jaar jonger!  | Mààr 10 jaar???
|
|
Naar boven |
|
|