Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 12:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ingehaald met watte??? |
Geen ideeeeeeeeeee waar ze het over heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 12:40
|
|
|
Het zonnetje schijnt vandaag maar ondertussen vullen met regelmaat inktzwarte wolken de lucht Langs de wegen steken de crocussen hun bladeren al ruim boven de grond Hoezo is de natuur van slag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 12:42
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Och weet je, het was maar een voorbeeld, ik ken er nog veel meer maar dat is een gebed zonder einde. Alleen het gezegde al verbeter de wereld en begin bij jezelf, als iedereen dat nu zegt en niets doet wat vaak het geval is, blijven wij in die visuele cirkel zitten. Dus met andere woorden zeg je eigenlijk, ik ben goed bezig, ik zie om naar die ander. En geeft dan een verwijtende opmerking van verbeter de wereld en begin bij jezelf. En in de meeste gevallen wordt dit gezegd omdat men zo vlug geen ander antwoord heeft. |
Nee hoor Gerrit, troost je.....ik vind zelf juist dat ik vaak te weinig aandacht voor mensen heb en je weet het, ik kan niet tegen geneuzel dus dat sla ik ook maar het liefst over.....Dus ik ben goed bezig?, nee, dat vind ik niet van mijzelf.....er zijn zeker wat aandachtspunten, gelukkig maar he, ben een echt mens..... Wat ik me wel realiseer is dat we met zijn allen, dus ook jij en ik er voor moeten zorgen dat we in een beetje leefbare wereld leven...en daar ook een beetje positief naar kijken.......Ik wil niet meegaan in die negatieve flow van doemdenken en moppers over hoe slecht alles is. Er zijn altijd ook nog mooie dingen.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 23 januari 2012, 12:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIEKE000
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 12:59
|
|
|
...Giechel ..... !!!!! Lekker droog !!
Moet af en toe ook kunnen !!!
´k Heb in iedergeval weer gelachen vandaag en volg jullie op het forum, want ben benieuwd waar de reis heen gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNA992
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 13:09
|
|
|
Onzin........????
Ik vind het prachtig en zie uit naar deel 2!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIEKE000
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 13:11
|
|
|
Een V - Vorm van wel 24 ganzen vlogen de verkeerde kant op, inplaats van het zuiden vlogen ze naar het noorden.
Wat zou dat betekenen ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIEKE000
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 13:27
|
|
|
Stampot zuurkool met bruine bonen.
Hangop met warm gebonden kersensaus erover.
Zo simpel en lekker !
Ik was vanmorgen bij een grote supermarkt...... De keuze was ZO oneindig groot, gewoon niet normaal meer. Van elk artikel wel tien soorten.... eigenlijk te gek !!!!
De vraag voor mij was inderdaad>>>>wat eten we vandaag voor lekkers!
'k Ben daarna naar mijn zeer goed bedoelde (Bio)groenteman gegaan ....ook hij moet een kans krijgen om te overleven in deze tijd.
ENNNNNN de smaakt is lekkerder....vind ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 13:38
|
|
|
Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Haast je als je tijd hebt; dan heb je tijd als je haast hebt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 13:48
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heerlijk verteld meneer chat Maarre Wat betreft voetje vrijen. Ik strekte slechts mijn benen onder tafel en raakte daarbij Erika aan. Die was zeker niet op haar mond gevallen. Zij vatte dat op als een amoureuze handeling, maar dat was zeker niet de bedoeling.Dit stukkie he Wel erbij vermelden dat ik jou geheel en al in de tang had en compleet mond dood En dat alles geheel onschuldig en tot veel leedvermaak
Gewoon een leuk en gezellig etentje veel gelachen lekker gegeten, serieus gesprek ben het zoooooooo met je eens he  |
En daar begint het meestal mee...met voetje vrijen!
Erika en Chatje ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 13:50
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Een dagje CM is een dagje vol avontuur. Deze dag was daarop geen uitzondering. Het avontuur begon voor mij al om 16.00 uur. Inderdaad, 3 en een half uur voor het begin van het etentje. Eerst naar Groningen, daarna naar Vries en tenslotte naar Hoogeveen. Toen we daar opgepikt werden door Bert, had ik al een reis van anderhalf uur erop zitten. Waren we net vertrokken uit Hoogeveen om kwart voor zes, klonk er vanuit de achterbank een stemmetje, Bertje ik moet.........Dus na een kwartiertje rijden, stonden we al bij een benzinepomp, geduldig te wachten....We kwamen al snel tot de ontdekking, dat ETA half acht niet meer haalbaar was, alhoewel Bert het onderste uit de kan probeerde te halen, of liever gezegd, hij reed af en toe plankgas. Bij Arnhem vonden we beiden dat de Garmin wel een heel vreemde weg aanwees en we zijn toen maar doorgereden naar Dld. Achteraf bleek dat geen goede keuze geweest te zijn, want toen kwamen we op donkere onvoorspelbare Duitse wegen terecht....Laat die Duitsers nu eens goede wegen aanleggen, want buiten de Autobahn is het toch wel bar af en toe. Bert kreeg in mijn ogen de heldenstatus toebedeeld, dat hij zonder enig blikkken of blozen knap doorreed. Ok, we waren er dus om kwart voor acht, in verhouding tot de lengte van de reis viel het dus ook wel weer mee. Het restaurant had een hele leuke sfeer, vooral omdat ze een levensgroot scherm hadden opgesteld, waar we naar voetbal konden kijken. Ik voelde me er meteen thuis. Ook de bediening was heel goed, aantrekkelijke dames, die ons heel goed hielpen. Een aanrader dus voor de volgende keer. Dan zie je opeens weer mensen die je al een poosje niet gezien hebt. En dat weerzien is altijd leuk. Wel kwam ik er achter dat de chatbox weer eens als Lieve Mona gebruikt is, en voor de mensen die op dat gebied hoge verwachtingen hadden was het een teleurstelling. Het eten was verrukkelijk, en dat voor een hele geschikte prijs. Maar Pieter moest uit een pannetje eten. Ik weet niet of dat kwam omdat ze geen borden meer over hadden. Zelf heb ik een heerlijk toetje gegeten, dit tot hilariteit van andere mensen. Over de gesprekken aan tafel kan iedereen zich wel voorstellen hoe dat ging. Van komisch tot serieus, kortom de gezelligheid die elk CM uitje wel kenmerkt en die het reizen toch altijd weer de moeite waard maakt.Toch zijn er ook wel leuke adviezen doorgegeven, zoals Grieks leren en minder roken. Dat laatste neem ik natuurlijk ter harte. Wat betreft voetje vrijen. Ik strekte slechts mijn benen onder tafel en raakte daarbij Erika aan. Die was zeker niet op haar mond gevallen. Zij vatte dat op als een amoureuze handeling, maar dat was zeker niet de bedoeling. Om elf uur vertrokken we weer. Met Schumi Bert achter het stuur ging het vrij snel. Er was een stevig windje, maar toch kon hij snelheden bereiken van 150 km per uur. De muziek in de auto was een onderwerp van gesprek: Trijnie wilde graag polka's horen, terwijl ik zelf meer had met Bill Gaither. De oplossing was heel simpel, de muziek werd zo zacht gezet, dat niemand meer iets kon horen. Nog even een kop koffie in de buurt van Staphorst, dat daar een pomp was die nog open was op zondag, en in Hoogeveen gingen we weer uit elkaar, altijd een moeilijk momentje. Toen mijn gezelschapsdames zich in de Kia genesteld hadden, reden we weer naar het oude vertrouwde noorden toe In Vries ontdekte ik dat ik een probleem had. Na een van de dames afgezet te hebben, wilde ik de auto starten, maar de sleutels waren niet meer te vinden, ze waren uit mn broekzak gerold, en opeens spoorloos. Na een kwartier zoeken hadden we ze eindelijk weer gevonden. Om kwart over twee de andere dame voor de deur afgezet. Zelf was ik om drie uur thuis. Moe maar voldaan. Uitgebreid verwelkomd door de honden, een heel leuk dagje gehad. |
Leuk om ons mee te laten genieten Chat,
ik had nooit verwacht dat Bert zo hard zou rijden!! Een gevaar op de weg dus?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 14:19
|
|
|
LIEKE000 schreef: | Een V - Vorm van wel 24 ganzen vlogen de verkeerde kant op, inplaats van het zuiden vlogen ze naar het noorden.
Wat zou dat betekenen ? |
De aarde is rond...als ze steeds naar het noorden blijven vliegen komen ze uiteindelijk weer in het zuiden terecht...denk ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 14:31
|
|
|
De meeste problemen tussen mensen hebben als oorzaak dat de een net even wat meer wil zijn dan de ander.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 14:34
|
|
|
Hoe reageren jullie als iemand de auto de deur uit doet? En wat denk je echt?
Thomas, die dit dus wel degelijk on-topic vindt.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 23 januari 2012, 14:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 14:41
|
|
|
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op dinsdag 24 januari 2012, 12:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 14:42
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Waarom? lijkt me alleen maar handig om de vaart erin te houden....  |
Hm ja, idd. En dan gewoon 1 luchtverkeersregel: de snelste heeft altijd en overal voorrang. Scheelt het ophangen van borden etc.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 14:44
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Weer mis met mijn hand, er zit vocht in en pijnlijke bewegingen. Vanmiddag naar ziekenhuis in plaats van 10 februari 2012. Het is echt duidelijk pijn  |
Beterschap!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 14:45
|
|
|
Een heerlijk zonnetje momenteel, met een mooie blauwe lucht. Alleen af en toe wat donkere wolken, maar vooralsnog valt daar niets uit. Houden zo!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 14:48
|
|
|
Tagliatelle met zalm..... Vlaflip achterna.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 14:49
|
|
|
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 23 januari 2012, 14:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 15:01
|
|
|
LIEKE000 schreef: | Stampot zuurkool met bruine bonen.
Hangop met warm gebonden kersensaus erover.
Zo simpel en lekker !
Ik was vanmorgen bij een grote supermarkt...... De keuze was ZO oneindig groot, gewoon niet normaal meer. Van elk artikel wel tien soorten.... eigenlijk te gek !!!!
De vraag voor mij was inderdaad>>>>wat eten we vandaag voor lekkers!
'k Ben daarna naar mijn zeer goed bedoelde (Bio)groenteman gegaan ....ook hij moet een kans krijgen om te overleven in deze tijd.
ENNNNNN de smaakt is lekkerder....vind ik. |
Stamppot zuurkool met bruine bonen Was dat voor een aparte combi nog noooooit van gehoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 15:02
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Een heerlijk zonnetje momenteel, met een mooie blauwe lucht. Alleen af en toe wat donkere wolken, maar vooralsnog valt daar niets uit. Houden zo!!  |
Ja hier sinds vanmiddag ook een en al zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 15:04
|
|
|
CARIEN982 schreef: | En daar begint het meestal mee...met voetje vrijen!
Erika en Chatje ?  |
ja hoor Carien is er weer En gelijk zegt en denkt ze rare dingen
Hey Carien leuk dat je ons weer even komt gezelschap houden nou ja gezelschap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 15:07
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dag lieve CM ertjes. Hier komen de belevenissen uit het grote dierenbos van CM. En we hebben wat beleefd met elkaar. Maar om goed te kunnen vertellen, moeten we eerst de dieren aan jullie voorstellen. Zoef de Haas (Bert168) had er gisteren wel zin in. Hij reed zo lekker in zijn kleine Chrysler over de weg, het maakte hem niks uit dat Lowieke de Vos (Chat) naast hem zat. Geen wonder dat ie de afslag miste en de schuld gaf aan zijn Garmin. H702, mevr. Ooievaar, riep nog weliswaar drommels dat gaat verkeerd, maar Zoef wist van geen ophouden. Lowieke riep nog, ik wil wel smikkelen en smullen, dus ik hoop dat we op tijd zijn. Gaan we ook de polka dansen vroeg Trijnie, de spin? Want dan moet ik wel eerst naar de WC....
Ondertussen, in het cafeetje stond men al met spanning te wachten. Tuttutututtuuuut waar blijven ze nu, zei Erika de mier. Zullen ze wel op tijd komen? Whoe zei Pieter de Wolf, volgens mij rijdt Zoef de haas zo het cafe voorbij.... Zal ik maar wat gaan zingen op mijn accordeon? Gelukkig was daar de wijze uil, Annette, die hem heel slim erop wees, dat ze alvast een kopje koffie konden bestellen... Tja, Lieve Cm kijkbuiskinderen, zouden ze nog wel op tijd komen? Dat kunnen we morgen verder bekijken.... |
dus ik ben Truus de mier tututututuuuut
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LENYH959
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 15:09
|
|
|
Vind ik wel een goede zet. Als je erbij nadenkt zijn er zo veel dingen die eigenlijk ook te voet of met de fiets kunnen.En als je dan vind dat dat met alles wel kan dan is het een goede keus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LENYH959
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 15:16
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ben het helemaal met je eens....Maar wat ik me weleens afvraag, wat is arm en wat is hebzucht? Ben je arm als je geen lcd tv hebt? Nou die heb ik niet want ik kijk zelden tv....dus vind ik zonde van mijn geld.... Is het hebzucht als ik een boek koop omdat ik toevallig heel veel van lezen hou? Is het hebzucht als ik de nieuwste Iphone heb gekocht omdat ik daar zoveel mee kan en daarom de helft van mijn mobiele nummers kwijt ben? En het ook wel stoer vind om er één te hebben? Iedereen heeft daar andere criteria voor... Wat ik wel vind is dat iedereen om moet zien naar de ander op wat voor manier dan ook...... |
Ik zit zelf onder bijstandsniveau.Dat noem ik wel enigszins arm alhoewel er mensen zijn die het nog slechter hebben.En hebzucht vind ik dan dat als je andere niks gunt en zelf alleen maar meer wil. Maar je hebt gelijk dat dat iets is wat voor iedereen anders is.En wat omzien naar anderen betreft,ik vind dat je anderen helpt zonder eerst te wachten tot ze het vragen (natuurlijk wil niet iedereen geholpen worden).Zoals laatst toen er een oudere dame langs de weg stond met de ketting van haar fiets.Ze moest nog een heel end lopen vertelde ze dus heb ik de ketting er weer opgelegd.Dat is een beetje wat ik bedoel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 15:17
|
|
|
LENYH959 schreef: | Vind ik wel een goede zet. Als je erbij nadenkt zijn er zo veel dingen die eigenlijk ook te voet of met de fiets kunnen.En als je dan vind dat dat met alles wel kan dan is het een goede keus. |
Het is maar net hoe belangrijk je een auto vindt....ik vind een auto een vervoermiddel, niets meer en minder en je komt makkelijk van A naar B...... Maar er zijn uiteraard mensen die een auto een statussymbool vinden....Nu hecht ik niet aan status dus aan mij is dat niet besteed... Maar het ligt natuurlijk ook aan je persoonlijke omstandigheden, de trein is ook niet zo goedkoop of je moet de tijd hebben om al die treinaanbiedingen af te gaan....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 23 januari 2012, 15:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 15:30
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ja hoor Carien is er weer En gelijk zegt en denkt ze rare dingen
Hey Carien leuk dat je ons weer even komt gezelschap houden nou ja gezelschap  |
Zulke rare dingen zeg ik toch niet Erika?
Ik ben er tot morgen, dus dan heb je geen last van mn plagerijtjes!
Carien KON het niet laten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 15:32
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | bijna goed, Hannah (het was nog vroeg, he)
Griffin748, 40 jaar, regio 035, MET overnachting, mits de hond mee kan (en ik niet hoef te werken)
als ik meega, heb ik een aantal zitplaatsen over in de auto, afhankelijk van welke auto ik neem is dat crème leder met suède, bruin leder of stof  en ja: alledrie Saabs |
RIJDEN ze ook alle drie?
misschien mag ik mijn taxi-activiteiten wel naar jou delegeren voor susannah475 en willem618 ?? het is voor mij nogal om wanneer ik van den bosch via ede naar zeeland rijd, zie je......
dan mag "prinses suus" misschien wel aangeven met welk vehikel het vervoer geregeld mag worden............
laten we eerst maar eens kijken of je mee kunt; daarna zien we wel verder wie of wat er qua vervoer onderling gecombineerd kan worden, ok?
mocht er nog iemand meewillen, en vervoer als opstakel zien, kunnen ze jou dan benaderen griffin?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 15:32
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Toch geen ongewenste intimiteiten daar in Duitsland???????? Of evt een nieuw CM setje?  |
Misschien een CE setje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 15:35
|
|
|
XABIA794 schreef: | ik moet nu wel op die dag mijn dochter naar kamp brengen (rond 18.00 in de limburg) als ik hiervoor een andere oplossing vind, dan zou ik wel kunnen deelnemen. Ik doe mijn best, en laat nog iets weten |
het lijkt me heel leuk als je meegaat, miss X  en je kunt altijd om 8 uur nog aansluiten, he? er zijn ook mensen die die dag gewoon moeten werken en daarna komen. er zal vast wel weer een mobiel nummer worden ingeschakelt, zodat we bereikbaar zijn en je weet waar we uithangen met elkaar......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 23 januari 2012, 15:43
|
|
Naar boven |
|
|