Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:39
|
|
|
GERRIT084 schreef: | En reageren als een kip zonder kop, zo sloom als een slak, zo stom als een ezel, en als de aap uit de mouw komt kniijpen ze de kat in het donker Gaan ze er als een haas vandoor, en gaan in een hoekje alle muizenissen verzinnen, om zo dom als een gans, en zo snel als een vis in het water de beer te eten alvorens die geschoten is  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:41
|
|
|
ach...wat boeit het me ook..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:48
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | ERIKA129 schreef: Een cheetah en een adelaar in een huis Gaat dat goed samen Beide jagen graag en vreten hun prooi op! Gezellige boel bij jullie
Hoezo ...
Een adelaar in de lucht, de cheetah op de grond ... een goede combinatie om samen te jagen (elkaars "oog" en "hand" zijn)
We jagen niet meer voor het "vlees" ... ons doel is nu het najagen van de Liefde  |
Tja daar zeg je wat stelletje tortels
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:58
|
|
|
PETER717 schreef: | Jawel want de redactie wordt schijnbaar getipt, en zou zich eens kunnen afvragen waarom ze getipt worden. Er is ook nog iets als zelfreinigend vermogen, ja zelfs (hoop ik) bij christenen. Toen ik dus fouten heb gemaakt ben ik ook bedreigd dat ik aangegeven zou worden en verband zou worden (ik ervaar dat als NSB gedrag), na verontschuldigingen dus heb ik deze zelfde persoon woorden horen uiten die hem in dat geval ook een ban opgeleverd zou hebben. Maar daar kies ik liever niet voor.
Beetje verantwoording voor elkaar mogen we toch wel hebben?
Een ban maakt de woede alleen maar groter. |
Niet iedereen heeft die vermogens,helaas! Ik ben niet voor bannen,zou er ook niet om vragen maar ik heb zelf wangedrag gemeldt,na een week of 4 getreiter op persoonlijke titel is mijn grens bereikt.De redactie bepaald wat ze doen met een melding en hun onpartijdigheid is juist heel fijn.
Leanne,is gekke Gerrit niet (niet persoonlijk bedoeld G )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 18:06
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Soms is het beter als er iemand een ban krijgt. Dat geeft een hoop rust in de lobbyen of het forum. Het spel mens erger je niet kan dan weer in de kast. |
Ik ben het helemaal met je eens, dat wel, hoewel, er is een maar, waarom dan wel de verwerker, en niet de aangever. Het is in de regel wel zo dat na een actie een reactie volgt, in mijn geval kreeg ik het advies, niet meer zo allergie,s te reageren. Maar hoe zit het dan met die gene die een virus verspreid, dat mag dan waarschijnlijk wel. Gelukkig hebben we deze nog, voor als we heel boos zijn, en geen ban willen krijgen en deze om de humor er in te houden
tis toch allemaal eenrichtingverkeer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 18:08
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Niet iedereen heeft die vermogens,helaas! Ik ben niet voor bannen,zou er ook niet om vragen maar ik heb zelf wangedrag gemeldt,na een week of 4 getreiter op persoonlijke titel is mijn grens bereikt.De redactie bepaald wat ze doen met een melding en hun onpartijdigheid is juist heel fijn.
Leanne,is gekke Gerrit niet (niet persoonlijk bedoeld G ) |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 18:37
|
|
|
Heerlijk gegeten,Ajam setan met gebakken aardappels oftewel, kip in een pittig sausje. Maar na de 4 knoflooktenen die erdoor gingen hoop ik wel dat we niet onverwachts visite krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 18:39
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik ben het helemaal met je eens, dat wel, hoewel, er is een maar, waarom dan wel de verwerker, en niet de aangever. Het is in de regel wel zo dat na een actie een reactie volgt, in mijn geval kreeg ik het advies, niet meer zo allergie,s te reageren. Maar hoe zit het dan met die gene die een virus verspreid, dat mag dan waarschijnlijk wel. Gelukkig hebben we deze nog, voor als we heel boos zijn, en geen ban willen krijgen en deze om de humor er in te houden
tis toch allemaal eenrichtingverkeer  |
iemand dacht mij ooit een ban te kunnen bezorgen.... nadat de redactie het gesprek nagelezen had.... kreeg ze zelf een ban. de uitspraken van de aangever worden bij cm dus wel degelijk meegewogen in het oordeel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 18:41
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ach...wat boeit het me ook..  |
weer een topic dat je kunt overslaan dus griff... of je zet jezelf bij de reserves
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETER717
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 18:43
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Soms is het beter als er iemand een ban krijgt. Dat geeft een hoop rust in de lobbyen of het forum. Het spel mens erger je niet kan dan weer in de kast. |
Ik geloof niet dat je me helemaal begrijpt. Het spel is dan dus niet in de kast, maar verplaatst zich. Het gaat namelijk om dezelfde aangever die werkelijk het bloed onder je nagels vandaan krijgt en dus niet bij mij alleen, anderen erin meetrekt (althans dat probeert diegene). Daarom voel ik meer voor de reactie dat de ziekte misschien bestreden is, maar het virus lekker door kan gaan. Maar schijnbaar zal ik dat moeten accepteren en 3 x mijn tong voortaan afbijten (of mn vingers eraf moeten knippen).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETER717
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 18:44
|
|
|
PIETER649 schreef: | iemand dacht mij ooit een ban te kunnen bezorgen.... nadat de redactie het gesprek nagelezen had.... kreeg ze zelf een ban. de uitspraken van de aangever worden bij cm dus wel degelijk meegewogen in het oordeel! |
Ik zal mijn advocaat er alvast opzetten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 18:44
|
|
|
dan kies ik voor overslaan, met uw welnemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETER717
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 18:46
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Niet iedereen heeft die vermogens,helaas! Ik ben niet voor bannen,zou er ook niet om vragen maar ik heb zelf wangedrag gemeldt,na een week of 4 getreiter op persoonlijke titel is mijn grens bereikt.De redactie bepaald wat ze doen met een melding en hun onpartijdigheid is juist heel fijn. |
Mee eens, ik zou ervoor zijn dat als ze een melding krijgen eerst hoor- en wederhoor doen. Dus de "dader" vragen waarom hij bv gescholden heeft. Dan kan er mogelijk een goed gesprek komen of de echte dader aangepakt worden.
Laatst aangepast door
|
PETER717
|
op zondag 29 januari 2012, 18:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 18:47
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | dan kies ik voor overslaan, met uw welnemen. |
prima!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 18:53
|
|
|
ERIKA129 schreef: | JAmmer dat het zo moet gaan nu kunnen we ook niet meer zien wie er wel en niet mee gaan dat vind ik wel erg jammer! We zijn volwassenen en men kan nu stoppen met het hakken op elkaar en gewoon verder gaan met het topic! Kom op mensen!! | Het gaat me niet alleen om het hakken. Het gaat er vooral om, dat sommigen voortdurend lopen te speculeren en dat dat speculeren weer leidt tot ruzies en confrontaties. Die zgn. suggesties verwarren iedereen en die maken er de sfeer niet beter op. Wat wel zou helpen is wat meer vertrouwen hebben in de mensen die het organiseren en de organisatie bij ze laten, maar dat schijnt tegen dovemansoren gezegd te worden.Oftewel bemuist d'r nait mit...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 29 januari 2012, 18:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 19:08
|
|
|
PIETER649 schreef: | iemand dacht mij ooit een ban te kunnen bezorgen.... nadat de redactie het gesprek nagelezen had.... kreeg ze zelf een ban. de uitspraken van de aangever worden bij cm dus wel degelijk meegewogen in het oordeel! |
Helaas is uitzondering, geen regelmaat, maar het is mij wel opgevallen, dat er bepaalde mensen tussen zitten die zich alles kunnen veroorloven. En anderen minder, ik zit helaas bij de laatste groep, en een specificatie van wat ik verkeerd gezet had. heb ik niet gekregen. Dan alleen het allergie,s reageren, maar niet tegen staande van dat, vind ik excuses maken zoals P wel zo netjes. Maar dan moet je wel weten waarvoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 19:11
|
|
|
dat gebeurd ook, weet ik uit het verleden, peter; ook wordt soms een enkele keer aan derden gevraagd hoe of wat. als je denkt dat christianmatch zomaar iemand het lidmaatschap ontzegt, dan heb je het mis. er wordt wel degelijk zorgvuldig gehandeld.
en weet jij wat er tussen de persoon die is verwijderd en anderen in prive chats wellicht nog meer is voorgevallen? dat kun je niet weten, want je kunt de chats en de mails van desbetreffende persoon niet nakijken; maar dat kan christianmatch wel; snap je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETER717
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 19:16
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dat gebeurd ook, weet ik uit het verleden, peter; ook wordt soms een enkele keer aan derden gevraagd hoe of wat. als je denkt dat christianmatch zomaar iemand het lidmaatschap ontzegt, dan heb je het mis. er wordt wel degelijk zorgvuldig gehandeld.
en weet jij wat er tussen de persoon die is verwijderd en anderen in prive chats wellicht nog meer is voorgevallen? dat kun je niet weten, want je kunt de chats en de mails van desbetreffende persoon niet nakijken; maar dat kan christianmatch wel; snap je? |
Prive chats lezen vind ik niet ok. Misschien een idee dat je iemand al dan niet kan accepteren bij een prive chat. Hoeven ze niet te lezen dan en kunnen dan het algemene verhaal beoordelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARKVOS129
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 19:38
|
|
|
Hallo allemaal.
11 Maart is het weer zover het 6de Big Event van de Christelijke Jongeren vereniging Transformed. met als thema: BE FREE De aanvang is om 19:00 in de Reggehal ( sporthal ) in Rijssen. De kosten zijn gratis. maar er zal een vrijblijvende collecte zijn. Er is een drama stuk door het eigen drama team van Transformed. Spreker is Thiemen Westerduin En er is praise & Worship met de eigen Transformed Band. En als klap op de vuurpijl en afsluiting van de avond een mini concert van de Band TRINTITY.
Wees allen welkom. Meer info is te vinden op www.transformed.nl Groeten Mark
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 19:57
|
|
|
soep uit blik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 19:59
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik zie een 3 letterwoord staan  |
hek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 20:00
|
|
|
MARKVOS129 schreef: | Hallo allemaal.
11 Maart is het weer zover het 6de Big Event van de Christelijke Jongeren vereniging Transformed. met als thema: BE FREE De aanvang is om 19:00 in de Reggehal ( sporthal ) in Rijssen. De kosten zijn gratis. maar er zal een vrijblijvende collecte zijn. Er is een drama stuk door het eigen drama team van Transformed. Spreker is Thiemen Westerduin En er is praise & Worship met de eigen Transformed Band. En als klap op de vuurpijl en afsluiting van de avond een mini concert van de Band TRINTITY.
Wees allen welkom. Meer info is te vinden op www.transformed.nl Groeten Mark |
k schoot even in de lach
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 20:02
|
|
|
XABIA794 schreef: | ik heb enkele boeken van Neil. T. Anderson gelezen waaronder "geestelijke strijd"... hij benadert heel goed wat je identiteit in Christus eigelijk inhoud. Echt een aanrader, ik heb er veel aan gehad. |
Ik ken de schrijver. Het boek nog niet. Zal het onthouden. Misschien heeft mn voorganger het wel in huis staan. Thanks voor de tip.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 20:06
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | wat te denken van sex nĂ het huwelijk...  |
Neeheeeeee dat mag dan niet meer. Alleen maar tijdens het huwelijk. Snap dat dan ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 20:11
|
|
|
PETER717 schreef: | Prive chats lezen vind ik niet ok. Misschien een idee dat je iemand al dan niet kan accepteren bij een prive chat. Hoeven ze niet te lezen dan en kunnen dan het algemene verhaal beoordelen. |
Om bewijs te kunnen leveren dat iemand verkeerde bedoelingen heeft, is het handig dat de redactie de mails en pv chats kunnen lezen. Zo onstaat er voor hun een duidelijk beeld.
Lees de voorwaarden er maar op na.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETER717
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 20:14
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Om bewijs te kunnen leveren dat iemand verkeerde bedoelingen heeft, is het handig dat de redactie de mails en pv chats kunnen lezen. Zo onstaat er voor hun een duidelijk beeld.
Lees de voorwaarden er maar op na. |
Als je pv chats moet toestaan kies je er zelf voor, hoeft de redactie niets prive te weten. Maar acht ik zal wel raar denken.
En ik lees nooit gebruiksaanwijzingen, voorwaarden ed. Toen ik vertegenwoordiger was heb ik geleerd dat die nooit voor de klant worden geschreven, alleen voor de leverancier. En heb altijd de apparaten nog aan de praat gekregen. Ik ben niet zo van het wetboek.
Laatst aangepast door
|
PETER717
|
op zondag 29 januari 2012, 20:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 20:15
|
|
|
als je een prive chat prive wilt houden, wissel dan msn adressen uit als je op een site als deze zit, mag je verwachten dat het chatten voor de redactie niet prive is ik heb zelf ook wel es een ban gehad en die was terecht. jaren geleden, beetje wijzer inmiddels toen was de redactie trouwens veeeeeeeeeeeeeeel strenger k vind dat men nu stukken milder is wel vind ik dat het verschil in gevoel voor humor soms enorme frustratie en boosheid oproept onderling en dat vind ik heel erg jammer verdraagzaamheid is soms ver te zoeken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 20:18
|
|
|
PETER717 schreef: | Als je pv chats moet toestaan kies je er zelf voor, hoeft de redactie niets prive te weten. Maar acht ik zal wel raar denken.
En ik lees nooit gebruiksaanwijzingen, voorwaarden ed. Toen ik vertegenwoordiger was heb ik geleerd dat die nooit voor de klant worden geschreven, alleen voor de leverancier. En heb altijd de apparaten nog aan de praat gekregen. Ik ben niet zo van het wetboek. |
Als je zelf weigert de voorwaarden te lezen, ga dan niet klagen over een ban van iemand.
Als iemand een ban heeft , heeft ie dat verdient.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETER717
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 20:18
|
|
|
MOMO697 schreef: | als je een prive chat prive wilt houden, wissel dan msn adressen uit als je op een site als deze zit, mag je verwachten dat het chatten voor de redactie niet prive is ik heb zelf ook wel es een ban gehad en die was terecht. jaren geleden, beetje wijzer inmiddels toen was de redactie trouwens veeeeeeeeeeeeeeel strenger k vind dat men nu stukken milder is wel vind ik dat het verschil in gevoel voor humor soms enorme frustratie en boosheid oproept onderling en dat vind ik heel erg jammer verdraagzaamheid is soms ver te zoeken |
Weet je hoe virusgevoelig msn is? En dat microsoft dan mee leest en dat je dan dus emailadressen moet uitwisselen wat niet iedereen wilt. En ze noemen het zelf toch prive chat? Verder ben ik het met je verhaal eens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETER717
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 20:19
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als je zelf weigert de voorwaarden te lezen, ga dan niet klagen over een ban van iemand.
Als iemand een ban heeft , heeft ie dat verdient. |
ja baas
|
|
Naar boven |
|
|