Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 13:52
|
|
|
Voor degenen die een nachtje bijboeken en zondags huiswaarts hopen te gaan:.....
Leliepp 049 , woont in een naburig dorpje van Domburg. Kan zelf niet mee maar nodigt wel iedereen uit om Zondags een bakkie te komen doen .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 14:42
|
|
|
VISSER278 schreef: | Voor degenen die een nachtje bijboeken en zondags huiswaarts hopen te gaan:.....
Leliepp 049 , woont in een naburig dorpje van Domburg. Kan zelf niet mee maar nodigt wel iedereen uit om Zondags een bakkie te komen doen . |
...is zij wel te vertrouwen want het is ook een Zeeuwlandse?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 14:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...is zij wel te vertrouwen want het is ook een Zeeuwlandse?  |
Vertrouwen in iemand , dat moet je winnen. Dus daar kan ik geen zinnig antwoord op geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 15:48
|
|
|
JOHANNA992 schreef: | Wat prachtig!!Vraag mij af hoe het met muziek klinkt. |
Me too !
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zondag 5 februari 2012, 15:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:02
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ging tegen 24.00 uur naar het toilet, wil mn bed induiken hoorde raar geluid uit de gang ga kijken snik waterleiding gesprongen water spoot de gang in en binnen mum van tijd stond gang en gedeelte huiskamer blank kreeg met pijn en moeite de hoofdkraan dicht gelukkig waren mn broer, zwager en neefje er vrij vlot om me te helpen mn meubels te redden en huis droog te dweilen. Doordat de hoofdkraan dichtzit komen ze over een aantal uren pas het probleem maken Of te wel geen water in huis hopelijk geen al te grote waterschade in mn huis  |
Hebben die zwager en broer van jou vanmiddag iets te doen? Heb hier ook een gesprongen waterleiding in de bedrijfshal waar niemand aanwezig was en waar nu 5 cm water in staat over de hele oppervlakte van de loods. Dus als het water er vanavond uit is wacht ons morgen een enorme ijsbaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:13
|
|
|
en mijn leidingen van het warme water zijn ook al bevroren; ik kan alleen met koud water douchen..... 
ik mis een kerel in huis, die weet hoe ik dit op kan lossen.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 5 februari 2012, 16:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:23
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en mijn leidingen van het warme water zijn ook al bevroren; ik kan alleen met koud water douchen..... 
ik mis een kerel in huis, die weet hoe ik dit op kan lossen.  |
Idee: zoek een kerel en ga daar douchen? Maar als dat te lang duurt mag je best hier komen douchen hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:25
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Idee: zoek een kerel en ga daar douchen? Maar als dat te lang duurt mag je best hier komen douchen hoor  |
...als ze zich maar met koud water wast anders gaan we weer weken moeten horen welke mooie badkamer jullie wel hebben. Ze is nu van die keuken-manie afgekickt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:26
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en mijn leidingen van het warme water zijn ook al bevroren; ik kan alleen met koud water douchen..... 
...als die warm waterleidingen bevroren zijn is dat misschien een teken dat het niet veel gebruikt werd...om bijvoorbeeld jullie te wassen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...als ze zich maar met koud water wast anders gaan we weer weken moeten horen welke mooie badkamer jullie wel hebben. Ze is nu van die keuken-manie afgekickt... |
Kans is groot, hij is ook wel heel erg mooi hoor Terracotta met blauwe accenten,groot hoekbad, toilet, dubbele wasbak en een inloopdouche
Owja, en hij heeft ook nog lekker warm water ook, deels gratis door de zonneboiler
Zo, en nu gauw mn boreaurode keuken in......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:46
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Kans is groot, hij is ook wel heel erg mooi hoor Terracotta met blauwe accenten,groot hoekbad, toilet, dubbele wasbak en een inloopdouche
Owja, en hij heeft ook nog lekker warm water ook, deels gratis door de zonneboiler
Zo, en nu gauw mn boreaurode keuken in...... |
Pestkop...als ze nu weer weken in de chatroom over een badkamer raaskaalt dan dan dan dan...nou ja...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pestkop...als ze nu weer weken in de chatroom over een badkamer raaskaalt dan dan dan dan...nou ja...  |
ik kan ook gewoon een foto voor je plaatsen hoor hoor frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:54
|
|
|

de jacuzzi bij annet 
de chickies van pieter
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zondag 5 februari 2012, 17:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 17:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pestkop...als ze nu weer weken in de chatroom over een badkamer raaskaalt dan dan dan dan...nou ja...  |
Oh Frank, ik krijg ook een nieuwe badkamer, ze zijn deze week vooral bezig geweest met het slopen van mijn oude badkamer en toilet en deze week is de opbouwfase.....nu ben ik ook badkamerloos en ik vervuil.... Ga graag her en der op bezoek om me te douchen....... Maar mooi dat het gaat worden.......zal er eens in de chatroom over vertellen ok?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 17:21
|
|
|
MARC212 schreef: | Hallo mensen! Mijn naam is Marc en ik ben gehandicapt sinds september. Zouden jullie voor mijn genezing willen bidden?
Bij voorbaat hartelijk dank!
Marc |
Beste broeder, Wij loven en prijzen, aanbidden en vragen want ... http://youtu.be/j0GFVvtN34Q
Herman
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zondag 5 februari 2012, 17:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 17:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Oh Frank, ik krijg ook een nieuwe badkamer, ze zijn deze week vooral bezig geweest met het slopen van mijn oude badkamer en toilet en deze week is de opbouwfase.....nu ben ik ook badkamerloos en ik vervuil.... Ga graag her en der op bezoek om me te douchen....... Maar mooi dat het gaat worden.......zal er eens in de chatroom over vertellen ok?  |
Ow..jij kwam zaterdag langs he...je mag best meteen ff in bad hoor (wel ff uitvoerig aan frank uitleggen daarna hoe de badkamer eruit ziet he )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 17:29
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ow..jij kwam zaterdag langs he...je mag best meteen ff in bad hoor (wel ff uitvoerig aan frank uitleggen daarna hoe de badkamer eruit ziet he ) |
Ik denk niet dat ik W-tje alleen naar jullie kan laten komen...ik zal haar wel brengen en ook haar ruggetje wassen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 17:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik denk niet dat ik W-tje alleen naar jullie kan laten komen...ik zal haar wel brengen en ook haar ruggetje wassen...  |
Helaas pindakaas, ik ga ook niet alleen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 17:32
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Helaas pindakaas, ik ga ook niet alleen......  |
Moest jij niet naar een feestje???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 17:58
|
|
|
Flink wat stroom er doorheen jagen,bijv met een accu en klemmen In ieder geval zo snel mogelijk een monteur bellen want als ze knappen(en dat doen ze gegarandeerd als er nog een nacht vorst overheen gaat) en de dooi zet in dan is de schade 10x zo groot..........opengebroken muren.......overal water........
Leanne,nog zonder panne in huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 18:11
|
|
|
Tijdens een schaatstocht vanmiddag flinke hongerklop gekregen. Moest heel veel klünen. Ben op sleeptouw genomen door mensen waarmee ik schaatste.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 18:48
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Hebben die zwager en broer van jou vanmiddag iets te doen? Heb hier ook een gesprongen waterleiding in de bedrijfshal waar niemand aanwezig was en waar nu 5 cm water in staat over de hele oppervlakte van de loods. Dus als het water er vanavond uit is wacht ons morgen een enorme ijsbaan.  |
MMMMMMMM heb ik dus geluk gehad  Werkt het aanstekelijk mensen die inpandige ijbanen maar bij mij was er niks bevroren gelukkig
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 5 februari 2012, 18:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 18:54
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Met medeweten van Willie...de vriend van Jolan... (21 maart hopen ze te gaan trouwen)
Jolan ligt helaas weer in het ziekenhuis.... Heeft ze nog niet zo lang geleden een hernia operatie gehad en ligt ze WEER!!! Ze voelde zich al een poos niet lekker maar aangezien het een bikkel is..
Wat het nu is weten de artsen niet precies, maar denken ze aan een bacterie..Er worden volop kweken en bloedtesten gedaan, maar ook Willie weet nog niet veel....
Wat een tegenslag voor Jolan.. haar kindertjes en Willie!!! Ik hoop dat jullie hen allen willen gedenken in je gebed...
Ook heb ik het adres van Jolan...
Jolan van Zanten Albert Schweitzerplaats 25 3318 AT Dordrecht Afd.a3 kamer 17 Denken jullie aan haar en stuur je even een kaartje??? |
GA ik zeker weer doen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 19:53
|
|
|
ERIKA129 schreef: | MMMMMMMM heb ik dus geluk gehad  Werkt het aanstekelijk mensen die inpandige ijbanen maar bij mij was er niks bevroren gelukkig  |
Zet ik net de wasmachine aan en een kwartier later staat mn washok blank En ik kan niet ontdekken waar het vandaan gekomen is, nu draait alles weer en het water wordt normaal afgevoerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 19:57
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Zet ik net de wasmachine aan en een kwartier later staat mn washok blank En ik kan niet ontdekken waar het vandaan gekomen is, nu draait alles weer en het water wordt normaal afgevoerd  |
Gij zult op zondag niet wassen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|