Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 16:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het heeft iets weg van stoofvlees zoals ze in België maken. Behalve dan de jeneverbessen en kruidnagel. Zes plakjes ontbijtkoek, dat voor de binding moet zorgen, en ook wat voor de kleur, en dan nog eens de bloem erbij gaat wel het wel extra zwaar maken...ook op de weegschaal. |
Niet eten Frank,vooral niet eten,helemaal geen calorieen meer,geen hapjes,geen koekjes,geen aardappelen,gewoon niks........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 17:06
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Niet eten Frank,vooral niet eten,helemaal geen calorieen meer,geen hapjes,geen koekjes,geen aardappelen,gewoon niks........ |
...ik heb het begrepen...ik zeg niets meer op het forum...ik zal Judith vragen om een slotje op deze topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 17:08
|
|
|
Vandaag loopt mijn abbo af. Wordt niet verlengd. Mocht er een leuke aanbieding langskomen dan kom ik even weer terug. Verder iedereen bedankt voor de leuke contacten en gesprekken. Ik zal jullie missen.
Groetjes, momo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 17:25
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Huh,wat vreemd,heb je bij je aanmelding aangegeven dat je wilt gaan "samenwonen"?Ik kan me voorstellen dat ze geen rekening kunnen houden met logees maar als ze bij je komen wonen toch wel?
Al die stomme regeltjes  |
als jij het snapt, snap ik het ook...het zijn dus idd de regeltjes.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 17:26
|
|
|
MOMO697 schreef: | Vandaag loopt mijn abbo af. Wordt niet verlengd. Mocht er een leuke aanbieding langskomen dan kom ik even weer terug. Verder iedereen bedankt voor de leuke contacten en gesprekken. Ik zal jullie missen.
Groetjes, momo |
doeg momo, dank je voor je bijdragen, op het forum en in de chatroom....het gaat je goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 17:27
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Vraag even aan Mars wat gruizig betekent........  |
iets met een vagelijk gore betekenis......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 17:40
|
|
|
TINK100 schreef: | iets met een vagelijk gore betekenis...... |
niks goors aan, hoor. 't is gewoon een ander woord voor 'vruchtbaar'...
nooit gehoord van 'geile grond'?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 17:41
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | niks goors aan, hoor. 't is gewoon een ander woord voor 'vruchtbaar'...
nooit gehoord van 'geile grond'?  |
vruchtbaar weer......nog meer sneeuw??? of sneeuwvlokjes.....kleintjes dan hè
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 17:51
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Tja, Friezen doen het stijfjes en bisschoppen doen het stiekem he.
Thomas, die Doutzen toch wel heel mooi vindt, zucht...  |
Van dat eerste geloof ik niks, veel te bescheiden volgens mij en het tweede, een sterk vermoeden...
Ach Thomas, je lijkt wel een man......als ik een man was zou ik ook zwijmelen bij de aanblik van die onwaarschijnlijke schoonheid, ze is een mooie goodwill voor Fryslan, he.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:01
|
|
|
Volgens mij vriest het hier niet. Het voelt in geval niet zo aan...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 9 februari 2012, 19:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:22
|
|
|
TINK100 schreef: | als jij het snapt, snap ik het ook...het zijn dus idd de regeltjes..... |
Ik vind dit echt heel erg....begrijp het ook niet... Maar misschien is het me niet helemaal duidelijk ook wat jij(jullie) willen.... Of hoe de situatie is.....of gaat worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:23
|
|
|
ROOSJE226 schreef: | dag Herman en anderen, ik ben vanavond graag van de partij! Groeten Roosje |
You 're welcome. Om een idee te hebben, kun je vorige de reactie van vorige week ff doorlezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:24
|
|
|
MOMO697 schreef: | Vandaag loopt mijn abbo af. Wordt niet verlengd. Mocht er een leuke aanbieding langskomen dan kom ik even weer terug. Verder iedereen bedankt voor de leuke contacten en gesprekken. Ik zal jullie missen.
Groetjes, momo |
Jammer Mo..het ga je goed....!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:25
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik vind dit echt heel erg....begrijp het ook niet... Maar misschien is het me niet helemaal duidelijk ook wat jij(jullie) willen.... Of hoe de situatie is.....of gaat worden... |
ik heb 4 kids...2 wonen er nu bij hun pap en 2 bij mij.....omdat ook dit huis waar ik in woon, te klein is voor ons 5-en..... voor een huis van normale afmetingen waar we wel in passen met ons 5-en moeten ze wel bij mmij ingeschreven staan....bij mij wonen dus.....anders krijg ik dus geen grotere woning.....( huur nu particulier) maar dat gaat dus nu niet....hoe dan ook...ik woon nu te klein om hen bij me te hebben en ik krijg geen grotere woning om ze wel bij me te hebben OMDAT ze niet bij me wonen,....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:27
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.
de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de accomodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
voorlopig hopen mee te gaan;
simsim368, 50 jaar, regio 0118, ZONDER overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting barman007 , 49 jaar, regio 0118, MET overnachting nathan510, 53 jaar, regio 0164, MET overnachting sambal648, 38 jaar, regio 0111, ZONDER overnachting bleueyes120, 46 jaar, regio078, MET overnachting Henkeman399, 38 jaar, regio 0596, MET overnachting frank627, 47 jaar, regio 076, MET overnachting ov johan130, 46 jaar, regio belgie, MET overnachting anoniempje uit het noorden MET overnachting charles730, 60 jaar, regio 0255 MET overnachting jack404, 35 jaar, regio 0416, MET overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (10,9 en 7 jaar) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting xabia, 48 jaar, regio belgie, MET overnachting ineke155, leeftijd 55-, regio 0183, MET overnachting pien621, 35 jaar, regio 010, MET overnachting mama519, 45 jaar, regio 0166, MET overnachting, onder voorbehoud anoniempje uit het noorden mirjam111, 36 jaar, regio 010, MET overnachting marian976, 52 jaar, regio 010, MET overnachting willemien923, 43 jaar, regio 0113, MET overnachting
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!!
han, krijgt er meer en meer zin an |
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 9 februari 2012, 20:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:29
|
|
|
nog wat antwoorden op vragen die ik in mijn mailbox tegenkom;
- er zijn twee verzamelmomenten; 6 uur en 8 uur - bij aankomst is er een eenvoudige warme hap - alle maaltijden worden verzorgt, en er is koffie in overvloed, voor de overige drankjes worst slechts 1 euro in rekening gebracht. - beddengoed en handdoeken hoef je niet mee te nemen. - de financien worden verzorgt door "barman007" - in het hotel is er geen zwembad, er is echter wel een zwembad met sauna dicht in de buurt. http://www.roompotzwemparadijs.nl/vrijetijdscentra/domburg
schrijf onderstaande gegevens nog even op voor de zekerheid;
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle beschikbaar tel nr; 06 25315992 .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:29
|
|
|
Donderdag 9 februari, Psalm 19: 1-7; Een wijdverbreide mare.
Van licht naar Licht gaat deze psalm. Van de zon naar de Zoon, had ik bijna niets gezegd. Maar dat moet ik uitleggen en dat komt morgen pas. Eerst maar die zon. Die wordt hier beschreven in poëtische kleuren. Die zon komt op als een bruidegom die de huwelijksnacht achter de rug heeft, rent vrolijk door de dag en gaat dan ’s avonds ook weer onder, moe van de blijdschap die bij een bruidegom behoort. En zo is heel de hemel één groot woordeloos verhaal dat ons vertelt hoe groot God is. Dag in dag uit wordt het lied van Gods glorie gezongen; dat houdt niet op en gaat maar door, het is één onophoudelijk halleluja. Nu weet ik wel: deze psalm wil verder, wil naar de Thora toe, naar het Woord dat wordt gehoord, naar de Taal die een toon heeft, naar de Wet die in ons geweten spreekt – maar het kan geen kwaad een dagje stil te staan bij de opkomende en weer ondergaande zon. Dat doen we al veel te weinig, hooguit een keer als we op vakantie zijn, op een mooie, zomerse dag. Maar juist nu, in deze nog o zo donkere tijd van het jaar, nu is het van levensbelang stil te staan bij het opgaan, blinken en verzinken van die veelbelovende bruidegom die zo stralend ons de lente belooft. Wat er dan zo bijzonder is aan die hemellichamen? Ze zwijgen. Stilzwijgend getuigen ze van Eén die nog groter is dan dat immens grote heelal. En stilzwijgend roepen ze op te doen wat zij zelf ook doen: zwijgend een licht zijn voor de ander.
De hemel roemt den Heer, het firmament geeft eer Hem, die ’t heelal volbracht. De dag spreekt tot de dag van wat zijn hand vermag, de nacht meldt het de nacht. Er is geen taal, geen woord, toch wordt alom gehoord een wijd verbeide mare. Geen stem gaat van hen uit, maar overal verluidt hetgeen zij openbaren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:31
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Geen benen gebroken mario??? Ook niets Lek? | Ga vanavond weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:39
|
|
|
TINK100 schreef: | ik mag dat dus niet......helaas.....ben wel blij voor jou. maar mijn gezin is al in 2 stukken verdeeld, en door de woningbouw blijft dat ook nog wel even zo...... |
Echt heel raar die regelingen bij jullie met de wonigbouw. Hier kijken ze naar inkomen en soms staat erbij max2 personen of vanaf ... leeftijd maar nooit niet meer dan zoveel personen of wat dan ook!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:45
|
|
|
Peet en Mo jammer dat jullie niet verlengen. Het ga jullie goed.
Groetjes Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:46
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Peet en Mo jammer dat jullie niet verlengen. Het ga jullie goed.
Groetjes Erika |
Ja, tot later, Erika. En braaf zijn, hé?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dus door die constructiefout in de hoofdleiding en door het feit dat je kachel niet aanstond was alles bevroren wat je een nachtelijke dweilpartij bezorgde...pffff, en je wilde zo graag dat het sneeuwde...
Hier is koud maar droog waardoor ik niet de ruiten moest krabben...  |
Wat zijn mannen soms vermoeiend.. Mijn verwarming loopt niet op WATER maar via een ventilatiesysteem, dus ik stook wel gewoon Kijk als jullie water afsluiten of bevriezen zitten jullie in de kou ik lekker niet Dus niks bevroren niet en die constuctie fout tja het huis is nog geen 5 jaar oud
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, tot later, Erika. En braaf zijn, hé?  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, tot later, Erika. En braaf zijn, hé?  |
Ooooooooooooooh, Frank, wil je Erika weghebben?
Peet en Mo...het ga jullie goed en Gods zegen toegewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik heb het begrepen...ik zeg niets meer op het forum...ik zal Judith vragen om een slotje op deze topic  |
openen we gewoon een nieuwe onder de naam plaagtopic voor Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIEN923
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:52
|
|
|
Het lijkt me leuk om mee te gaan! Ik hoop dat ik er nog net bij kan. Groetjes, tot morgenavond,
Willemien923
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | openen we gewoon een nieuwe onder de naam plaagtopic voor Frank  |
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 9 februari 2012, 18:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 19:01
|
|
|
WILLEMIEN923 schreef: | Het lijkt me leuk om mee te gaan! Ik hoop dat ik er nog net bij kan. Groetjes, tot morgenavond,
Willemien923 |
tuurlijk willemien, hoe meer zielen... hoe meer vreugd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 19:02
|
|
|
WILLEMIEN923 schreef: | Het lijkt me leuk om mee te gaan! Ik hoop dat ik er nog net bij kan. Groetjes, tot morgenavond,
Willemien923 |
geweldig willemien; welkom
er zijn nog twee plaatsjes geloof ik; (straks even goed kijken nog) dus wie nog mee wil; wie eerst komt............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 19:02
|
|
|
COOTJE711 schreef: | tuurlijk willemien, hoe meer zielen... hoe meer vreugd...  |
...ja, ik hoop het, het werd tijd dat er eens een vrolijk iemand mee gaat. Welkom Willemien.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 9 februari 2012, 19:06
|
|
Naar boven |
|
|
|
|