ChristianMatch

Forum

WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3617 3618 3619 3620 3621 3622 3623 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 19:03

ZEELAND736 schreef:
Ik heb een goed middel...Echinaforce...
Dat vind ik vreselijk om te slikken want bestaat uit 65 % alcohol...
Maar als ik echt keelpijn heb slik ik het wel....maar lijkt nu niet te helpen.

Gorgelen met mondwater werkt ook goed, t is ff smerig en doet ff zeer, maar ik ben zelfs redelijk snel zonder antibiotica van keelontsteking af als ik dat doe.

Maar de vraag was wat voor voor lekkers aten, dat was hier boerenkoolstampot met rookworst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 19:09

Vroeger hadden de vrijgezelle en de getrouwde man ook al medelijden met elkaar. Of het vroeger allemaal zoveel beter was, vraag ik me ook af. Er waren zeker minder echtscheidingen maar of de huwelijken toen beter waren geloof ik eigenlijk niet. In het begin van de jaren zestig vond 75 procent van de mensen een verstandshuwelijk aanvaardbaar, nu is dat minder dan tien en streeft nagenoeg iedereen naar een huwelijk uit liefde.

Thomas, er is geen goede oude tijd.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 10 februari 2012, 19:10
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 19:11

GERRIT084 schreef:
Ach geskeje mensen zijn dus niet echt vrijgezel he, die hebben nog te veel sores aan de broek hangen. Gefrustreerde smiley
De enige echte vrijgezel is nooit gebonden geweest, is alleen en beslist niet sielug.
Dat is wat die sjaloerse geskeje denken, nah dus eg nie Slapende smiley

"Vrijgezel (verouderd vrijer) is de benaming voor iemand die niet gehuwd (vrij) is, geen relatie heeft, niet samenwoont, en geen weduwe of weduwnaar is. De term single is een meer algemenere term dan vrijgezel, namelijk iemand die geen relatie heeft"

Dus ik ben en was geen vrijgezel maar was in de juiste term "alleengaand" Gefrustreerde smiley
CM moet echt de opties uitbreiden.......
Naar boven

Auteur Bericht
KATHY142

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 19:36

JOSINA022 schreef:
Dank je wel voor de uitleg. Ik zal het vandaag nog eens goed gaan doorlezen!

Blijft voor mij wel een bijkomende vraag waarom het allemaal met zulke taal geschreven moest worden. Maar goed, da's een vraag van een andere orde en dus hier off-topic.

Ben toch maar even off-topic gegaan. Want ik kan mij voorstellen dat je vraagt waarom in deze taal geschreven.
Mijns inziens heeft dat heel veel te maken met de taal die gebruikt word in Ezechiël 16.
En vooral ook hoe de relatie die God met Israël heeft daar word be/en omschreven. (Dat geldt eigenlijk voor heel Ezechiël.) Ez.16: 8-14.
Het word beschreven als een liefdesrelatie en ook het intens Goddelijk verdriet over de ondergang van het volk Israël.
Want het gaat mis, Israël gaat “vreemd” met afgoden en het oordeel van God over deze zonden is niet tegen te houden.
Het taalgebruik zet naar mijn idee dit alles, het intense verdriet van God, wel kracht bij. Op mij heeft het een diepe indruk gemaakt.
Vooral als je nagaat dat de profeet Ezechiël spreekt met de mond van God. Eigenlijk is het dus God zelf die weeklaagt.
Toch blijft de liefde van God voor Israël bestaan en het is nog steeds Zijn volk.
Ezechiël heeft gelukkig ook nog veel hoopvolle profetieën voor Israël die zeker nog in vervulling zullen gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 20:26

Op het journaal zeiden ze dat je je wachtwoord moest veranderen maar je kan helemaal niet op de website.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 20:41

Het is winter weer bijna voorbij maar ter herinnering een paar mooie foto'":

Uploaded with ImageShack.us

Laatst aangepast door
MARIO216
op vrijdag 10 februari 2012, 20:45
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 20:45

Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 20:45

Twee miljoen klanten van KPN kunnen tijdelijk niet bij hun mail. KPN heeft hun mailboxen uit voorzorg geblokkeerd, omdat er klantgegevens zijn gehackt.

Hackers hebben gegevens van zeker 500 klanten openbaar gemaakt.

Geblokkeerd zijn in ieder geval mailadressen van KPN Mail en Planet. Op Twitter melden ook veel klanten van Het Net dat hun mailbox onbereikbaar is.

Ingrijpend
KPN kan niet garanderen dat de gegevens van de andere mailgebruikers niet op straat komt te liggen. Het bedrijf erkent dat de blokkade een ingrijpende maatregel is. "Maar we kunnen nu niet garanderen dat het veilig is," aldus een woordvoerster. "We willen op geen enkele manier het risico lopen dat het onveilig is."

De blokkade is ingesteld, nadat op internet de gegevens waren verschenen van 539 klanten van KPN Mail. Het gaat onder meer om hun gebruikersnaam en wachtwoord, waarmee ze kunnen inloggen in hun e-mailbox. Ook hun naam, adres en telefoonnummer zijn uitgelekt.

Of de inloggegevens van de KPN-Mailklanten afkomstig zijn van de hackers die KPN in januari binnendrongen, is niet duidelijk. KPN zegt dat dit nader wordt onderzocht.

Niet bereikbaar
De hackers hebben gisteren gezegd dat ze 16 gigabyte aan gegevens hebben kunnen buitmaken, toen ze een week lang toegang hadden tot het computersysteem van het telecombedrijf.

KPN heeft toegegeven dat de hackers in eerste instantie toegang hadden tot systemen waarop gegevens van klanten staan.

Het bedrijf wil klanten zo snel mogelijk laten weten wat ze precies moeten doen om weer te kunnen mailen. Het probleem is dat KPN de klanten niet kan bereiken, omdat het mailadres niet toegankelijk is. Het bedrijf roept klanten ook op het wachtwoord te wijzigen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 20:48

[quote=JOSINA022]Idd en ik zag via twitter ook langskomen dat van heeeeeeeel veeeeeeeeeeel mensen hun inloggegevens op het internet beland is, voor iedereen te zien dus Gefrustreerde smiley

Josina , ik vraag me af of het wel zo verstandig is deze link via cm te verspreiden.
Er zouden namen en adressen van cm-ers op kunnen staan.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 20:48

Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 20:50

GERRIT084 schreef:
Kijk dat bedoel ik dus, de ontkennings fase, wat jij zet, dat werd toen wel gezegd.
Maar later, velen jaren later kwam het aan het licht, toen waren zij allang naar de eeuwige jachtvelden.
Waarom het toen nog eens bevestigd moest worden, dat laat zich raden.
Het was toen eigenlijk best gewoon, er werd geen ruchtbaarheid aan gegeven.
Tegenwoordig is het een hele hype geworden, iedereen moet uit de kast komen, en iedereen moet het weten.
Of je het nu wel of niet wil weten, daar aan hebben ze/we lak aan, alles voor iedereen mogelijk maken.
Dan ben ik misschien orthodoks, maar waarom mogen wij dan niet en moeten wel ons van onze mormen en waarden ontdoen.
En met de grote meute meedoen, of we willen of niet, het is tegenwoordig wel zo, en dat heb ik ooit aan de lijven ondervonden.
Dat je jezelf moet schamen als je gewoon vrijgezel bent, en wordt er vreemd opgekeken, als je het grote HET nog nooit gedaan hebt.
En als je het formulier invult, en je laat wat open, dan wordt er gezegd, u bent wat vergeten in te vullen.
En dan of toen werd de suggestie op geworpen, u mag het gewoon neer zetten hoor homoseksueel.
Dus dat is al jaren normaal, gewoon vrijgezel allang niet meer, je bentn wat of je mankeert wat.
Nou, geef mij het oude dan maar.

Maar als jij naar de Bijbel leeft zoals je zegt: daar staat toch ook het is niet goed dat de mens alleen blijft?
Dus je hebt wel commentaar over anderen die niet naar de Bijbel leven volgens jou maar dat doe je zelf dan toch ook? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 20:52

Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 21:05

[quote=MARISKA601]

Je hebt gelijk, heb 'm weggehaald!
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 21:06

WILLEMIJN232 schreef:
Maar als jij naar de Bijbel leeft zoals je zegt: daar staat toch ook het is niet goed dat de mens alleen blijft?
Dus je hebt wel commentaar over anderen die niet naar de Bijbel leven volgens jou maar dat doe je zelf dan toch ook? Engeltje smiley

Dat was in het O.T zo gesteld, en onder mens werd alleen de man bedoeld.
En volgens Paulus is een alleenstaande rijker (ongehuwd) laat ik het daar nu roerig mee eens zijn.
En nu zal uw commentaar hierop als volgt zijn: wat zoek je hier dan?
Hulpe simpel toch.
Maar een goede is niet eens op 1 hand te tellen, laat staan twee..........dus.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 21:08

[quote=JOSINA022]

thx ..

ik heb je erover gemaild, maar ik denk dat je em ergens voor de kerst wel ontvangt. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 21:13

GERRIT084 schreef:
Dat was in het O.T zo gesteld, en onder mens werd alleen de man bedoeld.
En volgens Paulus is een alleenstaande rijker (ongehuwd) laat ik het daar nu roerig mee eens zijn.
En nu zal uw commentaar hierop als volgt zijn: wat zoek je hier dan?
Hulpe simpel toch.
Maar een goede is niet eens op 1 hand te tellen, laat staan twee..........dus.

Nee hoor, dat is mijn commentaar helemaal niet...dat is jouw commentaar...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 21:14

[quote=MARISKA601]

Haha, het antwoord zul je dan wel ontvangen wanneer Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 21:15

WILLEMIJN232 schreef:
Nee hoor, dat is mijn commentaar helemaal niet...dat is jouw commentaar...... Knipoog smiley

Lachende smiley gelukkig
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 21:18

[quote=JOSINA022]

dan is het vandaag pasen en pinksteren want de mailbox hier werkt wel
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 21:21

[quote=MARISKA601]

Haha Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 21:29

MARIO216 schreef:
Het is winter weer bijna voorbij maar ter herinnering een paar mooie foto'":

Wat een leuk hondje........ Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 22:01

[quote=MARISKA601]JA hier wel maar thuis niet Huilende smiley, smiley in tranen
Heb wel niet KPN mail maar wel een onderdeel ervan dus ook geblokt Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op vrijdag 10 februari 2012, 22:17
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 22:05

Hallo Johanna
Kort geleden had ik een date met iemand van CM[nu geen lid meer]Met een kinderwens die voorstelde met mij naar Italie te gaan om zwanger te worden.Ik was geschokt vond zijn uitspraak bizar.

Ik begrijp dat die wens niet de jouwe was als ik het goed begrijp ik denk dat als dit zo is dat ik dan mn jas aangetrokken had en was vertrokken.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 22:07

HERMAN388 schreef:
Mijn bejaarde cv ketel (19 jaar) draait nog op volle toeren.
Morgen komen de kijkers voor mijn huis, eindelijk na 2 stille jaren.
Mijn huis staat al bijna 3 jaar te koop en slechts 3 keer bezocht van de kijkers.
Ik hoop dat het morgen lukt, het is spannend.

Hallo Herman.
Ik duim voor je dat het mag lukken met de kijkers.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 22:16

Wat ingewikkeld allemaal....
Maar ik heb gelukkig nergens last van...
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 22:17

Digitale inbraak

Email KPN uit voorzorg uitgeschakeld
Update vrijdag 10 februari 19:00 uur
De email van KPN is uit voorzorg uit de lucht gehaald om reden dat vermoedelijk klantgegevens online zijn gezet. Dat betekent dat uw mailaccount tijdelijk niet bereikbaar is. Zodra wij meer informatie hebben vindt u die op deze pagina.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wat is er aan de hand?
Op woensdag 8 februari maakten we bekend dat een hacker (of hackers) zich toegang wist(en) te verschaffen tot een serverdomein in het IT-netwerk van KPN. Als dienstverlener hebben we de veiligheid van klantgegevens hoog in het vaandel staan. Daarom betreuren we deze situatie ten zeerste. We kunnen ons voorstellen dat u zich zorgen maakt over de bescherming van uw klantgegevens.

Maximale bescherming
Direct na de digitale inbraak hebben we onmiddellijk de noodzakelijke maatregelen getroffen voor een maximale bescherming van alle klantgegevens en de IT-systemen. Bovendien hebben we gezorgd voor een ongestoorde en veilige dienstverlening. Een team van meer dan 100 man ging aan het werk om ervoor te zorgen dat u kon blijven bellen, internetten en zakendoen.

Alle maatregelen hebben we telkens met de overheid en relevante partijen gedeeld. Sinds 27 januari hebben we de volgende instanties op de hoogte gehouden: het Nationaal Cyber Security Centrum (NCSC), toezichthouder OPTA, het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP), het Ministerie van Economische Zaken, Landbouw & Innovatie, het Ministerie van Veiligheid & Justitie en het Openbaar Ministerie (OM).

Informatiemoment
Na overleg met onder meer het OM en het NCSC besloten we op 27 januari om u niet actief over de digitale inbraak te informeren, zolang dit mogelijk was. Dit was een weloverwogen besluit, want we wilden:
1. onze dienstverlening veiligstellen en onnodige onrust in de samenleving voorkomen;

2. voorkomen dat de hacker(s), na alarmering door de melding, schade zou(den) aanrichten;

3. de opsporing van de hacker(s) niet verstoren.

Na zorgvuldige afweging en overleg met de autoriteiten besloten we daarom tot een daadkrachtige aanpak in stilte.

Toegang ontnomen
Via deze stilte-aanpak wisten we de inbreker(s) de toegang tot de servers te ontnemen. Deze servers bevatten klantgegevens, zoals naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en bankrekeningnummer. Zolang het onderzoek loopt is niet exact vast te stellen om hoeveel klantgegevens het ging. Creditcardgegevens en wachtwoorden voor financiële transacties zijn niet in de gehackte systemen opgeslagen.

Dienstverlening niet verstoord bij aanpak
In onze aanpak hebben we de betrokken servers uit voorzorg losgekoppeld van onze operationele systemen. De getroffen servers zijn daarna één voor één opgeschoond en opnieuw opgebouwd en voorzien van nieuwe veiligheidsmaatregelen. De bescherming van klantgegevens heeft geen impact gehad op onze dienstverlening aan u.

Klantgegevens beschermen
Op basis van een diepgaande analyse van de digitale inbraak willen we nu vaststellen hoe we u en uw gegevens en onze servers nog beter tegen toekomstige aanvallen kunnen beschermen. Dergelijke aanvallen zijn uiterst vervelend maar zijn helaas niet uit te bannen. Net als KPN voeren veel bedrijven en organisaties een digitale wedloop met mensen met kwade ideeën. Onze technieken worden steeds beter en geavanceerder, maar ook inbrekers ontwikkelen hun technieken voortdurend.

Vertrouwen
Goed beveiligde systemen zijn een absolute noodzaak om u de gewenste service te kunnen verlenen, waarbij de bescherming van uw gegevens alle aandacht krijgt. Daar doen we alles aan, want we willen voor u de dienstverlener zijn waarop u kunt vertrouwen.

KPN werkt volledig mee met de autoriteiten aan het opsporen van de inbreker(s).

Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 10 februari 2012, 22:18
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 22:17

[quote=MARIO216]Het is winter weer bijna voorbij maar ter herinnering een paar mooie foto'":

Zwaan valt Floske aan Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 23:02

Het is door al die strandwandelaars wel heeeeeeeel stil op cm Verraste, verbaasde smiley
RUSTTTTTTTTTTTT Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 23:05

Wat was het heerlijk he Erika....
Eindelijk eens een goed gesprek.....
En vooral...geen onzin!!!! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op vrijdag 10 februari 2012, 23:05
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 00:01

Doei Momo en Peet, jammer dat jullie gaan!
Maar ehm..... vast nog wel es tot ziens, hierzo Knipoog smiley
Iig alle goeds voor de toekomst toegewenst!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3617 3618 3619 3620 3621 3622 3623 ... 6194 Volgende
Pagina 3620 van 6194