Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 18:39
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Misschien is die premarriage cursus iets voor je Herman?  |
Jij zegt het, ik dacht het.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 18:43
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Is dat wel zinvol? Kan je gewoon zelf bedenken tegenover je partner |
ook jij bent gescheiden herman, wellicht had n cursus, voordat je trouwde, geen overbodige luxe geweest...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ADELAAR559
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 19:07
|
|
|
Speeddate gebeuren is voor mij ook altijd een ver-van-mijn-bed gebeuren. Ook ik heb me wel afgevraagd waarom het niet eens iets dichterbij kan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 19:12
|
|
|
MARISKA601 schreef: | KPN e-mail werkt weer normaal bij mij.
Ik heb begrepen dat KPN contact opneemt met de klanten hoe zijn hun wachtwoord kunnen veranderen. |
Bij mij werkt het nog niet!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 20:05
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wat doe jij nu op cm als je aan het zoeken bent  |
ik zat in een internetcafee...ik ga nog even zoeken en als ik het niet vind ga ikgewoon naar huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 20:07
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Uit (vrij) betrouwbare bron heb ik anders vernomen dat jij gisteren echt wel op de plek van bestemming aangekomen bent. Vast hulp van een Nederlandse gekregen?  |
Dat zal zeker wel een andere Frank geweest zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 20:11
|
|
|
De lijst met persoonsgegevens die vrijdag op internet verscheen is niet afkomstig van het mailsysteem van KPN, maar van een compleet andere database.
Het gaat om de klanten van een verkoper in babymaterialen, blijkt uit onderzoek van NU.nl.
Vrijdag verscheen een lijst van 537 klanten van KPN op internet. “KPN houdt vol: geen klantgegevens gestolen”, was de begeleidende tekst van de hacker waarmee hij verwees naar het beveiligingsincident dat woensdag bekend werd. Hackers waren tot diep in de systemen van KPN doorgedrongen, liet het bedrijf weten. Daarop werd breed de conclusie getrokken dat beide incidenten een relatie hebben.
De hacker die zegt betrokken te zijn bij de inbraak bij KPN ontkent in alle toonaarden iets te maken te hebben met de gelekte gegevens. “Dat willen we niet en is fout”, stelt hij tegenover NU.nl. Ook beweert hij de gelekte inloggegevens nog niet te zijn tegengekomen.
Ander incident NU.nl kreeg een database in handen die gelekte gegevens bevatte met onduidelijke herkomst. Uit onderzoek bleek dat de gegevens die vrijdag op internet verschenen afkomstig zijn van deze database, die dus geen herkomst bij KPN heeft. Ook bleek dat er in totaal 134.000 mensen getroffen zijn door een lek.
Opvallend is dat in de grotere database verschillende e-mailadressen voorkomen. Een deel daarvan blijkt kpnmail.nl als afzender te hebben. Uit deze selectie zijn alle gegevens van de 537 personen afkomstig. Uitgebreide controle maakt duidelijk dat de gelekte gegevens identiek zijn aan de inhoud uit de database, waarbij zelfs typefouten en hoofdlettergebruik hetzelfde is.
Baby Dump In de database staan meer adressen met kpnmail.nl, waarbij geen wachtwoord hoort. Deze informatie ontbreekt in de lijst die vrijdag op internet verscheen. Uit nadere studie blijkt dat de database toebehoort aan het bedrijf Baby Dump, een verkoper van baby-artikelen.
NU.nl heeft Baby Dump en het bedrijf verantwoordelijk voor de internetdienstverlening geïnformeerd. Na een analyse van de gegevens bevestigt Baby Dump de authenticiteit van de herkomst van de data.
Verouderde data Volgens Baby Dump gaat het om verouderde data van waarschijnlijk meer dan een jaar geleden, omdat recentelijk wijzigingen in het systeem zijn doorgevoerd om lekken tegen te gaan. Inmiddels is aangifte gedaan en een onderzoek loopt. Een woordvoerder van Baby Dump kan niet uitleggen wat er precies heeft plaatsgevonden. “Het lijkt erop dat het bij ons vandaan komt, maar zeker is het niet”, vertelt hij tegenover NU.nl. Omdat het waarschijnlijk gaat om data uit 2010 is het lastig te achterhalen of er daadwerkelijk is ingebroken en zo ja wanneer. Het publiceren van de klantenlijst noemt de zegsman ‘laf’.
Verantwoording Voor KPN is het goed nieuws dat de gelekte gegevens niet afkomstig zijn van de mailsystemen. De onderneming besloot de dienstverlening te staken en een onderzoek te starten. Daaruit bleek ook dat de gepubliceerde persoonsgegevens niet volledig overeenkomen met de eigen administratie. Toch was dit geen reden direct de dienstverlening te hervatten, omdat het bedrijf eventuele andere problemen wilde uitsluiten.
“Het laat zien dat er mensen zijn met kwade bedoelingen die gegevens van klanten op internet zetten. Dat vinden wij een laffe daad”, zegt een woordvoerster tegen NU.nl. Ze vertelt ook dat het statement van de hacker boven de gepubliceerde gegevens onjuist is.
Benadrukken KPN benadrukt dat het nooit heeft gesteld dat er geen misbruik is gepleegd, maar het bedrijf kan niet vaststellen of er misbruik van gegevens is gemaakt. Dat is nog steeds onderdeel van het onderzoek dat Fox IT uitvoert.
Woensdag werd bekend dat er is ingebroken in de systemen van KPN. Daarbij wisten zij door te dringen tot de interne systemen. De oorzaak bleek een verouderde versie van het besturingssysteem te zijn dat op de servers werd gebruikt. Inmiddels is dat probleem verholpen en loopt er een groot onderzoek.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 21:01
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hannah702,
Van Harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag nog veel goede en gezonde jaren toegewenst en Gods zegen in het nieuwe jaar! Maak er een fijne dag van.
Liefs Erika
 |
Hier sluit ik mij volledig bij aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 21:04
|
|
|
PIETER649 schreef: | ook jij bent gescheiden herman, wellicht had n cursus, voordat je trouwde, geen overbodige luxe geweest... |
Krijg je ook praktijklessen bij zo,n cursus dan geef ik me ook op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 21:09
|
|
|
hier volgen enkele links om hat wachtwoord in KPN mail te veranderen:
http://www.kpn.com/corporate/Digitale-inbraak.htm
In het bovenste gedeelte staat klik hier...
volg dan goed de aanwijzingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PAULUS636
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 21:10
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Krijg je ook praktijklessen bij zo,n cursus dan geef ik me ook op  |
Ik denk van wel, maar ik ben er niet zeker van. Kijk maar op hun website, dan vind je denk ik wel een antwoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 21:14
|
|
|
HANNAH810 schreef: | lekker van genieten, marian!! het is een zegen waar velen onder ons naar verlangen denk ik; de liefde van je leven tegen komen!! |
het is genieten van een zegen ..zeker..ik besef het elk moment van iedere dag ..
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op zondag 12 februari 2012, 19:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 21:18
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Krijg je ook praktijklessen bij zo,n cursus dan geef ik me ook op  |
Praktijklessen? hoe bedoel je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 21:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=iy0zycW37Pc&feature=related
Misschien weet je niet wat liefde is, of ken je haar nog niet, lees dan wat er staat in ’t woord van God en luister naar dit lied.
De liefde is een woeste stroom, die alles overvloeit. De liefde is een plantje, dat stil groeit.
De liefde, zij is als een bloem, waaraan ik zachtjes ruik, of als een maat met dure zalf , in een glazen kruik. De liefde is een stukje, van de hemel in je hart. De liefde die verdrijft ook, alle smart.
De liefde is een witte wolk, die voortdrijft in de lucht. Of als een zilv’ren vogel, ja in een snelle vlucht. En Jezus zelf is die het zegt: de liefde telt het meest. Een gave van de Heil’ge Geest, die jij misschien ook vreest.
De liefde is een oceaan, vol golven van geluk, als een vuur dat brandt van binnen, het breekt de zonden stuk. Mijn droom is om bij God te zijn, te zingen voor zijn troon en de liefde, zij geeft vleugels, aan mijn droom. De liefde is een oceaan, vol golven van geluk, als een vuur dat brandt van binnen, het breekt de zonden stuk. Mijn droom is om bij God te zijn, te zingen voor zijn troon en de liefde, zij geeft vleugels, aan mijn droom. |
doet me denken aan: Perhaps love. van john denver en placido domingo.. http://youtu.be/3YnfCH7LNcM
John Denver - Perhaps Love
Perhaps love is like a resting place A shelter from the storm It exists to give you comfort It is there to keep you warm And in those times of trouble When you are most alone The memory of love will bring you home
Perhaps love is like a window Perhaps an open door It invites you to come closer It wants to show you more And even if you lose yourself And don't know what to do The memory of love will see you thru
Oh, love to some is like a cloud To some as strong as steel For some a way of living For some a way to feel And some say love is holding on And some say letting go And some say love is everything Some say they don't know
Perhaps love is like the ocean Full of conflict full of pain Like a fire when it's cold outside Thunder when it rains If I should live forever And all my dreams come true My memories of love will be of you
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op zaterdag 11 februari 2012, 21:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 21:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...zeg mensen klopt het adres wel??? Ik ben nog steeds aan het zoeken maar ik vind die parking niet... |
gewoon blijven zoeken,oost kapelle is niet zo groot toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 21:55
|
|
|
nou Erika,ben weer ontdooit hoor,en heb ook nog even een paar sec in de zee gezwommen...
toen ik dus dacht...hier moet even een foto van gemaakt worden.waren de anderen net niet in de buurt,erg jammer dus...hoe moet ik nu bewijzen dat ik echt gezwommen heb? afijn volgende keer beter,als ik dan zin heb natuurlijk!
B.
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op zaterdag 11 februari 2012, 22:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PAULUS636
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 21:57
|
|
|
Erg ontroerend en indrukwekkend, kijk tot het einde;
krijg je weer kracht van, denk ik.
Kijk naar uw eigen, nadat je dit hebt gezien !
indrukwekkend........
http://www.youtube.com/watch?v=W5mbldTkruM&feature=share
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 22:05
|
|
|
BERT168 schreef: | nou Erika,ben weer ontdooit hoor,en heb ook nog even een paar sec in de zee gezwommen...
toen ik dus dacht...hier moet even een foto van gemaakt worden.waren de anderen net niet in de buurt,erg jammer dus...hoe moet ik nu bewijzen dat ik echt gezwommen heb? afijn volgende keer beter,als ik dan zin heb natuurlijk!
B. |
En jij denkt dat ik dat geloof echt niet dus he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 22:06
|
|
|
BERT168 schreef: | nou Erika,ben weer ontdooit hoor,en heb ook nog even een paar sec in de zee gezwommen...
B. |
Zullen we je geloven op je erewoord???? Ik dan...wat Erika betreft...ik twijfel... Bewijzen...daar gaat het wel om in het leven!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 22:52
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Praktijklessen? hoe bedoel je?  |
Nou ja uh, kijk ik ben nog nooit gebonden geweest, verbonden wel, maar das anders, geloof ik. En als ik al die ervaringen van hier op de korrel neem, gaat het hier en daar wel eens iets mis, en om dan maar eens goed beslagen ten ijs te gaan, lijkt mij dan wel voor de hand liggend. Simpel voorbeeld, het rijbewijs, is eerst theorie en dan praktijk, of een dominee, die moet eerst studeren, dan gaat hij als kandidaat, en dan pas, als hij het goed doet, op de kansel. Dus zo ongeveer bedoel ik het, perslot van rekening, moet wel alles goed zitten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 23:17
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nou ja uh, kijk ik ben nog nooit gebonden geweest, verbonden wel, maar das anders, geloof ik. En als ik al die ervaringen van hier op de korrel neem, gaat het hier en daar wel eens iets mis, en om dan maar eens goed beslagen ten ijs te gaan, lijkt mij dan wel voor de hand liggend. Simpel voorbeeld, het rijbewijs, is eerst theorie en dan praktijk, of een dominee, die moet eerst studeren, dan gaat hij als kandidaat, en dan pas, als hij het goed doet, op de kansel. Dus zo ongeveer bedoel ik het, perslot van rekening, moet wel alles goed zitten. |
Klinkt beetje als samenwonen, dat lijkt me de enige manier van de praktijk oefenen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 23:45
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wil jij effe normaal doen mw steentje We willen nu de zon en 20 graden ja!!!!!!!!!!!1  |
Hahahahaha Die zon is er vandaag wel geweest, maar voor 20 graden heb je vooralsnog een "CM-greep" of thermostaat nodig  Ach...... apres-skiën in de achtertuin heeft ook wel wat, toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 23:46
|
|
|
HERMAN388 schreef: | wel voor de laatste keer Mario |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 23:48
|
|
|
B. |
Hmm, er staat niet bij op welk moment jij in de zee gezwommen hebt. 1 september vorig jaar kan dat dus ook geweest zijn. En daar waren de anderen idd óók niet bij...... Hm, we geloven je dus nog niet echt, Bertje!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 09:38
|
|
|
Zondag 12 februari, Psalm 20; Veilig wonen.
Altijd zit er in de berijming van een psalm wel iets wat eigenlijk niet in de oorspronkelijke tekst van de psalm te vinden is. In die zin zou je elke berijmde psalm een gezang kunnen noemen, een psalmbewerking. Het lukt zelfs de meeste Schriftgetrouwe psalmdichter niet om exclusief de tekst van het Hebreeuwse lied in zijn berijming onder te brengen. Je moet wel, of je wilt of niet, het gaat al vanzelf zo’n lied in strofen roept nu eenmaal hier en daar om een verzonnen aanvullinkje. Zo is het met deze psalm ook. Dat in Gods vaandel zijn wil geschreven staat, is nergens in de onberijmde psalm te lezen. En dat Gods wil zou zijn ‘Mijn volk zal veilig wonen’, staat ook al nergens. Dus schrappen, al die verzinsels? Geen sprake van! Het mag er dan niet letterlijk staan, het is wel allemaal in de lijn van het lied. Dat zijn volk veilig wonen zal, dat staat inderdaad hoog in Gods vaandel geschreven! Dat is werkelijk het streven van de strijd! We moesten maar een beetje heenkijken door al dat krijgsrumoer in die psalmen van Israël en onszelf schamen dat ook wij door de eeuwen heen hebben gedacht met flink wapentuig wel een eind in de goede christelijke richting te zullen komen. Intussen staat in het vaandel van de Messias, de Gezalfde, hoog genoteerd: ‘Ik zal hun woning zijn!’ Trouwens, de psalm reikt al de hand naar de sjabloon die de Vredevorst voor ogen stond: ‘Anderen vertrouwen op paarden en wagens, wij op de naam van de Heer, onze God.’
Moge de Heer u antwoord geven als het kwaad benauwt, U wacht een onaantastbaar leven, zo gij zijn naam vertrouwt. God heeft zijn vaandel hoog verheven om ons zijn heil te tonen; daarin heeft Hij zijn wil geschreven: Mijn volk zal veilig wonen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 10:28
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Klinkt beetje als samenwonen, dat lijkt me de enige manier van de praktijk oefenen? |
Wel nee, ook daar kan het mis gaan, daar wordt in de regel net zo veel gehuwd (het)als bij hen die getrouwd zijn. Dus los van alles gezien, is Het, gerust niet het allerbelangrijkste binnen het getrouwd zijn. Sommigen zien samenwonen, als een soort proef huwelijk, dat zou het kunnen zijn, als Het achterwegen was gebleven. Dus ook binnen kringen van samen wonenden, wordt er wat af gehuwd(het) alleen zijn die dan niet getrouwd voor aardse begrippen. Daar moet dan eerst het boterbriefje aan te pas komen, dus met andere woorden, (HET) huwen samen 1 worden, staat gelijk aan trouwen, maar dan zonder het befaamde boterbriefje. Dus een cursus kan dan alleen, helaas, met droog zwemmen.... dus alleen samen leven zonder zwemmen, .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 10:32
|
|
|
pfff, vandaag en morgen eet ik niets...heb te veel gegeten tijdens het weekend in Oostkapelle... ...ik moest van Visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 10:35
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Wel nee, ook daar kan het mis gaan, daar wordt in de regel net zo veel gehuwd (het)als bij hen die getrouwd zijn. Dus los van alles gezien, is Het, gerust niet het allerbelangrijkste binnen het getrouwd zijn. Sommigen zien samenwonen, als een soort proef huwelijk, dat zou het kunnen zijn, als Het achterwegen was gebleven. Dus ook binnen kringen van samen wonenden, wordt er wat af gehuwd(het) alleen zijn die dan niet getrouwd voor aardse begrippen. Daar moet dan eerst het boterbriefje aan te pas komen, dus met andere woorden, (HET) huwen samen 1 worden, staat gelijk aan trouwen, maar dan zonder het befaamde boterbriefje. Dus een cursus kan dan alleen, helaas, met droog zwemmen.... dus alleen samen leven zonder zwemmen, .  |
la maar zitten dan..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 10:37
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | ........... En bedankt Gerrit!!! Mijn kookkunsten reiken aanmerkelijk verder als varkensvoer maken hoor!! Maar........ dat ga ik nu natuurlijk niet meer aan jou bewijzen, dat zul je vast begrijpen.  |
Hoeft ook helemaal niet hoor, je eigen te bewijzen aan mij deze ezel stoot zich niet aan een steen
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zondag 12 februari 2012, 10:37
|
|
Naar boven |
|
|
|
|