Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 19:44
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wat fijn dat het uitstapje zo geslaagd was!! Vertel! Vertel!! |
Komt die op fabeltjeskrant
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 19:53
|
|
|
PAULUS636 schreef: | Hoi Mariska,
ik bedoel eoigenlijk niet de cd´s van Stichting Opwekking, maar alle oude uitgegeven muziek cassettes met daarop de opwekkings liederen uit die tijd. | Die staan ook op gewone CD's Paulus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 20:01
|
|
|
Ik zie op de site van stichting opwekking dat ze muziekcassettes hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHAN130
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 20:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Mogen we ook weten op wie je verliefd bent? Enne, weet 'zij' er al van???  |
Heel goede vraag en opmerking Frank! Maar helaas, pindakaas... ik ben verliefd op Nederland! (jij woont er toch ook tenslotte)
Laatst aangepast door
|
JOHAN130
|
op zondag 12 februari 2012, 20:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOKE317
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 20:35
|
|
|
PAULUS636 schreef: | Erg ontroerend en indrukwekkend, kijk tot het einde;
krijg je weer kracht van, denk ik.
Kijk naar uw eigen, nadat je dit hebt gezien !
indrukwekkend........
Dank je wel ! ! Heb hem een paar jaar geleden in Hour off Power gezien. Was zijn naam kwijt... ben blij dat ik die weer heb. Een indrukwekkende film.. wat een power! ! God kan en ieder gebruiken in Zijn Koninkrijk het is aan ons de keuze of wij daar voor kiezen. Joke.
http://www.youtube.com/watch?v=W5mbldTkruM&feature=share |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 21:21
|
|
|

Uploaded with ImageShack.us
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 21:25
|
|
|
JOHAN130 schreef: | Heel goede vraag en opmerking Frank! Maar helaas, pindakaas... ik ben verliefd op Nederland! (jij woont er toch ook tenslotte) |
ja dat had ik ook gezegd johan....alhoewel het op dat moment niet echt over Nederland ging he? haha  lastig als je dan al gequote bent door frank..haha
ik kan me wel voorstellen dat je verliefd bent,kan bijna niet anders..
afijn,is ook niks mis mee toch,mag gerust hier.
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op zondag 12 februari 2012, 21:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 21:32
|
|
|
Toch nog een paar km gepakt het ijs was nog prima!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 21:45
|
|
|
MARIO216 schreef: | Toch nog een paar km gepakt het ijs was nog prima! |
In de diepvries
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 22:17
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En op de vraag van W-tje of er romances zijn ontstaan..... Wil je dan zò graag weten wie met wie een kamer heeft gedeeld? Was dan mee gegaan
Soms is er nog leven naast CM en dan heb je andere afspraken...... Niet zo kattig doen hoor tegen mij.....heb je ook zo kort geslapen of was je bed te kort????  |
Nou....3 strandwandelingen binnen 36 uur , dat vreet energie .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 12 februari 2012, 23:47
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ach, het zijn gewone fatsoennormen hoor om het over eten te hebben ipv .........brrrr |
Oh dus toch de stille vennoot van het moderatie team van cm Voor de rest heeft u niets met eten althans wat er hier gegeten wordt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN976
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 00:28
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | De overnachting kunnen we de volgende keer wel schrappen, een paar uurtjes langer aan de bar en gelijk verder met het ontbijt.
En die romances? Ach
 |
Ja ok ,,prima idee,,hoef niet perse te slapen,,die drie uur maakten het niet meer goed. en de bar was super gezellig,toch?! Heb ik ook niet zoveel koffie nodig om wakker te worden!!scheelt ok weer. Ja wie ging er voor romantiek dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 00:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou....3 strandwandelingen binnen 36 uur , dat vreet energie .  |
Binnen 24 uur nòg meer... 
Hannah en simsim, bedankt voor de reuze goeie organisatie....!
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op maandag 13 februari 2012, 00:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHAN130
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 00:35
|
|
|
[quote=BERT168]ja dat had ik ook gezegd johan....alhoewel het op dat moment niet echt over Nederland ging he? haha  lastig als je dan al gequote bent door frank..haha
ik kan me wel voorstellen dat je verliefd bent,kan bijna niet anders..
afijn,is ook niks mis mee toch,mag gerust hier.[/quote
Het was een gezellig weekend en ik hou van mensen en iedereen daar aanwezig heeft op één of andere manier mijn 'hart' geraakt! Maar om nu te zeggen dat ik 'verliefd' ben geworden op iemand lijkt me véél te voorbarig want zo snel gaat dat allemaal niet... Ik ben verliefd op Nederland omdat het enerzijds getuigt van een grote opwekking in de Heer en anderzijds toch zo verscheurd werd in al die verschillende strekkingen waar er nét éénheid onder broeders en zusters hoort te zijn. Ik begrijp dat we het oneens kunnen zijn, dat er andere visie's bestaan, de éne strenger en de andere juist wat losser maar God heeft een plan met ieder van ons en laat Zijn kinderen niet los!
Laatst aangepast door
|
JOHAN130
|
op maandag 13 februari 2012, 00:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 00:48
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou....3 strandwandelingen binnen 36 uur , dat vreet energie .  |
...3 strandwandelingen??? Als ik het me goed herinner zijn jullie maar 2 keer gaan wandelen, eerst met bijna heel de groep en daarna met enkele van de groep...die derde wandeling zal wel ergens anders geweest zijn dan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 07:20
|
|
|
Ook ik heb gekeken....inderdaad wat een man met kracht en doorzettingsvermogen... Daar wordt je stil van....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BETUWE775
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 09:04
|
|
|
als er personen zijn die geen mooi moment kunnen vinden op de dag, dan ga je naar buiten en kijk hoe de kinderen lachen op het ijs, schaatsen door de velden, samen met hun broertje of zusje, de hand vast houden bij hun naasten die niet goed voorruit kunnen komen, samen een bakkie chocomelk drinken en naast elkaar op een bankje zitten. Ja, dat maakt me blij, genieten van de natuur maar ook het samen zijn en elkaar helpen als het even niet gaat, dank u Heer.
Hendri
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 09:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | pfff, vandaag en morgen eet ik niets...heb te veel gegeten tijdens het weekend in Oostkapelle... ...ik moest van Visser |
Vandààr dat de radijsschaal zo snel leeg was...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 09:19
|
|
|
Mooie foto's mario!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 09:22
|
|
|
Gisterenmiddag hier ook sneeuw... Gisterenavond/nacht naar huis was het glibberen in de bochten... Waarom heb ik ook een werkend beroep gekozen...????
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op maandag 13 februari 2012, 09:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 09:25
|
|
|
Verse ertwensoep staat al op me te wachten... Alleen maar aanschuiven... Hèèrlijk gevoel is dat soms
Tijd geleden dat ik het gegeten heb...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 09:35
|
|
|
MARIAN519 schreef: | 'k Geloof dat iedereen aandacht wil..... maar je moet jezelf leren geven, openstaan voor de ander en dan ontdek je dat je misschien niet ván iedereen aandacht ontvangt, maar dat er wel voor iedereen aaandacht is.. |
natuurlijk wil iedereen aandacht, en natuurlijk krijg je die ook als je er om vraagt, zeker bij een kerk gemeenschap. Maar er is zeker wel een voorkeur, en dat zie je in bijna elke kerk, het zijn tenslotte mensen. Voor in de kerken zitten de ambtsdragers van de kerk, en dat zijn in de regel ook mensen die een bepaald aanzien hebben. En mondjes maat, zit er af en toe een of 1 van de arbeiders klasse tussen, ook zie je het maar al te vaak, bij bv een rouwadvertentie. Werkte hij voor rijk of gemeente, een hele uiteenzetting van zijn/haar indrukwekkende leven. Maar of dat dan zo indrukwekkend was, hij/zij had alleen de 40 uurige werkweek gemaakt. Net als die werknemer uit de fabriek, die het in de regel met 3 zinnetjes moest doen, dus toch minder belangrijk. Dus er is wel degelijk een kerkelijke voorkeur, helaas maar waar, dus ik kan mij haar reactie best wel voorstellen. Het is dus heus niet alleen hoe je, je zelf opstelt, het kan er wel aan bijdragen, maar het werkt zo niet altijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 09:37
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Sinds wanneer schrijven poetsvrouwen rapporten? En waar gaan die rapporten over, hoeveel druppels allesreiniger er gebruikt zijn on de keuken te soppen?
Jammer dat je niet in de buurt woont, ik heb een superpoetser, stuk voordeliger en elke vrijdag als ik thuiskom is mn huis heerlijk schoon!Ze schrijft er enkel geen rapporten over  |
Dat heeft te maken met de soort huishoudelijke zorg. Als je via de gemeente huishoudelijke zorg aanvraagt dan moet je in aanmerking komen en krijg je een indicatie. Het is dan wettelijk verplicht om alles te registeren..... Maar een beetje sneller schrijver is daar binnen 5 min klaar mee hoor... D'r baas is wat langer bezig...
Een particulier aangevraagde huishoudelijke hulp is vanzelf heel ander verhaal......
Daarnaast heb je huishoudelijke hulpen of huishoudelijke ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 09:47
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Vandààr dat de radijsschaal zo snel leeg was...  |
...er waren zenkele zaken waarvan ik zelfs de kans nog niet kreeg om eens te proeven. Ik heb zelfs geen radijsje gezien laat staan gegeten...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 13 februari 2012, 15:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 09:51
|
|
|
Wij hebben hier geen sneeuw gezien zoals in sommige delen van het land.
Vandaag is het opmerkelijk minder koud en zodoende staat de verwarming niet aan. Wat weer euro's scheelt, denk ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 11:09
|
|
|
Het was de lange lange rit wel waard hoor mensen, lekker, leuk en goed verzorgd en erg fijn om de mensen eens real life te zien, veel leuker idd dan alleen maar profiel.....hmmm zou men hier van CM misschien in de toekomst webcam functionaliteit toevoegen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 11:29
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | hmmm zou men hier van CM misschien in de toekomst webcam functionaliteit toevoegen? |
Kan je rekenen?
Reken er maar niet op. (iets met 'privacy'...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 11:34
|
|
|
ach als men er als cm-er zelf voor kiest.... moet kunnen....aan de andere kant als men het beide wil kn je ook via bijv...msn gaan cammen
was ook maar een gedachte hoor....dat webcammen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 11:50
|
|
|
BETUWE775 schreef: | als er personen zijn die geen mooi moment kunnen vinden op de dag, dan ga je naar buiten en kijk hoe de kinderen lachen op het ijs, schaatsen door de velden, samen met hun broertje of zusje, de hand vast houden bij hun naasten die niet goed voorruit kunnen komen, samen een bakkie chocomelk drinken en naast elkaar op een bankje zitten. Ja, dat maakt me blij, genieten van de natuur maar ook het samen zijn en elkaar helpen als het even niet gaat, dank u Heer.
Hendri |
Ja...mooi he....!! Ik waag me niet meer op de schaats, maar heb al 2 x stil gestaan bij de plaatsen waar hier in de buurt geschaatst wordt....Zo gezellig!!! En dan een echte koek en zoopietent erbij.... De ouderwetse stoel ook meegenomen...immers je moet ergens beginnen met leren.... En ...als over die witte wereld een flauw zonnetje schijnt maakt dit mij wel stil ja....
|
|
Naar boven |
|
|