ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3628 3629 3630 3631 3632 3633 3634 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 12:18

WILLEMIJN232 schreef:
ik zie het, even een senioren moment..... Knipoog smiley

Of gewoon, waar het hart van vol zit Zieke smiley maar ook een moderator mag blunderen hoor Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 13:11

ERIKA129 schreef:
.... van mij mogen ze die mensen een zeer zware straf geven! Want de kinderen hebben levenslang!

Waar wij in Nederland vanaf moeten en eigenlijk in de wereld is het feit dat we helemaal doorgeslagen zijn met onze privacy en ons rechtsgevoel.
Mensen die zich niet misdragen, hebben ook niets te vrezen van het systeem

Als ik me aan de snelheid houd op de weg, hoef ik toch niet bang te zijn voor de camera.
Als ik mijn belastingen correct opgeef, hoef ik toch niet bang te zijn voor een controle.
Zo geldt dat voor heel dingen.

Waarom zou een dader meer rechten mogen hebben dan het slachtoffer.
Gewoon de schandpaal terug van vroeger.
Iedereen mag weten dat een dief een dief is en een verkrachter een verkrachter.
Dat werkt beter dan een gevangenisstraf en is veel goedkoper.
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 13:21

FRANKT627 schreef:
..... en ik moet eerlijk zeggen dat ik er niets verkeerd in zie. Soaken is manier om je leeg te maken, tot rust te brengen, ....

Ik denk dat het grote probleem met dit soort dingen is, dat men er een hype van maakt.
Het wordt groot en breed uitgemeten en meteen tot iets verheven dat wonderen doet.
Het is gewoon een manier van....
Men mag het doel niet vergeten.
Naar boven

Auteur Bericht
SIMSIM368

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 13:28

MARIAN976 schreef:
Het was een prima feestje ,en waarom?er was vooor iedereen wat,houd je van in de kring zitten en praten en vroeg naar bed gaan dan kon dat, Slapende smiley maar mensen die van gezellig aan de bar een drankje wilde drinken en een keer laat naar bed wilde gaan Engeltje smiley dat kon ook!!en dat zijn de beste feestjes ,voor ieder wat wils. Lachende smiley .Sim Top!!
Yep Marian was best leuk, dacht dat ieder zijn ding kon doen, was gewoon een uitgedreid verblijf

iedereen kon kiezen:dag 1
avonds uit het soep-koffie-broodjes buffet/
strandwandelen /bar hangen
beddegoed/handdoeken/zeep/shampoo aanwezig

dag 2
uitgebreid ontbijten
uitgebreid lunchen
onbeperkt koffie
warme hap
koffie met taart

dag 3
ontbijt
koffie
lunch
35 euris incl tb

volgende keer in november?

Laatst aangepast door
SIMSIM368
op woensdag 15 februari 2012, 13:32
Naar boven

Auteur Bericht
ANETTE949

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 13:30

Kan je ook een keer een kampvuur doen? Das gratis.

Laatst aangepast door
ANETTE949
op woensdag 15 februari 2012, 13:43
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 13:33

ik vrees dat je voor een kampvuur (buiten het terrein van het hotel, that is...) een vergunning nodig hebt.

overigens: 'gratis' bestaat niet.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 13:38

LEANNE226 schreef:
Heel fijn dat jullie snel ontdekt hebben te willen trouwen maar moet je echt elk moment aangrijpen om het op elk topic te melden??
Denk ook een beetje om je medemens of zoek een trouwforum.......deal?

doorbijten tot juni wordt echt afzien nl. Twijfelende smiley

Mee eens Leanne!
Ik gun iedereen zijn/haar geluk maar wordt er op deze manier ook niet echt vrolijk van Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 13:41

DANIEL777 schreef:
huisje isoleren?

Nog beter isoleren dan het hier is gaat echt niet lukken hoor!

Hoor de wind waait door m'n haren Lachende smiley
Men wat een woei buiten maar de sneeuw was mooi snel zonder rommel weg Lachende smiley
Laat de lente maar beginnen Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 13:42

HENKEMAN399 schreef:
Ik ga een heerlijk bakje kibbelingen halen er komt zo een visboer in de buurt die echt heerlijke verkoopt....mmmm lekker gekruid en een knapperig korstje....

Smakelijk allen...

Kwijlende smiley Voor mij ook een bakkie meegenomen?

Hier vanavond verse sperziebonen met erdoorheen, gebakken spekjes/ui/champignons, gebakken krieltjes en een schnitzel Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 13:44

Veel mensen hebben een smarphone met Internet. Ik heb in een ander topic aangekaart dat er een app moet komen voor cm. Dat is een kwestie van aangepaste venstertjes, die moeten kleiner zijn en cm moet detecteren dat er ingelogd wordt middels een computer of een smartphone. Dat te maken is niet zo ingewikkeld. Mensen die een iPad hebben, met een groter scherm dus, zitten hier niet zo om verlegen. Ik kan met mijn iPad in de trein prima op CM verkeren. Een iPhone of andere smartphone heeft echt een aanpassing nodig die CM in mijn optiek al lang had moeten realiseren. Als je een site bekijkt als m.ns.nl dan zie je dat het niet zoveel voorstelt om het te veranderen. De meeste nieuwe mobiele telefoons die worden verkocht zijn al smartphones, en cm even raadplegen is gewoon makkelijk.

Thomas, wil wel CM op de iPhone of andere smartphones.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 15 februari 2012, 13:45
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 13:47

Wel lees ik dat enkele teamleden zullen zijn die die training hebben gevolgd in Amerika(????)
Ze zullen dan hun handen op u leggen of u aanraken....(toch een beetje vliegen?)

Ook is het slim een matje of een kussentje mee te nemen....
(Gaan we straks ook de kerkbanken niet meer gebruiken??)

Voor mij in ieder geval te zweverig....neigt naar occult.

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op woensdag 15 februari 2012, 13:49
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 13:56

een CM app is niet nodig. met internet op je telefoon werkt het ook. alleen de chat werkt niet overal en/of altijd, maar is dat nou zo erg?

beetje baarlijke nonsens, als je het mij vraagt.

en een telefoon is in principe ontworpen om mee te b e l l e n!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 14:04

FRANKT627 schreef:
Wel, ik heb ook nog eens zin in lasagna...ik eet er ook maar sla bij dan...

Straks ga ik eens op zoek naar een lekker pastagerecht wat ik dan in het weekend klaar maak...natuurlijk zijn alle tips welkom Knipoog smiley

Jij houd van vis toch, ooit spagetti alla Puttanesca geprobeerd?

Wij gaan hier vanavond heel simpel aan de aardappels met wortels en een varkenshaasje.
Naar boven

Auteur Bericht
HENKEMAN399

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 14:09

ERIKA129 schreef:
Mee eens Leanne!
Ik gun iedereen zijn/haar geluk maar wordt er op deze manier ook niet echt vrolijk van Twijfelende smiley

Hoe bedoel je dat? ikzelf merk dat ik het wel eens moeilijk vind om stelletjes te zien...ik merk dan extra dat ik iemand mis
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 14:21

Gaat dit nog over de strandwandeling?
Naar boven

Auteur Bericht
ANETTE949

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 14:22

GRIFFIN748 schreef:
ik vrees dat je voor een kampvuur (buiten het terrein van het hotel, that is...) een vergunning nodig hebt.

overigens: 'gratis' bestaat niet.

en waarschijnlijk nog meer dan een vergunning!
Naar boven

Auteur Bericht
KIJKNOUES289

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 14:23

ZEELAND736 schreef:
Wel lees ik dat enkele teamleden zullen zijn die die training hebben gevolgd in Amerika(????)
Ze zullen dan hun handen op u leggen of u aanraken....(toch een beetje vliegen?)

ik zweef.....waait wel hard hier boven.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 14:42

HENKWAL969 schreef:
Ik denk dat het grote probleem met dit soort dingen is, dat men er een hype van maakt.
Het wordt groot en breed uitgemeten en meteen tot iets verheven dat wonderen doet.
Het is gewoon een manier van....
Men mag het doel niet vergeten.

Tiens, ik had toch nergens beschreven dat het een wondermiddel is. Het kan een manier zijn om tot gebed te komen. Net zoals je liederen beluisterd die een aanzet zijn tot gebed. Het doel wordt dus zeer zeker niet vergeten want het doel is gebed, luisteren naar Hem, praten met Hem, vertoeven in Hem.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 14:46

ZEELAND736 schreef:

Het is duidelijk dat je niet goed weet wat occult is. Geeft niet, het internet staat vol beschrijving over het occulte.

De rest wat je schreef beklemtoont duidelijk je onwetenheid...of je halsstarigheid. Eens begrip tonen, openstaan voor andere meningen of gebruiken in andere christelijke kerken kan je ontwetendheid voor een stukje invullen.
Naar boven

Auteur Bericht
HENKEMAN399

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 14:57

ERIKA129 schreef:

Hier vanavond verse sperziebonen met erdoorheen, gebakken spekjes/ui/champignons, gebakken krieltjes en een schnitzel Lachende smiley

erh...ik had een familiezak kibbelingen, maar er was niemand Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENKEMAN399

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 14:58

ERIKA129 schreef:

Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 15:09

ANNETTE792 schreef:
Jij houd van vis toch, ooit spagetti alla Puttanesca geprobeerd?

Wij gaan hier vanavond heel simpel aan de aardappels met wortels en een varkenshaasje.

Lachende smiley ...dank je wel voor de tip. Weer een goede tip die ik zeker ga gebruiken. Ik heb effe gegoogled en het is makkelijk om te maken.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 15:09

Een computer is in principe ontworpen om snelle berekeningen te maken en herhaalde bewerkingen razendsnel uit te voeren, dus spreadsheets, databases, tekstverwerkers.

......en niet om te chatten, te mailen en deel te nemen aan virtuele sociale netwerken, dus wat doe je hier in vredesnaam op een relatiesite.

Thomas: neem een typemachine, die kan tegelijkertijd printen en saven. Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 15:13

FRANKT627 schreef:
Tiens, ik had toch nergens beschreven dat het een wondermiddel is. Het kan een manier zijn om tot gebed te komen. Net zoals je liederen beluisterd die een aanzet zijn tot gebed. Het doel wordt dus zeer zeker niet vergeten want het doel is gebed, luisteren naar Hem, praten met Hem, vertoeven in Hem.

Met aanbiddings avonden wordt ook nogal eens vergeten dat het om aanbidding zou gaan en wordt het meer een muziek spektakel waarin iedereen zich aangeraakt voelt door de muziek.

De Bijbel waarschuwt ervoor dat in de laatste dagen mensen op zoek zullen gaan naar de dingen ze zelf prettig vinden.

De Bijbel waarschuwt ook voor mensen die handen opleggen en is daar nogal duidelijk in. Laat niet zomaar iedereen je de handen opleggen.

Daarnaast wordt er aangeraden, naar je binnenkamer te gaan en daar God te zoeken en te aanbidden.
Alle grote events roepen bij mij al snel twijfels op.

Als Jezus ging bidden, zocht Hij de stilte op en zonderde zich af van de mensen. En velen uit OT zochten op deze wijze de stilte op.

De farizeen en schriftgeleerden die wilden altijd goed laten horen en zien dat ze religieus bezig waren en heel goed konden bidden.
Ze wisten het allemaal zo goed.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 15:26

HENKWAL969 schreef:
Met aanbiddings avonden wordt ook nogal eens vergeten dat het om aanbidding zou gaan en wordt het meer een muziek spektakel waarin iedereen zich aangeraakt voelt door de muziek.

De Bijbel waarschuwt ervoor dat in de laatste dagen mensen op zoek zullen gaan naar de dingen ze zelf prettig vinden.

De Bijbel waarschuwt ook voor mensen die handen opleggen en is daar nogal duidelijk in. Laat niet zomaar iedereen je de handen opleggen.

Daarnaast wordt er aangeraden, naar je binnenkamer te gaan en daar God te zoeken en te aanbidden.

Als Jezus ging bidden, zocht Hij de stilte op en zonderde zich af van de mensen. En velen uit OT zochten op deze wijze de stilte op.

De farizeen en schriftgeleerden die wilden altijd goed laten horen en zien dat ze religieus bezig waren en heel goed konden bidden.

Ik zal niet ontkennen dat je dat Schrift niet kent maar je praat een beetje naast de kwestie...het gaat niet over handen opleggen of om het beter te weten zoals de schriftgeleerden...het gaat wel om een manier om beter tot gebed te komen. Als de ene kan bidden door het kattegejank van een hees orgel dan is dat goed...gaat de andere dan weer graag op een harde koude kerkbank zitten wat hem of haar tot gebed kan brengen dan is dat ook goed...een middel om tot gebed tot komen kan toch niet slecht zijn?
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 15:40

HENKWAL969 schreef:

Laat ik het dan misschien niet helemaal duidelijk hebben neergezet...dit stukje is dan WEL duidelijk...en zoals ik het ook bedoel...
En juist dat in die binnenkamer ingaan.....daar is zeer zeker de rust te vinden!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 17:11

HENKEMAN399 schreef:

Vind je het gek dat er niemand was Clown smiley
Je woont bijna buiten Nederland Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 17:15

FRANKT627 schreef:
Lachende smiley ...dank je wel voor de tip. Weer een goede tip die ik zeker ga gebruiken. Ik heb effe gegoogled en het is makkelijk om te maken.

Heb je ook op de vertaling daarvan gegoogled Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 17:20

ANNETTE792 schreef:

ja, die vertaling zag ik inderdaad...natuurlijk kende ik het woordje putta maar ik had het niet in verband gebracht met de spagetti...ik ga het in elk geval maken en ik ben er zeker van dat het niet zoveel zal kosten als een echte putta Knipoog smiley en het zal ook veel beter zijn...
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 17:20

ANNETTE792 schreef:

Haha, lekkerrrrrrrrrrrrr Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3628 3629 3630 3631 3632 3633 3634 ... 6194 Volgende
Pagina 3631 van 6194