Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 18:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb nog nooit een TM sessie gedaan dus ken de ervaring niet.....maar als ik het allemaal zo lees is er niets mis met soaking of hoe je het ook noemt.....Blijft een persoonlijke beleving, ik vind juist dat mensen die opwekkingsliederen zingen zichzelf ontzettend overschreeuwen en mis dan de ingetogenheid en stilte....... Maar om het nu occult te noemen of te vergelijken met TM vind ik echt een brug te ver..... |
Spreken met God, God ontmoeten zie forum gebed van vandaag.
Herman
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op donderdag 16 februari 2012, 18:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 18:33
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Een CM-app is een kleine moeite en een groot plezier.
Thomas |
Yeah, now we are talking....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 18:35
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | CM in de trein???? Las ik dat nu goed???? Ineke die ook gewoon gaan voor Simpel only.... |
Ja, er zijn inderdaad treinen met gratis internet. Te weinig eigenlijk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VOGUE536
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 19:04
|
|
|
--------
Laatst aangepast door
|
VOGUE536
|
op vrijdag 24 februari 2012, 17:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 19:51
|
|
|
BEUN656 schreef: | Ja, er zijn inderdaad treinen met gratis internet. Te weinig eigenlijk.... |
je aansluitkabel aan de bovenleiding aansluiten, dat gaat natuurlijk sneller
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 20:10
|
|
|
En ten vierde: lees mijn reactie eens echt goed, dan zie je dat ik het dus heel erg ONeens ben met Griffin. Ik heb meestal serieuze reacties maar hier spat de ironie toch wel een beetje van af, dacht ik zo.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 21:24
|
|
|
slaat nergens op....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 21:28
|
|
|
Open een tekstbestand met Kladblok. Hieronder volgt de tekst die je erin moet plakken:
@echo off net stop "Apple Mobile Device" net stop "iPod Service" net stop "Bonjour Service"
Sla het bestand op als IDEVICE.BAT. Klik op het bestand en wacht 2 seconden. Klaar!
Suc7!
Beun
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 21:45
|
|
|
Je zal maar een lessenmarathon moeten meemaken . Net even Dennis op MSN .... Pa we hebben net wiskunde gehad , we hebben nu pauze. Straks om 0.00 uur hebben we gymles.
Visser , kan zich niet herinneren dat ze dat 30 jaar geleden ook al kenden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 22:33
|
|
|
http://youtu.be/iMn8vdlcwJE
Hillsong Kids - Open the eyes of my heart with lyrics
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op donderdag 16 februari 2012, 22:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 23:11
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Er was bami en macroni..
En een toetjesdessert van....Arretjescake chocolademousse en stroopwafelijs...
Mijn a.s schoondochter vierde haar verjaardag hier en het eten was haar cadeau...Het was heel gezellig...Fijn dat de kinderen er weer waren.. |
Kijk , dat noemen ze nog eens een ècht zeeuws menu.
Visser, die nog nooit chocoladepousse en stroopwafelijs gegeten heeft , laat staan ... ooit gehoord heeft van Arresleecake
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 23:23
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kijk , dat noemen ze nog eens een ècht zeeuws menu.
Visser, die nog nooit chocoladepousse en stroopwafelijs gegeten heeft , laat staan ... ooit gehoord heeft van Arresleecake  |
jaja.... 3 gangen: chocolade, stroopwafels en arreslee's
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 23:30
|
|
|
We zijn benieuwd wat op 20 maart gaat gebeuren. Weer nieuwe bezuinigingen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 23:35
|
|
|
Maandag wordt mijn laatste dag als abonnee. Of ik over een poosje weer ga verlengen, weet ik nog niet. Want handoperatie staat voor de deur, herstel kan vele maanden duren. Ik probeer wel ergens in maart terug te keren. Ik wacht nog even af hoe het wordt na de operatie. Ik wens iedereen een fijne tijd alhier.
Groetjes
Herman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KIJKNOUES289
|
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 23:59
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Maandag wordt mijn laatste dag als abonnee. Of ik over een poosje weer ga verlengen, weet ik nog niet. Want handoperatie staat voor de deur, herstel kan vele maanden duren. Ik probeer wel ergens in maart terug te keren. Ik wacht nog even af hoe het wordt na de operatie. Ik wens iedereen een fijne tijd alhier.
Groetjes
Herman |
succes met de operatie...en anders met de andere hand typen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 01:05
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Griekse aflossing:
Een Nederlander komt in Griekenland tijdens de Euro-crisis najaar 2011. Wil wel even van tevoren de hotelkamer inspecteren of deze wel schoon e.d. is.
'Maar meneer, dat zijn wij zo niet gewend, hoor', zegt de manager. 'Nee, misschien niet maar zo'n Euro-crisis zijn jullie toch ook nooit eerder tegengekomen'!
'Vooruit dan maar: 1 uur maar wel €100,-- borg'!
Manager toch wel blij daar hij nu de schuld van €100,-- aan de slagerij kan afbetalen, hetgeen hij gelijk doet. Slager blij daar deze ook 'n slordige €100,-- schuld had aan de garage voor onderhoud bedrijfsauto. Garagehouder blij daar deze nog €100,-- voor zijn zakendiner aan het hotel moest betalen en doet dit óók direct aan deze hotelmanager.
De Nederlandse 'gast' komt na dat uur weer naar beneden en ziet af van de hotelkamer. 'Hier is uw €100,-- weer terug, meneer'. antwoord de hotelmanager (met een opgeluchte stemming).
"Schulden voldaan" van drie Griekse zakenmensen... |
ik moest ff nadenken (ben geen boekhouder), maar het is een " "goeie"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 07:54
|
|
|
Vrijdag 17 februari, Psalm 22: 26-32; Haal uw hart op.
Als Jezus op Golgotha aan het kruis hangt, citeert Hij enkele woorden uit de psalmen. Waarschijnlijk heeft Hij in zijn laatste uur heel deze psalm 22 opgezegd. Als geschreven staat dat Jezus zegt ‘Mijn God, mijn God, waarom hebt u mij verlaten?’dan wil de evangelist waarschijnlijk zeggen dat Jezus psalm 22 in z’n geheel citeerde, want de psalmen worden nogal eens aangeduid met hun beginwoorden en de woorden ‘Mijn God, mijn God’ vormden nu eenmaal de beginwoorden van psalm 22. In dat licht is het opmerkelijk dat als kruiswoord ook genoemd wordt het bekende ‘Het is volbracht.’ Dat kan als een soort ‘amen’ hebben geklonken, na alles wat in dit verschrikkelijke duister op de Hoofdschedelplaats was voorgevallen, maar het zou ook weleens het slot van psalm 22 geweest kunnen zijn! De psalm eindigt namelijk met een profetie. Het zal de vijand niet lukken om de macht van de Eeuwige te breken! Sterker nog: er zal een nieuw geslacht opstaan dat Hem loven zal. En wat zal dan de reden zijn van die lofprijzing? Dat God een God van daden is! Een nieuwe generatie zal God loven omdat Hij het heeft gedaan! Zo eindigt dan de psalm die begint met het grote ‘Waarom’: met een geloofsbelijdenis. God zal zijn werk voltooien. En op het kruis ziet Jezus met een brekend oog dát al voor zich. In de nacht van die Vreselijke, maar ook zo Goede Vrijdag, ontwaart Hij in dit psalmcitaat al het licht van Pasen. En wij zingen het Hem na, vandaag. De Eeuwige laat niet varen het werk dat zijn hand begon. Van zondag tot zondag belijden wij het en steeds zal er een nieuwe generatie zijn die het, tegen de klippen op, zal beamen: het wordt, het is volbracht!
Ook het geslacht, dat nog niet is geboren, zal eenmaal van de Heer getuigen horen, dat Hij ’t volbracht!
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op vrijdag 17 februari 2012, 07:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 07:58
|
|
|
Aangezien ik gisteren bij mijn ouders was en verplicht werd soep mee te brengen wordt het vandaag dus soep met brood.
Morgen maak ik dan spagetti alla Puttanesca...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 08:17
|
|
|
Het is gek dat er eerst weken spannend werd uitgekeken naar dit weekend. Daarna werd op het forum, in prive-chats, in de chatroom volop gepraat over hoe leuk het was. Oké, sommige hebben hier en daar wel minpuntjes maar dat heb je ook wanneer je met een groep mensen naar een heel chique feest of hotel gaat. Er valt altijd wat negatiefs op te merken en dat mag best ook.
Nu zijn er de verhalen van mensen, die er al dan niet waren, die iets hoorde zeggen van mensen die iets meende gezien te hebben of iets meende te ervaren. Het is dus allemaal erg vaag. Waar er mensen samen zijn is het niet ondenkelijk dat er ook eens misverstanden zijn. Ondanks die misverstanden is er geen blijvende boosheid en dat is nu net wat het zo mooi maakt.
Ik vond het gewoon goed. Ik heb op de avonden of ochtend het licht niet uitgedaan en weet dus niet wat er 'zou kunnen gebeurd zijn'. Hoef ik ook niet te weten en aan de groepssfeer te zien zijn er ook geen erge zaken gebeurt.
Voor sommige mensen was dit weekend eens een verademing. Even weg uit de eenzaamheid of welke dagelijkse sleur dan ook. Plezier maken moet kunnen.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 17 februari 2012, 10:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 08:42
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nee,maar dan moet er berouw zijn,als dat er niet is en ze binden de kat op het spek dan ben ik er klaar mee.......
Vergeven is trouwens makkelijker dan vergeten,het blijft altijd de man die zijn kinderen verkracht heeft,dat uit mijn geheugen wissen zal me niet lukken. |
het is ook niet voor niets dat mensen die zich aangetrokken voelden tot kinderen en dus een strafblad hebben om die reden, geen baan meer mogen hebben op een school, hé, leanne; het blijkt toch een zwakte te zijn, en de kans in herhaling te vallen kan altijd aanwezig blijven.
ik denk niet dat je dat hoeft intepreteren als iemand niet willen vergeven, niet willen vergeten wat er is gebeurd, maar met een stukje realiteitszin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 09:22
|
|
|
JOHAN130 schreef: | Ja, ik weet, met stenen en stokken breek je makkelijk mijn botten en al wat ik zeg kan en zal tegen me gebruikt worden... Zie; de stem van mijn Meester riep mij vanuit Zijn diepe heiligheid en vroeg me Hem te volgen... Het bracht me op m'n knieën en op mijn knieën verzonk ik in gebed... De trooster werd mij toegezonden, 'k was dood noch levend, diep gebroken. En niet de tijd heelde alle wonden, maar het Woord door Hem gesproken... Nu wijd ik mijn kracht aan wie Hem trouw bleef : Mijn handen zijn de jouwe broeder en ook mijn mantel deel ik graag Mijn ogen zijn de jouwe, zuster, ook mijn hart, wit als sneeuw. Hij maakte het weer heel! Het brengt me elke keer en deze keer, op mijn knieën en op mijn knieën, verzink ik in gebed. |
niks aan toe te voegen... prachtig
Laatst aangepast door
|
XABIA794
|
op vrijdag 17 februari 2012, 09:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONIE042
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 09:51
|
|
|
Hoi allemaal,
Ik kan geen mail meer beantwoorden of versturen via CM???? Volgens de redactie kan het aan windows 7 liggen maar t/m 13 februari kon ik gewoon mailen en daarna ineens niet meer. Terwijl ik niks heb veranderd in mijn instellingen??? Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??
Groetjes Leonie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 09:56
|
|
|
LEONIE042 schreef: | Hoi allemaal,
Ik kan geen mail meer beantwoorden of versturen via CM???? Volgens de redactie kan het aan windows 7 liggen maar t/m 13 februari kon ik gewoon mailen en daarna ineens niet meer. Terwijl ik niks heb veranderd in mijn instellingen??? Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??
Groetjes Leonie |
Ik hoor wel vaker dat men problemen heeft met windows 7 en mailen via cm. Een enkeling gebruikt daarom 2 browsers. De Internet Explorer en daar naast bijvoorbeeld Google Chrome. Mozilla Firefox zou je ook kunnen proberen.
Veel sterkte er mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 09:59
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik hoor wel vaker dat men problemen heeft met windows 7 en mailen via cm. Een enkeling gebruikt daarom 2 browsers. De Internet Explorer en daar naast bijvoorbeeld Google Chrome. Mozilla Firefox zou je ook kunnen proberen.
Veel sterkte er mee. |
Maris, Leonie kan zowel met IE als met Chrome niet werken. Jij vertelde me eens dat je in Chrome bepaalde instellingen moet veranderen. Dat deden jij en ik eens samen vorig jaar. Misschien zit het probleem bij Leonie daar dan ergens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 10:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Maris, Leonie kan zowel met IE als met Chrome niet werken. Jij vertelde me eens dat je in Chrome bepaalde instellingen moet veranderen. Dat deden jij en ik eens samen vorig jaar. Misschien zit het probleem bij Leonie daar dan ergens. |
Ben er al mee bezig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMSIM368
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 10:07
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is gek dat er eerst weken spannend werd uitgekeken naar dit weekend. Daarna werd op het forum, in prive-chats, in de chatroom volop gepraat over hoe leuk het was. Oké, sommige hebben hier en daar wel minpuntjes maar dat heb je ook wanneer je met een groep mensen naar een heel chique feest of hotel gaat. Er valt altijd wat negatiefs op te merken en dat mag best ook.
Nu zijn er de verhalen van mensen, die er al dan niet waren, die iets hoorde zeggen menen iets meende gezien te hebben of iets meende te ervaren. Het is dus allemaal erg vaag. Waar er mensen samen zijn is het niet ondenkelijk dat er ook eens misverstanden zijn. Ondanks die misverstanden is er geen blijvende boosheid en dat is nu net wat het zo mooi maakt.
Ik vond het gewoon goed. Ik heb op de avonden of ochtend het licht niet uitgedaan en weet dus niet wat er 'zou kunnen gebeurd zijn'. Hoef ik ook niet te weten en aan de groepssfeer te zien zijn er ook geen erge zaken gebeurt.
Voor sommige mensen was dit weekend eens een verademing. Even weg uit de eenzaamheid of welke dagelijkse sleur dan ook. Plezier maken moet kunnen. |
De verademing het uit zijn (gezellig?) samen lekker eten en drinken. Even iets anders dan de standaard uitjes dat was mijn opzet Frank. Daarom deed ik als laatste, het licht uit er was geen eindtijd . Nu krijg ik wel een beeld, van de mensen die ik niet gezien heb. Dus denk ik ook na over de stap vooruit.....Alles wisselt ! Misschien tot in november? Er zijn al aanmeldingen!
Laatst aangepast door
|
SIMSIM368
|
op vrijdag 17 februari 2012, 18:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 10:20
|
|
|
Wat heb je zoal geprobeerd? Wat voor fout(en) krijg je? Heb je bijv al eens je tijdelijke bestanden e.d. geschoond bij internet opties? Dit zeg ik vanwege dat je vermeld dat het eerder wel werkte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 10:27
|
|
|
LEONIE042 schreef: | Hoi allemaal,
Groetjes Leonie |
Ik heb al een mailtje geschreven naar de redactie en kreeg antwoord dat ze er gaan werken. Tot zover even behelpen met Chrome.
|
|
Naar boven |
|
|